• BELANGRIJK! Informatie.

    Dit is heel veel leeswerk, maar voor mij was het ook veel werk om te bedenken, maken en te typen. Dit is maar voor één keer, aangezien het daarna niet meer herhaald wordt. Alleen de dagplanning verandert elke dag.

    Klassenindeling: (Willekeurig ingedeeld. Leden van One Direction zijn wel expres uit elkaar gehouden.)
    Klas 1a: Phoebe Tonkin, Victoria Justice, Liam Payne, Luke Bilyk. Mentor: Mister Jackson.
    Klas 1b: Lea Michele, Ariana Grande, Harry Styles, Zac Afron. Mentor: Madam Harmony.
    Klas 1c: Perrie Edwards, , Louis Tomlinson, Marcus Butler. Mentor: Madam Lively.
    Klas 1d: Jenette McCurdy, Cher Lloyd, Niall Horan, Finn Harries. Mentor: Mister Wilson.

    Leraren: (Hoef je niet te lezen, maar het is wel handig om informatie over je leraren te hebben.)
    Zang: Madam Harmony, een zachtaardige jonge vrouw met veel geduld, maar maak haar niet kwaad. Straft regelmatig, maar licht.
    Dans: Mister Jackson, een goede leraar die een leuke sfeer kan houden, straft nooit.
    Drama: Mister Wilson, een leraar die soms een beetje vreemd kan zijn, maar wel aardig, straft alleen als je te ver gaat.
    Fotografie: Madam Lovegood, een strenge, iets oudere vrouw. Mensen vergissen zich vaak in haar vanwege haar achternaam. Straft snel en streng, bij het minste of geringste.
    Tekenen: Mister Winter, een kalme leraar die simpel lesgeeft. Alleen is zijn uitleg zwak, straft amper.
    Muziek: Madam Lively, een lerares die moeilijk orde kan houden. Ze is echter wel begrijpend en kan goed luisteren, straft normaal niet. Alleen als je het te bont maakt.


    Kamerindeling: (Willekeurig ingedeeld.)
    Kamer 2.1: Victoria Justice & Cher Lloyd.
    Kamer 2.2: Ariana Grande & ...
    Kamer: 2.3: Perrie Edwards & Jenette McCurdy.
    Kamer 2.4: Lea Michele & Phoebe Tonkin.
    Kamer 3.1: Finn Harries & Marcus Butler.
    Kamer 3.2: Harry Styles & Liam Payne.
    Kamer: 3.3: Luke Bilyk & Niall Horan.
    Kamer 3.4: Zac Afron & Louis Tomlinson.

    Roosters:
    De roosters zijn in dezelfde volgorde als de klassen. Klas 1 eerst, dan 2 enz.






    Hoe werkt het rooster?
    Het rooster werkt heel simpel. De lessen beginnen om acht uur en kunnen duren tot vijf uur in de middag. Als je een tussenuur hebt kun je die gebruiken om huiswerk te maken, iets te eten of gewoon dingen doen met je groepsgenoten. Elke les duurt zestig minuten, tenzij je een blokuur hebt. Blokuren duren twee uur. Meestal heb je een tussenuur om even te gaan eten.


    Schoolregels: (Spreekt voor zicht, niet verplicht te lezen.)
    -Er wordt niet gerend in de gangen.
    -Houdt je aan de eettijden. Ontbijt van zeven tot negen, lunchen van elf tot twee en dineren van vijf tot zeven.
    -Lichten gaan uit om tien uur, stipt om elf uur moet je slapen. De lichten gaan vanaf zes uur weer aan. Alleen in het weekend ben je hier vrij in.
    -Roken mag alleen in de tuinen of op de binnenplaats.
    -Alcohol mag alleen worden genuttigd in de weekenden tussen acht en elf in de avond.
    -Drugs zijn strikt verboden.
    -Als je te laat in je les komt zegt de leraar wat je moet doen. Sommigen laten je een briefje halen. Bij het tweede briefje zul je na het negende uur tot zes uur moeten nablijven.
    -In de les houd je je aan de leraar zijn of haar regels. Als je dit niet doet mogen zij een passende straf bedenken.
    -Spijbelen wordt meteen aangepakt. Als je spijbelt, kom je het lesuur inhalen in je vrije uren, meestal wordt dit het negende uur.
    -Er wordt alleen gegeten in de eetzalen.
    -Studeren doe je in je kamer, aula of bibliotheek.
    -Praktijk wordt alleen geoefend in de daarvoor gebouwde ruimtes.

    Overzicht school. (Dit hoef je niet te lezen, maar is wel handig om te weten.)
    -Begane grond: Eetzaal, keuken en een bibliotheek. De eetzaal loop je meteen in als je de trappen afloopt, de keuken is dan aan je linkerhand, de bibliotheek aan je rechterhand.
    -Etage 1: Alle leslokalen. In volgorde van links naar rechts;
    Muzieklokaal-Tekenlokaal-Fotografielokaal-Danszaal-Lokaal voor zang/studio-Dramalokaal.
    Drama wordt soms ook gegeven in de aula.
    -Etage 2: Meisjesvleugel.
    -Etage 3: Jongensvleugel.

    Wat houdt elk vak in? (Dit hoef je niet te lezen, het mag.)
    Zang: Je leert hier hoe je je stem moet gebruiken. Dus niet alleen maar zingen. Je krijgt verschillende opdrachten om zo je stem zo goed mogelijk te leren kennen.
    Dans: Dansen is uitgebreid en groot. Je kunt veel verschillende dansen leren en het is ook nog eens goed voor je spieren. Je leert elke spier in je lichaam zo goed mogelijk te gebruiken.
    Drama: Hierbij leer je acteren, maar ook hoe je je in een interview moet opstellen. Een handig vak voor iedereen. Je leert gezichtsexpressie, bewegingen, handelingen en meer.
    Tekenen: Dit is meer voor mensen die creatief zijn. Je tekent verschillende dingen. Niet alleen maar huisjes en boompjes, maar ook gezichten en schaduwvormingen.
    Muziek: Muziek is erg belangrijk voor zang en dans, een vak dat belangrijk kan gaan worden voor je vervolgopleiding op deze school. Je leert muziek kiezen voor je nummers, maar ook instrumenten bespelen.
    Fotografie: Bekend worden achter de schermen kan natuurlijk ook. Dit is de plek waar regisseurs en fotografen hun werk kunnen laten zien. Toch kiezen vele leerlingen dit vak later, omdat dit ook nog voor modellen erg belangrijk is. Je leert fotograferen, regisseren, lopen op een modeshow en poseren. Dit is ook handig voor als je op de rode loper staat en je weet hoe je netjes moet poseren.

    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.


    Leef je nog? Zoals ik al zei, dit is maar eenmalig. Vragen?
    (Op aanraden van N4I5 hier geplaatst.(A))


    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes. VOL!
    - Ariana Grande. CxStylinson.
    - Victoria Justice. ZaynxVain.
    - Gage Golightly. RememberYoux
    - Cher Lloyd. MadeByHades.
    - Perrie Louise Edwards. AgentP.
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl.
    - Phoebe Tonkin. Curlies.

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHungryNiall.
    - Finn Harries. Adores.
    - Luke Bilyk. Depay.
    - Harry Styles. quin98.
    - Niall Horan. AgentP.
    - Liam Payne. CxStylinson.
    - Zac Afron. N4I5.
    - Marcus Butler. N4I5.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 16:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn topics]

    Depay schreef:
    [Mijn topics]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    [Maiinn Dingetje]

    BELANGRIJK! Informatie.

    Dit is heel veel leeswerk, maar voor mij was het ook veel werk om te bedenken, maken en te typen. Dit is maar voor één keer, aangezien het daarna niet meer herhaald wordt. Alleen de dagplanning verandert elke dag.

    Klassenindeling: (Willekeurig ingedeeld. Leden van One Direction zijn wel expres uit elkaar gehouden.)
    Klas 1a: Phoebe Tonkin, Victoria Justice, Liam Payne, Luke Bilyk, Mentor: Mister Jackson.
    Klas 1b: Lea Michele, Ariana Grande, Harry Styles, Zac Afron. Mentor: Madam Harmony.
    Klas 1c: Perrie Edwards, Gage Golightly, Louis Tomlinson, Marcus Butler. Mentor: Madam Lively.
    Klas 1d: Jenette McCurdy, Cher Lloyd, Niall Horan, Finn Harries, Mentor: Mister Wilson.

    Leraren: (Hoef je niet te lezen, maar het is wel handig om informatie over je leraren te hebben.)
    Zang: Madam Harmony, een zachtaardige jonge vrouw met veel geduld, maar maak haar niet kwaad. Straft regelmatig, maar licht.
    Dans: Mister Jackson, een goede leraar die een leuke sfeer kan houden, straft nooit.
    Drama: Mister Wilson, een leraar die soms een beetje vreemd kan zijn, maar wel aardig, straft alleen als je te ver gaat.
    Fotografie: Madam Lovegood, een strenge, iets oudere vrouw. Mensen vergissen zich vaak in haar vanwege haar achternaam. Straft snel en streng, bij het minste of geringste.
    Tekenen: Mister Winter, een kalme leraar die simpel lesgeeft. Alleen is zijn uitleg zwak, straft amper.
    Muziek: Madam Lively, een lerares die moeilijk orde kan houden. Ze is echter wel begrijpend en kan goed luisteren, straft normaal niet. Alleen als je het te bont maakt.


    Kamerindeling: (Willekeurig ingedeeld.)
    Kamer 2.1: Victoria Justice & Cher Lloyd.
    Kamer 2.2: Ariana Grande & Gage Golightly.
    Kamer: 2.3: Perrie Edwards & Jenette McCurdy.
    Kamer 2.4: Lea Michele & Phoebe Tonkin.
    Kamer 3.1: Finn Harries & Marcus Butler.
    Kamer 3.2: Harry Styles & Liam Payne.
    Kamer: 3.3: Luke Bilyk & Niall Horan.
    Kamer 3.4: Zac Afron & Louis Tomlinson.

    Roosters:
    De roosters zijn in dezelfde volgorde als de klassen. Klas 1 eerst, dan 2 enz.






    Hoe werkt het rooster?
    Het rooster werkt heel simpel. De lessen beginnen om acht uur en kunnen duren tot vier uur in de middag. Als je een tussenuur hebt kun je die gebruiken om huiswerk te maken, iets te eten of gewoon dingen doen met je groepsgenoten. Elke les duurt zestig minuten, tenzij je een blokuur hebt. Blokuren duren twee uur. Meestal heb je een tussenuur om even te gaan eten.


    Schoolregels: (Spreekt voor zicht, niet verplicht te lezen.)
    -Er wordt niet gerend in de gangen.
    -Houdt je aan de eettijden. Ontbijt van zeven tot negen, lunchen van elf tot twee en dineren van vijf tot zeven.
    -Lichten gaan uit om tien uur, stipt om elf uur moet je slapen. De lichten gaan vanaf zes uur weer aan. Alleen in het weekend ben je hier vrij in.
    -Roken mag alleen in de tuinen of op de binnenplaats.
    -Alcohol mag alleen worden genuttigd in de weekenden tussen acht en elf in de avond.
    -Drugs zijn strikt verboden.
    -Als je te laat in je les komt zegt de leraar wat je moet doen. Sommigen laten je een briefje halen. Bij het tweede briefje zul je na het negende uur tot zes uur moeten nablijven.
    -In de les houd je je aan de leraar zijn of haar regels. Als je dit niet doet mogen zij een passende straf bedenken.
    -Spijbelen wordt meteen aangepakt. Als je spijbelt, kom je het lesuur inhalen in je vrije uren, meestal wordt dit het negende uur.
    -Er wordt alleen gegeten in de eetzalen.
    -Studeren doe je in je kamer, aula of bibliotheek.
    -Praktijk wordt alleen geoefend in de daarvoor gebouwde ruimtes.

    Overzicht school. (Dit hoef je niet te lezen, maar is wel handig om te weten.)
    -Begane grond: Eetzaal, keuken en een bibliotheek. De eetzaal loop je meteen in als je de trappen afloopt, de keuken is dan aan je linkerhand, de bibliotheek aan je rechterhand.
    -Etage 1: Alle leslokalen. In volgorde van links naar rechts;
    Muzieklokaal-Tekenlokaal-Fotografielokaal-Danszaal-Lokaal voor zang/studio-Dramalokaal.
    Drama wordt soms ook gegeven in de aula.
    -Etage 2: Meisjesvleugel.
    -Etage 3: Jongensvleugel.

    Wat houdt elk vak in? (Dit hoef je niet te lezen, het mag.)
    Zang: Je leert hier hoe je je stem moet gebruiken. Dus niet alleen maar zingen. Je krijgt verschillende opdrachten om zo je stem zo goed mogelijk te leren kennen.
    Dans: Dansen is uitgebreid en groot. Je kunt veel verschillende dansen leren en het is ook nog eens goed voor je spieren. Je leert elke spier in je lichaam zo goed mogelijk te gebruiken.
    Drama: Hierbij leer je acteren, maar ook hoe je je in een interview moet opstellen. Een handig vak voor iedereen. Je leert gezichtsexpressie, bewegingen, handelingen en meer.
    Tekenen: Dit is meer voor mensen die creatief zijn. Je tekent verschillende dingen. Niet alleen maar huisjes en boompjes, maar ook gezichten en schaduwvormingen.
    Muziek: Muziek is erg belangrijk voor zang en dans, een vak dat belangrijk kan gaan worden voor je vervolgopleiding op deze school. Je leert muziek kiezen voor je nummers, maar ook instrumenten bespelen.
    Fotografie: Bekend worden achter de schermen kan natuurlijk ook. Dit is de plek waar regisseurs en fotografen hun werk kunnen laten zien. Toch kiezen vele leerlingen dit vak later, omdat dit ook nog voor modellen erg belangrijk is. Je leert fotograferen, regisseren, lopen op een modeshow en poseren. Dit is ook handig voor als je op de rode loper staat en je weet hoe je netjes moet poseren.

    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.


    Leef je nog? Zoals ik al zei, dit is maar eenmalig. Vragen?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 1:20 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jesusmina dat was nogal wat.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    Jesusmina dat was nogal wat.


    (Sorry... Dat had ik gezegd.:$ Ik heb het in ieder geval wel allemaal duidelijk uitgelegd.(A) Hoop ik tenminste... Je hoefde trouwens niet alles te lezen, hoor. Ik heb dit alleen maar allemaal geschreven om de RPG niet door elkaar te laten lopen en dat iedereen alles begrijpt.xD)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 0:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Sorry... Dat had ik gezegd.:$ Ik heb het in ieder geval wel allemaal duidelijk uitgelegd.(A) Hoop ik tenminste... Je hoefde trouwens niet alles te lezen, hoor. Ik heb dit alleen maar allemaal geschreven om de RPG niet door elkaar te laten lopen en dat iedereen alles begrijpt.xD)


    [Nee het was allemaal erg duidelijk. Alles gelezen en gedaan. ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    (...)

    [Nee het was allemaal erg duidelijk. Alles gelezen en gedaan. ]


    (Gelukkig... Heb ik niet voor niks drie uur werk verricht. Ik denk dat ik alvast een stukje schrijf. Dit is trouwens de laatste keer dat ik jullie zo heb gemarteld met lappen tekst.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Gelukkig... Heb ik niet voor niks drie uur werk verricht. Ik denk dat ik alvast een stukje schrijf. Dit is trouwens de laatste keer dat ik jullie zo heb gemarteld met lappen tekst.xD)


    [Drie uur? Dit moeten de leraren als strafwerk gaan geven, haha. Ik ga zo wel slapen, dus kijk ik of ik vanavond of morgen pas reageer.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    (...)

    [Drie uur? Dit moeten de leraren als strafwerk gaan geven, haha. Ik ga zo wel slapen, dus kijk ik of ik vanavond of morgen pas reageer.]


    (Natuurlijk, neem je tijd. En ja, drie uur. Maar dat was omdat ik aan het stoeien met die roosters was, aangezien ik zo min mogelijk lessen op de vrijdag wilde en ik ook nog moest opletten dat andere roosters niet met elkaar botsten. -_-(


    Reading a good book is like taking a journey.


    Zac Efron.

    Dus, dit was het dan. Eindelijk was ik op de school waar ik wou zijn en net nu werd ik doodsbang. Bang dat ik het niet zou maken, dat mensen me aan het onderste van de voedselketen gingen zetten en nog veel meer. Ergens was ik ook bang voor mijn kamergenoot. Wat als hij me niet mocht ? Dan zat ik er ook lekker mee. Ik zuchtte diep en stapte de auto uit. De koffers stonden al op de kamer, terwijl we zelf nog niet eens wisten welke kamer we hadden. Ik stak mijn handen in de zwarte Chino die ik aanhad. Om mijn voeten zaten een paar Vans en een wit V-hals shirt maakte mijn outfit af. Oké, ja, ik had nog een grijze Beanie op mijn hoofd, maar dat was iets wat ik bijna altijd droeg. Het kon me niet schelen wat mensen over mijn kledingstijl zeiden, dat zou ik toch niet veranderen.
    Ik liep het schoolterrein op en keek lipbijtend om me heen.
    Oh God.

    Marcus Butler.

    Ik knuffelde het kleine meisje in mijn armen nog eens en drukte een zacht kusje op haar voorhoofd. "Braaf zijn hé" zei ik grijnzend. Ze knikte waarna ze vrolijk naar me zwaaide en terug in de auto ging zitten. Mijn kleine zusje zou ik waarschijnlijk nog het meeste van al missen. Oké, mijn kleine broertje ook. Het was de andere helft van de tweeling. Mijn zusje was de nog eens andere helft. Vreemde uitleg hé ? Ik weet het. Ik was soms nogal vaag. Ik ging door mijn knieën en keek het kleine jongetje lachend aan. Hij stak zijn vuistje op, waardoor ik mijn vuist zachtjes tegen de van hem tikte en terug opstond.
    "Let op je zusje hé, als ze last heeft van jongens dan sla je ze maar, mag van mij" zei ik grijnzend waarna ik een hand door zijn haren haalde. Aubree kon waarschijnlijk nog geen last krijgen van jongens aangezien ze net in het kleuterklasje zat. Ja, mijn mama had 2 achterkomers gekregen. Op hetzelfde moment welliswaar.
    Ik draaide me om en haalde eens diep adem. Eindelijk was ik hier. Dankzij mijn vrienden dan wel. Die vonden dat ik iets met mijn talent moest doen. Ik wist niet eens wat ze bedoelden met mijn talent, maar ja, ze waren al even vaag als ik. Ik zette een glimlach op mijn gezicht en liep voorzichtig het schoolterrein op.
    Laat dit meevallen alsjeblieft.

    [Zoiets ?]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 1:13 ]

    [Tja samen les.. kan gezellig zijn. Als mijn echte rooster maker mij op vrijdag ook zomin mogelijk lessen gaf. Maar nee ik zit tot 5 ):]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Luke Bilyk
    Vandaag zou de eerste dag zijn van een nieuw leven. Ja, zo kon ik het wel noemen, want alles ging veranderen nu. 4 jaar lang leven, leren en wonen op een speciale school, met allemaal mensen die precies hetzelfde willen als mij, doorbreken. Sommige nationaal en andere internationaal. Van jongs af aan had ik ervan gedroomd om beroemd te worden, en nu ik 16 jaar was, kon ik eindelijk actie ondernemen. Streng en zwaar zou het zeker worden, maar ik had er alles voor over, en ik wist zeker dat ik hier niet de enige zou zijn die dat gevoel had.
    Toch overviel een triest gevoel me toen ik voor het laatst mijn koffers controleerde om te kijken of ik alles wel bij had. Een lege kamer die ik hier achterliet in het huis van mijn ouders, en ik zou ze een tijd lang moeten gaan missen. Ze vonden het moeilijk, maar ze begrepen het wel. Ik liep naar beneden met mijn zware tassen en koffers en zag hoe mijn ouders me beneden stonden op te wachten met twee verdrietige gezichten. Ik zette mijn koffers neer en mijn moeder vloog me meteen om mijn hals.
          'Doe je voorzichtig schat? En doe goed je best he. Ik ben trots op je.' zei ze toen ze nog snel een kus op mijn voorhoofd drukte en me aankeek met ogen gevuld met tranen.
          'Nou jongen, succes met alles.' zei mijn vader en hij omhelsde me snel. Een echte man was het, hij hield er niet van om zijn emoties te laten zien.
    Voor een laatste keer keek ik om en toen sloot ik de voordeur achter me. Ik keek op de Rolex om mijn pols en zag dat ik nog een half uurtje had om op school te komen. Ik gooide mijn koffers in de taxi en die reed meteen door naar de nieuwe school. Eenmaal aangekomen bedankte ik hem en daar stond ik dan, met 2 overvolle koffers voor een groot gebouw waar ik nog helemaal niks van wist.
    Ik besloot om maar te wachten tot er meer mensen waren zodat we dan samen naar binnen konden. Kriebels verspreidde zich in mijn buik toen ik naar het gebouw keek. Nu was het mijn tijd om er iets van te maken, het was nu of nooit..

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 1:10 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.