• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sverige schreef:
    (...)

    Doe het dan voor jezelf. Er is zoveel meer dan alleen hem. Ik weet er niet alles van, heb je topics wel gevolgd erover. En het klinkt heel bot wat ik net zei, maar het is wel even the naked truth. Jij bent de hoofdrolspeler in je leven, de verteller van je eigen verhaal. Maar zorg wel dat de hoofdrolspeler een goed einde krijgt en de verhalenverteller het verhaal goed eindigt.
    En het is heel normaal dat je er zo van slag over bent, in Sex and the City zei Charlotte dat het liefdesverdriet ongeveer zo lang duurt als de helft van de duur van de relatie. Sex and the City is vooral bull shit, maar dat is volgens mij wel waar. Don't let you hair hang down and kick some ass!
    Ik heb relaties gehad van 1 jaar, zelfs 2 jaar, die ik in een maand heb kunnen afsluiten. Deze relatie heeft niet eens een half jaar geduurd en ik huil al ruim twee weken. Het is zo anders nu.


    Life is hard and then we die

    Ik heb me eigenlijk nog nooit zó goed gevoeld bij een jongen, ik kan helemaal mezelf zijn bij jou, en ik merk dat je dat óók bij mij doet.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb relaties gehad van 1 jaar, zelfs 2 jaar, die ik in een maand heb kunnen afsluiten. Deze relatie heeft niet eens een half jaar geduurd en ik huil al ruim twee weken. Het is zo anders nu.


    Het blijft naar voor je, maar het advies van Sverige is wel goed. Maar toch kun je het natuurlijk niet in een paar weken verwerken, neem de tijd. Maar we hopen allemaal uiteindelijk weer de vrolijke PUKKELxDING weer terug te zien. (;


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Het blijft naar voor je, maar het advies van Sverige is wel goed. Maar toch kun je het natuurlijk niet in een paar weken verwerken, neem de tijd. Maar we hopen allemaal uiteindelijk weer de vrolijke PUKKELxDING weer terug te zien. (;
    Tis ook tijd voor me om hulp te zoeken. Ik word bang van m'n eigen gedachten en ik kan niet meer normaal functioneren. Het ergste is de hoop die blijft zitten, ook al weet ik dat het niets meer gaat worden. Nouja. Het komt wel weer goed.


    Life is hard and then we die

    Wat als we nu tellen tot 3 en dan allebei tegelijkertijd zeggen hoe we ons voelen, zou dat werken?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Tis ook tijd voor me om hulp te zoeken. Ik word bang van m'n eigen gedachten en ik kan niet meer normaal functioneren. Het ergste is de hoop die blijft zitten, ook al weet ik dat het niets meer gaat worden. Nouja. Het komt wel weer goed.


    Wel, je weet dat het weer goed komt en dat is al een stap in de richting. En het is goed dtat de situatie zelf overziet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Tis ook tijd voor me om hulp te zoeken. Ik word bang van m'n eigen gedachten en ik kan niet meer normaal functioneren. Het ergste is de hoop die blijft zitten, ook al weet ik dat het niets meer gaat worden. Nouja. Het komt wel weer goed.


    Meh.. Het is soms moeilijk om iemand los te laten. Maar jezelf in de put praten helpt je er ook niet bovenop komen, dus dan is het inderdaad wel een goed idee om er eens met iemand over te praten ja. Liefdesverdriet is niet goed te praten, maar er loopt vast nog een béter figuur voor je rond. Geef de hoop nooit op. Sterkte meid!


    You are beautiful, you are love.

    Wauw, dat doet Pijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thanks meiden, jullie zijn lief hihi :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Thanks meiden, jullie zijn lief hihi :)


    You're welcome. (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Annick, ooit gaat voor jou de zon ook weer schijnen! En misschien zal dat sneller zijn dan je nu denkt... (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sverige schreef:
    (...)

    You're welcome. (bloos)


    En lucht je hart zo vaak je wilt. :Y)


    You are beautiful, you are love.


    Hahahahaha, omg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En net nadat jullie me lieve berichtjes sturen krijg ik van een lieve collega de uitnodiging om zaterdag te gaan stappen hihi :) Komt goed! Het komt goed!

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 okt 2012 - 22:30 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    En net nadat jullie me lieve berichtjes sturen krijg ik van een lieve collega de uitnodiging om zaterdag te gaan stappen hihi :) Komt goed! Het komt goed!


    Het schijt dat als je gelóóft dat er iets positiefs gebeurt en het goed komt, het ook goed komt. Je maakt een stofje aan waardoor je dingen positiever ziet en je positieve stimulans krijgt over de zaak. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife