• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Sal had zijn hand door zijn haar heen gehaald, volgens mij is hij tevreden genoeg, want hij zegt niets. Dat moet ook wel want ik heb het echt zacht geborsteld. Daarna begint hij al snel weer te peuteren aan het verband om zijn hand, waarschijnlijk om het los te krijgen. Ik glimlach erbij.
    "Natuurlijk wil ik jouw haren dan doen." zegt hij met een glimlachje en hij kijkt me even aan. "Ik hoorde je verlangens in je stem toen je erover vertelde. Ik ben alleen niet je moeder... Ik zal het vast ook niet zo goed kunnen doen als je moeder, maar ik doe mijn best! Trouwens, moeten we dan niet nieuw verband ophalen? ... Of had je gisteren extra verband meegenomen naar boven?" Ik word rood, vooral door dat gedeelte over verlangens. Ik kan echt níets voor mezelf houden. Ik ben een open boek, zelfs voor vreemden.
    "Dat is niet erg, het gaat er om dat je het wilt doen, dat is goed genoeg. En ik heb volgens mij nog verband liggen op je nachtkastje..." mompel ik erna, waarna ik de badkamer uitloop. De kamer voelt véél kouder aan, ook al is het grootste gedeelte van de warmte al ontsnapt. Ik loop naar het kastje, waar verband, een schaar en het tape op ligt. Die pak ik op en loop ik terug naar Sal. Hm, lekker warm hier, veel beter.
    "Kijk." zeg ik en ik leg het neer. "Nu stoppen met peuteren jij, dat doe ik wel voor je." grinnik ik zachtjes en ik trek zijn hand voorzichtig naar me toe, waarna ik het verband er opnieuw af begin te halen, zo voorzichtig mogelijk. Als het eraf is, zie ik dat er een klein, nat korstje op zit. Veel beter dan gisteren dus, maar dit is dan ook de mooiste wond van beiden. Snel doe ik er opnieuw verband op en plak ik het vast.


    Your make-up is terrible

    [Zal ik even wachten met reageren totdat er meerdere mensen weer reageren?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Vind ik wel handig. Ik wacht nog op een reactie van Sam en de rest moet er ook nog inkomen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja ik zal zo wat posten. Zat gister een beetje met m'n vermoeidheid/ziekigheid + geen zin. Vandaag ben ik ook in een pesthumeur daar niet van, maar hij komt d'r zo an.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ayaki.

    Ik open een oog als ik een straaltje zonlicht op mijn wang voel. Waarom voelt het zo warm? Zo.. onaangenaam? Ik hou mijn hand in het glinsterende zonlicht en frons de wenkbrauwen? Is het zo warm? Mijn ogen springen open als ik me ineens besef dat als ik niet oppas, mijn huid nog eens verbrandt. Ik spring op, mijn ademhaling wordt gehaast en ik hol naar binnen. Ik moet het hem vragen! Ik probeer zijn geur te lokaliseren, wat me na een tijdje ook lukt. Ik trippel de trap op en klop aan Nightshades kamer. Voorzichtig doe ik de deur open en groet hem met een klein buiginkje.
    'Goedemorgen,' zeg ik met dezelfde zachte stem. Hij zit op bed, net als ik al gekleed. Dat lucht me op want ik heb hem immers niet wakkergemaakt.
    'Het spijt me als ik u lastigval. Ik had alleen een vraag. Hoelang kunnen we in de zon blijven zonder dat we schade oplopen? En.. kunnen we ook sterven door de zon?'
    Ik zwijg en wacht zijn antwoord af. Als dat klopt, dan moeten we extra voorzichtig zijn gedurende de dag.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 11:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightshade

    Ik rook dat Ayaki weer binnen was en het duurde dan ook niet lang toen ik geklop op mijn deur hoorde. "Goedemorgen." zei hij zachtjes. Ik glimlachte even naar hem en knikte kort met mijn hoofd. "Goedemorgen Ayaki."
    "Het spijt me als ik u lastigval. Ik had alleen een vraag. Hoelang kunnen we in de zon blijven zonder dat we schade oplopen? En.. kunnen we ook sterven door de zon?'" Hij zweeg en keek me vragend aan. Een glimlach sierde mijn lippen, dat had hij snel uitgevonden. "Hoelang je door de zon kunt lopen ligt aan hoe je je kleedt en hoe erg je aan de zon gewend bent. Ik kan door de zon lopen, zolang ik maar een lange jas aan heb en een zonnebril opdoe." antwoordde ik vriendelijk, "En of we eraan kunnen sterven, ja. Dat kun je als je er niet mee oppast. Daarom komen de meeste vampiers pas naar buiten als het bewolkt is of de zon verdwenen is."

    [Beterschap dan Sam ^^ En hopelijk word je humeur snel beter.]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 14:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Assassin en ik hebben dit weekend geen internet. Dus we zullen helaas niks kunnen posten. Zondagavond zijn we weer terug. Sorry.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Eey eeh Mitch..

    Ik trippel de trap op en klop aan Nightshades kamer. Voorzichtig doe ik de deur open en groet hem met een klein buiginkje.

    Dat hoort geloof ik niet in jouw stukje xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Aangepast ;p En nu wachten op reactie.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Haar gezicht zag ik rood worden. Mijn hoofd deed ik ietsjes schuin en vroeg mij af of het door mijn woorden kwam die ik net zei.
    'Dat is niet erg, het gaat er om dat je het wilt doen, dat is goed genoeg. En ik heb volgens mij nog verband liggen op je nachtkastje...' mompelde ze een beetje, waarna ze de badkamer uit liep. Even later kwam ze weer terug met spullen in haar handen.
    'Kijk,' zei ze en ze legde alles neer. 'Nu stoppen met peuteren jij, dat doe ik wel voor je,' grinnikte ze zachtjes en ze trok het verband er zo voorzichtig mogelijk af. Op mijn hand zag ik vies, nat troep? Ze liet het zitten, deed snel het nieuwe verband erop en plakte het vervolgens vast.
    'Wat doe je!' zei ik verbaasd en ik begon een beetje te peuteren aan het verband. 'Er zat troep op mijn hand, dat zag je toch? Moet dat er niet af?' vroeg ik verward. Ik stopte met peuteren en krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Waarom haalde je het er niet af? Troep moet er toch af? Anders raakt het ontstoken! Ik snap het niet.. Jij had het gezien, dat zag ik. Wat was het waarom je het er niet af had gehaald?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat doe je?" vraagt Sal verbaasd waar door ik schrik en snel zijn hand los laat, bang dat er iets vreselijk fout gaat. Hij begint te peuteren aan het verband dat ik net vast heb gemaakt, mijn handen trillen er lichtjes van. k weet niet wat ik moet zeggen, gelukkig gaat hij snel verder met praten.
    "Er zat troep op mijn hand, dat zag je toch? Moet dat er niet af?" vraagt hij verward, waarna hij stopt met het peuteren en hij lichtjes aan zijn achterhoofd begint te krabben. "Waarom haalde je het er niet af? Troep moet er toch af? Anders raakt het ontstoken! Ik snap het niet... Jij had het gezien, dat zag ik. Wat was het waarom je het er niet af had gehaald?" Ik probeer na te denken, me de wond opnieuw voor de geest te halen terwijl ik enorm zenuwachtig word. Dan lach ik zacht, maar nerveus.
    "Sal..." probeer ik rustig te beginnen. "Dat was je korstje. Een nat korstje dan, maar het blijft een korstje. Weet je wat dat betekend? Dat je wond geneest, goed geneest?" Er verschijnt een licht glimlachje op mijn lippen als ik dat zenuwachtig achter elkaar door ratel. Ik pak zijn hand weer vast en druk het los gepeuterde stukje vast met tape.
    "Straks word het hard, dan mag je er niet aan peuteren want het gaat jeuken. Ik denk dat je het wel kent van je andere wond..." leg ik uit en mijn blik schiet naar zijn litteken en terug naar zijn ogen, waarna ik opnieuw probeer te glimlachen. "Maar krabben gaat ook moeilijk als er verband over heen zit natuurlijk." vertel ik snel.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 20:31 ]


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Nerveus gelach, zenuwachtige blik en ze was zelfs van mij geschrokken. Had ze het dan toch niet gezien? Haar lach verwarde mij alleen.
    'Sal...' begon ze rustig. 'Dat was je korstje. Een nat korstje dan, maar het blijft een korstje. Weet je wat dat betekend? Dat je wond geneest, goed geneest?' Er verscheen een licht glimlachje op haar lippen wanneer ze zenuwachtig door ratelde. Ze pakte mijn hand weer vast en plakte het los gepeuterde stukje weer vast met tape.
    'Straks word het hard, dan mag je er niet aan peuteren want het gaat jeuken. Ik denk dat je het wel kent van je andere wond...' legde ze uit en ik zag haar blik heen en weer schieten. 'Maar krabben gaat ook moeilijk als er verband overheen zit natuurlijk.' Mijn wangen werden rood van schaamte. Ik had dit allemaal moeten weten. Nooit had ik geweten hoe een nat korstje eruit zat. Met mijn vingers ging ik een beetje over het verband heen. De warmte ging langzaam uit de douche en af en toe voelde ik een koude bries.
    'Sorry, dat wist ik niet,' zei ik zacht en keek Rikki een klein beetje aan. 'Ik heb nooit gezien hoe het eruit zag wanneer het nat werd. Ik zelf wou er ook niet al te graag naar kijken.. Één keer gedaan toen ik klein was, maar dat was niet echt een prettige ervaring..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Sal zijn wangen worden rood en hij gaat met zijn vingers af en toe een betje uit over het verband heen. De badkamer word steeds kouder, het briesje dat langskomt, zorgt elke keer dat ik lichtjes ril, vooral omdat de nattige kleding dan kouder en kouder aanvoelt.
    "Sorry, dat wist ik niet." zegt hij zacht en hij kijkt mij een klein beetje aan. "Ik heb nooit gezien hoe het eruit zag wanneer het nat werd. Ik zelf wou er ook niet al te graag naar kijken.. Één keer gedaan toen ik klein was, maar dat was niet echt een prettige ervaring..." Ik knik begrijpend.
    "Gelukkig hoeft dat helemaal niet meer. Hierna zal je alleen wel allemaal gave littekens hebben." grap ik zachtjes, waarna ik bedenk dat het waarschijnlijk niet eens grappig is en ik rood word. Snel zet ik een stap naar hem toe en begin ik zacht het natte verband van zijn schouder af te halen. Dat ziet er een stuk minder lekker uit dan zijn hand, al lijkt het beter te zijn dan gisteren. Misschien gewoon omdat het minder bloed is.
    "Ziet er goed uit." murmel ik. In plaats van rood word ik nu wit en draai ik me om zodat ik meer verband kan pakken, dat ik weer losjes vast plak op de grote wond terwijl ik in stilte door werk. Ik snap nog steeds niet hoe mensen dokter kunnen worden en dit dag in, dag uit aan kunnen zien. Je zal toch niet goed worden? Ach, ligt waarschijnlijk gewoon aan mijn afkeer voor bloed.
    "Zo, je bent weer helemaal klaar." glimlach ik. "Zal ik je helpen om je verder aan te kleden? Het lijkt me dat je het wel koud moet krijgen ondertussen..." zeg ik tegen hem en laat mijn ogen nog eens over zijn half naakte lichaam glijden. Hij ziet er goed uit, zo mannelijk... Snel schud ik de gedachte van mij af, het is genoeg geweest. Hij doet zoiets toch ook niet bij mij?


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Gelukkig hoeft dat helemaal niet meer. Hierna zal je alleen wel allemaal gave littekens hebben,' grapte ze zachtjes, al vond ik littekens helemaal niet zo gaaf.. Vroeger misschien, maar dat was tijdelijk. Blijkbaar had zij het ook door, want haar gezicht werd rood. Snel stapte ze naar mij toe en begon ze zacht het natte verband van mijn schouder te halen. Mijn hoofd deed ik iets schuin zodat zij er beter bij kon.
    'Zie er goed uit,' murmelde ze. Ik wist niet precies of ik dat op moest vatten, want ik zag haar gezicht wit worden in plaats van rood. Het verband pakte ze en maakte ze losjes vast op mijn schouder.
    'Zo, je bent weer helemaal klaar,' glimlachte ze en ik glimlachte dankbaar naar haar. 'Zal ik je helpen om je verder aan te kleden? Het lijkt me dat je het wel koud moet krijgen ondertussen...' zei ze tegen mij en ik zag haar ogen over mijn lichaam heen gaan. Ik bloosde en keek toen verlegen omlaag. De ongemakkelijke momenten waren dus voor mij nog niet weg. Nou ongemakkelijk.. Te veel nadenk werk werd het als ik nu ging nadenken over hoe ik mij voelde.
    'Eigenlijk wel,' zei ik zacht. 'Jij hebt het nu vast ook koud, laat mij maar,' vervolgde ik. Ik liep naar mijn stapeltje met kleding en haalde daar mijn vest eronder vandaan. Ik sloeg hem open en deed hem voorzichtig over haar schouder. 'Volgens mij is het voor jou kouder met die natte kleding. Zeker weten dat je geen shirt van mij wilt lenen?' vroeg ik aan haar. Ik pakte mijn shirt en vouwde die open. 'Hmm, deze geeft niet geweldig veel warmte. Hoe wilt iets veel warmte geven als het geen mouwen heeft?' vroeg ik met een lachje. 'In mijn klerenkast ligt nog wel gewone shirts. Ik heb alleen geen truien, daar heb ik mijn vesten voor.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Sal bloost nadat hij blijkbaar ook gezien heeft dat ik hem heb bekeken en hij kijkt verlegen weg, omlaag. Ik moet gewoon normaal doen, alsof hij de enige is die ik zo zie. Hij is in een hulpbehoevende positie, hier heeft hij alles behalve behoefte aan!
    "Eigenlijk wel." antwoord hij zacht. "Jij hebt het nu vast ook koud, laat mij maar." vervolgt hij en ik kijk hem verbaasd aan. Hij loopt naar zijn stapeltje met kleding en haalt daar zijn vest onder vandaan. Die slaat hij open en doet hem voorzichtig om mijn schouders heen. Ik kan alleen maar dankbaar naar hem glimlachen, ik wist niet dat hij had opgemerkt dat ik het ook behoorlijk koud begon te krijgen.
    "Volgens mij is het voor jou kouder met die natte kleding. Zeker weten dat je geen shirt van mij wilt lenen?" vraagt hij aan mij, waarop ik koppig met mijn hoofd schud wat hij al niet meer kan zien omdat hij het witte hemd tussen zijn kleding vandaag haalt en die openvouwt. "Hmm, deze geeft niet geweldig veel warmte. Hoe wilt iets veel warmte geven als het geen mouwen heeft? In mijn klerenkast ligt nog wel gewone shirts. Ik heb alleen geen truien, daar heb ik mijn vesten voor." Ik knik lichtjes op zijn woorden.
    "Laat het maar Sal, dit is voorlopig wel genoeg. Bedankt. En bedankt dat je zoveel voor mij wilt doen, maar ik red het wel hoor. Zometeen kleed ik me gewoon om en heb ik het warm." Ik glimlach vriendelijk naar hem en neem het shirt over uit zijn handen. "Kom, dan doen we die bij jou aan. Dat is als nog warmer dan niets denk ik. Dan krijg je zometeen je vest weer terug." Ik vouw het shirt zo zodat ik als eerst zijn slechte arm er door heen kan doen, dan zijn hoofd en zijn andere arm moet hij dan zelf doen. Dat is nog goed voor zijn zelfvertrouwen.


    Your make-up is terrible