• DealExtreme ik vervloek je! Waarom heb je zoveel awesome spullen!
    Ik wilde dus gewoon een horloge bestellen, niet veel meer. Nu heb ik al 4 dingen in mijn winkelwagen en ik wil nog veel kopen. Helaas gaat dat niet, een student heeft niet veel uit te geven ;c

    Maar goed, een horloge vinden is ook erg moeilijk. Want er zijn er zoveeeeel. Had ik eindelijk een leuke, vond ik een nog veel leukere! Echt niet eerlijk D: En toen dacht ik dat ik wel klaar was, kwam DealExtreme met dingen die ik ook leuk zou vinden en ja, ik vind ze geweldig D: Maar ik kan ze niet kopen. Fuck you DX!
    Dit was de eerste horloge
    Dit is de horloge die ik nu wil

    Iemand een soortgelijke ervaring meegemaakt op DealExtreme, een andere site of gewoon in de stad?

    De rest van de spullen in mijn winkelwagen:
    Leren handschoenen. Mijn vorige zijn kapot en op deze ga ik spikes zetten :9~
    Tactical Strider Logo voor op mijn legerjas.
    Draken armband omdat het gewoon fucking awesome is!


    EDIT: Goed, ik heb nu besloten nog eventjes geen horloge te kopen en eerst eens op de markt te kijken. Las net in een review van iemand dat je zelf-opwindende horloges gewoon op de markt vind die nog goedkoper zijn dan de horloges op Dealextreme en net zo goed.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Seriously, awesome stuff! Misschien moet ik die site ook eens gaan bekijken, of juist niet. :'D
    Edit: Beide horloges zijn epic. Maar als je er een keer netjes uit moet zien is de eerste toch beter. Die eerste kan overal bij.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 20:42 ]

    Ik ken het gevoel. Ebay. Echt, ik heb al veel te veel gekocht. En elke keer denk je 'oh dat is maar 80 cent, kan er ook nog wel bij. Oh maar 3 euro, kan er ook wel bij.'
    Het maakt me blut ..


    To infinity and beyond •

    Herkenbaar..


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik kende DealExtreme niet en dat moet ik zo te zien ook maar niet leren kennen. :') Meestal kan ik mezelf wel inhouden qua aankoopjes, maar als er sale is op de H&M site word het wel eens moeilijk. xd

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 20:42 ]


    You are beautiful, you are love.

    (cool) awesome horloge, ik zou nummer 2 kiezen !!!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Okay, je kunt zeggen wat je wilt maar dat zijn idd coole spullen! ookal zou ik ze zelf nooit aandoen :'D

    -ebay werkt bij mij ook verslavend...

    Silverlance schreef:
    Seriously, awesome stuff! Misschien moet ik die site ook eens gaan bekijken, of juist niet. :'D
    Edit: Beide horloges zijn epic. Maar als je er een keer netjes uit moet zien is de eerste toch beter. Die eerste kan overal bij.


    •*• Lululu •*•

    Silverlance schreef:
    Seriously, awesome stuff! Misschien moet ik die site ook eens gaan bekijken, of juist niet. :'D
    Edit: Beide horloges zijn epic. Maar als je er een keer netjes uit moet zien is de eerste toch beter. Die eerste kan overal bij.

    Ja, dat klopt ook weer. Maar die tweede is zo leeeeeuk (no_chears) God, waarom kan ik nou niet gewoon kiezen tussen een van die twee.

    Misschien moet ik er een poll voor aanmaken (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fuuuuck, dat is goedkoop! 0.o Als die horloges niet duur zijn, zou je die er altijd bij kunnen doen. Morgen is de nieuwe maand, dan heb je weer centjes in de spaarvarken om die te besteden aan stuff op die site. [:

    Je vraag: Ja, met een jurkje van Attitude Holland. Verrekte duur, maar heel erg leuk. Maar 45 euro is heel veel geld. Ik heb niets nodig, maar als je geen baantje ernaast heb - op héél soms oppassen na - dan is dat gewoon heel duur. En ja, ik twijfel altijd over veel kleding. Ná mijn koop. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yeah laat anderen kiezen :'D Of doe iet wiet wait. Doe ik als ik ergens niet uitkom, bijvoorbeeld het kiezen tussen twee gerechten toen we uit eten ware. Frustrating.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sverige schreef:
    Fuuuuck, dat is goedkoop! 0.o Als die horloges niet duur zijn, zou je die er altijd bij kunnen doen. Morgen is de nieuwe maand, dan heb je weer centjes in de spaarvarken om die te besteden aan stuff op die site. [:

    Je vraag: Ja, met een jurkje van Attitude Holland. Verrekte duur, maar heel erg leuk. Maar 45 euro is heel veel geld. Ik heb niets nodig, maar als je geen baantje ernaast heb - op héél soms oppassen na - dan is dat gewoon heel duur. En ja, ik twijfel altijd over veel kleding. Ná mijn koop. >.<


    Ja, het is echt fucking goedkoop. En ik heb helaas het geld voor deze maand al binnen. 65 euro, als het niet minder is. Dat is wat ik kan uitgeven. De rest is voor opleiding en verzekering D: Ik heb ook nog een wishlist van dingen die ik wil.

    En dat is best irritant ja D: Daar heb ik gelukkig geen last van, behalve als ik iets besteld heb en het uiteindelijk anders blijkt te zijn dan aangegeven werd.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 20:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uchiha schreef:
    Yeah laat anderen kiezen :'D Of doe iet wiet wait. Doe ik als ik ergens niet uitkom, bijvoorbeeld het kiezen tussen twee gerechten toen we uit eten ware. Frustrating.

    Zelfs dat kan ik moeilijk vinden als ze beiden lekker zijn D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het eerste horloge vind ik het mooist en ik moest laatst kiezen toen ik bij de primark was maar ik kon niet kiezen. Uiteindelijk mocht ik toch alles aangezien mijn moeder betaalde en ik had al heel lang niet geshopt dus ik voelde mij ook niet schuldig.


    Physics is awesome

    Ik zou de eerste horloge kiezen hahah, maar soms heb ik daar ook last van, echt heel vervelend.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:08 ]


    As travars

    Ik herken dat probleem.


    26 - 02 - '16