• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het voelt nog niet als mijn huis.

    Soms ben je écht een kutwijf, zo zuig je mijn bloed op. Sorry dat het niet het juiste woord is om op jou te plakken, maar dat is de fucking waarheid.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Je hoeft het er niet telkens in te wrijven dat jij eerder vrij bent dan ik. Ik weet ook heus wel dat jij een belachelijk chill rooster hebt.
    Alsjeblieft zeg. Houd eens op met opscheppen!
    Maar nee, als ik eens een keer iets vertel dan ben ik gelijk een opschepper. Terwijl ik bijna nooit zoiets vertel. En zeker niet op de manier zoals jij dat doet.

    Oh god, waarom moest ik jou nou net tegen komen? Je hebt nog steeds die geweldige krulletjes als eerst, je ziet er nog zo perfect uit. Tegenover jou ben ik niks. Al die oude gevoelens zijn weer helemaal terug, en hoe je 'Hoi Lieke' zei. Wauw :3, je wist gewoon mijn naam nog. Dat was het meest fantastische.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 14:01 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jezus, liedjes taggen duurt echt een eeuwigheid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik miss je :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Volgens mij snapt de helft hier niet wat ik in de vorige posts in dit topic heb gezegd xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me nu nou niet bepaald vrolijk. En dat allemaal door 1 ding.
    Ik weet dat ik heb gezegd dat ik het niet erg vond dat ik niet naar jouw feestje mag komen. Toen ik dat zei meende ik het ook. Jij keek zo zielig en ongemakkelijk, dat ik het maar weg wilde wimpelen.
    Maar nu, voel ik me gewoon verschrikkelijk rot daardoor. Ik weet dat je maar een maximaal aantal vrienden uit mocht nodigen, maar het is nou niet bepaald leuk om als reserve te worden gezien. Je zei dat je hebt geloot, maar alsnog voelt het niet fijn.
    Ik vind het gewoon vervelend dat ik nu al voor de 3e keer in 4 jaar moet zien hoe al mijn vriendinnen naar een super leuk feestje gaan, waarvoor ik niet ben uitgenodigd. Ik voel me gewoon buitengesloten en dat mag jij best weten.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 14:26 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb honger >.< nog eventjes wachten :Y)
    en omg ik kan er zo niet tegen dat jij aandacht te kort komt. -.-'


    I Love You

    Claim me niet zo. Mag ik ff op bed liggen met een voorhoofdsholte ontsteking? Thank you very much


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    CyberLord schreef:
    Volgens mij snapt de helft hier niet wat ik in de vorige posts in dit topic heb gezegd xd


    Een paar niet nee. :') But that doens't matter. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Een paar niet nee. :') But that doens't matter. :Y)
    Hahaha, dacht ik al.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    don't touch my icecream:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I hate you!


    •*• Lululu •*•

    awh<3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt