Omnivium schreef:
(...)
Ugh, ik snap ook niet waarom sommige mensen dat over zichzelf gaan zeggen als ze er prima uit zien. Best onrespectvol tegenover mensen die wel obese hebben. Maarja, onzekerheid laat veel mensen dikker lijken dan ze zijn.
Hmm, ja. Én aandacht. Kan er ziek om worden, aan de andere kant: ROFL'en erom is soms ook op z'n tijd leuk. x]
CyberLord schreef:
(...)
Nou ik heb liever een snelle stofwisseling dan mijn huidige stofwisseling Ik zeg niet ik jaloers ben, ik hou van mijn lichaam, maar een snelle stofwisseling zou ik wel willen. Scheelt weer opletten met wat ik eet.
Het is wel fijn, ik vreet de boel bij elkaar. Alleen ertegenaan eten was vroeger echt een hel: ik had allang geen honger meer en het moest erbij, anders viel ik eerder af. Super irritant, haha. Ik let er over het algemeen niet op, ik eet braaf groentes en fruit en ik hou van salades, appels, bananen, kiwi's, meloen en vast nog wat. Ik eet vlees. En als het kan dus een zak chips. Dat is ook meestal zo op. Mijn Salt & Vinegar chips uit die Schweiz - Pringles en Lays zijn falend vergeleken met wat die Zwitsers maken! Oh my god, kwijl...
- was dus dezelfde dag dat ik thuis was op. Jammer, ik had graag nog een weekje langer gedaan.
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife