• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SupahBaby schreef:
    Mae St. Cloud
    "Ik, euhm, eet heel de dag door", zei hij en hij moest blozen. Hij zag er zo schattig uit als hij bloosde, ookal dat ik niet z'n volledige gezicht kon zien. "Maar, hoe lang speel je al gitaar?" vroeg hij, waarschijnlijk om het gersprek terug wat op gang te brengen. "Een jaar of 10 denk ik, misschien langer." zei ik na even nadenken. "En jij?" vroeg ik daarna geïnteresseerd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nyan schreef:
    Alexandra R.Jozephs
    Ik zuchtte teleur gesteld.Ik wilde iets speciaaladers vinden dan dat.Aloewel liefde iets heel bijzonders was en ik nooit echt een vriendje heb gehad."Ach ja het is wel lief."zeg ik dan en kijk naar Louis.


    Louis Tomlinson.
    'Daar heb je gelijk in, en er zijn nog meer laatjes. Misschien dat we daar iets vinden.' Het briefje legde ik weer terug in het laatje en sloot 'm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Calderson schreef:
    [Mijn topics.]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Zayn Malik

    Als ik zie dat Savannah haar ogen ook heeft gesloten, kom ik voorzichtig overeind. Mijn handen bewegen zich langzaam naar haar buik. Ik tel in mezelf tot drie en begin haar te kietelen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Zayn Malik

    Als ik zie dat Savannah haar ogen ook heeft gesloten, kom ik voorzichtig overeind. Mijn handen bewegen zich langzaam naar haar buik. Ik tel in mezelf tot drie en begin haar te kietelen.


    Savannah

    Ik barst in lachen uit, en probeer hem te stoppen.
    Uiteindelijk heb ik zijn polsen vast en kijk ik naar boven om hem aan te kijken..


    El Diablo.

    Mt


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knik en buk m voor het andere laatje open te doen.Maar deze keer met minder geluk ,want mijn speltje kraak in het slot.Ik haalde dan maar een andere uit.Jammer genoeg is mijn haar nu uit model.Ikkraak het slotje en laat Louis weer opendoen terwijl ik mijn haar rekker uit doe en mijn vlecht los doe ,waardoor mijn haar nu golft


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Het spijt me echt heel erg, had een drukke week]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan

    'Hmm, vanaf kinds af aan, de leeftijd weet ik niet meer precies. Het beste kerstcadeau dat ik ooit heb gehad is mijn gitaar' grijnsde ik en ik nam een slokje van mijn water. 'Maar goed, waar kom je vandaan?' vroeg ik zachtjes. Nogmaals liet ik mijn blik op haar gezicht rusten. Ze was erg mooi en ik had de neiging om haar masker weg te trekken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mae St. Cloud
    "We zijn een paar jaar geleden hierheen verhuisd. Nu woon ik hier een paar straten verder, maar voor we verhuisden woonde ik in Brighton." zei ik en moest glimlachen door de herinneringen van mijn geboortestad. "En als ik me niet vergis kan ik bij jou een Iers accent bespeuren", glimlachte ik opnieuw. Ik had een zwak voor jongens met sexy accenten, zeker een Iers.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zayn Malik

    Ze pakte mijn polsen beet waardoor ik stopte. 'Je hebt een schattige lach,' zei ik zachtjes.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Niall James Horan

    Ik bloosde toen ze zei dat ze mijn accent herkende. 'Ik kom uit Ierland, ja. Uit Mullingar' mompelde ik. 'Het is een vreselijk accent, ik weet het' zuchtte ik. Mijn accent haatte ik altijd al.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Savannah

    Ik kijk hem aan, en glimlach. 'Dankje' zeg ik zacht..


    El Diablo.

    Mae St. Cloud
    "Het is absoluut geen vreselijk accent", zei ik met volle overtuiging. "Het is eerder schattig bij jou en ik heb een zwak voor Ierse accenten", zei ik en begon licht te blozen toen ik dat laatste zei.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe