• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Bang was ik voor haar keuze. Ging ze komen en alles uitleggen, of zou ze nu gewoon weg gaan en mij voor altijd ontwijken. Ik slikte en schrok op door de woorden die ik hoorde.
    'Ik ben er,' hoorde ik haar zacht zeggen. Ik keek op, hoe veel tijd was er verstreken? Ik zag haar staan in de deuropening. Na haar woorden liep ze verder naar mij toe. Een klein zenuwachtig lachje verscheen er op mijn gezicht.
    'Heey,' zei ik zacht tegen haar, niet weten of ik moest vragen naar haar keuze. Ik schoof iets op en klopte naast me op de bank. 'Kom je er bij zitten?' vroeg ik zacht aan haar. Van haar gezicht kon ik weinig aflezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Er verschijnt een zenuwachtig lachje op zijn gezicht als ik naar hem toe loop.
    "Heey." zegt hij zacht. Hij schuift iets op en klopt naast zich op de bank. "Kom je er bij zitten?" vraagt hij zacht. Aarzelend loop ik naar de bank en ga ik naast Nathan zitten.
    "Hey." mompel ik zacht terug. Ik vouw mijn handen tussen mijn benen die tegen elkaar geklemd zijn. "Uh..." zeg ik wat aarzelend, waarna ik mijn gezicht naar mijn benen richt. Ik zucht zachtjes omdat ik niet weet wat ik moet zeggen en of ik uberhaupt wel iets moet zeggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Aarzelend liep ze naar me toe en ging naast mij op de bank zitten.
    'Hey,' mompelde ze zacht en vouwde haar handen tussen haar benen die tegen elkaar geklemd waren. 'Uh,' zei ze wat aarzelend, waarna ze haar gezicht naar haar benen richtte. Ik beet even op mijn lip. Ik dacht eraan toen ze me homo noemde en kwam op een ideetje. Iets wat aarzelend pakte ik één van haar handen en legde die boven op die van mij. Lichtjes streelde ik met mijn vrije hand over die van haar.
    'Een klein aanraking,' fluisterde ik zacht. 'Simpel, maar het heeft zo veel kracht. Ik voelde me trots en speciaal toen ik dit aan jou kon laten zien en voelen en dat jij het ook prettig vond toen het gebeurde.' Tevreden glimlachte ik. 'Als ik moet stoppen, dan hoef je het maar te zeggen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij pakt wat aarzelend één van mijn handen en legt die boven op die van hem. Lichtjes streelt hij met zijn hand over die van mij heen, wat gelijk begint te tintelen.
    "Een kleine aanraking." fluistert hij zacht, zelfs zijn stem laat mij rillen. "Simpel, maar het heeft zo veel kracht. Ik voelde me trots en speciaal toen ik dit aan jou kon laten zien en voelen en dat jij het ook prettig vond toen het gebeurde. Als ik moet stoppen, dan hoef je het maar te zeggen." Hij glimlacht er tevreden bij en ik knik lichtjes.
    "Ja, zoveel kracht." mompel ik hem na en ik kijk op, zodat ik hem aan kan kijken. "Je hebt gelijk, stom dat ik zo getwijfeld heb aan je woorden. Alsof je dit uit je duim kan zuigen..." Ik glimlach lichtjes en laat hem gewoon zijn gang gaan met zijn hand. Het voelt zo... prettig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, zoveel kracht,' mompelde ze naar lichtjes te hebben geknik en keek toen op naar mij. 'Je hebt gelijk, stom dat ik zo getwijfeld heb aan je woorden. Alsof je dit uit je duim kan zuigen...' Ze glimlachte lichtjes. Mijn vingers bleven doorgaan met het strelen van haar hand. Beetje bij beetje begon het toch iets meer te lijken op een massage.
    'Het geeft niet. Ik begrijp het,' zei ik zacht. 'Mag ik weten wat je gedachten nu zijn? Mag ik blijven of wil je dat ik ga?' vroeg ik vervolgens met dezelfde zachte stem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan blijft door gaan met het gestreel, wat langzamerhand op een massage begint te lijken. Ik vind het wel wel prettig aanvoelen, wist ik maar eerder dat aanrakingen zo konden voelen.
    "Het geeft niet. Ik begrijp het." zegt hij zacht, waardoor ik opnieuw glimlach. "Mag ik weten wat je gedachten nu zijn? Mag ik blijven of wil je dat ik ga?" vraagt hij dan, met diezelfde zachte stem als daarnet.
    "Je mag blijven." antwoord ik minstens even zacht terug. "Het zou raar zijn als ik naar je toe ging en naast je kwam zitten en dan ging zeggen dat jíj weg moest." glimlach ik lichtjes. Daarna kantel ik mijn hoofd zodat ik die op zijn schouder neer kan leggen. Ik zucht zachtjes.
    "Het spijt me. Maar ik ben allang blij dat je me begrijpt." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je mag blijven,' antwoordde ze met haar stem minstens even zacht. Mijn hart maakte een klein sprongetje. 'Het zou raar zijn als ik naar je toe ging en naast je kwam zitten en dan ging zeggen dat jij weg moest,' glimlachte ze lichtjes. Zacht lachte ik en haalde mijn schouder op. Haar hoofd kantelde ze en legde die neer op mijn schouder. Zacht zuchtte ze.
    'Het spijt me. Maar ik ben allang blij dat je me begrijpt,' mompelde ze. Mijn hand vouwde ik om die van haar en streelde mijn duim, terwijl mijn andere hand zacht over haar haren ging.
    'Ik ben niet helemaal verknipt,' fluisterde ik zacht en drukte een kus op haar hoofd. 'Het duurt bij mij soms alleen wat langer om dingen te realiseren.' Voorzichtig schoof ik iets dichter naar haar toe. 'Als ik moet stoppen met dit, of minder moet doen dan moet je het zeggen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij vouwt zijn hand om die van mij heen en streelt met zijn duim, terwijl zijn andere hand zacht over mijn haar heen gaat. Ik sluit mijn ogen lichtjes.
    "Ik ben niet helemaal verknipt." fluisterd hj zacht en hij drukt een kus op mijn hoofd. Ik grinnik zachtjes. "Het duurt bij mij soms alleen wat langer m dingen te realiseren." Hij schuift iets dichter naar mij toe. "Als ik moet stoppen met dit, of minder moet doen dan moet je het zeggen."
    "Niet stoppen, alsjeblieft." zeg ik zacht en ik knijp zacht in zijn hand. "Ik vind het fijn... Het ligt niet geheel aan jou hoor, ook aan mij. Ik ben te... achterdochtig en zo denk ik. Ik ben gewoon zo bang dat je misbruikt van me maakt." biecht ik op.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Niet stoppen, alsjeblieft,' zei ze zacht en kneep zacht in mijn hand. 'Ik vind het fijn... Het ligt niet geheel aan jou hoor, ook aan mij. Ik ben te... achterdochtig en zo denk ik. Ik ben gewoon zo bang dat je misbruikt van me maakt,' biechtte ze zacht op. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en sloot mijn beide armen om haar heen.
    'Oh Beck! Ik zal dat echt nooit, maar dan echt nooit doen! Waarom zou ik dat doen? Jij bent mijn meisje, tenminste als je dat nog wilt. Ik zal echt nooit misbruik van jou maken. Nu niet en later ook niet. Echt nooit. Een kleine bewijs,' zei ik. Ik liet haar los, maakte het kettinkje bij mij los en deed die bij haar om de nek. Een kettinkje met een muzieknootje eraan. 'Het kettinkje dat ik van mijn zusje heb gekregen,' zei ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud lichtjes met zijn hoofd en sluit dan zijn beide armen om mij heen.
    "Oh Beck! Ik zal dat echt nooit, maar dan echt nooit doen! Waarom zou ik dat doen? Jij bent mijn meisje, tenminste als je dat nog wilt. Ik zal echt nooit misbruik van jou maken. Nu niet en later ok niet. Echt noot Een klein bewijs." zegt hij, waarna hij me loslaat. Het kettinkje dat om zijn hals hangt, iets wat mij nog niet eens was opgevallen, maakt hij los bij zichzelf en hij doet hem bij mij om mijn nek. Ik bijt op mijn lip, het is een klein muzieknootje.
    "Het kettinkje dat ik van mijn zusje heb gekregen." zegt hij zacht. Ik kijk hem met grote ogen aan, waarna ik aan het sluitinkje begin te prutsen, zodat hij los gaat.
    "Nee, dat kan ik niet aannemen Nathan." zeg ik snel. "Ik wil je meisje wel weer zijn, als jij dat kettinkje terug neemt, dat is van jou, niet van mij. Het hoort niet bij mij." Ik krijg hem maar niet open, maar blijf Nthan met grote ogen aankijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Met grote ogen keek zij mij aan, waarna haar handen achter haar nek verdwenen. Wou ze hem niet?..
    'Nee, dat kan ik niet aannemen Nathan,' zei ze snel. 'Ik wil je meisje wel weer zijn, als jij dat kettinkje terug neemt, die is van jou, niet van mij. Het hoort niet bij mij.' Met grote ogen bleef zij mij aankijken. Even keek ik omlaag.
    'Maar ik wou hem aan jou geven,' zei ik zacht en ging met lichte tegenzin met mijn handen naar haar nek toe om het kettinkje los te maken. Ik haalde hem van haar nek af, sloot het kettinkje weer en liet hem liggen in mijn hand.
    'Waarom past het niet bij jou? Ik vond het namelijk prachtig bij je staan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt omlaag, ik ben bang dat ik hem kwets door het kettinkje af te wijzen.
    "Maar ik wou hem aan jou geven." zegt hij zacht en gaat met een duidelijke, lichte tegenzin met zijn handen naar mijn nek om het kettinkje toch los te maken, wat mij niet lukte. Hij haalt hem van mijn nek af, sluit het kettinkje weer en laat hem in zijn hand liggen.
    "Waarom past het niet bij jou? Ik vind het namelijk prachtig bij je staan." zegt hij. Door deze woorden kleuren mijn wangen licht rood en kauw ik op de binnenkant van mijn wang, waarna ik naar het mooie hangertje staar.
    "Hij is ook prachtig..." mompel ik. "Maar het is een cadeau van je zus aan jou, het heeft een speciale betekenis die niets met mij te maken heeft. Daarom moet jij hem dragen, niet ik." leg ik uit. Ik pak het kettinkje uit zijn hand en leg hem om zijn nek, waar ik hem vast maak.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hij is ook prachtig...' mompelde ze en haar wangen waren ondertussen licht rood gekleurd. 'Maar het is een cadeau van je zus aan jou, het heeft een speciale betekenis die niets met mij te maken heeft. Daarom moet jij hem dragen, niet ik,' legde ze uit. Ze pakte het kettinkje uit mijn hand, legde hem neer om mijn nek en maakte hem toen vast. Toen ze klaar was pakte ik haar handen beet en keek naar onze handen.
    'Daarom wou ik hem aan jou geven. Het kettinkje is speciaal, maar jij bent ook speciaal voor mij,' zei ik zacht. Ik liet haar handen weer los en sloot ze weer om haar heen. 'Ik wil het graag kunnen bewijzen voor jou.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als ik klaar ben, pakt hij mijn handen beet en kijkt hij naar onze handen.
    "Daarom wou ik hem aan jou geven. Het kettinkje is speciaal, maar jij bent ook speciaal voor mij." zegt hij zacht, waarna hij mijn handen los laat en ze weer om mij heen sluit. "Ik wil het graag kunnen bewijzen voor jou." Ik glimlach lichtjes en leg mijn hoofd weer tegen hem aan.
    "Dat je dat speciale kettinkje aan mij wilde geven is wel genoeg bewijs, vind ik." antwoord ik met een klein glimlachje. "Bedankt, ik geloof je. Ik geloof weer." murmel ik, meer tegen mezelf dan tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Lichtjes glimlachte ze en ze legde haar hoofd weer neet tegen mij aan.
    'Dat je dat speciale kettinkje aan mij wilde geven is wel genoeg bewijs, vind ik,' antwoordde ze, waarmee er een glimlachje op mijn gezicht te voorschijn kwam. 'Bedankt, ik geloof je. Ik geloof weer,' murmelde ze, al klonk het meer tegen haarzelf dan tegen mij. Nog steeds zat er een glimlachje op mijn gezicht. Met mijn hand begon ik zacht te wrijven over haar rug.
    'Dat betekent veel voor me.' fluisterde ik zacht en drukte een klein kusje op haar haren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you