• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ga eens op tijd slapen...
    Wauw, dat is echt al jaren geleden. :'D
    GOODNIGHT. Laatste nacht in dit huis ;c

    Ik kan niet meer wachten.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Slaaaaaaap.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Verwend nest.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Damn, ik had bijna een hartaanval!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Het is hier thuis weer gezéllig. *neppe grijns*

    Oke, deze pijn is niet te harden -.- Ik haat hoofdpijn. En ook keelpijn. Wedden dat ik morgen toch wel naar school ga ondanks dat ik me vandaag al de hele dag ziek voel. *zucht*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Holy shit. Da's geen gezond gewicht voor iemand van 1.66 meid. Ik ben even lang en 15 kilo zwaarder, maar niet jaloers op je. Maar goed, je eet dus blijkbaar wel meer dan genoeg?


    Nope, wel goed, ligt iets onder het gemiddelde. Jij zit wel goed, gemiddelde is groot. Ik heb een snelle stofwisseling, het is juist heel irritant. Ik heb er jarenlang over gedaan om van mijn ondergewicht af te komen en dat is nu gelukt. Dan ben je één van de enige, en ik omarm je dat je niet jaloers bent want ik word kotsmisselijk van die mensen die dat zeggen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Nope, wel goed, ligt iets onder het gemiddelde. Jij zit wel goed, gemiddelde is groot. Ik heb een snelle stofwisseling, het is juist heel irritant. Ik heb er jarenlang over gedaan om van mijn ondergewicht af te komen en dat is nu gelukt. Dan ben je één van de enige, en ik omarm je dat je niet jaloers bent want ik word kotsmisselijk van die mensen die dat zeggen. [:


    Awhgg, dat is echt vervelend voor je. Maar super dat je je best doet. En ja, van zulke mensen kun je beter niks aantrekken, al lijkt het me ook best irritant ja..


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil even zeggen dat ik van dit topic houdt omdat ik hier alles kan vertellen:Y)


    I Love You

    Sverige schreef:
    (...)

    Nope, wel goed, ligt iets onder het gemiddelde. Jij zit wel goed, gemiddelde is groot. Ik heb een snelle stofwisseling, het is juist heel irritant. Ik heb er jarenlang over gedaan om van mijn ondergewicht af te komen en dat is nu gelukt. Dan ben je één van de enige, en ik omarm je dat je niet jaloers bent want ik word kotsmisselijk van die mensen die dat zeggen. [:

    Nou ik heb liever een snelle stofwisseling dan mijn huidige stofwisseling (cat) Ik zeg niet ik jaloers ben, ik hou van mijn lichaam, maar een snelle stofwisseling zou ik wel willen. Scheelt weer opletten met wat ik eet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jij altijd met je betweterige gedoe!!!
    blijf dan uit dat ene topic als je het zo vervelend vind! -.-'


    I Love You

    Omnivium schreef:
    (...)

    Awhgg, dat is echt vervelend voor je. Maar super dat je je best doet. En ja, van zulke mensen kun je beter niks aantrekken, al lijkt het me ook best irritant ja..


    Ik hoef mijn best niet meer te doen op het moment om extra bij te stouwen door de stofwisseling, ik eet inmiddels genoeg! Best wel, vooral als ze daarna zeggen dat ze obesitas zijn. Ik moet mij ernstig inhouden om niet te zeggen dat ze ''obese'' zijn. Gadverdamme, je spot er niet mee. Voor sommige mensen is het hun dood en ze kunnen er niets aan doen dat ze obesitas hebben. Obesitas is best ernstig en dat beseffen ze niet. Bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik hoef mijn best niet meer te doen op het moment om extra bij te stouwen door de stofwisseling, ik eet inmiddels genoeg! Best wel, vooral als ze daarna zeggen dat ze obesitas zijn. Ik moet mij ernstig inhouden om niet te zeggen dat ze ''obese'' zijn. Gadverdamme, je spot er niet mee. Voor sommige mensen is het hun dood en ze kunnen er niets aan doen dat ze obesitas hebben. Obesitas is best ernstig en dat beseffen ze niet. Bah.


    Ugh, ik snap ook niet waarom sommige mensen dat over zichzelf gaan zeggen als ze er prima uit zien. Best onrespectvol tegenover mensen die wel obese hebben. Maarja, onzekerheid laat veel mensen dikker lijken dan ze zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Ugh, ik snap ook niet waarom sommige mensen dat over zichzelf gaan zeggen als ze er prima uit zien. Best onrespectvol tegenover mensen die wel obese hebben. Maarja, onzekerheid laat veel mensen dikker lijken dan ze zijn.


    Hmm, ja. Én aandacht. Kan er ziek om worden, aan de andere kant: ROFL'en erom is soms ook op z'n tijd leuk. x]

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou ik heb liever een snelle stofwisseling dan mijn huidige stofwisseling (cat) Ik zeg niet ik jaloers ben, ik hou van mijn lichaam, maar een snelle stofwisseling zou ik wel willen. Scheelt weer opletten met wat ik eet.


    Het is wel fijn, ik vreet de boel bij elkaar. Alleen ertegenaan eten was vroeger echt een hel: ik had allang geen honger meer en het moest erbij, anders viel ik eerder af. Super irritant, haha. Ik let er over het algemeen niet op, ik eet braaf groentes en fruit en ik hou van salades, appels, bananen, kiwi's, meloen en vast nog wat. Ik eet vlees. En als het kan dus een zak chips. Dat is ook meestal zo op. Mijn Salt & Vinegar chips uit die Schweiz - Pringles en Lays zijn falend vergeleken met wat die Zwitsers maken! Oh my god, kwijl... :9~ - was dus dezelfde dag dat ik thuis was op. Jammer, ik had graag nog een weekje langer gedaan. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife