• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    Dude, ik was deze RPG vergeten, sorry. :'D Dankjewel Mitchell voor het herinneren!
    Omdat ik geen idee heb waar mijn personage gebleven is, verzin ik random iets.

    Katherine Sarah Gray
    Met een handdoek wrijf ik ruw mijn haren droog en bindt ze vervolgens in diezelfde handdoek, zodat ze sneller drogen.
    Terwijl mijn haren druk bezig zijn met opdrogen, kleed ik me aan en ga in mijn koffer -te lui om deze uit te pakken- op zoek naar mijn toilettas. Daar haal ik mijn gebruikelijke crèmes uit en smeer al het spul op mijn gezicht. Een huid wordt niet van zichzelf mooi glad, daar moet je tijd en geld insteken. Over geld gesproken, als deze show zo blijft, is dat echt heel makkelijk verdiend.
    Grijnzend kijk ik mezelf via de spiegel aan en wikkel de handdoek weer van mijn haren. Ik borstel ze kort even door, kijk of mijn pyjama (bestaande uit een kort broekje en een los hemdje) goed zit en verlaat dan de badkamer.
    Verveeld vervolg ik mijn weg naar beneden en kruip weer op de bank, intussen heb ik mezelf dit stukje bank zo'n beetje toegeëigend, het enige wat nog ontbreekt is een tv.


    everything, in time

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem elke keer bewegen, maar blijf veilig onder de dekens liggen. Het word warm, maar het maakt mij weinig uit. Ik ben bang om mijn hoofd eruit te steken, net als nadat je als kind net een enge film hebt gezien en daarna in bed ligt. Ik hoor zuchten.
    "Dorst." hoor ik hem mompelen. "Ik ga even drinken halen, denk ik." Nu steek ik mijn hoofd weer onder de dekens vandaan, Sal zit weer rechtop in zijn bed. Met grote ogen kijk ik hem aan, de dekens tot mijn neus opgetrokken.
    "Nu nog? Alweer?" vraag ik zacht en ik zucht. "Oké, dan moet je drinken halen." vervolg ik mezelf. Ik wil niet als een bangeschijterd overkomen. "Maar ik ga in ieder geval slapen hoor." deel ik hem mede, als teken dat ik niet meega.


    Your make-up is terrible

    (Sowwy, ik had even geen inspiratie…)

    Niamh Raine Pierce.
    Hij zweeg en ik keek hem enkel kritisch, nog steeds op een gepaste afstand aan. Toen de jongeman begon te praten, nam ik hem tegelijkertijd in me op. Ik vroeg me af hoe hij zo gevormd is zodat hij nu zo net, maar toch zo afstandelijk praat.
    ‘Dit,’ Ik fixeerde mijn ogen die langzamerhand grijs waren geworden op de vlijmscherpe dolk die hij tevoorschijn haalde vanonder zijn kimono. Mijn dieprode lippen haalde ik een klein stukje van elkaar om een zwijgzaam protest uit te brengen wanneer hij de dolk tegen zijn eigen hals zette, precies op dezelfde plek waar mijn wond zat, waardoor mijn adem kort stokte en ik mijn fragiel blanke vingers naar de plek liet gaan om er nogmaals overheen te gaan.
    ‘Ik ben ervoor verantwoordelijk,’ Zijn blik dwaalt af naar mijn hals, waardoor ik slikte en probeerde na te denken, wat echter niet mogelijk was voor de mistbank die er in mijn gedachten was ontstaan. Heeft hij dit mij aangedaan of begreep ik het verkeerd? ‘Ik zal niet verder ontkennen dat ik een bepaald soort… obsessie met bloed heb. Ik vind het fascinerend, het intrigeert me. Dat is de reden dat ik die jongen zijn hand heb doorboord. En dat is de reden dat ik…’
    Had hij daadwerkelijk die jongen een mes door zijn hand gehaald? Ik dacht dat het allemaal een zieke grap was, al herken ik mezelf lichtelijk in de woorden. Bloed is ook fascinerend, maar het laat me afvragen hoe Ayaki in hemelsnaam mij de gebeurtenis kon laten vergeten.
    Hij mikte het mes op zijn eigen hand en sneed er een grove snee in, bloed welde gelijk op. ‘… nieuwsgierig ben naar het bloed van verschillende mensen. Het is mooi, niet waar?’ zegt hij als hij mij zijn hand laat zien. In gedachten verzonken en lichtelijk gefascineerd keek ik ernaar, het bloed dat door mensen hun aderen stroomt. Ik vroeg me af of ik de waarheid moest zeggen of moest liegen, eigenlijk wist ik helemaal geen antwoord hierop, dus hield ik me wijselijk stil. De stem van Ayaki was zacht en zijn ogen twinkelen, net zoals die van mij een seconde geleden deden, nu was het enkel een diepe put van grijs. Ayaki zijn mond krult om in een enge glimlach, nu wist ik al zeker niet wat ik moest antwoorden.
    ‘Ik vind het… prachtig.’ Kort keek ik even naar beneden, wendde mijn gezicht van hem af en haalde alle moed bij elkaar om een paar passen naar voren te zetten en toch nog op een gepaste afstand te stoppen en weer richting hem te kijken. Zijn enge glimlach had hij nog op zijn gezicht en ik haalde mijn hand bij de wond vandaan om deze vervolgens levenloos langs mijn lichaam te laten hangen. De goudblonde haarlokken vielen er vrijwel gelijk weer voor, terwijl ik begon te praten, ‘Ayaki…’ Mijn stem klonk zacht, maar toch duidelijk genoeg voor hem om te horen. ‘Betekend dat, dat je het bij mij hebt gedaan?’ Ik wees naar het mes, doelend op mijn wond. ‘Hoe komt het dat ik me er niets van afweet? Hoe heb je dat gedaan?’ Mijn stem klonk wantrouwig, maar totaal niet naïef. Ik moest en zou meer te weten komen!


    Nightshade

    Toen ik uit gehuild was stapte ik uit de douche en droogde me af. De warmte van de wrijving deed me goed. Ik gooide de handdoek in een hoek en kleedde me toe aan. Eenmaal aangekleed besloot ik maar naar beneden te gaan. Ayaki was voorlopig wel bezig met Niamh. Ik hoopte voor die idioot dat hij het op zou lossen. Ik heb geen zin in dat irritante gedoe en ik heb al helemaal geen zin om het zelf op te lossen. Ik moest mijn eigen shit altijd zelf opruimen.
    Ik liep naar beneden en vanaf daar door naar de woonkamer. Daar zat iemand die ik nog niet kende. Wie was zij? Ze zag er niet slecht uit, goed genoeg om me van bloed te voorzien. Seks wist ik nog niet, voorlopig hield ik het wel bij Ayaki als ik hem ooit nog zover kon krijgen.
    Ik glimlachte naar haar, ging naast haar op de bank zitten en stak mijn hand uit. "Hoi, ik ben Darren Shade." zei ik vriendelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    In gedachten verzonken bijt ik op mijn nagel, net niet hard genoeg om hem af te breken. Wanneer ik alleen ben, dwalen mijn gedachten snel af en dat is nu ook gebeurd. Het hele gebeuren met mijn moeder zit me nog altijd dwars en ze is nooit uit die verdomde badkamer gekomen. Wordt ze boos op mij omdat ik haar in de steek heb gelaten, doet ze daarna hetzelfde. Wat ongelooflijk hypocriet van haar, een kutstreek.
    Ik schrik op van mijn gedachten als er iemand de kamer inloopt. Het is een grote man met lang, zwart haar. Als hij bij mij op school had gezeten, zat hij zeker bij het groepje alternatievelingen. Waarschijnlijk zou hij zelfs gepest worden, al ziet hij er niet uit als iemand die dat interesseert.
    Hij neemt naast me plaats op de bank en steekt zijn hand uit.
    'Hoi, ik ben Darren Shade,' zegt hij met een vriendelijke stem. Ik zet mijn voeten recht op de grond en schudt zijn hand.
    'Katherine Gray,' antwoord ik glimlachend en laat zijn hand los. Wat raar dat ik hem al die tijd nog niet heb gezien. 'Jij doet ook mee aan deze show, neem ik aan?'

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 14:33 ]


    everything, in time

    Nightshade

    "Katherine Gray," antwoordde ze glimlachend en liet toen mijn hand los, "Jij doet ook mee aan deze show, neem ik aan?" Ik schudde mijn hoofd en keek haar doordringend aan. "Nee, ik ben hier om jou grootste nachtmerrie waar te maken." zei ik zo serieus mogelijk, maar dat lukte me niet. Ik barstte in lachen uit. "Nee, natuurlijk doe ik mee." zei ik geruststellend toen ik haar blik zag. Natuurlijk zou ik wel haar grootste nachtmerrie zijn, maar dat kon ik haar niet vertellen. Ze moest zich comfortabel bij mij voelen. Ik moest haar vertrouwen vergaren, alleen dan kan ik alles perfect doen zonder dat er problemen optreden. Zoals met Niamh of Rikki...
    "Wat raar dat ik je nog helemaal niet ben tegen gekomen." zei ik toen nadenken, "Maar ach, het is een best groot huis en zoveel ben ik nou ook weer niet uit mijn kamer geweest."

    [Sorry voor het korte stukje D:]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 14:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Maakt niet uit joh, ik vind hem leuk! :D ]

    Katherine Sarah Gray
    Darran schudt zijn hoofd en kijkt me doordringend aan.
    'Nee,' zegt hij met een doodserieus gezicht. 'Ik ben hier om jouw grootste nachtmerrie waar te maken.' Zijn gezicht staat en zijn stem klinkt zo serieus, dat ik hem gelijk geloof en mijn ogen worden groot. Dan barst hij ineens in lachen uit, waardoor ik mijn wenkbrauwen frons.
    'Nee, natuurlijk doe ik mee,' zegt hij om me gerust te stellen en ik laat mijn ingehouden adem ontsnappen.
    'Ik schrok me dood!' lach ik. 'Wat ongelooflijk gemeen van je.' Darrens gezicht verandert en ik zie dat hij aan het nadenken is.
    'Wat raar dat ik je nog helemaal niet ben tegen gekomen. Maar ach, het is best een groot huis en zoveel ben ik nou ook weer niet uit mijn kamer geweest.' Ik knik begrijpend. 'Ik heb voornamelijk hier gezeten, de mensen hier zijn niet echt mijn types. Ik heb Rikki en Ayaki wel ontmoet, Rikki is wel cool, maar Ayaki is.. vreemd.' Mijn gezicht lijkt haast wel een vies gezicht, maar zo is het absoluut niet bedoeld. Ik staar even naar de grond, denkend aan Ayaki en richt mijn blik dan weer naar Darren.
    'Ken je hen? Of heb je die ook al gemist?' Je weet maar nooit, als wij elkaar in die paar dagen al niet hebben gezien.


    everything, in time

    Nightshade

    Katherine knikte begrijpend. "Ik heb voornamelijk hier gezeten, de mensen hier zijn niet echt mijn types. Ik heb Rikki en Ayaki wel ontmoet, Rikki is wel cool, maar Ayaki is.. vreemd." Ze trok een vies gezicht en ik grinnikte er eventjes om. Ze had een grappige manier van uitdrukken. Dat zou nog wat leuks worden.
    Ze staarde even naar de grond en keek toen weer naar mij. "Ken je hen? Of heb je die ook al gemist?" Ik knikte en glimlachte. "Die ken ik allebei. Ik vind Ayaki helemaal niet zo raar." zei ik, op het einde verbaasd. "En ik heb Sal ontmoet en Niamh en nu jou." zei ik erachteraan en glimlachte naar haar. "Dus toch best wel wat mensen, maar volgens mij mis ik nog steeds een paar mensen." Ik haalde mijn schouders op. "Die vinden we vanzelf wel of niet?" zei ik zachtjes lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    'Die ken ik allebei. Ik vind Ayaki helemaal niet zo raar.' Hoe kun je hem nu niet raar vinden?
    'En ik heb Sal ontmoet,' gaat hij verder. 'En Niamh en nu jou.' Hij glimlacht en is blijkbaar nog niet klaar met praten.
    'Dus toch best wel wat mensen, maar volgens mij mis nog steeds een paar mensen. Die vinden we vanzelf wel, of niet?' Ik knik gelijk.
    'Ja, ach, zo dringend vind ik het ook allemaal niet, we zijn hier immers toch niet voor de mensen. O, ik heb Dahlia trouwens ontmoet, maar Sal en Niamh zegt me echt helemaal niets.' Ik probeer me te bedenken of ik ze toevallig gewoon eens heb zien langslopen, maar hun namen gewoon niet weet, maar schudt dan mijn hoofd.
    'Nee, niets. Heb jij eigenlijk al enge dingen meegemaakt? Ik bedacht me net nog hoe makkelijk het geld te winnen is als het zo blijft, hoewel ik het fet dat we hier geen bereik hebben toch ook wel iets beangstigend vind.' Ik grinnik. 'Maar dat komt puur omdat ik nu niet kan sms'en, bellen of whatsappen. Vreselijk!'


    everything, in time

    Nightshade

    Ze knikte gelijk. "Ja, ach, zo dringend vind ik het ook allemaal niet, we zijn hier immers toch niet voor de mensen. O, ik heb Dahlia trouwens ontmoet, maar Sal en Niamh zegt me echt helemaal niets." Ze schudde haar hoofd. "Nee, niets. Heb jij eigenlijk al enge dingen meegemaakt? Ik bedacht me net nog hoe makkelijk het geld te winnen is als het zo blijft, hoewel ik het vet dat we hier geen bereik hebben toch ook wel iets beangstigend vind. Maar dat komt puur omdat ik nu niet kan sms'en, bellen of whatsappen. Vreselijk!" zei ze in één lange zin waarin ze ook nog eens grinnikte. "Wie is Dahlia?" vroeg ik aan haar, "Die heb ik nog niet ontmoet volgens mij. Maar ja, maakt mij verder niet uit." zei ik met een glimlach en ging wat rechter op zitten. "Enge dingen? Hmmm, nee. Niks gemerkt." zei ik nadenkend en schudde langzaam mijn hoofd. "Raar hé? In deze show zou je dat toch wel verwachten of niet?" vroeg ik aan haar. 'Als ze eens wist wat ik met die mensen had gedaan, dan zou ze niet zo rustig bij me zitten.' dacht ik bij mezelf.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Mag ik een kleine samenvatting van jullie? ;d + waar is iedereen?]

    Sal Levine

    'Nu nog? Alweer?' vroeg ze zacht aan mij en zuchtte. Met haar grote blauwe ogen keek zij mij aan. Lichtjes haalde ik mijn schouders op. 'Oké, dan moet je drinken halen,' vervolgde ze zichzelf. 'Maar ik ga in ieder geval slapen hoor.' Ik knikte lichtjes en stond op. Ik rekte mij eventjes uit en wreef toen in mijn ogen.
    'Dat is goed,' zei ik met een glimlachje en begon al een beetje richting de deur te lopen. 'Ik ben er zo weer, slaap lekker alvast. Ik zal straks voorzichtig terug komen voor het geval je al slaapt.' Ik opende de deur en zwaaide nog wat vaagjes naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Voor een samenvatting moet je niet bij mij zijn. (cat) Darren en Katherine zitten op de bank in de woonkamer. ]

    Katherine Sarah Gray
    'Wie is Dahlia?' vraagt hij en ik denk even na, hoe leg ik dat uit?
    'Echt een mooie meid, fel blauwe ogen, lang, bruin haar. Zelf is ze ook redelijk lang.' Dan haal ik mijn schouders op, als teken dat ik verder ook echt niet weet wat ik over haar moet zeggen, zo lang heb ik haar niet gesproken. Hij zegt dat hij Dahlia niet ontmoet heeft en gaat wat rechter zitten, waarnaar hij verder praat.
    'Enge dingen? Hmmm, nee. Niks gemerkt.' Terwijl hij nog nadenkt schudt hij langzaam zijn hoofd. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben. 'Raar hé? In deze show zou je dat toch wel verwachten of niet?' vraagt hij me en ik knik lachend.
    'Precies wat ik dacht, dat is juist het doel van deze show. Maar aan de andere kant, we willen allemaal winnen en dat gaat zo wel makkelijk.' Ik hou wel van de makkelijke weg, niet moeilijk doen als het makkelijk kan zeggen ze altijd. Daarnaast wordt niemand liever met zijn grootste angsten geconfronteerd.


    everything, in time

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders op, knikt lichtjes en staat dan op. Hij rekt zich uit en wrijft in zijn ogen terwijl ik toekijk van over het randje van de deken.
    "Dat is goed." zegt hij met een glimlach en hij loopt richting de deur. "Ik ben er zo weer, slaap lekker alvast. Ik zal straks voorzichig terug komen voor het geval je al slaapt." zegt hij en ik glimlach dankbaar. Hij opent de deur en zwaait vaagjes. Ik knik naar hem en glimlach een beetje. Als hij weg is, blijf ik de deur angstvallig in de gaten houden, maar mijn ogen hebben steeds de vervelende neiging om dicht te zakken. Ik ben veel te bang om nu te gaan slapen, het angstzweet staat over mijn lichaam heen. Toch val ik uiteindelijk wel in slaap.


    Your make-up is terrible

    [Dus niemand in de keuken? ;d En anders merk ik het wel gauw genoeg..]

    Sal Levine

    Ze knikte nog en glimlachte een beetje. Vriendelijk glimlachte ik terug en sloot de deur achter mij dicht. Stilletjes liep ik door de gangen heen. Door die stilte en de af en toe krakende planken maakte de sfeer niet beter op. Met een iets vluggere pas liep ik naar de trap toe naar beneden. Door de hal liep ik heen richting de keuken. Vanuit de woonkamer hoorde ik stemmen. Één stem herkende ik en ik moest mij inhouden om er niet heen te gaan en van alles te gaan vragen. Er zat iemand bij die ik niet kende en ik wou haar er niet mee lastig vallen. Even bleef ik staan, maar dwong mijzelf er al gauw aan toe om naar de keuken toe te lopen. Ik kwam hier voor drinken.. Voor de zoveelste keer vandaag pakte ik een mok uit de kast en vulde die met drinken. De melk vond ik wel lekker en daarom schonk ik de mok ook in met melk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [dfasdfasfasdfaefdsf, laatste RPG waar ik een reactie op moet geven. Finally!]

    Nightshade

    "Echt een mooie meid, fel blauwe ogen, lang, bruin haar. Zelf is ze ook redelijk lang." vertelde ze waarna ze haar schouders op haalde. Hmm, blauwe ogen, daarvoor had ik altijd een zwak gehad. Hopelijk zou ik haar ook nog tegenkomen. Ik grinnikte eventjes bij mezelf.
    "Precies wat ik dacht, dat is juist het doel van deze show. Maar aan de andere kant, we willen allemaal winnen en dat gaat zo wel makkelijk." zei ze en ik knikte bevestigend. "Ach, het komt vast en zeker nog wel een keer." zei ik nadenkend, "Zo makkelijk laten ze ons vast niet winnen. Geen enkele producer is zo dom."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.