• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    Ja lol. Hitlers derpface, that's me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niamh Raine Pierce.
    Op het moment dat hij in de gaten heeft dat ik zijn mes vast heb, zet hij een stap naar achteren en ik kijk toe terwijl hij dit doet. Ik sneed mezelf in mijn hand hierna. “Wat… doet u…” Zijn ademhaling word abrupt anders, onregelmatig en gehaast.
    Ik benieuwd wat hij gaat doen, ik wil zelfs dat hij íets doet. Zo kom ik er misschien eindelijk achter wat hij mij had aangedaan, wat voor geheim hij heeft, want ik weet wel zeker dat hij iets achterhoudt.
    Zijn ogen flitsen mijn kant op met een twinkelende felheid en gevaarlijkheid dat er op het punt staat iets te gebeuren, iets waar ik op gewacht had, want mijn geduld begint nu wel op te raken. Al wist ik dat ik het nodig had om erachter te kunnen komen.
    Opeens staat hij weer voor me, mijn hand in die van hem, weigerend om deze los te laten. Ondertussen kleeft mijn donkerrode bloed aan zijn handen en ik zie de gehypnotiseerde blik die hij erdoor gekregen heeft. Houd hij zo erg van bloed dan? Zijn gezicht komt zelfs dichter bij de wond die ik had gemaakt, als hij zijn tong nu uit zou steken, zou hij het bloed kunnen likken.
    Waarom is hij er zo door geobsedeerd? Is hij een vampier of zo? Dacht ik grinnikend en schud mijn hoofd van deze gedachte af, want dat is zo absurd en ironisch dat ik deze gelijk weer verban. Niemand gelooft er nog in die stomme fantasie sprookjes.
    “Ayaki?” mompel ik, zachtjes en vragend. Er gaat een lange stilte voorbij voordat hij mijn hand weer laat zakken, duidelijk met tegenzin. “U heeft… mooi bloed,” zegt hij zwakjes en ik frons terwijl ik mijn hand vasthoud en er naar kijk. “Heel mooi.” Hij wend zich van me af en vergroot de afstand weer tussen ons bij, waardoor ik mijn arm wilde uitstrekken naar hem en hem bij zijn arm vast wilde pakken, maar om de een of andere reden liet ik deze weer zakken.
    “Het is al laat. Ik denk dat het ’t beste is om te gaan slapen.” Hij buigt kort en begint al weg te lopen, ik knik enkel en mompel verward iets. Ik weet gewoonweg niet meer wat ik van hem moet denken, het word steeds geheimzinniger met hem. “Ja… welterusten Ayaki,” zeg ik voordat de deur dichtklapt en ik weer terug naar mijn hand kijk.
    Voor een enkele lange seconde blijf ik staan om hierna te kijken, maar verbind het dan snel met een doek, waarna ik opgekruld in mijn bed ga liggen.

    (Sorry voor het lange wachten 8D)


    [Sam en Marleen, jullie moeten nog.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yeah, true. Heb echt een shitload geschreven de afgelopen periode :']. Ik zal effekes een zeer crappy postje neerflikkeren zodat mensen door kunnen naar de ochtend.

    Ayaki.

    Als ik op mijn kamer ben, slaak ik een zucht van opluchting. Dat scheelde weinig. Ik laat me zwijgend op bed zakken, ontdoe mezelf van de donkere kimono en kruip onder de lakens. Mijn ogen vallen op het restje bloed op mijn handen. Gedachteloos lik ik mijn handen schoon en haal het elastiek uit mijn haar. Als ik nu had toegegeven dan zou Nightshades straf niet te overzien zijn. Ik bijt op de binnenkant van mijn lip als ik eindelijk de ogen sluit en diep ademhaal.
    Voor nu rust. Mijn lichaam geeft toe aan een staat van complete rust, het soort dat ik al een lange tijd niet meer heb gekend. Deze bijkomstigheid zorgt ervoor dat ik oprecht dankbaar ben om het vampirisme te hebben gekregen. Met een kleine glimlach op mijn lippen val ik in slaap.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Mensen, wel hier blijven reageren D: Marleen ik wacht op jou. Daarna kan de volgende dag beginnen en kunnen we verder.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom gaat hij niet verder D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Marleen moet nog reageren.. Ik stuur haar nog wel even een GB.)


    Cocon schreef:
    (Marleen moet nog reageren.. Ik stuur haar nog wel even een GB.)

    [Had ik al gedaan, ze zou reageren.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ja, ik zag het, dus had ik het maar weer weg geklikt lol.)


    [ Ja sorry sorry, school is op het moment echt killing en ik had gisteravond een info-avond over studies. Die komen er trouwens nog meer.. D: ]

    Katherine Sarah Gray
    'Geen idee waar ze slapen,' antwoordt hij. Fair enough, lijkt me. Daar komen we vast vanzelf een keer achter.
    'Maar ik ga maar eens,' vervolgt hij. 'Anders blijven we hier nog een eeuwigheid praten.' Ik grinnik eventjes.
    'Dat zou niet echt ideaal zijn, nee, we moeten wel gefocust blijven. Slaap lekker!' groet ik hem nog voor ik de kamerdeur zachtjes achter me sluit. O, rust, heerlijk. Ik til de koffer, waar bijna alles nog in zit, met één soepele beweging van mijn bed af. Daarna plaats ik hem ergens op de grond en kan ik zo mijn bed induiken.


    everything, in time

    [Maakt niet uit, nu kunnen we weer verder. Daar ben, tenminste ik, erg blij om. Kan ik Nightshade weer mensen laten rapen, ghehehe.]

    Nightshade

    Ze grinnikte eventjes en schudde daarbij haar hoofd. "Dat zou niet echt ideaal zijn, nee, we moeten wel gefocust blijven. Slaap lekker!" zei ze tegen me en nog voordat ik kon antwoorden had ze haar deur gesloten. "Slaap lekker." riep ik alsnog, waarna ik naar mijn kamer liep en in mij bed ging liggen. Het was een lange en vooral interessante dag geweest en ik was benieuwd wat er morgen zou gebeuren. 'Vast niet veel goeds' dacht ik bij mezelf en grinnikte eventjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een nieuwe dag begint in House of Nightmares! Het is tien uur 's morgens, iedereen heeft kunnen slapen, lekker of niet. Beneden is er ontbijt, geregeld door onze fantastische wezens, al weet de rest dit natuurlijk niet. Broodjes, koffie, jus d'orange en nog veel meer! Kom snel.


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Ik word wakker, nadat ik een hele rare droom gehad heb. Ik liep door het huis uit het programma, maar het leek wel steeds te groeien en te groeien. Achter elke deur zat een herinnering, goed of slecht. Gelukkig heb ik weinig erg slechte herinneringen. Ik weet nog dat ééntje zwart was, alsof de herinneringer niet meer was. Maar nu vervaagt alles in de lichte zonnestralen die door het gordijn heen schijnen. Ik rek me uit, met een licht glimlachje op mijn lippen. Ik hou mijn ogen nog even gesloten en draai me op mijn zij met mijn knieën opgetrokken, ik wil nog even onder de warme dekens blijven liggen...
    Uiteindelijk wrijf ik dan toch in mijn ogen, rek ik me nog eens uit en open ik ze. Even herken ik niet waar ik ben, maar besef mezelf dan dat ik meedoe aan dat programma. Als ik me omdraai zie ik Sal liggen, daardoor weet ik weer wat er gisteren gebeurd is. Ik gaap eens en bekijk hem dan, zijn gehavende litteken, die nu erger lijkt op te vallen dan gisteravond, zijn dichte ogen. Zou hij nog slapen? Ik denk het wel. In stilte sta ik op, ik heb echt een douche nodig... Sal vind het vast niet erg als ik zijn badkamer even leen, ik heb geen zin om terug te gaan naar mijn kamer en hier is het ijskoud, buiten die warme dekens.
    Ik snel naar de badkamer, draai de douche open en kleed mezelf uit. De deur heb ik achter mij dicht getrokken, maar er zit helaas geen slot op. Nou, logisch eigenlijk. Het is zijn eigen badkamer, waar heb je dan ook een slot voor nodig? Ik zet de temperatuur iets hoger, stap dan onder de douche en slaak een zucht van genot. Nu krijg ik het warmer en ik word een beetje wakker. Helaas staat er alleen shampoo en spul voor mannen, toch pak ik die maar om mezelf mee te wassen. Hm, het voelt weer bijna zoals vroeger, toen ik een vriendje had. Alleen is Sal niet mijn vriendje.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Het was vroeg geweest toen ik op stond. Ik, als vampier zijnde, had gelukkig weinig slaap nodig. Ik was naar beneden gelopen, over het muurtje heen gesprongen en allemaal eten en drinken gaan halen. Toen ik uiteindelijk alles had, was ik terug gegaan en had alles op een tafeltje neer gezet. Er zat van alles tussen. Koffie, broodjes, allemaal soorten sap. Alles wat je gewoon nodig had voor een goed ontbijt. Ik was dan wel een vampier, maar ik kon af en toe een kopje koffie wel waarderen. Hierdoor viel ik ook nog eens minder op, dan de rest van de vampiers. De meesten moeten overgeven van menselijk eten, maar in de loop van de jaren heb ik geleerd hoe ik menselijk eten kon waarderen. Het was altijd een leuke afwisseling geweest om iets menselijks tot me te nemen. Het maakte me niet vol, maar het smaakte vaak heerlijk.
    Ik had nog even goedkeurend naar de tafel geknikt en liep toen weer naar mijn kamer. Ik had voor het ontbijt gezorgd, zodat het niet zou opvallen dat de crew weg is. 'Wat ben ik toch een slimme klootzak' dacht ik bij mezelf en grinnikte eventjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ayaki.

    Ik word wakker door het geluid van tsjilpende vogels. Ik wrijf in mijn ogen en sla de deken weg, erachter komend dat het al ochtend is. Ik knipper een paar keer verbaasd met mijn ogen. Ik heb zowaar lang kunnen slapen. Nu ja, waarschijnlijk niet veel langer dan vijf uur, maar dat is me in geen tijden gebeurd. Uitgerust kom ik mijn bed uit en kam mijn haar. Ik bind het geheel in een losse staart, gooi de blauwe kimono om en loop naar beneden. Licht verrast vang ik de geur op van eten, van ontbijt. Verwonderd kijk ik naar het mooie ontbijt. Het is westers, maar het ziet er erg smakelijk uit. Ik waag me stilletjes aan een van de croissantjes. Ik heb sinds mijn verandering in een vampier nagenoeg geen eten gehad - vreemd genoeg had mijn lichaam er ook geen behoefte aan - maar nu zal ik het er dan toch aan moeten wagen.
    Ik zet mijn tanden in het croissantje. Hmm, ik dacht dat deze dingen altijd anders smaakt-
    'Ahh! Kreghh, krah..' Ik hol naar de dichtbijzijnde kraan en geef over met de tranen in mijn ogen. Dit is.. walgelijk. Hoe kan-
    'Argh.. urhh...' Bijna stikkend in mijn eten gulp ik wat water naar binnen om de smaak weg te jagen. Mijn buik was hier niet blij mee. Ik was mijn gezicht, maak alles schoon en hol de keuken uit, naar de tuin. Eenmaal buiten haal ik opgelucht een hap adem. Waarom reageerde ik zo heftig op eten? Is dit.. normaal? Ik kon voorheen altijd alles eten wat ik wilde. Misschien is het een neveneffect van het vampirisme. Ik slaak een zucht en ga op het bankje zitten.


    No growth of the heart is ever a waste