• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vandaag redelijk saaie vakken... Maar valt te overleven.
    Hoewel de eerste les ontzettend lang is en saai. En die kerel gaat natuurlijk klagen dag ik geen videobandje bij me heb en het draaiboek niet af heb. Jammer dan, want ik zit met een verhuizing. :')
    Kan toch echt niet verwachten dat ik 's avonds, wanneer ik doodop ben van school en verhuizen, ook nog huiswerk ga maken? Kan dan nauwelijks concentreren. :\

    alr09snfowianlskfj ;__;

    Saaaaaaai.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jij bent ziek? hahaha maaaak dat de kat wijs. :'D
    Jij bent zo ongelofelijk vaak ziek, het is gewoon belachelijk. En dan ben ik eens een keer een dagje thuis (wat maar 1 keer in de 9284 jaar gebeurd) en dan voel jij je ook opeens niet lekker? Ach kom op zeg.
    En nu ga je een nieuwe mobiel in de stad halen en zeg je dat je nog steeds 'ziekjes' bent.. I don't fucking believe it. Hoe noem je dat ziek? ><

    sorry schat ): dat ik je teleur heb gesteld ): ik beloof je dat ik het je goed maak. maar ik kan er niet zoveel aan doen ):

    Het is toch best vermakelijk om dit topic af en toe door te lezen. ;D


    Your make-up is terrible

    Tja, Dit voelt goed en fout.

    Sommige mensen kan ik wel slaan en dan goed ook. (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Altijd eerlijk ben jij, dat zei je tegen mij. Maar je bent 100% niet eerlijk, want dan merk ik aan je. Altijd smoesjes die ik van je krijg......Ik wil niet eens meer afspreken met jou. never ever! nooit niet meer. Ik ben altijd de gene die moet beginnen en jij vraag nooit eens hoe het met mij gaat. Waarom blijf ik dat dan wel aan jou vragen? ik ben er altijd voor je en ik krijg stank voor dank! zoek het nu maar eens lekker uit!

    Zo dat moes er eventjes uit:Y)


    I Love You

    Grr, erger mij dood aan die stomme rotjochies! :((


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    WAT ZIJN JONGENS TOCH ALTIJD ONDUIDELIJK.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Helemaal verduft door een saaie college + een oersaaie voorlichting. Die man bleef maar door ratelen! Echt niet prettig om naar te luisteren. --
    En nu heb ik het druk. Heel druk. Stress.


    You are beautiful, you are love.

    En mijn wereld stort in.

    Bemiddelaar schreef:
    En mijn wereld stort in.

    ;c, why?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bemiddelaar schreef:
    En mijn wereld stort in.
    Welkom in mijn wereld... what happened ;[?


    Life is hard and then we die