• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders op na even nagedacht te hebben als antwoord en glimlacht dan vriendelijk. Volgens mij is het niet echt iets wat hij wilde horen.
    "Zou het eenmalig zijn denk je?" vraagt hij en hij klinkt onzeker. "Of kan ik vanaf nu gewoon zonder muts lopen?" Hij krabt aan zijn achterhoofd en zijn enthousiaste glimlach verdwijnt alweer. Ik voel me nu wel een beetje schuldig en klop zacht en bemoedigend op zijn been.
    "Ik denk dat je hem steeds vaker af kan laten. Ze wennen er gewoon aan." antwoord ik lieflijk, met mijn grote, heldere ogen meedelijdend. "Aan het einde van de maand zal niemand meer op kijken, dat weet ik zeker. Ik ben er nu ook al aan gewend." probeer ik hem weer op te vrolijken. Ik raak zijn litteken weer zacht aan, voor enkele seconden en trek mijn hand dan weer terug.


    Your make-up is terrible

    [Duuus, wat moet ik nu met Nightshade doen xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Zacht klopte ze bemoedigend op mijn been.
    'Ik denk dat je hem steeds vaker af kan laten. Ze wennen er gewoon aan,' antwoordde ze lieflijk met haar grote, heldere en medelijdend kijkende ogen. 'Aan het einde van de maand zal niemand meer op kijken, dat weet ik zeker. Ik ben er nu ook al aan gewend.' Ik rilde eventjes toen ze met haar vingers mijn litteken zacht aanraakte voor enkele secondes. In die secondes had ik niet geademd. Het voelde nog steeds raar als iemand het aanraakte, maar fijn.
    'Dat voelde aangenaam,' mompelde ik zachtjes afwezig. Ik schudde met mijn hoofd en keek toen weer naar Rikki. 'Maar dat is positief toch?' vroeg ik, doelend op haar woorden. 'Ja toch?' Ik keek eventjes omlaag, ja.. Dat was positief. 'Rikki?' vroeg ik toen zachtjes. 'Mijn ogen.. Ben je daar ook aan gewend?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CyberLord schreef:
    [Duuus, wat moet ik nu met Nightshade doen xd]

    Uhh.. je kan 'm op Ayaki afsturen. Die is nu op weg naar z'n kamer om te gaan douchen. Ohlol, dejavu :'D Anyhow, Night kan 'm vragen naar wat hij met Niamh heeft gedaan en vervolgens pissig worden omdat ie de wond niet heeft schoongelikt. Or something like that.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Ga mensen afluisteren? Naar Ayaki om te kijken water gebeurd is?]

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat voelde aangenaam." mompelt hij zacht afwezig, hij schud met zijn hoofd en kijkt naar mij. "Maar dat is positief toch? Ja toch?" vraagt hij, doelend op mijn woorden. Ik glimlach en knikt. Hij kijkt omlaag, weg van mij.
    "Ja, dat is heel positief. Ze nemen je zoals je bent. Iedereen is volwassen, ik denk wel dat ze zich ernaar gedragen." ze ik. Ik til mijn hand opnieuw op en raak weer zijn litteken aan. Het voelt bobbelig onder mijn vingers, dit keer streel ik langs de gehele lengte.
    "Rikki?" vraagt hij zacht en ik hou mijn hand gewoon waar hij is. "Mijn ogne... Ben je daar ook aan gewend?" Ik denk na en trek mijn hand weer terug.
    "Ja, daar ben ik aan gewend denk ik." vertel ik. "Zo af en toe besef ik me hoe leeg ze zijn, maar dat is eigenlijk niet zo vaak." biecht ik op.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Haar vingers gingen over de hele lengte heen van mijn litteken. Even hapte ik naar adem, maar ik wou niet dat ze stopte. Ik moest opbiechtten dat het echt goed voelde. Na mijn vraag had ze dan toch haar hand weer terug getrokken.
    'Ja, daar ben ik aan gewend denk ik,' vertelde ze. Dacht ze? Het was in ieder geval beter dan niets.. 'Zo af en toe besef ik me hoe leeg ze zijn, maar dat is eigenlijk niet zo vaak,' biechtte ze dan op. Ik fronste weer even en keek naar haar hand die net bij mijn gezicht zat. Ik pakte die op en ging met mijn vingers over haar vingertoppen die mij eerder aanraakte.
    'Wat gebeurd er dan wanneer je dat beseft?' vroeg ik zacht terwijl mijn blik en mijn vingers nog steeds bij haar vingers waren. 'Wat doen we dan waardoor je dat beseft?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Good one's]

    Nightshade

    Toen ze weg waren zuchtte ik eens diep en stond op. Ik moest Ayaki maar eens opzoeken, hem uithoren wat er gebeurd is toen hij mee werd genomen door Niamh. Ik liep rustig de trappen op en volgde gewoon mijn neus. Zijn geur was makkelijk te volgen en zo te ruiken had hij zich te goed gedaan aan Niamh. Alweer. Hopelijk was hij zo slim om de wond schoon te likken en haar te hypnotiseren. Dat laatste vast wel, maar dat eerste, geen idee. Daarover heb ik hem niks verteld. Wat was ik toch weer een slechte meester. Ik zuchtte eens diep en stapte toen Ayaki's kamer in.
    "Dus, wat is er gebeurd?" is het enige wat ik zei.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt naar adem als ik zijn litteken aanraak, maar omdat hij er niets van zegt of tegen doet, ga ik gewoon door. Hij fronst even en kijkt naar mijn hand. Hij pakt hem op en gaat met zijn vingers over mijn vingertoppen, die net nog zijn litteken aanraakten. Ik kijk er verbaasd naar.
    "Wat gebeurd er dan wanneer je dat beseft?" vraagt hij zacht terwijl zijn blik en vingers bij mijn vingers blijven. "Wat doen we dan waardoor je dat beseft?" Ik haal mijn schouders op en blijf ook naar onze vingers kijken.
    "Dat weet ik niet... Gewoon ineens." antwoord ik. Ik til mijn hand iets op, zorg dat zijn vingers mee bewegen. "Waarom zijn mijn vingertoppen zo interessant?" vraag ik. Nu kijk ik hem weer vragend aan, hopend dat hij zijn blik van mijn vingers af kan krijgen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 23:03 ]


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Dat weet ik niet... Gewoon ineens,' antwoordde ze. Ze tilde haar hand iets op en zorgde er voor dat mijn vingers bewogen. Gewoon in eens. Er was dus geen reden. Ik kan er geen rekening mee houden.
    'Waarom zijn mijn vingertoppen zo interessant?' vroeg ze. Ik bleef nog even ernaar kijken, tikte ze zachtjes één voor één aan voordat ik naar Rikki keek. Vragend keek zij mij al aan. Lichtjes haalde ik mijn schouders op als antwoord.
    'Ze raakten mij aan,' zei ik zachtjes. Mijn blik ging weer naar haar vingers. Ik ging met al mijn vingers over die van haar heen. Ze gleden uit en ze zaten nu lichtelijk verstrengeld in die van haar. Fronsend keek ik er naar. Het zag er bekend uit, maar kon mijn vingers er niet op leggen wat. Ik haal ze weer weg en deed alles opnieuw. Mijn vingers over die van haar heen laten gaan, ze laten uitglijden waardoor ze weer lichtelijk verstrengeld zaten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    Ik keer terug naar mijn kamer, me al veel beter voelend dan eerst. Ik begrijp nu wat Nightshade bedoelde met de eerste fase. Het was een regelrechte hel om in die kleine kamer met al die mensen te zitten. Ik heb nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om met het vampirisme om te gaan. Ik pak een handdoek uit de enorme kast en een washandje, maar stop dan waar ik mee bezig ben. Nightshade. Hij is hier. Wat geschrokken draai ik me om.
    Hij sluit de deur achter zich. Onwillekeurig zet ik een stap naar achteren en dwing mezelf rustig te blijven.
    'Dus, wat is er gebeurd?' Ik zwijg even en leg de handdoek op bed. Ik buig kort alvorens te spreken.
    'Ik heb wat van haar bloed gedronken,' zeg ik zacht, wat eigenlijk een loze verklaring is omdat vampiers zoiets van heinde en verre kunnen ruiken.
    'De dorst.. het werd me te veel ik- eh.. spijt me dat ik niet eerst om toestemming heb gevraagd, maar ik heb haar gehypnotiseerd. Ze leeft nog.' Nog zo'n overbodige verklaring, maar als het hem gerust kan stellen..
    'En u? Ik neem aan dat u zich.. goed heeft kunnen redden.' De kalme en beheerste manier waarop hij al die mensen in zo'n kleine ruimte te woord kan staan maakt indruk op me.
    'Het spijt me dat ik.. me bijna liet gaan toen,' zeg ik op een timide toon als ik terugdenk aan het voorval met Niamh. Ik wist ook wel dat ze me op de een of andere manier wilde provoceren, maar ik had me beter moeten beheersen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft nog even naar mijn vingers kijken, tikt ze zachtjes één voor één aan voordat hij naar mij kijkt. Hij haalt lichtjes zijn schouders op als antwoord.
    "Ze raakten mij aan." zegt hij zacht. Zijn blik gaat weer naar mijn vingers. Hij gaat nu met al zijn vingers over die van mij heen. Ze glijden uit en ze zitten nu lichtelijk verstrengeld in die van mij, ik kijk er verbaasd naar, volg alles wat er gebeurd. Hij haalt ze weer weg en doet alles opnieuw. Zijn vingers over die van mij heen laten gaan, ze laten uitglijden waardoor ze weer lichtelijk verstrengeld zitten. Ik zucht zachtjes.
    "Is het nog steeds interessant?" glimlach ik. Langzaam haal ik mijn vingers uit zijn hand en kijk ik even naar mijn hand. "Is het erg dan dat ik je aanraakte? Je leek naar adem te happen maar deed verder niets." vraag ik nieuwsgierig en ik pak nu zijn hand lichtjes vast en knijp er zacht in. Daarna laat ik hem weer los en bestudeer ik zijn gezicht nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Hij wilde blijkbaar net gaan douchen want hij had een handdoek in zijn ene hand en de handdoek in de andere. Hij legde beide op zijn bed en boog toen voor mij. Respect had hij tenminste.
    "Ik heb wat van haar bloed gedronken", zei hij zacht, "De dorst.. het werd me te veel ik- eh.. spijt me dat ik niet eerst om toestemming heb gevraagd, maar ik heb haar gehypnotiseerd. Ze leeft nog." Ik knikte alleen maar. Goed hij had haar gehypnotiseerd, alvast iets.
    "En u? Ik neem aan dat u zich.. goed heeft kunnen redden." vroeg hij toen op een timide toon. "Het spijt me dat ik.. me bijna liet gaan toen."
    Ik keek hem aan en knikte toen. "Goed zo." was het eerste wat ik zei en vast niet datgene wat hij had verwacht. "Je hebt je goed gehouden in de mensen menigte en je hebt haar gehypnotiseerd in plaats van meteen aan te vallen." legde ik uit, "Daar moet ik je een compliment op geven." Ik glimlachte eventjes naar hem "En ja, ik heb het verder overleefd, maar volgens mij weet Rikki wat er aan de hand is. Sal niet, die is te afwezig daarvoor." Ik ging op een stoel zitten die ergens stond en keek naar hem. Mijn blik was weer ernstig en serieus. "Hopelijk heb je over haar wond gelikt anders loopt ze nu met een bloedende wond rond." zei ik tegen aan en keek hem recht in zijn ogen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Zachtjes zuchtte ze.Ik pulkte toch niet? Ik keek naar mijn verbonden hand, maar daar zag ik mijn andere niet. Die zag nog steeds lichtelijk verstrengeld in die van haar.
    'Is het nog steeds interessant?' vroeg ze met een glimlach. Langzaam haalde ze haar vingers uit mijn hand en keek er toen naar. Ik wou haar hand weer pakken, maar hield me in. 'Is het erg dan dat ik je aanraakte? Je leek naar adem te happen maar deed verder niets,' vroeg ze nieuwsgierig. Ze pakte mijn hand lichtjes vast en kneep er zacht in. Ze liet hem weer los. Ik keek haar verbaasd aan. Mijn wangen werden rood toen ik doorkreeg dat ze mijn gezicht nieuwsgierig bestudeerde. Lichtjes verdoofd knikte ik.
    'N-nee. Het voelde ergens wel aangenaam,' biechtte ik zachtjes op. Ik pakte haar hand weer en deed weer precies hetzelfde als net. 'Ik wist niet wat ik deed,' zei ik zacht. 'Het is grappig en ik heb het geloof ik eerder gezien, maar ik kan me maar niet herinneren waarvan.' Ik haalde mijn vingers er weer uit en weer deed ik hetzelfde als daarnet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij verbaasd aan, zijn wangen worden rood als hij ziet dat ik hem aankijk en hij knikt, lichtjes verdoofd. Ik grinnik zachtjes.
    "N-nee. Het voelde ergens wel aangenaam." biecht hij zacht op, waarna hij mijn hand weer vast pakt en hetzelfde doet. "Ik wist niet wat ik deed. Het is grappig en heb het geloof ik eerder gezien, maar ik kan me maar niet herinneren waarvan." Hij haalt zijn vingers er weer uit doet hetzelfde opnieuw. Ik laat hem gewoon.
    "Misschien op tv Een jeugdvriendinnetje, je moeder? Ik weet het niet..." antwoord ik zachtjes. Nu til ik mijn andere hand op en streel ik opnieuw gefascineerd over de bobbelige roze huid van zijn litteken. Ik glimlach lichtjes en ga er een beetje op in, kom iets dichterbij om het beter te bekijken, van dichtbij.


    Your make-up is terrible

    Ayaki.

    'Goed zo.' Ik kijk op, mijn ogen worden wat groter van verbazing. Ik sla kort de ogen neer en zwijg, niet wetend wat te zeggen.
    'Je hebt je goed gehouden in de mensen menigte en je hebt haar gehypnotiseerd in plaats van meteen aan te vallen. Daar moet ik je een compliment op geven.' Er verschijnt een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik voel me.. warm.
    'Het was moeilijk,' geef ik toe als ik terugdenk aan al die mensen bij elkaar. Wanneer zal ik er net zo goed tegen kunnen vechten als Nightshade? Ben ik zo.. zwak?
    'En ja, ik heb het verder overleefd, maar volgens mij weet Rikki wat er aan de hand is. Sal niet, die is te afwezig daarvoor.' Wat er aan de hand is? Rikki.. dat was de naam van het meisje wiens bloed hij wou. Het meisje dat zo lekker rook.Ik vraag me af of Nightshade in staat is twee mensen tegelijkertijd te hypnotiseren. Of het überhaupt mogelijk is. Ik peins even in gedachten over de mogelijkheid. Het lijkt haast absurd. Het is al moeilijk een persoon je wil op te leggen, laat staan twee. Maar handig zou het wel zijn. Op die manier kan iemand twee mensen tegenover elkaar zetten en zichzelf zo naar de schaduwen werken.
    Ik word uit mijn gedachten gehaald door Nightshades stem. Zijn priemende ogen maken me wat onrustig.
    'Hopelijk heb je over haar wond gelikt anders loopt ze nu met een bloedende wond rond.' Mijn ogen worden groot als ik de gebeurtenis af ga.
    'N-nee, ik- uh..' Ik sla mijn hand voor mijn mond van schok, laat me achteloos op bed zakken. Ik heb.. ik heb..
    'Wat heb ik gedaan,' zeg ik, mijn stem niet meer dan een fluistering. 'Ik ben het vergeten. Het spijt me.' Ik durf hem niet meer aan te kijken. Wat ben ik stom geweest!


    No growth of the heart is ever a waste