• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ik schrok iets toen ik wat hoorde en zuchtte zacht toen ik besefte dat het de gordijn was die dicht ging. Lichtelijk verbaasd keek ik erna. Ging zij mij nu achterlaten?
    'Oké, gelukkig,' zei ze opgelucht. 'Als je nog meer hulp nodig hebt moet je het maar zeggen hé. Geen probleem voor mij, dat weet je nu wel denk ik,' zei ze en ik gokte erop dat ze doelde op het wassen en al die dingen. Ik slikte even, keek rond, maar kon nergens een washandje vinden.
    'Rikki?' vroeg ik terwijl ik de shampoo pakte voor mijn haar. 'Volgens mij kijk ik er over heen.. Waar is het washandje?' Met een beetje moeite opende ik het flesje. Ik keek er even na en dacht na over hoe ik het ging doen. Normaal deed ik het op mijn hand. Ergens vond ik dat veel en veel makkelijker. Dit keer moest ik het maar gelijk op mijn hoofd doen. Het shampoo voelde ik al gelijk langs mijn hoofd glijden. Gelijk sloot ik de fles en zeepte mijn haar in met mijn vrije hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Even hoor ik alleen maar het neervallende geraas van het water. "Rikki?" hoor ik hem dan vragen en ik richt me op het douche gordijn. "Volgens mij kijk ik er over hen... Waar is het washandje?" vraagt hij en ik hoor hoe de shampoofles geopend word. Ik draai me gelijk om, zodat ik ernaar kan zoeken. Vanmorgen heb ik er helemaal niet aan gedacht, ik dacht alleen maar aan het warme water, dat is de voornaamste reden dat ik ging douchen. Ik kan vaak niet lang slapen en dan ga ik maar douchen. Als ik er zo over na denk, ben ik best een brave trien voor mijn leeftijd. Ik drink amper, rook niet, slaap niet lang uit en blijf meestal niet laat op.
    "Ik ga er eentje voor je pakken." zeg ik tegen Sal. Ik trek een kastje open, gelijk raak. Ik glimlach en steek mijn hand langs het douchegordijn de douche in, richting Sal met het washandje in mijn hand. Gelijk word alles nat maarja, ik ben ondertussen al behoorlijk nat van alles geworden. Dat maakt weinig meer uit. Ik maak me alleen zorgen omdat ik geen bh aanheb, dat straks mijn hempje ook nat word. Nou ja, ik heb Sal toch al naakt gezien, veel erger kan het toch niet worden. Hij zal er waarschijnlijk niet eens wat van zeggen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ik ga er eentje voor je pakken,' zei ze tegen mij. Ik glimlachte iets, ik keek er dus niet overheen. Ik sloot mijn ogen en ging mijn haren uitspoelen. Het duurde eventjes, het ging wat langzamer dan anders. Wanneer ik mijn ogen opende zag ik de hand van Rikki met het washandje.
    'Dank je,' zei ik vriendelijk tegen haar en pakte het washandje aan. Ze was helemaal nat geworden. Het was aardig van haar dat ze bleef, maar hoe moest zij er straks wel niet uit zien door al het stoom dat er was. Wat ik straks ook zag. Ik zal er geen aandacht aan besteden. Misschien haar een handdoek aanbieden als ik het per ongeluk zag. Haar shirtje kon namelijk doorschijnen.. Met wat onhandig gedoe deed ik wat zeep op het washandje en waste mij zelf wat vluchtig. Daarna spoelde ik mijzelf af.
    'Rikki? Ik denk dat ik klaar ben,' zei ik terwijl ik nog onder de warme straal bleef staan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dank je." zegt hij vriendelijk en ik voel hoe het washandje uit mijn hand gepakt word. Ik trek mijn hand weer terug uit de douche en veeg hem af aan mijn kleding. Dat heeft natuurlijk amper effect. Uit de douche hoor ik vooral onregelmatig gekletter komen, hij is zich waarschijnlijk aan het wassen nu. Ik wacht geduldig af tot hij klaar is, in stilte natuurlijk. Hij heeft er vast wel genoeg van dat er steeds een kletsende vrouw bij is, dat zou ik wel hebben als ik hem zou zijn...
    "Rikki? Ik denk dat ik klaar ben." hoor ik vanuit de douche komen. Ik glimlach en pak vast een handdoek, die ik open vouw en klaar houd, zodat ik hem zometeen meteen kan bedekken. Plotseling besef ik mezelf dat hij zichzelf niet kan afdrogen nu... Ik bijt op mijn lip, daar had ik nog helemaal niet bij stil gestaan eigenlijk.
    "Schuif het gordijn maar open als je er geen zin meer in hebt." zeg ik tegen hem. "Ik heb de handdoek al klaar hier zo... moet ik je eigenlijk ook afdrogen?" vraag ik dan wat aarzelend. Ach, ik heb het nu toch al gezien en ik moet hem zometeen ook nog aankleden. Zo erg zal het toch niet zijn? Het kan in ieder geval altijd erger. Sal heeft gewoon hulp nodig, het is niets meer en ook niets minder.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ik hoorde wel dat ze liep, maar wat ze precies deed? Met mijn ogen gesloten bleef ik onder de straal staan.
    'Schuif het gordijn maar open als je er geen zin meer in hebt,' zei ze tegen mij. 'Ik heb de handdoek al klaar hier zo... moet ik je eigenlijk ook afdrogen?' vroeg ze toen aarzelend. Echt nagedacht erover had ik niet.. Ze moest me al helpen met het aankleden. Onmogelijk dat ik zonder moeite mijn kleren aankreeg. Even beet ik op mijn lip en draaide na een tijdje dan toch beide kranen dicht. De gordijn deed ik open en daar zag ik Rikki klaar staan met een open gevouwde handdoek.
    'Dank je,' zei ik met een glimlachje. Ik nam de handdoek aan en vouwde die beetje onhandig om mijn middel heen. 'Ik weet niet of ik hulp nodig heb bij het afdrogen. Misschien dat ik het met één hand red.. Maar dan heb ik nog hulp nodig voor mijn rug. Ik weet wel zeker dat ik die niet alleen kan doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Het duurt even voordat Sal de kraan uit draait, wat ik best kan begrijpen. Het water kan ook zo heerlijk zijn, daarmee wil je echt niet stoppen. Uiteindelijk doet hij het gordijn open en wend ik mijn gelijk op een gepaste hoogte, met een klein, wat zenuwachtig glimlachje op mijn rozige lippen.
    "Dank je." zegt hij met een glimlachje. Ik knik eventjes als Nathan de handdoek aanneemt en hem om zijn middel vouwt. Het gaat een beetje onhandig, maar ik durf hem niet zomaar te helpen. Misschien wilt hij dat wel helemaal niet! Of ik doe iets fout, waar de kans groter op is.
    "Ik weet niet of ik hulp nodig heb bij het afdrogen. Misschien dat ik het met één hand red... Maar dan heb ik nog hulp nodig voor mijn rug. Ik weet wel zeker dat ik die niet alleen kan doen." Ik knik begrijpelijk en glimlach. Natuurlijk wilt hij het wel zelf doen.
    "Zeg maar wat je wilt, ik help gewoon." zeg ik vriendelijk tegen Sal. "Wil je het proberen, of ben je bang dat het straks mis gaat? Ik wil niet dat er iets gebeurd met je hand of met je schouder..." zeg ik iets zachter. Ik hoop maar dat hij niet denkt dat ik gewoon aan hem wil zitten of zijn lichaam wil zien of zo. "Anders ga ik nu weg en moet je roepen als je me nodig hebt." glimlach ik. Misschien word ik dan minder plakkerig... Ik heb geen idee hoe ik er nu uit zie.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Zeg maar wat je wilt, ik help gewoon,' zei ze vriendelijk tegen mij. 'Wil je het proberen, of ben je bang dat het straks mis gaat? Ik wil niet dat er iets gebeurd met je hand of met je schouder...' zei ze iets zachter. Ik was verbaasd over hoe ze telkens zo bezorgd was. Ik glimlachte dankbaar naar haar. 'Anders ga ik nu weg en moet je roepen als je me nodig hebt.' Ik dacht na over haar woorden en krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. Was het raar om te vragen of ze hielp? Ze zou het doen zei ze en eerlijk gezegd was ik inderdaad bang dat het mis ging.
    'Kan jij mij helpen?' vroeg ik zachtjes. 'Ik wil niet dat het mis gaat. Sorry dat ik nu al zo veel vraag van je. Ik wil het ook wel zelf proberen.' Mijn blik ging per ongeluk even vlug over haar heen. Haar kleren plakte tegen haar aan. Gauw keek ik weer omhoog en mijn wangen werden lichtrood. 'Misschien beter als we terug naar de kamer gaan? Het is hier eigenlijk nu best wel benauwd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Sal lijkt na te denken over mijn aanbod en krabt even licht aan zijn achterhoofd.
    "Kan jij mij helpen?" vraagt hij zacht. "Ik il niet dat het mis gaat. Sorry dat ik nu al zo veel vraag van je. Ik wil het ook wel zelf proberen." Ik zie zijn blik over mij heen glijden, waarna hij weer omhoog kijkt. Zijn wangen lijken wel lichtrood te worden, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Oké, alles is dus gaan plakken, dat weet ik nu wel zeker.
    "Misschien beter als we terug naar de kamer gaan? het is hier eigenlijk nu best wel benauwd." zegt hij. Nu bekijk ik mezelf toch echt wel even vluchtig, waar door ik zie dat het inderdaad te erg is geworden. Ik word nu ook rood en knik snel, dat is wel een heel goed idee. Al... die kou in één keer zal ook geen goed doen voor het doorschijnen van bepaalde dingen... Lastig, maar oké.
    "Ik doe de deur wel open zodat de warmte er geleidelijk uit kan. Anders krijg jij het ook zo koud als ik je straks afdroog." mompel ik. "En ik vind het echt niet erg, je vraagt niet veel van mij. Je hoeft het echt niet zelf te doen." glimlach ik naar hem. Ik loop naar de deur toe, waarna ik die open zet. Er komt een koude stroom lucht uit en ik maak dat ik daarbij weg kom, voor het de verkeerde dingen oplevert. Ik durf er niet eens naar te kijken, ik krijg al kippenvel.
    Snel loop ik terug naar Sal, met een nerveus glimlachje op mijn lippen. Ik maak heel voorzichtig de handdoek van zijn middel los, waarna ik zijn druipende haar als eerste droog maak. Daarna zijn schouders, zijn rug. Wat zenuwachtig loop ik naar voren, waar ik voorzichtig zijn borstkas droog maak, zijn goede arm en dan nog voorzichtiger zijn slechte arm. Nu word ik pas echt nerveus, wat als hij nu een lichamelijke reactie krijgt op mijn 'aanrakingen'? Ik negeer mijn gedachtes en begin zijn benen ook af te drogen, neergeknielt voor hem.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze beek zichzelf, gevolgd door rood wordende wangen en gauw knikte ze.
    'Ik doe de deur wel open zodat de warmte er geleidelijk uit kan. Anders krijg jij het ook zo koud als ik je straks afdroog,' mompelde ze. 'En ik vind het echt niet erg, je vraagt niet veel van mij. Je hoeft het echt niet zelf te doen.' Ik glimlachte dankbaar naar haar terwijl zij al naar de deur toe liep. Ze opende hem en al gauw maakte zij dat ze daar weg was. Een koude lucht voelde ik langs me heen gaan waardoor ik rilde. Snel liep ze terug naar mij, met een nerveus glimlachje op haar lippen. Voorzichtig maakte zij de handdoek los van mijn middel. Als eerste maakte zij mijn haren droog. Ik voelde mij net een klein kindje. Na mijn haren droogde zij mijn schouders en mijn rug. Op een zenuwachtige manier liep ze naar voren en maakte zij mijn borstkas droog. Daarna deed zij eerst mijn goeie arm en vervolgens voorzichtig mijn andere arm. Toen ze daarmee klaar was ging ze geknield voor mij zitten en droogde mijn benen af. Ik slikte en begon mij nu wel heel ongemakkelijk te voelen. Ik beet op mijn lip. Niet dat ik iets voelde door haar, maar toch.. Het voelde ze raar.. Ik kan het daar toch ook zelf schoonmaken? Ik heb een vrije hand. Beledigde ik haar als ik zei dat ze moest stoppen? Ik beet weer op mijn lip. Ik wist ook niet of ik wat moest zeggen. Ik stond daar maar..
    'Je mag straks mijn shirt wel lenen,' zei ik maar toen ik mij herinnerde dat haar shirt niet helemaal meer eruit zag zoals het hoorde. 'Dan kan je zonder problemen je eigen kleren ophalen. Niet dat ik je weg wilt hebben of zo, maar ik dacht.. Je zei dat je eigen kleren aan wou doen. Je mag hier namelijk ook wachten. Trouwens, nogmaals bedankt dat je dit allemaal voor mij doet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je mag straks mijn shirt wel lenen." zegt hij dan ineens en ik kijk onverwachts omhoog, waardoor mijn blik er wel langs móet. Ik kijk snel weer weg, shit. "Dan kan je zonder problemen je eigen kleren ophalen.Niet dat ik je weg wilt hebben of zo, maar ik dacht... Je zei dat je eigen kleren aan wou doen. Je mag hier ook wachten. Trouwens, nogmaals bedankt dat je dit allemaal doet voor mij." Ik besluit nu eerst zijn benen verder af te drogen, voor ik weer opkijk en antwoord geef. Ik word roder als ik de bovenkant moet afdrogen. Mijn hoofd is nu wel rood genoeg. Als ik klaar ben, kom ik wat beschaamd omhoog.
    "Bedankt, dat is erg lief van je. Maar zo ver is het niet, ik red het wel denk ik. En jij hebt me nu toch al zo gezien, dat maakt ook nog maar weinig uit." zucht ik zachtjes waarna ik licht glimlach. "Ik help je eerst in je ondergoed voordat ik je schouder en hand opnieuw doe, dat lijkt me een prima idee." ga ik vervolgens verder. Ik gooi de handdoek aan de kant en pak zijn schone boxer van het stapeltje af. Ik kniel weer neer, zodat hij er in kan stappen en houd mijn handen aan de binnenkant ervan met mijn vingers gespreid, zodat hij wijd is. Zo trek ik hem helemaal omhoog.
    "Zo... Moet ik straks je haar borstelen?" vraag ik dan afwezig als ik omhoog kom, aangezien ik mijn gedachtes ergens anders bij moet houden. Ik moet toegeven dat ze nu afdwalen naar seks. Dat kan toch ook niet anders? Hij was naakt, ik heb mijn kleding tegen mijn lichaam aan geplakt en ik kan alles zien van hem... Ik hoop maar niet dat er iets in mijn grote blauwe ogen af te lezen is, want die zorgen er niet bepaald voor dat ik dingen verborgen kan houden, daar door kan ik niet liegen. Het is een enorm obstakel soms, ik wil dingen wel verborgen houden, maar het lukt niet.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 11:23 ]


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze gaf geen antwoord, maar begon mij gewoon verder af te drogen. Toen ze met alles klaar was kwam ze omhoog terwijl haar hoofd rood was. Niet alleen die van haar. Ik moest bekennen toen ze me daarbeneden afdroogde, dat het niet eens zo heel slecht voelde.. Ik had veel erger verwacht, misschien dat het daardoor kwam, ik zei er maar niets van.
    'Bedankt, dat is erg lief van je. Maar zo ver is het niet, ik red het wel denk ik. En jij hebt me nu toch al zo gezien, dat maakt ook nog maar weinig uit,' zei ze en ze zuchtte zachtjes waarna ze licht glimlachte. 'Ik help je eerst in je ondergoed voordat ik je schouder en hand opnieuw doe, dat lijkt me een prima idee,' ging ze vervolgens verder. Ze handdoek gooide ze aan de kant en pakte mijn boxer van het stapeltje af. Ze knielde voor mij neer en hielp mee met het aantrekken van mijn boxer. Ik voelde me eerlijk gezegd behoorlijk gehandicapt of zo..
    'Zo... Moet ik straks je haar borstelen?' vroeg ze dan afwezig toen ze omhoog kwam. Ik keek haar aan en zag iets in haar heldere ogen. Ik kon niet precies zien wat.. Ik kende het niet echt.. Hongerig..? Klopte dat? Het kon wel, we hadden nog niks gegeten.
    'Mijn haar?' vroeg ik en ik dacht even na. Kon ik dat met 1 hand? Ik wist het niet. Ik pakte mijn borstel en probeerde mijn haar de borstelen, maar bij de eerste keer dat ik mijn borstel er door heen wou halen bleef hij al steken. Door trekken wou niet, want dat begon zeer te doen. Met een beetje wapperen kreeg ik de borstel er weer uit.
    'Ik dacht dat ik het kon,' zei ik teleurgesteld en ik keek naar de borstel in mijn hand. 'Wil je echt voor mij borstelen?' vroeg ik lichtelijk verbaasd. 'Ik kan ook gewoon mijn capuchon op doen? Dan valt het niet op dat het niet geborsteld is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Mijn haar?" vraagt hij en hij lijkt er over na te denken. Zoals ik al verwacht heb pakt hij de borstel en gaat hij het zelf proberen. Hij steekt zijn borstel inzijn haar, maar hij blijft al steken als hij hem er door heen wilt halen Ik kijk hem met iets van medelijden aan, de rest wat ik net voelde is gelijk verdwenen. Met wat gewapper krijgt Sal de borstel weer uit zijn haar.
    "Ik dacht dat ik het kon." zegt hij teleurgesteld en hij kijkt naar de borstel in zijn hand. "Wil je het echt voor mij borstelen?" vraagt hij dan lichtelijk verbaasd. "Ik kan ook gewoon mijn capuchon op doen? Dan valt het niet op dat het niet geborsteld is." Ik schud gelijk met mijn hoofd en neem de borstelover uit zijn hand.
    "Nee, dan word het steeds erger en erger en erger. Trouwens, ik vind het helemaal niet erg om te doen." zeg ik tegen hem en ik ga achter hem staan. "Mijn moeder borstelde vroeger atijd mijn haar en dat vond ik altijd zo geweldig, zo leuk. Het voelt fijn. Nu mag jij dat ervaren." zeg ik, mijn stem vriendelijk en vol met verlangens naar het verleden. Ik glimlach een beetje en begin dan voorzichtig en zachtjes zijn haar te borstelen. "Mijn haar is altijd al lang geweest, ik hou ervan." vertel ik hem gewoon, random in het niets.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Gelijk schudde ze haar hoofd en pakte de borstel uit mijn hand.
    'Nee, dan word het steeds erger en erger en erger. Trouwens, ik vind het helemaal niet erg om te doen,' zei ze tegen mij en ze ging achter mij staan. Ik zag haar nu niet. Ergens was dat wel beangstigend. 'Mijn moeder borstelde vroeger atijd mijn haar en dat vond ik altijd zo geweldig, zo leuk. Het voelt fijn. Nu mag jij dat ervaren,' zei ze. Haar stem zat vol vriendelijkheid, maar ook vol met verlangen. Verlangen.. Wou zij ook geborsteld worden? Ik schrok lichtjes toen ze begon te borstelen. Ze deed het voorzichtig en zacht. Ze had gelijk, het voelde fijn. Ik had niet het gevoel dat ze iets van plan was. Ze was gewoon aardig en wou mij helpen. Ook kreeg ik niet het gevoel dat dit haar plan was, dat ik haar vertrouwde.
    'Mijn haar is altijd al lang geweest, ik hou ervan,' vertel zij mij opeens vanuit het niets. Ik fronste iets. Ze wou het dus, haar verlangens waren die van het borstelen.
    'Ik kan jouw haren doen,' stelde ik voor. 'Tenminste, als er geen klitten in zitten, dan kan ik er nog een keer doorheen gaan ermee. Dat kan ik wel, toch?' Ik draaide mijzelf om en keek toen naar de ogen van Rikki. 'Ik wil iets terug kunnen doen. Ik vind het vreselijk dat ik jou alles laat doen en zelf niets. Ik wil ook iets kunnen doen! Zal ik straks thee voor je maken? Dat moet ik kunnen! Dat had ik gisteren ook nog gedaan. Of ander drinken? Wat voor drinken wil je?' vroeg ik toen. Ik draaide mijzelf weer om zodat zij weer verder kon gaan met het borstelen. 'Hoe moet ik dat eigenlijk doen met mijn haar? Ik ben niet ijdel dat ik daar om geef, maar normaal zat mijn muts ertegen aan waardoor het op op zijn plek bleef. Gewoon laten hangen? Kan dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Sal zijn haar is best makkelijk te borstelen, omdat het zo kort is. Na een minuutje kan ik er dan ook gewoon probleemloos door heen komen, toch blijf ik gewoon doorborstelen omdat ik weet hoe prettig het aanvoelt. Ik sta op mijn tenen om er goed bij te kunnen, nu ben ik wel blij dat ik niet één van de kleinste ben. Soms is het niet leuk, maar nu is het meer dan handig.
    "Ik kan jouw haren doen." stelt hij voor en mijn lippen krullen om. "Tenminste, als er geen klitten in zitten, dan kan ik er nog een keer doorheen gaan ermee. Dat kan ik wel, toch?" Hij draait zichzelf om en kijkt in mijn ogen. Ik knik lichtjes, er is vast wel een manier. Die bedenk ik wel, ik zou het fijn vinden en ik denk Sal ook, omdat hij dan temniste nog íets kan doen voor mij, in plaats van dat ik alles doe voor iedereen.
    "Ik wil iets terug kunnen doen. Ik vind het vreselijk dat ik jou alles laat doen en zelf niets. Ik wil ook iets kunnen doen! Zal ik straks thee voor je maken? Dat moet ik kunnen! Dat had ik gisteren ook nog gedaan. Of ander drinken? Wat voor drinken wil je?" vraagt hij. Hij draait zichzelf weer om en ik zet de borstel weer zacht in zijn haar om het door te borstelen. "Hoe moet ik dat eigenlijk doen met mijn haar? Ik ben niet ijdel dat ik daar om geef, maar normaal zat mijn muts ertegen aan waardoor het op op zijn plek bleef. Gewoon laten hangen? Kan dat?" vraagt hij.
    "Natuurlijk kan dat, anders heb ik nog wel wat haarspullen die ik er in kan doen in mijn kamer, zodat het wat meer op zijn plek blijft. Haarlak, dat soort dingen. Ik gebruik het zelden, maar je weet maar nooit, toch? Zeker niet als je hier zit, wie weet wat voor gelegenheden zich voor doen. Trouwens, ik lust wel graag thee. Dat zou erg lekker zijn." zeg ik tegen hem terwijl ik door blijf borstelen. "Oh, en ik kam mijn haar zometeen even snel door en als je nog wilt, mag jij het daarna nog verder doen. Als je wilt hé, het hoeft niet." voeg ik er nog snel aan toe. Dan haal ik de borstel eruit, het is ondertussen wel heel zacht geworden en het droogt ook al behoorlijk. Ik leg de borstel weg en ga weer zo staan dat hij me kan zien.
    "Zo, eerst maar even je verband doen..." mompel ik dan.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Natuurlijk kan dat, anders heb ik nog wel wat haarspullen die ik er in kan doen in mijn kamer, zodat het wat meer op zijn plek blijft. Haarlak, dat soort dingen. Ik gebruik het zelden, maar je weet maar nooit, toch? Zeker niet als je hier zit, wie weet wat voor gelegenheden zich voor doen. Trouwens, ik lust wel graag thee. Dat zou erg lekker zijn,' zei tegen mij terwijl ze door bleef borstelen. Ik geloofde haar woorden van eerder. Dit voelde inderdaad lekker. 'Oh, en ik kam mijn haar zometeen even snel door en als je nog wilt, mag jij het daarna nog verder doen. Als je wilt hé, het hoeft niet,' voegde ze er nog gauw aan toe. Ze haalde de borstel uit mijn haar, legde hem weg en ging toen zo staan dat ik haar kon zien. Met mijn hand ging ik even door mijn haren heen. Het voelde lekker zacht aan.
    'Zo, eerst maar even je verband doen...' mompelde ze. Hoe zou mijn wonden er nu uit zien? Rimpelig dacht ik.. Beide verbanden waren kleddernat door het douchen. Beetje ging ik peuteren aan het verband om mijn hand.
    'Natuurlijk wil ik jouw haren dan doen,' zei ik met een glimlachje en keek haar eventjes aan. 'Ik hoorde je verlangens in je stem toen je erover vertelde. Ik ben alleen niet je moeder.. Ik zal het vast ook niet net zo goed kunnen doen zoals je moeder, maar ik doe mijn best! Trouwens, we moeten dan niet nieuw verband ophalen?.. of had je gisteren extra verband meegenomen naar boven?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you