• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    You've exceeded your daily post limit
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik hoop zooooo dat het wat tussen ons wordt!

    Ik heb goede hoop! (:

    Wow, wat een gezeik, Q. (cat)


    Your make-up is terrible

    Je vertelde me dit weekend dat je heel veel van me houdt en niet van plan bent me te laten gaan. Zal ik je eens iets vertellen? Ik voel precies hetzelfde <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Doei :c
    En haaalloo :3

    -This doesn't make sense at all-

    En ik heb alweer honger, nog geen halfuur na patat en kaassouflé. x.x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    En ik heb alweer honger, nog geen halfuur na patat en kaassouflé. x.x


    Jij hebt vaak honger. c:


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Jij hebt vaak honger. c:


    Klopt, ik heb een verschrikkelijke drang naar voedsel. Ik stouw echt van alles weg, soms echt niet normaal - vinden anderen. En dan zijn ze heel jaloers dat ik 45 kilo weeg [ik ben 1.66 meter lang] en toch alles kan eten. Nou, ik ben heel blij dat ik kan vreten bij het leven. De tegenhanger is dat ik dus vaak honger heb, oh no.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    God, welk horloge moet ik nemen. Waarom zijn ze beide ook zo geweldig! D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Idyllic schreef:
    Ik hoop zooooo dat het wat tussen ons wordt!

    Ik heb goede hoop! (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nu dat jij het zo moeilijk hebt, wou ik dat wij een stel waren... dan kon ik je omhelzen en je troosten, en je niet loslaten. Maar nu durf ik dat niet.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Sverige schreef:
    (...)

    Klopt, ik heb een verschrikkelijke drang naar voedsel. Ik stouw echt van alles weg, soms echt niet normaal - vinden anderen. En dan zijn ze heel jaloers dat ik 45 kilo weeg [ik ben 1.66 meter lang] en toch alles kan eten. Nou, ik ben heel blij dat ik kan vreten bij het leven. De tegenhanger is dat ik dus vaak honger heb, oh no.


    Holy shit. Da's geen gezond gewicht voor iemand van 1.66 meid. Ik ben even lang en 15 kilo zwaarder, maar niet jaloers op je. Maar goed, je eet dus blijkbaar wel meer dan genoeg?


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Holy shit. Da's geen gezond gewicht voor iemand van 1.66 meid. Ik ben even lang en 15 kilo zwaarder, maar niet jaloers op je. Maar goed, je eet dus blijkbaar wel meer dan genoeg?

    Ik heb ook ondergewicht maar dat is op zich niet zo erg. Rond deze leeftijd zijn we nog in de groei dus dan is het op zich logisch dat het voor komt.
    Mijn moeder had het vroeger ook en toen gingen haar ouders haar gelijk volproppen met eten en dikke pap en zo. Nu heeft ze daar spijt van want ze is daardoor aangekomen.
    Dus; gewoon gezond eten en alles komt goed. :Y)
    Ja dit moest even.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ik heb ook ondergewicht maar dat is op zich niet zo erg. Rond deze leeftijd zijn we nog in de groei dus dan is het op zich logisch dat het voor komt.
    Mijn moeder had het vroeger ook en toen gingen haar ouders haar gelijk volproppen met eten en dikke pap en zo. Nu heeft ze daar spijt van want ze is daardoor aangekomen.
    Dus; gewoon gezond eten en alles komt goed. :Y)
    Ja dit moest even.

    Hmm, ja okee, zolang je gezond en genoeg eet zal er niks ergs aan zijn. Misschien dat ik een beetje over-react aangezien ik voor school de wat ergere variant van ondergewicht aan het onderzoeken ben en het bij een vriendin van me zo ook een keer uit de hand gelopen is. ;x


    You are beautiful, you are love.

    Waarom ben ik hier ooit aan begonnen? Nu moet ik wel, en ik wil het helemaal niet. Oh, ik ben zo bang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you