• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Leuk, er is een trein gestrand tussen Hengelo en Enschede. Pas rond 7 uur (hoorde ik) rijden er weer treinen.
    Dan toch maar mama opbellen. (cat)

    Maybe it's pretty hopeless.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    CyberLord schreef:
    (...)
    Doet niemand? Enige waarover het ging was over een snelle stofwisseling. Dat zie ik niet als afvallen.
    Ik heb toch een paar keer een lengte en gewicht voorbij zien komen, daar had ik het eerder over. Maar dat was voordat jij je in het gesprek hebt gemengd.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb toch een paar keer een lengte en gewicht voorbij zien komen, daar had ik het eerder over. Maar dat was voordat jij je in het gesprek hebt gemengd.


    Mijn excuses, dacht dat ik er niemand kwaad mee zou doen.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Mijn excuses, dacht dat ik er niemand kwaad mee zou doen.
    Dat snap ik, maar als iedereen zo gaat redeneren gaat het op een gegeven moment toch weer fout, snap je? Ligt dus verder niet aan jou. We hebben het gewoon liever niet, puur uit voorzorg.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 okt 2012 - 15:36 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat snap ik, maar als iedereen zo gaat redeneren gaat het op een gegeven moment toch weer fout, snap je? Ligt dus verder niet aan jou. We hebben het gewoon liever niet, puur uit voorzorg.


    Dan snap ik het. ;)


    You are beautiful, you are love.

    Soms zijn er echt gewoon nutteloze lezen gewoon omdat ze niet duidelijk uitleggen en de klas te vol is.

    Ik ben zo blij met zo'n vriendin als jij. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bemiddelaar schreef:
    En toen lagen we op het gras, hij hield zijn hand voor mijn ogen, vroeg of ik iets zag en kuste me. Naaawwwww



    AWWWWWWW zo schattig <33


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aaaaaaaah! Nog maar 1,5 uur en dan heb ik tentamen. Ahhh!


    I am an idiot, I move.

    Leuk zeg. Eerst wilde de bus niet stoppen voor de deur, dan moest ik 95564 meter verder naar huis lopen, dan heb ik mijn sleutels vergeten en kon ik niet binnen. Dus had ik tien keer op de deur geklopt en mijn schone ouders waren niet thuis. Ik had ze gebeld en dan blijkt het dat ze bij mijn grootouders zijn. En durven ze nog voor te stellen dat ik moet wachten op hen, maar dat geloof ik niet. Resultaat: ik zit nu weer mooi op de bus naar de stad, op weg naar mijn ouders en grootouders en zo gaan we samen met de auto naar huis
    Damn! Hadden ze eerder naar mij gebeld of gesms't, dan was ik al lang daar. Ach, ik ben fucking pissed nu en zeker als ik twee bussen moet nemen

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:17 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik wil mijn eerste uur vrij op dinsdag terug. D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bemiddelaar schreef:
    En toen lagen we op het gras, hij hield zijn hand voor mijn ogen, vroeg of ik iets zag en kuste me. Naaawwwww

    Wat leeeeuk


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik. heb. zin. in. donderdag! Weer autorijden :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chagrijnig, kut wiskunde. (6)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife