• Hee,

    Voor school moet ik, samen met een klasgenoot, een betoog houden over een maatschappelijk, actueel probleem. De een moet voor zijn, de ander tegen.
    Het probleem is echter dat wij geen leuk onderwerp kunnen verzinnen, dus daarom vraag ik jullie hulp.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Het voelen van sympathie tegenover een verkrachter. (cat)


    The odds are néver in our favor.

    Cosmetische chirurgie > die heb ik gedaan. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat ene Turkse jongetje dat was geplaatst bij twee lesbische vrouwen, daar is ontzettend veel over te doen (negatief vanuit de Turkse en Turks-Nederlandse gemeenschap). Daar kan je vast wel een maatschappelijk probleem van maken c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Matchfixing in het voetbal!


    ars moriendi

    Macabre schreef:
    Cosmetische chirurgie > die heb ik gedaan. c:

    Liever een echt eendje of een plastic zwaan? Mijn titel die ik toen heb gebruikt ^^ afijn:

    - Scholen moeten een grotere rol spelen in de opvoeding van kinderen
    - Vliegvelden zijn te zwaar beveiligd waardoor het meer last geeft dan dat het voordelen oplevert
    - Criminelen komen te makkelijk met lichte straffen weg/ons rechtensysteem is te vergevingsgezind.
    - Er moet meer toezicht komen op het internetgedrag van mensen om zo misdadigers en illegale praktijken beter op te kunnen sporen.

    Dit hoeven overigens niet mijn meningen te zijn, ik noem slechts de stellingen.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    - Drownes moeten niet meer worden ingezet bij militaire acties


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.