• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    En de week gaat weer beginnen, wat gaat er gebeuren deze week. Vast niks alleen maar saai.

    xMissMarije schreef:
    En de week gaat weer beginnen, wat gaat er gebeuren deze week. Vast niks alleen maar saai.


    Bah, ja! Het is nog zondag, het is nog zondag, het is nog zondag. AAH HELL NO, en ik word wakker op maandag. =(

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 23:10 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Beste mensen, gaan we het niet over afvallen hebben? Thank you.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Beste mensen, gaan we het niet over afvallen hebben? Thank you.

    Doet niemand? Enige waarover het ging was over een snelle stofwisseling. Dat zie ik niet als afvallen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben moe, Wil nog slapen.

    Ik had het al voorspelt, ik ben nog ziek maar toch ga ik naar school -.-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kuttig werk, regel het nou eens >.<


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil naar huis.

    Waarom ga ik toch naar school terwijl ik ziek ben? Precies, omdat ik mezelf geen rust gun.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    10 maandjes samen. <3 i lovelovelovelovelove you.


    -

    Ik moet straks dringend nieuwe credits gaan kopen voor GM. Wel jammer dat het dan een paar dagen zal duren vooraleer ik ze heb, mja.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik moet echt eens beginnen met leren.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    En toen lagen we op het gras, hij hield zijn hand voor mijn ogen, vroeg of ik iets zag en kuste me. Naaawwwww

    Wiskunde *kreun*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nog anderhalf uur. Hoooooooofdpijn.