• Ik ben vorige week begonnen in een hele mooie triologie van Thea Beckman over de toekomst
    De drie delen zijn
    Kinderen van moeder aarde
    Het helse paradijs
    Het gulden vlies van Thule
    Ik ben nu halfverwege de laatste
    Dit boek houdt me echt in de ban en ik ga er anders door denken. IN mijn slaap droom ik er zelfs over. Dit gevoel heb ik bij nog geen een boek gehad. En geloof me, ik heb er heel veel gelezen. K
    Kennen jullie die triologie?
    Hebben jullie dat ook wel eens gehad bij een boek?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik heb 'm ook gelezen ja, en veel vaker dan 1keer..


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ja, bij Twilight.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja, ik heb die ook thuis liggen, en nu zo'n drie keer gelezen. Ik vind sowieso Thea Beckman echt geweldig, maar deze trilogie is gewoon prachtig!_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Thea Beckman ken ik ja. Zij heeft ook Kruistocht in spijkerbroek geschreven wat ik best moeilijk vond om te lezen :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Clueless schreef:
    Ja, ik heb die ook thuis liggen, en nu zo'n drie keer gelezen. Ik vind sowieso Thea Beckman echt geweldig, maar deze trilogie is gewoon prachtig!_O_


    Idd
    Ik heb ook een andere triologie van haar gelzen over de de 80jarige oorlog ofzo en ik vind deze nog beter


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb dat met de Trilogie van Zeven Wateren (hoewel er inmiddels 4 boeken zijn). Die boeken zijn zo geweldig mooi!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Net het laatste deel uit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die heb ik ook, maar ik vond er geen reet aan. Toen al een beetje uit mijn leeftijdscategorie denk ik. Ik las al vanaf mijn elfde volwassenenboeken.
    Ik kan 'de reiziger - diana gabaldon' echt wel tienduizend keer lezen :9~

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 15:46 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb alleen Kinderen van Moeder Aarde gelezen, toen ik 9 was. Toen vond ik het veel te moeilijk, dus ik denk dat ik hem nog eens overlees en de andere delen ook ga lezen.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik heb die boeken ook gelezen, en ik vond ze ook prachtig.
    Ik heb nog nooit zoiets gehad bij boeken, dus nee n_____n


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"