• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    "Nee, ik heb mijn eigen. Ik heb al geen buikpijn meer." zei ze, maar ik zag dat ze loog. Ze haalde haar hand van haar buik.
    "Het was gewoon een plotselinge steek... Er was... bloed." Ik keek haar even verbaasd aan, ze hoorde zich dat niet te herinneren. Daarvoor heb ik haar te grondig gehypnotiseerd. De eerste keer misschien niet, maar de tweede keer wel.
    Ze schudde met haar hoofd en zuchtte. "Niets belangrijks, vast meisjesdingen." zei ze waarna ze rood werd. Ik knikte langzaam. "Ik snap het." Ze reageerde er verder niet om en draaide zich om. Snel haalde ze verband uit de verbanddoos, waarna ze naar Sal keek. "Dat hadden we nodig, kom we gaan." klonk het half smekend tegen hem. Ik wist niet helemaal wat er aan de hand was, maar het zou wel. Wat konden zij nou doen tegen mij? Ik had zelfs Ayaki nog.
    "Ehm, ja, is goed." zei Sal met een vaag glimlachje en wreef vervolgens in zijn oog. "Het is al laat, eigenlijk moeten jullie ook al slapen." zei hij toen tegen mij. Ik keek hem even vragend aan. "Hoe bedoel je dat?" vroeg ik uiteindelijk toen ik niet helemaal begreep wat hij bedoelde. "Ik bedoel jij, Ayaki en dat meisje." Ik knikte. "Oh zo, ja dat moeten we maar eens doen." zei ik met een glimlach. "Slaap lekker jullie twee." zei ik met een glimlach toen ze de deur uitliepen en ik alleen achterbleef. 'Jullie krijg ik nog wel.' dacht ik bij mezelf, 'Dit is nog niet over.'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ehm, ja, is goed." zegt Sal met een vaag glimlachje en hij wrijft vervolgens in zijn oog. "Het is al laat, eigenlijk moeten jullie ook al slapen." zegt hij tegen Darren en ik knik bevestigend. Darren kijkt hem vragend aan, zo moeilijk is dat toch niet?
    "Hoe bedoel je dat?" vraagt hij uiteindelijk. Ik zucht zacht, ik wil hier weg. Ik doe alweer een stap weg van Darren, naar de deur toe. Kom nou...
    "Ik bedoel jij, Ayaki en dat meisje." antwoord Sal op Darren.
    "Oh zo, ja dat moeten we maar eens doen." zegt Darren met een glimlach. "Slaap lekker jullie twee." zegt hij met een glimlach. Dat beschouw ik als tegen om als de wiederweerga weg te lopen. Ik bijt op mijn lip en ga als eerst de deur uit, met Sal achter me. Als we buiten gehoorafstand zijn, hou ik halt. We staan bij de trap.
    "Ik vertrouw hem niet meer, je had gelijk." zeg ik zacht tegen Sal, bang dat hij afluistert. "Er is iets..."


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Oh zo, ja dat moeten we maar eens doen. Slaap lekker jullie twee,' zei hij met een glimlach. Vriendelijk glimlachte ik terug. Ik wou ongeveer hetzelfde zeggen tegen hem, maar Rikki ging er al vandoor en ik ging er zo beetje automatisch achterna. Bij de trap hielt halt. Verbaasd keek ik haar aan.
    'Ik vertrouw hem niet meer, je had gelijk,' zei ze zacht tegen mij. 'Er is iets...' Ik keek haar niet begrijpend aan. Ik begon te gapen en wreef weer eens in mijn oog.
    'Ik vertrouw al vanaf het begin geen mensen, dus ik kan er vrij weinig over zeggen,' zei ik wat dufjes en begon de trap op de lopen. 'Wat wil je nu gaan doen? Terug naar de kamer.. Toch? Of had je nu opeens andere plannen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij niet begrijpend aan en begint weer te gaen en in zijn oog tw wrijven.
    "Ik vertrouw al vanaf het begin geen mensen, dus ik kan er vrij weinig over zeggen." zegt hij dufjes en ik trek even een pijnlijke grimas. Vertrouwt hij mij toch niet? Ik dacht ondertussen van wel... Hij loopt al de trap op en ik begin achter hem aan te lopen.
    "Wat wil je nu gaan doen? Terug naar de kamer... Toch? Of had je nu opeens andere plannen." vraagt hij. Ik zucht zachtjes en denk een momentje na.
    "Nee, ik heb geen andere plannen. We gaan terug, ik verbind je natte hand opnieuw en dan kunnen we slapen. Je hebt het hard nodig." Ik glimlach wat en bedenk me dat ik zelf ook wel iets kan doen als hij slaapt. Dat meisje, Naimh zoeken. Of naar zolder, als ik het durf...


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Zachtjes zuchtte ze en dacht voor een momentje na.
    'Nee, ik heb geen andere plannen. We gaan terug, ik verbind je natte hand opnieuw en dan kunnen we slapen. Je hebt het hard nodig,' zei ze met een glimlach. Ik glimlachte naar haar en liep toen weer verder de trap op.
    'Dankjewel,' zei ik toen ik boven was. Ik wachtte totdat Rikki ook boven was voordat ik verder liep. 'Ik vind het lief van je dat je me telkens opnieuw verbind.' Toen we bij mijn kamer aan waren gekomen liep ik naar binnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht terug naar mij en loopt weer verder de trap op.
    "Dankjewel." zegt hij als we boven zijn. Hij wacht op mij voordat hij verder loopt. Ik loop gelijk naast hem en we lopen samen naar de kamer toe.
    "Ik vind het lief van je dat je me telkens onieuw verbind." Ik haal mijn schouders lichtjes op. We koemn bij zijn kamer en hij opent de deur waarna hij naar binnen loopt. Ik volg hem en sluit de deur achter ons.
    "Geen probleem." zeg ik. "Ik vind het pas knap van jou dat jij het elke keer toelaat." Ik glimlach sarcastisch en leg het verband op één van de matrassen op de grond neer.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Geen probleem,' zei ze. 'Ik vind het pas knap van jou dat jij het elke keer toelaat,' zei ze en ze glimlachte er sarcastisch bij. Het verband legde ze neer op één van de matrassen. Ik nam plaats naast het verband en begon het verband op mijn hand los te peuteren.
    'Dat komt,' zei ik zachtjes en wreef even in mijn oog voordat ik verder ging. 'Ik jou misschien toch stiekem een beetje vertrouw,' zei ik zacht. Ik wist niet of ik dit nu gemakkelijk zei omdat ik gewoon dood op was of dat het kwam doordat ik haar gewoon echt aardig vond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gaat naast het verband zitten op het matras en begint het verband los te peuteren. Ik zucht en pak de schaar, ik had nog tegen hem gezegd dat het opengeknikt moest worden. Ik heb hem niet voor niets zo dichtgemaakt, met zijn eeuwige gepulk.
    "Dat komt." zegt hij zacht en hij wrijft even in zijn oog. "Ik jou misschien toch stiekem een beetje vertrouw." zegt hij zacht. Ik tegen over hem zitten en trek zijn hand naar mij toe.
    "Oké, dan moet je dat stiekem doen." zeg ik zonder hem aan te kijken. Ik heb er plotseling nog weinig zin in, al begrijp ik hem heel goed. Voorzichtig begin ik zijn verband los te knippen en ik leg het weg, het is nog altijd vochtig.


    Your make-up is terrible

    [Waar heeft ze weinig zin in?]

    Sal Levine

    Ze ging voor mij zitten en trok mijn hand naar haar toe..
    'Oké, dan moet je dat stiekem doen,' zei ze zonder mij aan te kijken. Voorzichtig begon ze het verband los te knippen en legde ze het weg. Mijn hand was lichtjes gerimpeld door natte verband. Ik bekeek mijn hand. Het was wat rood eromheen en dat niet door het bloed.
    'Dat zal ik dan doen,' zei ik nog steeds zachtjes. 'Wie vertrouw jij allemaal?' vroeg ik toen lichtelijk nieuwsgierig. 'Tenminste, wil je dat vertellen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [In alles.]

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn huid is licht gerimpeld, Sal bekijkt het. Het is wat rood, gelukkig geen bloed, dat lucht al op. Ik begin het verband al te pakken en klaar te leggen.
    "Dat zal ik dan doen." zegt hij nog steeds zacht en ik zucht. "Wie vertrouw jij allemaal? Tenminste, wil je dat vertellen?" vraagt hij lichtelijk nieuwsgierig. Ik schud met mijn hoofd en trek zijn hand opnieuw naar mij toe. Ik begin het verband er niet te strak omheen te rollen.
    "Liever niet. Dat hou ik wel gewoon voor me." mompel ik. Zo kan ik ook niemand kwetsen. Ik heb het verband er weer omheen gerold en plak het goed vast met tape. Nog wat extra tegen zijn gepulk en dan geef ik hem zijn hand weer terug.
    "Tada," murmel ik. "Klaar."


    Your make-up is terrible

    [Oh, ok]

    Sal Levine

    Ze schudde haar hoofd en trok mijn hand weer naar haar toe. Het verband begon ze weer om mijn hand heen te doen.
    'Liever niet. Dat hou ik wel gewoon voor me,' mompelde ze en ik kon het ergens wel begrijpen. Ze plakte het vast. Ze plakte het nog meer, vast vanwege het gepulk.
    'Tada,' murmelde ze en ik lachte er zachtjes om. 'Klaar.' Ik glimlachte dankbaar naar haar en testte gelijk het verband door eraan te pulken. Al gauw hield ik op en ging iets naar haar toe. Ik kon het niet laten om haar even te omhelzen. Het voelde goed om dit te doen, zeker met iemand die ik mocht.
    'Dankje,' zei ik met een glimlach. Eventjes bleef ik zo zitten en ging daarna weer rechtop zitten. 'Moeten we nu echt slapen?' vroeg ik doen. Ik wist wel dat ik moest slapen, maar dat betekende niet dat ik daar ook zin in had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en glimlach dan dankbaar. Hij plukt even aan het verband en ik zucht, maar hij houd er gelukkig al snel mee op. Daarna schuift hij plots naar mij toe en omhelst hij me even. Verbaasd omhels ik hem terug.
    "Dankje." zegt hij met een glimlach. Hij blijft even zo zitten en gaat dan weer recht op zitten. Ik laat hem snel ook los en ga weer goed zitten. Dat was... onverwachts.
    "Moeten we nu echt slapen?" vraagt hij dan. Ik frons en knik.
    "Eh, ja. Dat wilde je toch doen?" vraag ik niet begrijpend. Hij moet slapen, ik moet het uitvinden! Als hij niet gaat slapen nu kan ik dat nog niet doen. Ik snap het niet, ging het doen...


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze fronste en knikte.
    'Eh, ja. Day wilde je toch doen?' vroeg ze niet begrijpend. Lichtjes knikte.
    'Dat weet ik,' zei ik zacht en friemelde aan de dekens. Ik merkte dat ze het niet leuk vond als ik aan het verband zat. 'Maar ik heb eigenlijk geen zin. Ik heb gewoon nog te veel aan mijn hoofd. Jij mag wel gaan slapen. Denk dat ik nog zo drinken ga halen,' ging ik verder. Dan schoot mij wat te binnen en ging ietsjes rechter zitten, enthousiaster. 'Weet je dat ze geen van drieën raar deden toen ze ons zagen? Oké, Ayaki wel.. Maar niet door mij. Ze stelden geen vragen en ze vluchtten niet!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat weet ik." zegt hij zacht en hij friemelt aan de dekens volgens mij moet hij gewoon altijd ergens aan friemelen. "Maar ik heb eigenlijk geen zin. Ik heb gewoon nog te veel aan mijn hoofd. Jij mag wel gaan slapen. Denk dat ik nog zo drinken ga halen." gaat hij verder.
    "Oké..." zeg ik langzamer. "Wat heb je allemaal aan je hoofd dan?" vraag ik vervolgens, iets nieuwsgierig misschien, maar ook een beetje wantrouwend, achterdochtig. Ineens gaat hij rechter op zitten, zijn uitstraling lijkt wel enthousiaster en ik kijk hem verbaasd en nieuwsgierig aan.
    "Weet je dat ze geen van drieën raar deden toen ze ons zagen? Oké, Ayaki wel... Maar niet door mij. Ze stelen geen vragen en ze vluchtten niet!" Ik glimlach naar hem.
    "Dat komt omdat ze te erg bezig waren met hun eigen dingen, dat zijn de meeste mensen, Egoïsten..." mompel ik en richt me dan weer op het eigenlijke onderwerp. "Zo erg is het ook helemaal niet, zeker niet hier. Ze zijn heus wel wat gewend, je word gewoon geaccepteerd." glimlach ik naar hem.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Dat komt omdat ze te erg bezig waren met hun eigen dingen, dat zijn de meeste mensen, Egoïsten...' mompelde ze en mijn enthousiaste gedachte waren al weer weg. Hadden ze anders wel raar gekeken en gevlucht? 'Zo erg is het ook helemaal niet, zeker niet hier. Ze zijn heus wel wat gewend, je word gewoon geaccepteerd,' zei ze toen en glimlachte naar me. Ik dacht even na over haar woorden, haalde mijn schouders maar iets op als antwoord en glimlachte toen vriendelijk.
    'Zou het eenmalig zijn denk je?' vroeg ik toen onzeker. 'Of kan ik vanaf nu gewoon zonder muts lopen?' Ik krabde iets aan mijn achterhoofd. Misschien dat ik mijn ogen af en toe nog moest verbergen en voor sommigen mijn litteken ook. Mijn enthousiaste glimlach verdween al weer. Wie zei dat de rest ook hetzelfde zouden reageren als de drie die we net zagen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you