• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Sal kijkt even achterom. Hij schud met zijn hoofd en kijkt dan weer naar voren. Hij besluit ook niet naar Ayaki te gaan als we hem zien, misschien ondervraag ik hem wel een andere keer... Hij lijkt vaak met Darren te zijn, misschien weet hij het. We lopen naar zijn kamer toe, hij opent de deur en sluit die achter ons, als we binnen zijn.
    "Je buik?" vraagt hij zacht en hij kijkt me eventjes aan. Daarna kijkt hij de kamer rond. Ik zucht zachtjes en beweeg me naar het bed, waar ik op neer plof. Ik ben zo misselijk en duizelig, door die rare gedachten en de pijn.
    "Beter, veel beter." antwoord ik. "Alleen nog maar een zeurende pijn." Ik sluit mijn ogen en leg mijn handen op mijn gezicht als ik zucht. Ze voelen koud aan, lekker op mijn warme hoofd. Ik haal ze er dan af en kijk naar Sal.
    "Sal... Wat denk jij dat er gebeurd is?" vraag ik dan zacht en twijfelend.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Beter, veel beter,' antwoordde ze en ze was ondertussen op het bed gaan zitten. Was ze niet goed? De matrassen zaten toch veel zachter dan het bed? 'Alleen nog maar een zeurende pijn.' Ze sloot haar ogen en legde haar handen op haar gezicht als ze zuchtte. Na eventjes haalde zij ze er al weer af en keek toen naar mij.
    'Sal... Wat denk jij dat er gebeurd is?' vroeg ze zacht en twijfelend. Ik liep naar haar toe terwijl ik na dacht over haar vraag. Al kwam ik niet veel verder dan de vraag zelf. Ik durfde er niet aan te denken. Ik wou wel weten wat er met haar was gebeurd, maar ik was er ook bang voor. De enige die het leek te weten was Darren. Hij was erbij en hij loog over de spijker, dat wist ik nu wel zeker. Alleen.. hoe kwam het dat die spijker zo glashelder in mijn hoofd is geprint.
    'Ik.. ik weet het niet,' zei ik zacht en liet me neer ploffen op één van de matrassen. 'Ik durf er niet aan te denken. Morgen.. of straks ga ik op zoek naar Darren,' zei ik twijfelend maar vastberaden. 'Ik wil weten hoe alles zit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij loopt naar mij toe terwijl hij na lijkt te denken. Ik bijt op mijn lip terwijl ik het niet probeer te doen. Ik kijk toe naar de twijfel in zijn ogen, die ik liever niet zie, dus sla ik mijn ogen weer neer.
    "Ik... ik weet het niet." zegt hij zacht en hij ploft neer op één van de matrassen. "Ik durf er niet aan te denken. Morgen... of straks ga ik op zoek naar Darren." zegt hij twijfelend maar vastberaden. "Ik wil weten hoe alles zit." Ik knikt lichtjes, sta ook op en laat mezelf op het andere matrassen zakken. Ik ril en trek de dekes over mij heen.
    "Morgen... Ik wil het nog niet weten." zeg ik zacht. Dan kijk ik Sal aan. "Denk je dat ik het verdrongen heb? Er zijn weinig mogelijkeden van wat er gebeurd zou kunnen zijn..." Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Lichtjes knikte ze, ze stond ook op en liet zichzelf op het andere matras zakken. Ze rilde en trok de dekens over zich heen.
    'Morgen... Ik wil het nog niet weten,' zei ze zacht keek mij toen aan. 'Denk je dat ik het verdrongen heb? Er zijn weinig mogelijkheden van wat er gebeurd zou kunnen zijn...' Ze beet op haar lip en sloeg haar ogen neer. Ik bleef haar even aankijken en moest bekennen dat ik haar weer even vast wou houden, maar ik hield mij in en kroop onder de dekens.
    'Morgen,' zei ik zachtjes. Ik durfde geen antwoord te geven op haar vraag. 'Morgen.. Dan word alles duidelijk. Dan weten we wat er is gebeurd. Ik wil niet meer denken.' Ik ging liggen, maar echt slapen wou ik niet eens meer. Ik toverde mijn goede hand onder de dekens vandaan en keek er toen aandachtig aan. Ik keek naar de plekjes waar ze net nog overheen had gestreeld. Één van de weinige positieve dingen dat vandaag is gebeurd.
    'Morgen,' mompelde ik. 'Morgen ga ik gelijk naar hem toe.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft mij even aankijken en kruipt dan ook onder de dekens. Ik ben blij dat ik niet alleen hoef te slapen en niet in mijn kamer, wie weet wat er 's nachts zou gebeuren?
    "Morgen... Dan word alles duidelijk. Da nwete nwe wat er is gebeurd. Ik wil niet meer denken." Hij gaat liggen en haalt zijn goede hand onder de dekens vandaan die hij bestudeerd. "Morgen. Morgen ga ik gelijk naar hem toe." Ik zucht zachtjes en schud mijn hoofd, waarna ik ga liggen.
    "Het hoeft niet, Sal. Ik wil dit ook wel zelf doen, dat is echt geen probleem." zeg ik tegen hem. "Misschien weet Ayaki hier wel meer vanaf, is hij niet vaak bij Darren?" vraag ik dan aan hem. Ik weet dat Sal bang is van Ayaki, misschien komt hij dan niet mee. Ik wil het hem niet aan doen. Ik wil zelf weten wat er aan de hand is en het met niemand delen.
    "Wie zien morgen wel..." murmel ik en ik sluit mijn ogen, vermoeid van de pijn.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Het hoeft niet, Sal. Ik wil dit ook wel zelf doen, dat is echt geen probleem,' zei ze tegen mij. 'Misschien weet Ayaki hier wel meer vanaf, is hij niet vaak bij Darren?' Ik verstijfde eventjes. Ze had wel gelijk. Ayaki was vaak bij hem. Begin van de dag niet. Ik wou het ook weten, maar moest ik dan ook naar Ayaki toe?
    'We zien morgen wel...' murmelde ze. Ik knikte iets. We zagen het morgen wel. Ik ging op mijn goede schouder liggen en nestelde mij zelf in.
    'Dan vraag jij Ayaki,' mompelde ik zachtjes. 'Dan vraag ik Darren. Ik doe het graag. Ik wil het ook weten. Kijk alleen uit voor Ayaki. Alsjeblieft,' smeekte ik doen zachtjes. Ik zat er niet op te wachten dat zij ook een mes door haar hand kreeg. 'Anders ga ik ook mee naar Ayaki,' voegde ik er nog zachtjes aan toe. Zal dan wel met moeite zijn als ik mee ga, maar ik zal voor haar wel meegaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Sal gaat op zijn goede schouder ligge en nesteld zich in, ik volg zijn voorbeeld. Ik ben blij met de warmte van de dekens, het geeft zo'n veilig en beschermend gevoel, zeker als ik weet dat ik niet alleen ben. Het stelt me iets gerust en ik stop langzaam aan met rillen.
    "Dan vraag jij Ayaki." mompelt hij zacht. "Dan vraag ik Darre. Ik doe het graag. Ik wil het ook weten. Kijk allee uit voor Ayaki. Alsjeblieft." zegt hij zacht smekend. "Anders ga ik ook mee naar Ayaki." voegt hij er zacht aan toe. Meent hij dat nou. Ik kijk verbaasd op naar Sal.
    "Nee." antwoord ik resoluut. "Dat wil ik niet. Ik wil eigenlijk ook niet dat je naar Darren gaat, ik wil het alleen doen. Misschien is het niets, misschien wil ik wel niet dat jij het uiteindelijk weet." Mijn stem klinkt uiterst breekbaar nu en ik bijt zacht op mijn lip. De dekens trek ik op tot aan mijn kin en ik ril opnieuw. Nee, misschien had ik gewoon niet naar die stomme spijker moeten zoeken en het moeten accepteren. Het klinkt gewoon veel beter, mijn broek gescheurd aan een spijker.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Nee,' antwoordde ze resoluut. 'Dat wil ik niet. Ik wil eigenlijk ook niet dat je naar Darren gaat, ik wil het alleen doen. Misschien is het niets, misschien wil ik wel niet dat jij het uiteindelijk weet,' zei ze met een breekbare stem. Ik fronste iets en ging toen overeind. De dekens zaten bij haar tot aan haar kin. 'Maar ik wil het weten,' piepte ik zachtjes. 'Niet alleen dat, maar ook hoe het zit met die spijker. Als je wilt zal ik niet naar jou vragen, maar alleen naar de spijker. Ik zal je niet noemen Rikki, maar ik wil dat alles duidelijk is. Ik vind het jammer dat ik het van jou niet mag weten, al kan ik het ergens wel begrijpen denk ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik zie Sal fronsen en hij gaat da iets overeind zitten. Ik trek de dekens nog iets verder op terwijl ik naar hem kijk. Ik zucht zachtjes en vermoeid, dit gedoe eist zijn tol.
    "Maar ik wil het weten." piept hij zacht. "Niet alleen dat, maar ook hoe het zit met die spijker. Als je wilt zal ik niet naar jou vragen, maar alleen naar de spijker. Ik zal jou niet noemen Rikki, maar ik wil dat alles duidelijk is. Ik vind het jammer dat ik het van jou niet mag weten, al ka ik het ergens wel begrijpen denk ik." Ik sluit mijn ogen en trek de dekens over mijn hoofd heen.
    "Oké, alleen de spijker." Is mijn gedempte antwoord van onder het kussen. "Als hij meer vertelt, schreeuw je er maar doorheen. Zeg maar dat hij het alleen aan mij mag vertellen en dat niemand het mag weten." zeg ik, nog altijd onder de dekens Ik wil niet dat hij mij nu ziet, de tranen prikken in mijn ogen als ik bedenk wat er gebeurd kan zijn. Er zijn zo weinig mogelijkheden... zo weinig redenen waarom iemands broek zou scheuren.


    Your make-up is terrible

    [D: Ik kan niks doen met Nightshade!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [D: Ik kan niks doen met Nightshade!]

    Marleen heeft ook niks te doen, maybe you can work things out ;].
    Ik wacht op Frey - geloof ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Marleen heeft ook niks te doen, maybe you can work things out ;].
    Ik wacht op Frey - geloof ik.

    [Volgens mij wel toch? En ja, dat doe ik :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Ze sloot haar ogen en trok de dekens over haar hoofd heen.
    'Oké, alleen de spijker,' was haar gedempte antwoord. Ik knikte iets, al kon zij dat natuurlijk niet zien. 'Als hij meer vertelt, schreeuw je er maar doorheen. Zeg maar dat hij het alleen aan mij mag vertellen en dat niemand het mag weten,' zei ze en ik knikte weer. Niet dat zij dat nu wel kon zien, ze lag nog steeds onder de dekens. Met mijn hand ging ik zacht over haar dekens heen als een soort geaai.
    'Dan is dat geregeld,' zei ik met een klein glimlachje. 'Alleen de spijker. Meer niet.' Ik stopte met het aaien en ging weer terug onder mijn eigen dekens. 'Weet jij trouwens toevallig hoe laat het is?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel iets over de dekens gaan en besef me dan dat het Sal zijn hand moet zijn, die over de dekens aait. Ik ril eens ervan, ik wil op het moment geen lichamelijk contact meer...
    "Dat is dat geregeld. Alleen de spijker, meer niet." zegt hij en ik ben opgelucht. Daarna stopt hij met het geaai. "Weet jij trouwens toevallig hoe laat het is?" Ik denk eventjes na over die vraag, ik heb nog niet echt bij de tijd stil gestaan, ergens vandaan.
    "Ik gok erop dat het zeker al twee uur geweest is." mompel ik, als ik aan alle activiteiten van de laatste paar uur denk. Dat is heel wat geweest, dat doe je niet eventjes in een uurtje. En dan nog de periode die ik mis, ik weet niet hoelang dat is. Voor hetzelfde geld is het al 4 uur 's nachts, het zou me niets verbazen, volgens mij slaapt iedereen ook al.
    "Bedtijd dus." mompel ik. Maar ik sluit mijn ogen niet, dat durf ik niet.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ik gok erop dat het zeker al twee uur geweest is,' mompelde ze. 'Bedtijd dus,' mompelde ze er nog achteraan. Ik knikte lichtjes en ging weer liggen. Ik wou niet slapen. Ik wou het nog steeds weten, hoe kan ik nu gaan slapen? Ik ging weer rechtop zitten en plukte een beetje aan het verband. Ik kon het nu als smoes gebruiken, dat ik niet kon slapen door mijn verwondingen. Of opnieuw drinken halen.. Mijn mok was boven op zolder kapot gegaan. Zou iemand het kunnen zien dat het van mij af kwam? Ik beet even op mijn lip. Vast niet, zo veel mensen dronken melk, toch? Ik zuchtte zachtjes.
    'Dorst,' mompelde ik. 'Ik ga weer even drinken halen, denk ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you