• Aaliyah is 16 jarig een meisje met een simpel gezegd klote leven. Haar vader is 3 jaar geleden overleden aan een plotse hartaanval, waardoor haar moeder depressief is geworden en veel drinkt. Ali heeft de zorg van haar 3 jarige zusje Sarah op moeten nemen en is daarnaast vorig jaar ook nog eens zwanger geraakt en heeft nu een 2.5maanden oude dochter Hazel. Tegen alle verwachtingen in heeft ze een halfgoed leven. Ze zit nog op school en haalt soms goede en soms slechte cijfers vanwege het weinige leer/slaaptijd door de kinderen. Ze woont sinds kort in La Push waar ze een klein huisje heeft gekocht met haar spaargeld. Ze heeft een baantje in een restaurant als serveerster en werkt zoveel mogelijk omdat ze geld nodig heeft. Haar moeder woont ook bij haar maar ze komt nooit uit haar kamer. Op school heeft ze 1 persoon waar ze mee kan praten: Leah Clearwater. Langzaam raakt ze een beetje verliefd op Leah’s broertje Seth. Maar langzaam maar zeker veranderd dat allemaal als ze Embry beter leert kennen. Kan hij haar helpen met haar leven dat helemaal op zijn kop staat? Of laat hij haar achter?

    goed/slecht?
    orgineel?
    titel?



    alvastbedankt <3


    creazy feak? yeah that's me and I love it

    Back Behind vraag niet waar die op slaat, just seemed to fit.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Wow... Dat is veel drama...
    x'D


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Wow... Dat is veel drama...
    x'D


    ja lekker veel drama ja :$ maar dat is juist leuk om over te schrijven


    creazy feak? yeah that's me and I love it

    maidenjoyce schreef:
    (...)

    ja lekker veel drama ja :$ maar dat is juist leuk om over te schrijven

    I know. Dat werkt lekker, ja.
    Als je maar onthoudt dat teveel drama niet lekker leest. ;)


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    I know. Dat werkt lekker, ja.
    Als je maar onthoudt dat teveel drama niet lekker leest. ;)


    ja weet ik, ik maak er ook delen van dan gaat het wat slechter dan weer goed en dan weer wat slechten en dan weer goed
    ofzoiets :$


    creazy feak? yeah that's me and I love it

    ik zou het doen
    meld je als je begint?

    maar nu heb ik nog geen titel:$


    creazy feak? yeah that's me and I love it

    maidenjoyce schreef:
    (...)

    ja weet ik, ik maak er ook delen van dan gaat het wat slechter dan weer goed en dan weer wat slechten en dan weer goed
    ofzoiets :$

    Ik wens je in ieder geval succes. En geniet van het schrijven.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik wens je in ieder geval succes. En geniet van het schrijven.


    nou dankjewel hoor!


    creazy feak? yeah that's me and I love it

    een vriendin zei iets van: no basic love
    vinden jullie dat wat?


    creazy feak? yeah that's me and I love it

    Niet doen. Véel te onrealistisch.
    Normaalgesproken komen zulke kiddies in een tehuis in plaats van dat ze voor ´t kroost moeten zorgen, schat.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    fffffff- dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 21:22 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ardency schreef:
    Niet doen. Véel te onrealistisch.
    Normaalgesproken komen zulke kiddies in een tehuis in plaats van dat ze voor ´t kroost moeten zorgen, schat.


    Agree, een beetje too much drama voor een kiddo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ardency schreef:
    Niet doen. Véel te onrealistisch.
    Normaalgesproken komen zulke kiddies in een tehuis in plaats van dat ze voor ´t kroost moeten zorgen, schat.