• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pff, mag ik me eindelijk ook eens fit voelen '-- Laatst lag ik drie dagen in één week om half 9 of 9 uur op bed met koppijn en nou wordt ik weer verkouden. Yay -_-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Silverlance schreef:
    Jij bent ziek? hahaha maaaak dat de kat wijs. :'D
    Jij bent zo ongelofelijk vaak ziek, het is gewoon belachelijk. En dan ben ik eens een keer een dagje thuis (wat maar 1 keer in de 9284 jaar gebeurd) en dan voel jij je ook opeens niet lekker? Ach kom op zeg.
    En nu ga je een nieuwe mobiel in de stad halen en zeg je dat je nog steeds 'ziekjes' bent.. I don't fucking believe it. Hoe noem je dat ziek? ><

    Zoo dit verhaal komt me bekend voor :')
    Twee jaar geleden had ik dit ook. Ging mijn 'vriendin' in de ochtend helemaal hyper doen en in de middag ging ze 'ziek' naar huis. Dan ben ik één dag ziek. Één dag.. en dan noemt ze me een aansteller. Wat een vriendschap hadden we toch.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    CyberLord schreef:
    (...)
    ;c, why?


    Ik krijg net te horen dat mijn beste vriend kanker heeft.

    Bemiddelaar schreef:
    (...)

    Ik krijg net te horen dat mijn beste vriend kanker heeft.

    Oh... Dat is echt kut ;c Die waarmee je laatst nog in het gras lag of is dit een andere jongen?
    Alsnog, heel veel sterkte voor jou en natuurlijk ook voor je beste vriend. Ik hoop dat het zich niet verspreidt heeft en dat het goed te genezen is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Oh... Dat is echt kut ;c Die waarmee je laatst nog in het gras lag of is dit een andere jongen?
    Alsnog, heel veel sterkte voor jou en natuurlijk ook voor je beste vriend. Ik hoop dat het zich niet verspreidt heeft en dat het goed te genezen is.


    Ja, die :3 Mweh, ik hoop ook dat het goed komt ;c

    Bemiddelaar schreef:
    (...)

    Ik krijg net te horen dat mijn beste vriend kanker heeft.

    Zo dan.. dat is heftig ;(
    Veel sterkte !


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bemiddelaar schreef:
    (...)

    Ja, die :3 Mweh, ik hoop ook dat het goed komt ;c

    Oh.. Nog kutter. Heb je net zo'n leuk moment gehad met hem, krijg je zoiets. Nou ja, succes en heel veel sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bemiddelaar schreef:
    (...)

    Ik krijg net te horen dat mijn beste vriend kanker heeft.


    Ahw, dat is écht erg, heel veel sterkte!!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Fml..


    26 - 02 - '16

    Wat als? ...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bemiddelaar schreef:
    (...)

    Ik krijg net te horen dat mijn beste vriend kanker heeft.


    Jezus, wat erg voor hem! Ik hoop dat hij zal genezen. Wat zal jij je nu naar voelen, ik vind het heel vervelend voor je. Sterkte. :[


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kut school.
    Echt waar, ik blijf het erbij en dat gaat nooit veranderen. Hoe ga ik daar mijn school afmaken, laat staan dit jaar?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hahahaha, ACV was echt geweldig vandaag. Wat een kleuter humor toch weer ^.^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Krijg nou maar lekker de tering. Als je het ooit waagt om me dit nog een keer te flikken, nou dan ben je zwaar de lul. Als ik jou was zou ik nu netjes een pijnstiller nemen en alsnog komen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik blijf er maar aan denken dat het misschien uitgezaaid is en hij dood gaat. Argh. Dat wil ik niet :c