• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem zachtjes lachen terwijl hij door blijft borstelen. Het lijkt wel alsof hij het nog voorzichtiger doet, het begint er steeds meer op te lijken alsof mijn moeder eigenlijk achter mij staan, al heb ik met haar nooit zulke awkward situaties gehad.
    "Het... het maakt niet uit." fluistert hij achter me. "Het is klaar en het gaat goed. Moet ik straks je matras weer terug brengen? Of wilde je nog een slaap feestje houden? Alleen dan eentje die wat leuker was dan gister... een betere. Wil je dat?" vraagt hij. Ik zucht even opgelucht, blijkbaar heeft hij niet alles gemerkt zoals ik het gemerkt heb.
    "Dat zien we vanavond denk ik wel... Maar alleen als jij dan iets lekkers mee brengt, want eigenlijk hoort dat er wel bij..." Ik glimlach licht en zie al voor me wat een normale jongen nu zou zeggen. Sal niet, hij is echt anders. Het lijkt wel alsof hij niet 24/7 aan seks denkt. Zelfs ik lijk er nog meer aan te denken! Misschien moet ik het hem eens vragen, misschien zit ik er wel helemaal naast. Nu zal wel een goed moment zijn, aangezien ik hem niet zie. Ik kucht even en schraap mijn keel.
    "Sal?" Ik haper even omdat ik niet weet hoe ik het moet vragen. "Ik was nieuwsgierig maar je hoeft niet te antwoorden omdat dit eigenlijk een absurde vraag is, die ik eigenlijk niet eens hoor te stellen, maar denk jij net zoveel aan seks als andere jongens?" Knalrood ben ik als ik dat achter elkaar gerateld heb. Het is nog een wonder als hij alles verstaan heeft.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Dat zien we vanavond denk ik wel...' zei ze na opgelucht te hebben gezucht. Maar alleen als jij dan iets lekkers mee brengt, want eigenlijk hoort dat er wel bij...' Voorzichtig bleef ik doorgaan met het borstelen van haar haren. Ik begon het eerlijk gezegd nog leuk te vinden ook! Ik hoorde haar kuchen en ze schraapte eventjes haar keel. Lichtjes fronste ik.
    'Sal?' zei ze en ze haperde eventjes. Ik maakte een klein geluidje als teken dat ik luisterde. 'Ik was nieuwsgierig maar je hoeft niet te antwoorden omdat dit eigenlijk een absurde vraag is, die ik eigenlijk niet eens hoor te stellen, maar denk jij net zoveel aan seks als andere jongens?' vroeg ze ratelend achterelkaar. Ik schrok van haar vraag en mijn hand ging in 'e'en keer omlaag. Ik schrok van mijn handeling en liet de borstel uit mijn handen vallen.
    'Oh god, sorry!' zei ik vlug tegen haar. Met mijn goede hand wreef ik zacht over haar haren heen. 'Sorry als ik je zeer heb gedaan, dat was niet mijn bedoeling.' Ik bukte om mijn borstel van de grond te rapen. Even keek ik naar mijn borstel en twijfelde of ik nog verder moest gaan met borstelen. 'Ik denk er niet echt aan. Vind het nutteloos,' fluisterde ik toen zacht. 'Tuurlijk vraag ik mij wel af hoe het voelt..' Ik zuchtte zachtjes en begon als afleiding toch maar weer haar haren te borstelen. 'Ik weet trouwens niet met wat voor lekkers ik aankom,' zei ik om van onderwerp te veranderen. 'Ik heb dat niet echt bepaald bij mij en ik weet niet wat de keuken te bieden heeft.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schrikt duidelijk van mijn vraag, zijn hand gaat in één keer omlaag door mijn haar heen en ik hoor hoe de borstel op de grond valt. Oeps, ik had het of niet moeten vragen, of gewoon een heel stuk subtieler, niet zo plotseling. Helaas ben ik de koningin van de abrupte en stomme vragen slash opmerkingen.
    "Oh god, sorry!" zegt hij snel tegen mij en ik voel zijn hand over mijn haren heen gaan. "Sorry als ik je zeer heb gedaan, dat was niet mijn bedoeling." Ik hoor hoe hij bukt en de borstel van de grond af pakt. Daarna gebeurd er eventjes niets.
    "Het geeft niet." murmel ik zacht tegen hem. Ik weet niet of hij nog verder gaat, daarom draai ik me niet om. Ook omdat ik een rooie kop van hier tot ginder heb....
    "Ik denk er niet echt aan. Vind het nutteloos." fluistert hij dan zacht. "Tuurlijk vraag ik mij wel af hoe het voelt..." Ik hoor hoe hij zacht zucht en hij begint weer mijn haar te borstelen, wat een beetje afleidend werkt. Ik sluit mijn ogen en voel de schaamte van mijn vraag weer wat zakken, waar door mijn wangen ook minder rood worden.
    "Ik weet trouwens niet met wat voor lekkers ik aankom." zegt hij en hij wisselt van onderwerp. "Ik heb dat niet echt bepaald bij mij en ik weet niet wat de keuken te bieden heeft." Ik grinnik zachtjes.
    "Dat is niet erg, er is vast wel iets van te maken. Nu we het toch over eten hebben, is het niet eens tijd om te ontbijten?" vraag ik aan hem. "Natuurlijk wel met sokken." grinnik ik. Ik draai me om, negeer mijn vraag en zijn antwoord voorderest omdat ik wel genoeg weet. Ik heb een klein glimlachje op mijn lippen en loop terug naar de kast om mijn sokken te pakken en zwarte laarzen over mijn broek heen aan te trekken.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Dat is niet erg, er is vast wel iets van te maken. Nu we het toch over eten hebben, is het niet eens tijd om te ontbijten?' vroeg zij aan mij. 'Natuurlijk wel met sokken,' grinnikte ze. Ze draaide zich om en ze liep terug naar de kast. Ik keek omlaag naar mijn voeten en wiebelde met mijn tenen. Sokken hoefde toch nog niet perse? Ik beet even op mijn lip, het was wel handig.
    'Ja, sokken!' zei ik en ik glimlachte een beetje naar haar. Ik ging haar kamer uit, naar mijn kamer en pakte een paar sokken uit de kast. Ik nam plaats op een matras en vouwde mijn sokken uit elkaar. Het duurde een hele tijd voordat ik mijn sokken ook maar een beetje aan kon krijgen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ja, sokken!" zegt hij en hij glimlacht. Ik lach zachtjes, het is net alsof hij het licht heeft gezien. Hij loopt weg, waarschijnlijk naar zijn eigen kamer. Ik rits mijn laarzen dicht, er onder zit een lage sleehak. Ik ben al redelijk lang van mijzelf, daarom is hij ook erg laag. Ik hou sowieso niet zo van tuttige schoenen en opzichtig hoge hakken. Ik ben dolblij met deze, zwarte laarzen. Ik bekijk mezelf even in de spiegel, ik zie er nog best modieus uit. Ik heb dan ook de beste kleding meegenomen en er speciaal voor gewinkelt, wat ik weinig doe. Ik kom toch wel op tv en moet een beetje een goede indruk achterlaten. Daarna stap ik mijn kamer uit naar Sal, die zijn sokken aan probeert te krijgen. Glimlachend kijk ik toe.
    "Lukt het?" vraag ik terwijl ik in de deur opening blijf leunen en toekijken. "Of heb je toch hulp nodig?" Het laatste klinkt een beetje bezorgd. Hij heeft ze al behoorlijk ver aan gekregen, dus ik ben best trots op hem eigenlijk, ook omdat hij niet meteen hulp nodig heeft. Hij word nog eens handig, al voordat zijn wonden genezen zijn, kan hij alweer alles zelf doen. Ik vraag me af hoe lang het gaat duren, zouden we dan al klaar zijn met de show of niet?


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Lukt het?' hoorde ik opeens iemand vragen. Geschrokken keek ik op en zag Rikki leunen tegen de deuropening. 'Of heb je toch hulp nodig?' vroeg ze bezorgd. Ik keek even van Rikki naar mijn sokken. Ik had al genoeg hulp gehad vandaag vond ik.. Ik begon behoorlijk geïrriteerd te raken van mijzelf.
    'Ik doe het wel gewoon zonder sokken,' mompelde ik en ik trok mijn sokken uit. Waarom ging aantrekken nou niet net zo makkelijk als aan? Ik stond op en liep naar Rikki toe.
    'Ontbijten wou je toch?' vroeg ik toen aan haar en glimlachte eventjes. 'Zullen we?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Goed, hoe kunnen we het spannender maken en zorgen dat de rest weer meedoet. Het is nu alleen Sal en Rikki constant. Zo eindigt elke RPG zo'n beetje.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ja! Ik dacht dat Ayaki en Nightshade misschien een enorme illusie kunnen bedenken en maken, samen.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik doe wel gewoon zonder sokken." mompelt hij en hij trekt zijn sokken uit. Verbaasd kijk ik er naar. Daarna staat hij op en loopt hij naar mij toe. "Ontbijten wou je toch?" vraagt hij en hij glimlacht eventjes. "Zullen we?" Ik glimlach ook en knik, waarna ik me omdraai door op het puntje van mijn schoenen te draaien.
    "Ja, graag. Heb jij eigenlijk honger?" vraag ik aan hem als ik besef dat mijn maag nog niet eens geprotesteerd heeft en begeef me alweer naar de trap. "Ik denk dat ik door alle eerdere gebeurtenissen mijn eetlust een beetje verloren ben. Toch wil ik graag een kopje thee van jou." grinnik ik om hem eraan te helpen herinneren dat hij thee voor mij zou maken. Ik loop de trap af, met mijn hand streel ik langs de houten leuning als ik naar beneden loop. Het is iets onhandig, omdat ik niet zo gewed ben om op deze laarzen te lopen.


    Your make-up is terrible

    [Dat lijkt me echt een geweldig idee, maar wat voor een illusie dan?}]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Dat mag je zelf bedenken]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik weet niks D:]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hey das een lijp idee! Ehehe me gustaa. Dan kan het House of Nightmares z'n naam eer aan doen, ohyes.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Jaaaaah! En dan gaan er weer mensen meedoen! Moet (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Maak hun dan eerst even wakker! Ik wacht wel even met reageren.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ga ze wel GB'en.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.