• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ik denk het,' zei ze schouderophalend. Ze wist het dus niet zeker? Een kleine hoop schoot mij te binnen, maar verdween gauw toen ze er nog wat zacht aan toe voegde. 'Ik zou niet weten waarom we dit meer moeten doen... Ik weet niet eens waarom we het nu doen eigenlijk.' Vragend en fronsend keek ik haar aan, terwijl haar blik op onze handen was gericht. Het gestreel werd krampachtiger en ik wist niet of ik mijn hand nu moest terug trekken of niet. Mijn hand liet ik toch maar liggen voor het geval het gestreel weer werd zoals net.
    'Omdat het kan,' zei ik half smekend. 'O-omdat het goed voelt, toch? Waarom mogen stelletjes dit alleen doen? Dat is oneerlijk.' Ik trok mijn hand ietsjes terug en liet mijn vingers per ongeluk verstrengelen met die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Omdat het kan." zegt hij half smekend waardoor ik nu wel opkijk. "O-omdat het goed voelt, toch? Waarom mogen stelletjes dit alleen doen? Dat is oneerlijk." Hij trekt zijn hand iets terug waardoor onze vingers verstrengeld raken. Hij heeft wel gelijk, vooral voor hem is het oneerlijk. Hij zal het niet zo snel meemaken, als ik het al amper meemaak. Ik slik en hou onze vingers daardoor maar verstrengeld.
    "Je hebt gelijk." zucht ik zachtjes. "Dat is inderdaad niet eerlijk." Ik leg mijn andere hand weer op die van hem zodat mijn twee handen zijn goede hand raken. Ik hou hem nu alleen vast, strel niet meer. Ik hoop dat hij het goed vind, niet meer wil. Ik weet dat ik er niet goed meer tegen kan, het brengt teveel omhoog. Ik vraag me af of dat bij hem niet het geval zal zijn, voelt hij verder niets?


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze slikte en dacht eventjes dat ze haar hand terug trok, maar dat deed ze niet.
    'Je hebt gelijk,' zuchtte ze zachtjes. 'Dat is inderdaad niet eerlijk.' Ze legde haar andere hand boven op die van mij en elk stukje huid van mijn hand werd nu aangeraakt door die van haar. Haar handen lagen stil en hielden mijn hand alleen maar vast, verder helemaal niets. Ook niet het gestreel wat ze net deed. Ik fronste iets, maar glimlachte al gauw weer. Met de vingers van mijn losse hand ging ik lichtjes over haar hand heen die boven op die van mij lag. Waarom wist ik niet precies, maar ze deed het zo ongeveer ook bij mij en toen voelde het fijn.
    'Voelt het ook fijn voor jou?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Of werkt het niet als een jongen het bij een meisje doet? Werkt het alleen als het andersom is?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij fronst iets maar glimlacht al snel weer. Met de vingers van zijn vrije hand gaat hij over mijn hand heen, die boven op die van hem ligt. Ik glimlach lichtjes, het voelt misschien nog wel fijner dan in mijn herinneringen.
    "Voelt het ook fijn voor jou?" vraagt hij nieuwsgierig. "Of werkt het niet als een jongen het bij een meisje doet? Werkt het alleen als het andersom is?" Ik schud even lichtjes met mijn hoofd en kijk hem weer aan.
    "Nee, voor mij is het ook fijn." antwoord ik. "Ik denk dat het beide kanten op werkt." Ik kijk weer naar zijn hand, zijn ene in het verband gaat over mijn hand heen en ik maak me plots een beetje zorgen. Misschien werken de pillen wel te goed.
    "Doet het geen pijn?" vraag ik bezorgd en verbaasd.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Even schudde ze lichtjes haar hoofd en keek mij toen weer aan. Gelijk vielen mij haar heldere blauwe ogen op.
    'Nee, voor mij is het ook fijn,' antwoordde ze. 'Ik denk dat het beide kanten op werkt.' Een kleine schittering was weer te zien terwijl zij weer naar mijn hand keek. 'Doet het geen pijn?' vroeg ze bezorgd en verbaasd. Ik keek haar vragend aan en toen naar onze handen. Was het mijn hand? Ik voelde wel iets, maar daarom bewoog ik mijn hand niet zo heel veel. Ik hield alles stil, maar bewoog mijn arm alleen waardoor mijn vingers toch over haar hand heen gingen.
    'Niet echt,' zei ik en haalde mijn schouders lichtjes op. 'Hoezo? Het hoort nu toch ook geen pijn te doen of werkt het niet zo lang?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Niet echt." zegt hij en hij haalt zijn schouders lichtjes op. "Hoezo? Het hoort nu toch ook geen pijn te doen of werkt het niet zo lang?" vraagt hij. Ik blijf even stil terwijl ik aanschouw hoe hij zijn arm beweegt om mijn hand te kunnen strelen.
    "Nee, nee, ik wist gewoon niet dat ze zo goed werkten, maar ik heb dan ook nog nooit zulke verwondingen gehad." biecht ik op. "Ik ben gewoon bezorgd, je moet jezelf niet pijn doen voor mij..." murmel ik maar besef dan dat hij dat waarschijnlijk nooit zal doen. Ik glimlach wat nerveus en verlegen naar hem en wend snel mijn ogen weer af naar onze handen. Plots voel ik me heel erg ongemakkelijk.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Nee, nee, ik wist gewoon niet dat ze zo goed werkten, maar ik heb dan ook nog nooit zulke verwondingen gehad,' biechtte ze op na eventjes stil te zijn geweest. 'Ik ben gewoon bezorgd, je moet jezelf niet pijn doen voor mij...' murmelde ze toen en ik glimlachte iets. Ze glimlachte nerveus en verlegen naar mij en wendde al gauw haar ogen af naar onze handen. Ze zag er ongemakkelijk uit. Mijn glimlach verdween en ik haalde mijn handen bij die van haar weg.
    'Misschien dat ze goed werken omdat mijn lichaam ze nog nooit hebben gehad,' zei ik zacht en stond toen langzaam op. 'Denk dat ik nog eventjes drinken ga halen voordat ik ga slapen,' meldde ik haar en bedacht me toen dat ik daarna wel stiekem even naar die spijker kon kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als hij zijn handen bij mij weghaalt, schrik ik iets. Ik heb wel gelijk, natuurlijk. Maar ik hou mijn gedachte voor mij en kijk Sal voor een kort moment aan, die verder gaat op de pijnstillers. Natuurlijk, dan hoeft hij er ook niets op te zeggen.
    "Misschien dat ze goed werken omdat mijn lichaam ze nog nooit hebben gehad." zegt hij en ik knik bevestigend. Dat kan het inderdaad zijn. Hij staat langzaam op en ik blijf zitten, omdat ik niet weet wat hij wilt.
    "Denk dat ik nog eventjes drinken ga halen voordat ik ga slapen." meld hij me en ik knik opnieuw. Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen er om heen terwijl ik naar beneden kijk.
    "Moet ik mee of zal ik gewoon hier wachten?" vraag ik aan hem. Nu kijk ik weer omhoog, hij is zo lang. Ik kijk wat afwachtend en laat mijn tong onbewust over mijn lippen glijden.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze knikte en sloeg haar armen om haan op getrokken knieën heen.
    'Moet ik mee of zal ik gewoon hier wachten?' vroeg ze aan mij. Ze keek omhoog, keek afwachtend naar mij en liet haar tong over haar lippen glijden. Hoe moest ik dat opvatten? Ik haalde mijn schouders lichtjes op en liep toen richting de deur.
    'Dat maakt mij niet uit,' zei ik vriendelijk en legde mijn hand op de deurklink. 'Kijk maar.' Ik glimlachte vriendelijk en hoopte stiekem dat ze bleef, anders kon ik als nog niet naar die spijker toe, maar als ze mee wou vond ik het ook niet echt erg. Ze is aardig, dus waarom zou ik het erg vinden? Ik ging dan een ander keertje wel bij die spijker kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij even aan waarna hij zijn schouders ophaalt en richting de deur loopt.
    "Dat maakt mij niet uit." zegt hij vriendelijk en hij legt zijn hand op de deurklink. "Kijk maar." Hij glimlacht vriendelijk. Ik kijk hem iets wantrouwend aan, waarna ik zacht knik.
    "Ga maar, ik wacht hier wel. Misschien slaap ik wel als je terug komt." zeg ik zacht en ik wend mijn blik af. Ik laat mijn knieën weer los en negeer hem voor de rest, waarna ik de dekens van mijn bed/matras opensla en er op ga zitten.
    "Ik weet iets beters, ik ga mijn tanden poetsen in mijn badkamer." glimlach ik vervolgens na een geniale invalling. Ik sta ook op en loop naar de deur toe. Als hij naar beneden is, kan ik naar boven. Dan weet ik zeker dat ik niet in slaap val en het mis.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze keek mij iets wantrouwend aan, waarna ze zacht knikte. Had.. ze me door?
    'Ga maar, ik wacht hier wel. Misschien slaap ik wel als je terug komt,' zei ze zacht en wendde haar blik af. Ze liet haar knieën los en ik keek haar eventjes vaagjes aan terwijl ik de deur open deed. Ik zwaaide nog eventjes wat vaagjes, maar ze negeerde me.
    'Ik weet iets beters, ik ga mijn tanden poetsen in mijn badkamer,' glimlachte ze en stond toen ook op. Ik lachte zachtjes en schudde iets mijn hoofd terwijl ik naar de gang liep.
    'Dan eh, zie ik je zo weer?' zei ik met een glimlachje. Echt wachten op antwoord deed ik niet, want ik liep al richting de trap die naar beneden liep. Mijn bedoeling was om snel drinken te halen en dan naar boven, maar volgens mij kon ik nu nog extra uitkijken of ik Rikki niet tegen kwam wanneer ze weer terug kwam van haar kamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Sal lacht zachtjes terwijl hij de gang op loopt. De deur had hij al open gedaan toen ik niet keek en bezig was met de deken open slaan. Ik loop achter hem aan de gang op.
    "Dan eh, zie ik je zo weer?" zegt hij met een glimlachje maar ik krijg amper de tijd en kans om iets terug te zeggen. Sal loopt al richting de trap naar beneden, waarom heeft hij zoveel haast? Ik frons eventjes voor ik toch antwoord.
    "Ja, maar het kan wel even duren." antwoord ik. "Meisjes avondrituelen enzo." glimlach ik en doe alsof ik naar mijn kamer loop. Bij de deur blijf ik staan kijken tot hij uit het zicht is.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ja, maar het kan wel even duren,' antwoordde ze. Ik fronste eventjes en stond stil. 'Meisjes avond rituelen enzo,' glimlachte en ik knikte iets, al wist ik niet precies wat ik bij meisjes avond rituelen moest denken. Ik haalde mijn schouders op, zwaaide weer wat vaagjes en liep toen naar beneden naar de keuken.
    Daar aangekomen pakte ik gelijk een mok uit de kast en vroeg me ergens af hoeveel ik er vandaag al had gebruikt. Al een aantal, maar ze verdwenen elke keer voor mijn gevoel. Oké, één keer was het mijn schuld.. Ik opende de koelkast, haalde de melk eruit en goot mijn mok ermee vol. De pak zette ik weer terug en nipte een beetje aan mijn mok.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Sal haalt zijn schouders op, zwaait vaagjes en loopt dan naar beneden. Ik loop daarna stilletjes, maar zo snel ik kan naar de trap toe, die ik zacht beklim. Ik moet natuurlijk wel snel zijn, mijn tanden moeten uiteraad als nog gepoetst worden. Hoe dichterbij de zolder ik kom, hoe sneller mijn hart gaat kloppen. Ik bijt hard op mijn lip, dit keer niet tot bloedens toe. Ik zucht diep als ik voor de deur sta en open die uiteindelijk. Het stinkt er, ik word misselijk van en het ruikt ergens zo bekend... Ik kan er alleen geen herinnering aan koppelen en dat frustreerd me.
    Ik sluit de deur achter mij om geen argwaan te wekken bij langskomende mensen en knip het licht aan dat Darren ook aan gedaan heeft, eerder vandaag. Darren... Ik ben allang blij dat hij er nu niet is. Ik vertrouw hem echt niet. Ik moet mezelf er toe dwingen om nu niet weg te gaan en begin te onderzoeken waar de spijker zich had moeten bevinden. Maar er is niets, nog steeds niet. Alweer niet. Ik druk de achterkant van mijn hand tegen mijn mond aan en de tranen zetten al op. Wat is hier toch gebeurd? De steken komen terug, in alle hevigheid. Heviger dan elke keer tot nu toe en ik zak op mijn knieën.


    Your make-up is terrible

    [Moet ik even wachten met hem naar boven sturen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you