• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    (Ik ben nu op een iPad dus dat is een beetje irritant typen xd. Ik zal binnenkort (ja vandaag nog ) een post schrijven. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sal Levine

    Dromen.. Ze kwamen en gingen. Leuke dromen, maar ook verschrikkelijke. Ik draaide, langzamerhand begon het pilletje uit te werken en vernam ik elke beweging in mijn schouder. Ik probeerde zo stil mogelijk te liggen. Eindelijk na een tijd viel ik dan weer in slaap.
    Water... Stromend water.. Een kraan die open stond. Ik rekte mijzelf uit en een gesmoorde, pijnlijke kreun verliet mijn mond. Gelijk sloeg ik mijn handen voor mijn mond, opende mijn ogen en keek om mij heen. Ik fronste, dit was mijn kamer niet. Ik wreef in mijn ogen en kreeg langzaam door waar ik was en wat er allemaal was gebeurd. Toch kon ik het water niet plaatsen. Ik stond op en liep wat slaapdronken naar de badkamer toe. Toen ik de deur had opgedaan hoorde ik het water wat harder. Ik liep naar de wasbak toe en deed de kraan open. Ik plensde wat water in mijn gezicht en nam een paar slokken. De kraan sloot ik weer, maar het geluid hield niet op. Ik fronste, draaide mijzelf om en keek naar de douche. Het gordijn zat dicht. Mijn blik ging omhoog en ik zag dat de kraan aan stond. Weer fronste ik. Wie..? Mijn ogen werden groter en deed vlug een paar stappen naar achteren. Ik was vergeten dat Rikki vannacht bij mij had geslapen. Dat verklaarde waarom ik op de grond lag te slapen. Vlug ging ik de badkamer uit en sloot de deur.
    'S-sorry Rikki!' riep ik naar haar. Mijn wangen waren vuurrood geworden. 'I-ik ehh.. Ik lette niet op. I-ik wist niet dat jij aan het douchen was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hum zachtjes als ik mijn haar inzeep met mannenshampoo. Het ruikt wel lekker, vind ik. Gelukkig is het geen bekend geurtje. Ik ontdek verschillende kleine, blauwe plekken op rare delen van mijn lichaam als ik mezelf inzeep, maar ik heb dan ook wat gedaan gisteren, geloof ik. Ze doen ook niet zoveel pijn. Daarna draai ik de kraan weer aan en begin ik mezelf goed af te spoelen, door volledig onder de warme straal te staan en alles over mij heen te laten komen. Door het luide geluid van kletterend en stromend water hoor ik de geluiden niet uit de badkamer. Ik veeg wat water uit mijn ogen en hoor ineens de deur open en dicht gaan, waar door ik verstijft blijf staan.
    "S-sorry Rikki!" hoor ik Sal van buiten de badkamer roepen. "I-ik ehh... Ik leete niet op. I-ik wist niet dat jij aan het douchen was." Ik frons en voel mijn hoofd plots rood worden. Was hij binnen gekomen dan? Ik had helemaal niets gemerkt! Straks heeft hij iets gezien... Oh, ik schaam me plotseling rot.
    "Sorry, ik had zin om te douchen, ik was al wakker." roep ik terug naar Sal. "Je hebt toch niets eh... gezien?" vraag ik daarna ik zachter en aarzelender. Ik draai de kraan uit, ik ben nu wel klaar vind ik. Ik schuif het douchegordijn open, blij dat er zoiets bestaat. Ik pak een handdoek en begin mezelf af te drogen, waarna ik mijn haar er in wikkel. Ik trek mijn pyjama weer aan.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Sorry, ik had zin om te douchen, ik was al wakker,' riep ze terug naar mij, dat had ik door dat ze daar zin in had. 'Je hebt toch niets eh... gezien?' vroeg ze daarna zachter en aarzelender. Gelijk schudde ik mijn hoofd, als of ze dat kon zien.
    'N-nee!' riep ik naar haar. 'Ik heb niets gezien! D-dat kan niet eens, er zit een gordijn.' Even bleef ik nog kijken naar de deur, maar besefte mij dat ze elk moment er door heen kon komen. Ik draaide mijzelf om en liep naar de klerenkast toe. Schone kleren.. Kon ik nu wel douchen? Ik zuchtte zacht en haalde wat kleren uit mijn kleren kast. Een zwarte broek, een wit shirt zonder mouwen, een donkere vest en een paar sokken. De kleren legde ik op een stapeltje en boven op het stapeltje legde ik mijn borstel neer. Mijn haar was te lang om klitloos door het leven te gaan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "N-nee!" roept hij terug. "Ik heb niets gezien! D-dat kan niet eens, er zit een gordijn." zegt hij en ik zucht opgelucht. Nou, dat scheelt ook weer heel wat ongemakkelijke dingen. Ik wrijf mijn haar nog iets droger, wikkel de handdoek er weer omheen en stap de douche uit. Sal is bij zijn kast, waar hij dingen uit haalt en op een stapel legt. Kleren, een borstel. Hm, ik moet zometeen mijn haar ook eens borstelen... Ik glimlach lichtjes en sluit de deur achter mij.
    "Hey. Ik ben weer schoon." zeg ik tegen hem. "Ik ga zo eerst even naar mijn kamer om me om te kleden en dat soort dingen..." Mijn oog valt opnieuw op het stapeltje kleding wat hij heeft neergelegd. "Moet ik je eigenlijk nog ergens mee helpen?" Mijn ogen schieten naar het verband dat alweer rode sporen bevat, het zal vannacht wel niet helemaal goed gegaan zijn, maar dat kan ik eigenlijk wel begrijpen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Heey. Ik ben weer schoon,' hoorde ik Rikki opeens zeggen. Ik draaide mijzelf om naar Rikki toe. 'Ik ga zo eerst even naar mijn kamer om me om te kleden en dat soort dingen...' Ze had haar pyjama nog aan en een handdoek om haar hoofd. Een shampoo geur kwam onder mijn neus te recht. Mijn shampoo geur. Vragend keek ik haar aan terwijl haar blik naar mijn stapeltje kleding was gegaan.
    'Moet ik je eigenlijk nog ergens mee helpen?' vroeg ze en haar blik ging weer ergens anders heen. Haar blij was op mij, maar ook weer niet. Ik volgende haar blik en kwam terecht bij mijn verband die rode sporen bevatte. Ik beet even op mijn lip.
    'Ik weet het niet,' zei ik als antwoord op haar vraag. 'Ik bedoel.. Ik kan mijzelf niet uitkleden en niet douchen.. Ik weet helemaal niet of ik wel kan douchen.. of dat niet te zeer doet. Dan word het alleen wassen. Misschien een beetje hulp.. Zal ik mijn capuchon vandaag afhouden? Gister avond.. Ze reageerden niet raar, toch?'

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Sal zijn blik volgt die van mij, naar zijn verband. Daarna bijt hij even op zijn lip, waarschijnlijk had hij het nog niet gezien. Waarschijnlijk moet het er weer af en opnieuw opgeplakt, stiekem zie ik er tegen op, maar ik besluit om er dit keer niets van te laten merken. Hij heeft het wel moeilijk genoeg met alleen al al die problemen.
    "Ik weet het niet." antwoord hij. "Ik bedoel... Ik kan mijzelf niet uitkleden en niet douchen... Ik weet niet of ik wel kan douchen... of dat niet te zeer doet. Dan word het alleen wassen. Misschien een beetje hulp... Zal ik mijn capuchon vandaag afhouden? Gister avond... Ze reageerden niet raar toch?" Ik glimlach licht en knik op zijn woorden, waarna ik naar hem toe loop. Ik pak het stapeltje kleding en de borstel van hem.
    "Helemaal niet raar, het was net alsof niemand het opmerkte." zeg ik tegen hem. "Kom, dan zal ik je helpen. Je kan wel eerst proberen te douchen, we kijken gewoon of we de kraan zachter kunnen zetten." zeg ik en ik loop alweer richting de badkamer met zijn spullen. Dat gaat nog moeilijk worden, en waarschijnlijk zeer ongemakkelijk voor ons beiden.
    "Ik zal niet gluren." glimlach ik als ik naar hem kijk. "Of als je het liever hebt, kan ik ook een jongen vragen om je te helpen... Ik weet niet echt hoe dat werkt bij jullie." Ik grimas even, meisjs helpen elkaar graag, maar ik weet hoe stoer en trots mannen kunnen zijn.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ik zag haar licht glimlachen en ze liep naar mij toe. Ze pakte mijn stapeltje kleding en borstel.
    'Helemaal niet raar, het was net alsof niemand het opmerkte,' zei ze tegen mij waardoor mijn gezicht een glimlach kreeg. Een klein twinkeling in mijn ogen, die maar eventjes bleef. 'Kom, dan zal ik je helpen. Je kan wel eerst proberen te douchen, we kijken gewoon of we de kraan zachter kunnen zetten,' zei ze en ze liep richting de badkamer, met mijn spullen. Even keek ik haar na, maar al gauw volgde ik haar. Ging ze me nou echt helpen met douchen? Was dat niet.. Raar? 'Ik zal niet gluren,' glimlachte ze als zij naar mij keek. 'Of als je het liever hebt, kan ik ook een jongen vragen om je te helpen... Ik weet niet echt hoe dat werkt bij jullie.' Verbaasd keek ik haar aan en schudde gelijk mijn hoofd.
    'Echt niet! Echt geen jongen!' zei ik gelijk tegen haar terwijl ik verder liep naar de badkamer. 'Darren vertrouw ik niet en Ayaki vind ik nou niet echt bepaald veilig.. Verder heb ik nog geen enkele jongen hier gezien.' Ik ging de badkamer in en ging even voor de spiegel staan. De geur van shampoo was er nog. Ik snapte eerlijk gezegd nog steeds niet waarom ze hier ging douchen als ze toch terug ging naar haar kamer voor kleren. Veel zag ik niet in de spiegel door de condens die erop was gekomen. Met mijn hand haalde ik een groot gedeelte weg. Ik fronste toen ik mijzelf zag in de spiegel. Ik zag er brak uit. Ergens ook iets anders.. Ik wist het niet, kon het mij ook verbeelden.
    'Jammer dat er geen bad is,' zei ik en ik draaide mijzelf weer om naar Rikki. 'Dan ging het een stuk makkelijker, toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Sal loopt achter mij aan, al is het even op een stukje afstand. Na mijn idee om er een jongen bij te halen, kijkt Sal mij verbaasd aan en schud hij gelijk met zijn hoofd. Net was ik dacht, jongens en hun trots en zo. Ik snap er bar weinig van, waarom mag ik dan wel helpen?
    "Echt niet! Echt geen jongen!" zegt hij gelijk terwijl hij verder lopt naar mij en de badkamer toe. "Darren vertrouw ik niet en Ayaki vind ik nou niet echt bepaald veilig... Verder heb ik nog geen enkele jongen hier gezien." zegt hij en ik knik begrijpend. Daar heeft hij wel een punt. Hij loopt ook de badkamer in, ik leg zijn kleding op een kastje neer. Sal gaat voor de spiegel staan en veegt met zijn hand de beslagen spiegel voor een groot deel schoon. Hij kijkt naar zichzelf.
    "Jammer dat er geen bad is." zegt hij en hij draait zichzelf om naar mij. "Dan ging het een stuk makkelijker, toch?" vraagt hij. Ik haal lichtjes mijn schouders op, dat weet ik niet. Misschien wel. Ik sluit de badkamerdeur, zodat de warmte binnen blijft en het hier niet koud aan gaat voelen zometeen.
    "Darren heeft een bad, maar die vertrouwen we niet." merk ik terloops op. Daarna kijk ik wat aarzelend naar Sal. "Zal ik dan maar je broek en zo uit trekken? Zoals ik al zei, ik kijk wel de andere kant op, lijkt me wat prettiger voor jou." stel ik maar voor, anders kan dit nog wel erg lang gaan duren. Ik moet mijn schaamte aan de kant zetten, wat erg moeilijk voor mij is, maar het lukt me wel. Ik word niet meer knalrood, hoewel mijn wangen er nog wel blozend uitzien bij deze woorden.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Lichtjes haalde ze haar schouders op en sloot vervolgens de deur.
    'Darren heeft een bad, maar die vertrouwen we niet,' zei ze. Ik wist niet waarom, maar ik moest er zacht om lachen. Aarzelend keek zij mij aan. 'Zal ik dan maar je broek en zo uit trekken? Zoals ik al zei, ik kijk wel de andere kant op, lijkt me wat prettiger voor jou,' stelde ze voor. Haar wangen zag ik lichtrood worden. Haar wangen waren niet de enige. Dit zal allemaal wel heel ongemakkelijk worden, toch gaf ik de warmte de schuld van onze rode wangen. Ergens zag ik er wel tegen op. Zo raar om gewoon helemaal uitgekleed te worden door iemand die ik net een dag kende. Toch had ik liever haar dan één van die andere mensen hier. Bijna al die mensen hadden mij wel iets aangedaan, of ze waren simpel weg niet te vertrouwen.. De enige die nog niets had gedaan was dat ene meisje dat ik vannacht in de kamer zag met Darren.
    'Moet het verband er nu af? of moet dat straks na het douchen?' vroeg ik toen aan haar. Even ging mijn blik naar mijn hand. Het moest er hoe dan ook af. Straks werd het nat en dan moest er een droge omheen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ook zijn wangen worden wat rood, ik snap wel waarom. Zeker voor hem zal het moeilijk zijn. Hij heeft nog nooit een vriendinnetje gehad. Ik heb wel vriendjes gehad en een paar jongens naakt gezien, dus het is minder ongemakkelijk. Hij lijkt na te denken, maar geeft uiteindelijk geen antwoord. Ik denk dat het te ongemakkelijk is, waar door ik besluit dat ik het gewoon moet doen.
    "Moet het verband er nu af? Of moet dat straks na het douchen?" vraagt hij aan mij en zijn blik gaat naar zijn hand. Ik kijk er bedenkelijk naar. Als hij het nu eraf haalt, kunnen er bacterien in komen en dat is zeker niet goed. Maar misschien word het ook wel schoner... Ik zucht en kom iets dichterbij.
    "Ik denk beter er na, tegen de bacterien enzo." zeg ik tegen hem. Ik praat mezelf even wat moed in, het moet toch echt gebeuren... Dan buig ik me iets voorover, maak ik zijn broek los door de knoop open te maken en zijn rits los te ritsen. Natuurlijk lukt dat niet zonder trillende handen, maar ik kom gelukkig niet zo onhandig en klunzig over deze keer. Als ik zijn broek en zijn boxer vast pak, houd ik mijn blik op een ander punt gericht. Met een klein beetje trekken, zakt alles naar beneden waar door Sal er uit kan stappen, net waar ik op gehoopt had. Ik kom weer iets overeind en doe de kraan aan.
    "Hij is warm." meld ik dan zacht. "Staat hij zo te hard denk je?" Ik heb mijn hand ondertussen nog onder de kraan, om te voelen hoe het is. Ik trek mijn hand weer terug en kijk naar Sals gezicht, zonder mijn blik af te wenden naar andere dingen. Ik hoop dat het me lukt, ik ben ja... wel nieuwsgierig natuurlijk. Ik blijf dan ook een meisje die op jongens valt, dus het is toch niet raar? Dat hoop ik dan tenminste.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze zuchtte en kwam iets dichterbij. Was dat een domme vraag van mij? Moest het eraf? Ik wou al gaan peuteren, tot dat ze begon te praten.
    'Ik denk beter er na, tegen de bacteriën en zo,' zei ze tegen mij. Ik keek haar eventjes aan en toen naar mijn verband, waardoor ik niet door had dat ze omlaag ging en mijn broek opende. Verbaasd keek ik haar aan. Ze heet het zomaar! Nou ja, niet zomaar.. Ik wist dat ze het ging doen, maar toch.. Ze trok alles omlaag, zowel mijn broek als mijn boxer. Helemaal omlaag, zodat ik er uit kon stappen en dat deed ik dan ook. Zoals ze had gezegd, keek ze de andere kant op. Ze kwam weer overeind en deed de kraan aan.
    'Hij is warm,' meldde ze zacht. 'Staat hij zo te hard denk je?' vroeg ze terwijl ze haar hand onder de kraan hield. Eventjes later trok ze hem weer terug en keek mij toen aan. Alleen mijn gezicht, ze wendde zich niet af. Eventjes glimlachte ik en stapte toen onder de douche. Het water was heerlijk, maar zodra ik het op mijn schouder voelde, stapte ik er net zo gauw weer onderuit.
    'Kan hij zachter?' vroeg ik zacht. 'Tenminste, als hij zachter gaat.. Dan gaat de warmte er toch niet vanaf?' Ik keek weer omhoog naar het water en hield mijn hand eronder. 'Het voelt lekker, maar het doet zeer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik ben wat opgelucht als Sal glimlacht en onder de douche stapt. Gelukkig doet geen van ons beide er raar of kinderachtig over. Helaas stapt hij net zo snel weer onder de douchestralen vandaan. Blijkbaar is het toch niet goed. Ik ben al blij dat er twee draaiknoppen op de douche zitten zodat er tenminste iets af te stellen valt en ik hem straks niet moet gaan wassen ofzo. Dat lijkt voor ons beide niet echt fijn. Ik kijk Sal vragend aan.
    "Kan hij zachter?" vraagt hij zacht. "Tenminste, als hij zachter gaat... dan gaat de warmteer toch niet vanaf?" Hijkijkt weer omhoog naar het water en hij houd zijn hand er onder. "Het voelt lekker, maar het doet zeer." Ik knik gelijk en draai wat aan de kraan, zodat hij zachter gaat.
    "Nee, deze maakt hem zachter, de andere warmer of kouder. Het is geen ouderwetse douche eigenlijk." zeg ik tegen hem. "Is hij niet te heet of te koud?" vraag ik nog eens voor de zekerheid. Als ik me van de douche af draai en mijn arm, die ondertussen helemaal nat is van het water, terug trek, gaat mijn blik toch langs zijn onderlichaam. Jeetje, daar heb je het al. Het gaat gewoon automatisch. Ik doe alsof er niets aan de hand is en kijk vragend naar Sal, terwijl ik toch echt wel rood er om word. Het was niet de bedoeling, echt niet!


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze knikte gelijk en draaide wat aan de kraan. De straal werd zachter.
    'Nee, deze maakt hem zachter, de ander warmer of kouder. Het is geen ouderwetse douche eigenlijk,' zei ze tegen mij. 'Is hij niet te heet of te koud?' vroeg ze daarna. Haar blij zag ik omlaag gaan nadat ze zich van de douche had afgedraaid. Ze zei er niets van, maar haar wangen zag ik rood worden. Ik slikte even en deed maar alsof ik niks gezien had. Het was hier al ongemakkelijk genoeg. Met mijn hand ging ik weer onder het water. Het was heerlijk. Ik stapte er weer onder. Ik voelde het water op mijn schouder terecht komen, maar ik negeerde het. Nog zachter en ik kon mijzelf amper douchen ermee. Mijn ogen sloot ik even. Ik was eigenlijk blij dat ze alleen het litteken zag, niet wat daarvoor allemaal te zien was. Blauwe plekken, over mijn hele rug en borst. Zij wouden blijkbaar iets te doen hebben terwijl mijn gezicht aan het genezen was. Niemand hoefde het te weten zeiden ze, vandaar dat het altijd onder mijn shirt te verbergen was.
    'Het is heerlijk zo,' mompelde ik zacht tegen Rikki. Met mijn rug stond ik na haar toe. Misschien dat het zo minder ongemakkelijk werd.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:27 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik ben opgelucht als hij er niets van gemerkt heb, ik schaam mezelf ervoor dat ik me heb laten afleiden er door. Hij steekt zijn hand opnieuw onder de stralen en volgens mij is hij tevreden want hij stapt er zonder nog iets over te zeggen onder. Hij staat met zijn rug naar mij toe, en hij blijft staan. Blijkbaar is het zo echt goed, wat ik erg fijn vind.
    "Het is heerlijk zo." mompelt Sal zacht. Ik glimlach lichtjes en trek het douchegordijn iets dichter, zodat hij wat meer privacy heeft. Dat lijkt me wel zo fijn voor hem. Ik zou het in ieder geval wel willen. Mannen moeten maar blij zijn dat ze alleen iets tussen hun benen hebben bungelen, anders was alles nog véél meer ongemakkelijk geweest nu.
    "Oké, gelukkig." antwoord ik opgelucht. "Als je nog meer hulp nodig hebt moet je het maar zeggen hé. Geen probleem voor mij, dat weet je nu wel denk ik." zeg ik, doelend op wassen met shampoo of iets dergelijks, geen idee wat er allemaal gedaan moet worden. Desnoods de shampoo op zijn hand knijpen. Het ongemakkelijke gevoel word gewoon al iets minder. Door de stoom die overal rondgaat, word ik nu ook plakkerig nat. Het kleeft aan mijn lichaam en aan mijn kleding, die op zijn beurt weer aan mijn huid gaat plakken zonder dat ik het echt door heb.


    Your make-up is terrible