• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    [ I know that feeling... Ik deed er eerst echt aan een stuk of 8 mee. D: TOO MUCH! ]

    Katherine Sarah Gray
    'Ach, het komt vast en zeker nog wel een keer,' antwoordt Darren mij. 'Zo makkelijk laten ze ons vast niet winnen. Geen enkele producer is zo dom.' Ik haal mijn schouders op, daar zit wat in.
    'We zijn allemaal dom, dom dat we meedoen aan deze show want het is pure tijdsverspilling.' Ik ben zeventien, ik zou spannende dingen moeten doen en dat is ook wat ik hiervan verwachtte. Helaas.
    Ik bestudeer Darren zo onopvallend mogelijk en vraag me af waar hij bang voor is, hij ziet er niet uit als iemand die bang is voor iets. Ik wil het hem vragen, maar bedenk me dat Rikki er ook geen antwoord op wilde geven, omdat ze bang was dat de camera's het zouden opvangen. Misschien is hij bang voor de dood, net als ik. Of voor benauwde ruimtes, claustrofobie komt zo vaak voor. Hoogtevrees, dat zou leuk zijn gezien zijn eigen lengte, hij is zeker twee koppen groter dan ik.
    Ik ben zo in gedachten verzonken om zijn angst te raden, dat ik niet in de gaten heb dat ik inmiddels niet meer zo onopvallend bezig ben en gewoon naar hem staar.


    everything, in time

    Sal Levine

    Met de mok in mijn hand begon ik weer terug te lopen. Bij de ingang in de kamer bleef ik stil staan en probeerde een beetje te luisteren. Niet dat ik veel hoorde, ik was een beetje in strijd met mijzelf. De drang om naar hem toe te gaan en alles te vragen. Ik kon dat alleen niet maken met dat meisje erbij. Zij weet dan niet wat haar over kwam. Bovendien, Rikki was boven in mijn kamer. Voor hetzelfde geld lag ze als nog te wachten. Ik beet even op mijn lip, zette een voet in de woonkamer, maar draaide mij zelf toen toch om en liep regelrecht naar mijn kamer.
    Voorzichtig deed ik mijn deur open en keek voorzichtig naar de plek waar Rikki lag. Ze leek te slapen. Een glimlach sierde op mijn gezicht, liep mijn kamer in en sloot de deur achter mij dicht. Op mijn matras ging ik zitten en nipte aan mijn beker met melk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    Ze haalde haar schouders op. "We zijn allemaal dom, dom dat we meedoen aan deze show want het is pure tijdsverspilling." Ik knikte. 'Jullie zijn inderdaad dom.' dacht ik bij mezelf. Waarom zou je in godsnaam aan zoiets meedoen? Idioten. Na een tijdje niks gezegd te hebben merkte ik dat ze naar me aan het staren was. "Zie ik er goed uit?" vroeg ik lachend, "Je loopt ze te staren." Ondertussen was Sal heel even binnengekomen, maar draaide zich daarna weer om en liep weg. "Dat was dus Sal." zei ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 22:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    Hij zou natuurlijk ook bang kunnen zijn voor dieren, of een bepaald dier. Spinnen, slangen, haaien, insecten, daar zijn zo veel mensen bang voor. Ik grinnik kort bij het idee dat Darren gillend weg zou rennen zodra er een klein insect is voorbij vliegt. Veel mensen doen dat bij wespen en zo, aanstellers.
    'Zie ik er goed uit?' vraagt hij ineens lachend waardoor ik met een "hm" opschrik. 'Je loopt zo te staren.'
    Er loopt een jongen voorbij, zet één voet in de woonkamer en draait zich dan weer om. Rare gast. Ik blijf hem even verbaasd aankijken, tot Darren begint te praten, dan richt ik mijn blik weer op hem.
    'Dat was dus Sal.' 'Ziet er heel gezellig uit, moet ik zeggen,' prevel ik sarcastisch. 'Dat was trouwens niet de reden van mijn staren,' geef ik vervolgens met een zuinige grijns eerlijk toe. 'Ik vroeg me alleen af wat je angst was, meer niet, dus geen reden om je ego omhoog te krikken.'


    everything, in time

    Nightshade

    "Ziet er heel gezellig uit, moet ik zeggen", zei ze sarcastische en ik grinnikte eventjes. Toen keek ze me aan en grijnsde zuinig. "Dat was trouwens niet de reden van mijn staren. Ik vroeg me alleen af wat je angst was, meer niet, dus geen reden om je ego omhoog te krikken." Ik begon te lachen.
    "Mijn ego is zo hoog dat dat niet eens meer mogelijk is." zei ik waarna ik serieuzer keek en haar in haar ogen aankeek. "Ik ben bang voor..." begon ik en hield toen een lange mysterieuze stilte, "Konijnen." zei ik en toen proestte ik het uit. Ik? Bang voor iets? Het enige waarvoor ik ben bang is dat er een groep mensen op mij gaat jagen, maar dat ging ik haar lekker niet aan de neus hangen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    'Mijn ego is zo hoog dat dat niet eens meer mogelijk is.' Ik schud lachend mijn hoofd en plaats mijn benen weer op de bank, waarnaar ik mijn knieën optrek en mijn armen eromheen sluit. Het is al laat, misschien ga ik zo toch maar eens naar bed.
    Darrens gezicht wordt weer serieus. 'Ik ben bang voor...' begint hij zijn zin en gespannen kijk ik hem aan terwijl ik lichtjes op mijn lip bijt. Nu komt het!
    'Konijnen,' zegt hij echter en proest het uit. Puur en alleen al omdat hij lacht, lach ik mee. Met mijn voet geef ik een klein duwtje tegen zijn bovenbeen.
    'Verdomme, ik dacht dat je het serieus ging zeggen!' zeg ik nog steeds lachend, maar wel lichtelijk teleurgesteld. 'Ik wachtte vol spanning. Eigenlijk vind ik dat je het me nu wel verschuldigd bent om het echt te zeggen,' zeg ik een tikkeltje uitdagend, je weet maar nooit.


    everything, in time

    Nightshade

    Ze gaf me met haar voet een klein duwtje tegen mijn bovenbeen. "Verdomme, ik dacht dat je het serieus ging zeggen!" zei ze, terwijl ze nog steeds lachte. In haar stem kon ik de teleurstelling horen en ik grinnikte eventjes. "Ik wachtte vol spanning. Eigenlijk vind ik dat je het me nu wel verschuldigd bent om het echt te zeggen." zei ze een tikkeltje uitdagend. "In je dromen." zei ik lachend en schudde mijn hoofd, "Misschien als je die van jou verteld, anders niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    Darren schudt lachend zijn hoofd en zegt dat dat alleen in mijn dromen zal gebeuren. Het was te verwachten aan de ene kant, maar aan de andere kant had ik gehoopt dat hij er niet zo moeilijk over zou doen.
    'Misschien jij die van jou verteld, anders niet.' Ik kijk hem even met een "are-you-kidding-me" - blik aan.
    'Daar trap ik niet in, ik vertel niets, maar ik zal je een tip geven: het is iets waar iedereen mee te maken krijgt.' Voor mij is deze hint heel duidelijk en ik ben bang dat ik al te veel heb gezegd, maar voor iemand die geen enkel idee heeft, is het misschien wel moeilijker te raden.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:21 ]


    everything, in time

    [Max? xd]

    Nightshade

    Ze keek me aan alsof ik een geintje had gemaakt. "Daar trap ik niet in, ik vertel niets", zei ze en ik grinnikte eventjes, "Maar ik zal je een tip geven: het is iets waar iedereen mee te maken krijgt." Ik keek haar aan en dacht even na. "Dat is niet al te moeilijk, er is maar 1 ding waar iedereen mee te maken krijgt." begon ik en keek haar in haar ogen, "Dood." Ik was eigenlijk nooit echt bang geweest voor de dood, maar dat komt vast omdat ik niet erg oud was toen ik veranderd werd.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Potverdorie, ik hou al die RPG's niet meer bij. Faal. :'D ]

    Katherine Sarah Gray < 3x overgelezen.
    Hij denkt even na en ik grijns. Toch niet dat hij het gaat raden, al moet hij er niet te lang over nadenken want dan komt hij er natuurlijk wel achter.
    'Dat is niet al te moeilijk, er is maar één ding waar iedereen mee te maken krijgt.' Nu kijkt hij recht in mijn ogen, zo dat ik er zelfs een beetje zenuwachtig van word. 'Dood.' Bam, daar was het. Het woord alleen al laat me ongemakkelijk voelen en ik haal onschuldig mijn schouders op.
    'Dat hoeft niet, ik had ook bang kunnen zijn voor het donker, daar komt net zo goed iedereen mee in aanrakingen,' probeer ik mezelf nog snel te verdedigen. 'Of voor kleine ruimtes, daar krijgt ook vrijwel iedereen mee te maken.' Voor de tweede keer haal ik mijn schouders op en weet mezelf even geen houding te geven. Moest hij het echt zo nodig hardop zeggen? Nu hebben de camera's het waarschijnlijk ook opgevangen.


    everything, in time

    Nightshade

    Haar reactie was niet helemaal die die ik verwachte. Ze haalde haar schouders op, maar volgens mij was dat haar angst. "Dat hoeft niet, ik had ook bang kunnen zijn voor het donker, daar komt net zo goed iedereen mee in aanrakingen." ze ze, "Of voor kleine ruimtes, daar krijgt ook vrijwel iedereen mee te maken." Ze haalde weer haar schouders op.
    "Maar het kan dus wel?" vroeg ik lachend en keek haar aan. "Je hebt jezelf nu redelijk verraden." zei ik toen fluisterend zodat ze dacht dat ik het dood om ervoor te zorgen dat de camera's het niet oppikten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    Ik ben ook echt zo ongelooflijk dom, die hint was natuurlijk ook veel te duidelijk. Laat ik mijn stommiteit maar gooien op het feit dat ik moe ben, dat lijkt me een beter idee.
    'Maar het kan dus wel?' vraagt Darren lachend en ik draai mijn blik van hem weg. 'Je hebt jezelf nu redelijk verraden,' hoor ik hem fluisteren. Ik bijt hard op de binnenkant van mijn wang. Sukkel dat je bent, nu was je zo goed bezig!
    Ik kijk weer terug in Darrens ogen. Ik kan het nu wel hard lopen gaan ontkennen, maar hoe harder ik dat doe, hoe opvallender.
    'Het is laat,' zeg ook ik tegen hem. 'Ik denk niet meer helder.' Vervolgens laat ook ik mijn stem zachter klinken. 'Dit blijft onder ons, hé?'


    everything, in time

    Nightshade

    Ze kijkt in mijn ogen. "Het is laat." zei ze toen tegen me, "Ik denk niet meer helder." Ik knikte begrijpend. Dom wijf dat ze er is, als ze eens wist dat ik haar grootste angst zou waar kunnen maken.
    "Dit blijft onder ons, hé?" vroeg ze toen zachtjes en ik knikte. "Natuurlijk." zei ik met een glimlach en deed toen haar haar door de war. Ik grinnikte eventjes en stond op. "Ik denk dat ik dan ook maar eens ga slapen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nvm ;]

    Ayaki.

    Ik zwijg en wacht haar reactie af. Dit is het meest dichtbij de waarheid dat ik kan komen.
    'Ayaki...' Het blijft even stil. 'Betekent dat, dat je het bij mij hebt gedaan?' Ik knik.
    'Ja. Dat is mijn werk. Ik had geen intentie om je te doden. Het is zonde... om zo veel van dat mooie bloed verloren te zien gaan. Bloed omvat juist de essentie van het leven.' Ik zwijg, laat mijn tong onwillekeurig langs mijn lippen gaan. Dat gesprek over bloed maakt me dorstig. Maar ik kan me nu niet nog meer misstappen veroorloven. Jammer, en dat terwijl ik heb gedacht dat alle mensen hier als onze prooien dienen. Ik had een waar schrikbewind in mijn hoofd. Het liefst wil ik iedereen op de meest akelig mogelijke manier kennis laten maken met de vergankelijkheid. Stervelingen, die zich zo superieur gedragen. Verdrinkend in ijdele onwetendheid.
    ‘Hoe komt het dat ik me er niets van afweet? Hoe heb je dat gedaan?’ vraagt ze. Ik kijk op. Hm, analytisch. Mijn blik wordt kouder en wat afstandelijk. Ze kijkt me aan met achterdocht.
    'Het is het beste voor uw en mijn veiligheid dat ik die informatie hou waar het hoort: bij mij alleen.' In het ergste geval zal ze nu haar eigen theorieen aan de rest doorvertellen, maar die zullen nog altijd onbevestigd blijven.
    'Het zou namelijk zonde zijn...' Ik nader haar, strijk bijna automatisch met een kleine bleke vinger over de warme ader in haar hals, '...dat ik onnodig bloed zou moeten verspillen.'


    No growth of the heart is ever a waste

    [Zo worden we nog echt achterna gezeten D: Dat vind ik nou niet echt oplossen. Nightshade is not going to like this, ghehehe.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.