• [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 9:58 ]


    -

    Wat is er raar aan?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat is zeer normaal. Iedereen voelt zich meer aangetrokken tot iets/iemand anders en als dat bij jou jongens zijn, dan is dat maar zo. Daar is niets abnormaals aan, hoor. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik vind het normaal, ik heb het ook. Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke (x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dan is zeer zeker normaal. In mijn klas ga ik ook meer om met de jongens dan met de meisjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niets raars aan!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb het ook wel deels hoor. Meiden zijn vaak wat afstandelijker. Jongens zijn veel opener en directer, wat mij vaak wat meer aanspreekt. Dus nee, het is in mijn ogen in elk geval niet vreemd.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dat is helemaal niet raar. Als jij de jongens aardiger vindt, dan moet je gewoon met de jongens omgaan. Daar is niets mis mee. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke, thanks. =3


    -

    Lol.


    -

    JackyD schreef:
    Lol.

    DIT DACHT IK OOK MEN HAHAH


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Svenka schreef:
    Niets raars aan!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Het is normaal. De meisjes beginnen langzaam aan te veranderen in bitchen,niet allemaal maar een groot deel. De jongens daarentegen,tja,het zijn jongens. Iig waren mijn oude klasgenootjes -jongens- heel lief tegen mij. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Na mijn mening is het normaal...


    It's so easy to be evil

    Ik had dat ook in de brugklas hoor ;)
    Maar over het algemeen vind ik jongens ook aardiger als meisjes. :P
    Niets mis mee hoor


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is heel normaal.
    sws is voor meiden vooral de eerste weken van de middelbare een veel belangrijker moment omdat status bij meiden (in het algemeen) meer uitmaakt dan bij jongens. Daarom word er (in het algemeen) meer gepest onder meiden dan onder jongens...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio