• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 11:50 ]


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Laat het maar Sal, dit is voorlopig wel genoeg. Bedankt. En bedankt dat je zoveel voor mij wilt doen, maar ik red het wel hoor. Zometeen kleed ik me gewoon om en heb ik het warm,' zei ze nadat ze lichtjes had geknikt. Een vriendelijke glimlach zag ik op haar gezicht en ze nam het shirt uit mijn handen. 'Kom, dan doen we die bij jou aan. Dat is als nog warmer dan niet denk ik. Dan krijg je zo meteen je vest weer terug,' zei ze en ze vouwde het shirt zodat mijn slechte arm er als eerste door heen ging, dan mijn hoofd en verder hielp ze niet. Verbaasd keek ik haar aan, maar snapte al gauw waarom ze het deed. Zachtjes lachte ik en met een beetje moeite en beetje pijn kreeg ik mijn goede arm door het arm gat heen. Het shirt trok ik beetje bij beetje goed en keek toen trots naar Rikki.
    'Dat voelde goed,' zei ik met een glimlachje. Het voelde goed om iets zelf weer te kunnen. Ik pakte de borstel op en liep toen de badkamer uit. Bij de deuropening bleef ik staan en keek toen naar Rikki. 'Kom je ook? Wil je trouwens eerst andere kleren aan of zal ik eerst met de borstel door jouw haren gaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    Ik knipper een paar keer bij de uitleg. Aan de zon.. gewend zijn? Onwillekeurig fronsen mijn wenkbrauwen zich licht en ik kijk naar beneden als mijn gedachten voor me uit werken. Dat zou kunnen betekenen dat... het afhankelijk is van hoe hoog de pijngrens van de vampier is.
    'En of we eraan kunnen sterven, ja. Dat kun je als je er niet mee oppast. Daarom komen de meeste vampiers pas naar buiten als het bewolkt is of de zon verdwenen is.' Ik kijk op. Dat bevestigt mijn vermoeden. Ik werp een blik op de gordijnen in zijn kamer. Ze laten wel licht door, maar direct zonlicht niet. Dat betekent dat we dus veilig zijn zodra we niet direct door de zon haar stralen geraakt worden. Ik zal gauw rekening moeten houden met mijn leefstijl voor het te laat is.
    'Ik.. ik begrijp het. Dank u. Als ik.. als ik vragen mag: wanneer kunnen we de training hervatten?' Ik zal sterker moeten worden dan dit om een volwaardige vampier te zijn,' zeg ik met nog immer zachte stem, om niet de indruk te geven dat ik eisen probeer te stellen. Nederigheid is nooit een probleem voor me geweest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rikki Madeleine Beck

    Sal kijkt me eerst verbaasd aan, maar ik glimlach alleen bemoedigend. Als hij zacht begint te lachen, merk ik dat hij door heeft wat hij moet doen. Met wat moeite krijgt hij zijn arm er gewoon door heen. Het shirt trekt hij beetje bij beetje goed en kijkt dan trots naar mij, terwijl ik goedkeurend naar hem glimlach.
    "Dat voelde goed." zegt hij met een glimlachje. Hij pakt daarna de borstel op en loopt de badkamer uit, maar bij de deuropening blijft hij staan en kijkt hij naar mij. Ik werp hem een vragende blik toe, waar gaat hij nou heen zonder broek?
    "Kom je ook? Wil je trouwens eerst andere kleren aan of zal ik eerst met de borstel door jouw haren heen gaan?" vraagt hij, waarna ik zachtjes begin te grinniken.
    "Als jij het niet erg vind dat je geen broek aan hebt, ga ik me eerst even omkleden. Als je wilt mag je gelijk mee hoor, ik heb ook een badkamer." Er speelt een klein grijnsje om mijn lippen, die ik gelijk verwijder en er een lief glimlachje voor in de plaats laat komen. Hij gaat nog eens verkeerde dingen van je denken, Rikki!


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ayaki werpt een blik op de gordijnen. Ik hield ze eigenlijk altijd gesloten. Ik kon ze wel open laten voor een tijdje, maar ik hield toch echt meer van het donker.
    "Ik.. ik begrijp het. Dank u. Als ik.. als ik vragen mag: wanneer kunnen we de training hervatten? Ik zal sterker moeten worden dan dit om een volwaardige vampier te zijn." zei hij met een zachte stem. Ik keek hem en haalde eventjes mijn schouders op.
    "Vanavond zullen we weer gaan jagen, dus tot die tijd kun je me alles vragen wat je wilt weten over het vampier zijn en over dingen die je gewoon graag wilt weten." Antwoordde ik toen met een glimlach.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Zachtjes grinnikte ze. Ik keek haar verward aan, zo raar was het toch niet om dat te vragen aan haar? of wel?
    'Als jij het niet erg vind dat je geen broek aan hebt, ga ik me eerst even omkleden. Als je wilt mag je gelijk mee hoor, ik heb ook een badkamer,' zei ze en er speelde een klein grijnsje rond haar lippen, die ze gelijk plaats liet maken voor een lief glimlachje. Even keek ik omlaag en zag dat ik inderdaad nog geen broek aan had. Mijn wangen werden weer eens vuurrood.
    'Ehh, Ik eh.. Ja...' stammelde ik een beetje en krabde iets aan mijn achterhoofd. 'Een broek zal wel handig zijn en ik denk dat als ik mee ga dat die badkamer geen nut meer heeft dan. Tenminste, niet voor mij in ieder geval.' Ik liep weer terug de badkamer in, pakte mijn broek en ging ergens zitten. Mijn beide benen stopte ik in de broekspijpen en met moeite en wat pijn kreeg ik de broekspijpen over mijn benen heen. Mijn goeie hand deed toch het meeste werk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Sal kijkt omlaag, merkt op dat hij geen broek aan heeft en word opnieuw vuurrood. Eigenlijk mag ik het helemaal niet komisch en leuk vinden, die jongen is ondertussen half gehandicapt! Kom Rikki, gedraag je eens humaan, zoals je altijd doet. Ik ben altijd al goed geweest in mezelf toespreken.
    "Ehh, ik eh... ja..." stamelt hij een beetje en hij krabt iets aan zijn achterhoofd. "Een broek zal wel handig zijn en ik denk dat als ik mee ga dat die badkamer geen nut meer heeft dan. Tenminste, niet voor mij in ieder geval." Hij loopt terug de badkamer in, pakt zijn broek en gaat ergens zitten. Zijn beide benen stopt hij in de broekspijpen en met moeite trekt hij die over zijn benen heen, met zijn goede hand. Ik leun tegen de badkamer deur aan.
    "Bedoel je nu te zeggen dat ik me niet in de badkamer hoef om te kleden als jij erbij bent? Dat had ik niet van jou verwacht." Ik floep het eruit voor ik het door heb, dat is zo niet mij! Ik word gelijk rood en kijk Sal met grote, geschrokken ogen aan.
    "Sorry, dat bedoelde ik helemaal niet zo." murmel ik vervolgens beschaamd. Met mijn rode kop loop ik naar hem toe, help hem overeind en trek ik zijn broek verder omhoog. Nu ben ik wel onhandig bezig als ik zijn broek probeer vast te maken, iets te gehaast en mijn handen trillen door mijn eigen opmerking van daarnet. Ik hoop maar dat hij er niets van... voelt?
    "Je kan wel steeds meer zelf." murmel ik.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Bedoel je nu te zeggen dat ik me niet in de badkamer hoef om te kleden als jij erbij bent? Dat had ik niet van jou verwacht,' zei ze opeens waardoor ik mijn handelingen stopte en haar verbaasd aankeek. Ze werd rood en keek mij aan met geschrokken ogen.
    'Sorry, dat bedoelde ik helemaal niet zo,' murmelde ze vervolgens beschaamd. Met een rode kop liep ze naar mij toe, hielp mij overeind en trok toen mijn broek verder omhoog. Wat onhandig, gehaast en met trillerige handen probeerde ze mijn broek dicht te maken.
    'Je kan wel steeds meer zelf,' murmelde ik waarop ik afwezig knikte. Haar handen voelde op dit moment.. ehm.. ja.. Niet echt gunstig op dit moment. Met mijn handen pakte ik die van haar en maakte ze los van mijn broek.
    'Zo bedoelde ik het zelf ook helemaal niet,' zei ik zachtjes als antwoord op de woorden die ze als eerste zei. 'Ik bedoelde dat een badkamer voor mij niet zo veel nut heeft met die broek.. En verder ehm ja.. Het mag gerust, maar ik bedoel.. Eh.. Ja.. Ik weet helemaal niet wat ik bedoel,' zei ik toen met een rood hoofd. 'Jij verdient je privacy gewoon.' Het beste wat ik ervan kon maken. Met een klein verlegen glimlachje keek ik naar Rikki. 'En die krijg jij dan ook gewoon van mij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Sal pakt met zijn handen die van mij en maakt ze los van zijn broek. Ja, ik heb het weer eens verknald met mijn nerveuze bedoelingen. Daar ben ik echt geweldig goed in. Ik kijk op naar hem en bijt op mijn lip.
    "Zo bedoelde ik het zelf ook helemaal niet. Ik bedoelde dat een badkamer voor mij niet zo veel nut heeft met die broek.. En verder ehm ja.. Het mag gerust, maar ik bedoel.. Eh.. Ja.. Ik weet helemaal niet wat ik bedoel." zegt hij met een rood hoofd. "Jij verdient je privacy gewoon. En die krijg jij dan ook gewoon van mij." Hij kijkt naar mij met een klein verlegen glimlachje en ik probeer terug te glimlachen, waarna ik even diep adem haal.
    "Sorry dat ik zoiets stoms zei." verontschuldig ik me nog maar eens. "En bedankt dat je me die privacy gunt. Ik weet dat jij al zo weinig ervan hebt nu... Ik zou wel willen dat ik jou die privacy ook kon geven." murmel ik zacht. Nu doe ik nog een poging om zijn broek vast te maken, wat gelukkig in één keer lukt. Wat moet hij wel niet denken, elke keer die vrouwenhanden bij zijn... maagdelijke kruis? Goed, dit klinkt me veel te vreemd. Ik schud even met mijn hoofd en kijk opnieuw naar Sal, mijn wangen rood door de gedachten.
    "Zullen we dan maar gaan?" vraag ik wat nerveus aan hem.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Sorry dat ik zoiets stoms zei,' verontschuldigde zichzelf nogmaals. 'En bedankt dat je me die privacy gunt. Ik weet dat jij al zo weinig ervan hebt nu... Ik zou wel willen dat ik jou die privacy ook kon geven,' murmelde ze zacht. Ze deed nog een poging om mijn broek dicht te maken en dit keer lukte het in één keer. Nu voelde het ook anders dan daarnet. Ze schudde haar hoofd en keek mij opnieuw aan met rode wangen.
    'Zullen we dan maar gaan?' vroeg ze wat nerveus aan mij. Mijn hoofd hield ik een beetje schuin en knikte toen lichtjes met mijn hoofd. Als mijn ogen konden spreken, dan zeiden ze nu niets anders dan nieuwsgierigheid. Het leek mij nu alleen ongepast om er naar te vragen. Ik pakte mijn borstel weer op en liep nu weer de badkamer uit, nadat ik gecontroleerd had of ik alles aan had.
    'Zie het maar als een bewijs dat ik je vertrouw,' zei ik met een glimlachje toen ik bij de deuropening stond. 'Een hele aparte bewijs.. Volgens mij laten de meeste dat dan toch anders merken. Zo lang ik mijn privacy maar nog heb tegenover te rest. Kom je? Tenminste.. Ik heb nu alles aan toch? Niets vergeten? Op sokken na, maar die kunnen wel wachten.. Toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij houd zijn hoofd iets schuin en knikt dan, ik ben blij dat hij verder niets vraagt, zegt of opmerkt. Dat is het voordeel aan Sal, hij merkt niet wat anderen wel merken, hij voelt de duidelijke spanning niet zoals ik die voel, of hij kan gewoon niet zeggen wat het inhoud. Hij pakt de borstel weer op en loopt opnieuw de badkamer uit. Ik volg hem.
    "Zie het maar als een bewijs dat ik je vertrouw." zegt hij met een glimlachje als hij bij de deuropening staat. "Een heel apart bewijs... Volgens mij laten de meeste dat dan toch anders merken. Zo lang ik mijn privacy nog heb tegenover de rest. Kom je? Tenminste... Ik heb nu alles aan toch? Niets vergeten? Op sokken na, maar die kunnen wel wachten... Toch?" Ik moet zachtjes grinniken om zijn waterval aan worden, misschien had ik het dan toch echt mis en merkt hij heus wel iets.
    "Ik denk dat niemand echt raar op kijkt van zonder sokken lopen, Sal. In ieder geval niet zo raar als zonder broek dus ik denk inderdaad ook dat het wel kan wachten. Laten we maar gewoon gaan." zeg ik tegen hem en ik loop hem voorbij, de gang op naar mijn kamer. "Nou Sal, dit is mijn matrasloze kamer." grinnik ik en ik open de deur van mijn kamer. Ik loop gelijk door naar de kast, waar ik licht gebleekte skinny jeans uit haal en een zwart, doorschijnende blouse. Voor eronder pak ik nog een hemdje.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ik denk dat niemand echt raar op kijkt van zonder sokken lopen, Sal. In ieder geval niet zo raar als zonder broek dus ik denk inderdaad ook dat het wel kan wachten. Laten we maar gewoon gaan,' zei ze na eventjes te hebben gegrinnikt en liep mij voorbij, de gang op naar haar kamer. Gelijk volgde ik haar. 'Nou Sal, die is mijn matrasloze kamer,' grinnikte ze en ze opende de deur van haar kamer. Zij liep door naar haar kast terwijl ik lichtelijk zenuwachtig werd.
    'Hij eh.. Is nogal eh.. Matrasloos,' zei ik met een nerveus lachje. Ik keek haar aan en probeerde een vriendelijk glimlachje op te zetten. In haar hand zag ik drie dingen.. Een lichte spijker kleur, iets zwarts en iets wits. 'Ik wacht hier wel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hij eh.. Is nogal eh... Matrasloos." zegt hij met een nerveus lachje. Hij probeert een vriendelijk lachje op te zetten. "Ik wacht hier wel." Ik glimlach eventjes naar hem en knik, waarna ik al naar de badkamer toe loop.
    "Ja, dat was eigenlijk wel de bedoeling." grinnik ik zacht, toch wel nerveus. "Sal? Het is maar een kamer..." murmel ik erna en trek me snel terug in de badkamer. Waarom zou hij zo nerveus zijn ineens? Nu doe ik eindelijk geen rare dingen meer... Ik kleed mezelf uit en trek mijn kleding aan. De blouse heeft mouwtjes tot mijn ellebogen, wat mooi staat. Ik doe een beetje mascara op zodat mijn grote, blauwe ogen beter uitkomen en loop dan terug naar Sal.
    "Zal ik je eerst helpen met je vest, zodat je erna mijn haar kan borstelen?" vraag ik naar hem en hou zijn vest een beetje ongemakkelijk vast. "Of wil je het liever zelf doen?" vraag ik er nog snel achteraan. Hij moet natuurlijk wel een keuze hebben.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ja, dat was eigenlijk wel de bedoeling,' grinnikte ze zacht en ook nerveus. 'Sal? Het is maar een kamer...' murmelde ze erna en verdween in de badkamer. Zacht lachte ik en keek beetje om mij heen. Zelfs nu voelde ik mij ongemakkelijk of is dat nog steeds van zo net? Niet veel later kwam ze weer te voorschijn en mijn ogen werden eventjes groter. Ze zag er mooi uit.
    'Zal ik je eerst helpen met je vest, zodat je erna mijn haar kan borstelen?' vroeg ze aan mij en ze hield mijn vest wat ongemakkelijk vast. 'Of wil je het liever zelf doen?' vroeg ze er nog gauw achteraan. Ik schudde licht mijn hoofd. Ik kon het nog niet zelf. Althans, niet mijn slechte arm. Ik pakte de vest uit haar arm en deed de muts bij mij op. Verder liet ik het vest gewoon hangen. Ik nam plaats achter haar en zette de borstel zacht in haar haren. Mijn slechte hand tilde ik langzaam op en legde die tegen haar haren aan. Alsof ik bang was dat ik zo haar hele haren in één keer meenam met de borstel. Zacht begon ik te borstelen.
    'Beetje hulp straks,' zei ik met een glimlachje tegen haar, ook al kon zij die niet zien.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud lichtjes met zijn hoofd en net als ik wil vragen waarop hij nee zegt, pakt hij het vest uit mijn hand en doet hij de capuchon bij zichzelf op, het vest bungelt gewoon een beetje rond. Hij neemt plaats achter mij en zet de borstel in mijn haar, waarna ik zijn andere hand tegen mijn haar aan voel. Ik glimlach lichtjes als hij begint te borstelen.
    "Beetje hulp straks." zegt hij tegen me en ik wil knikken, wat eigenlijk niet handig is, dus doe ik het niet. "Oké." zeg ik dan en ik ben weer even stil, terwijl hij door gaat. Ik sluit mijn ogen even, het is bijna zoals vroeger. Alleen doet Sal het iets ruwer omdat hij natuurlijk maar 1 goede hand heeft en het niet gewend is, en mama humde altijd zo leuk. Ik open mijn ogen weer.
    "Sal..." begin ik zacht. "Bedankt dat je dit wilt doen, het betekent veel voor mij." Ik bloos opnieuw en sla mijn ogen neer, ook al kan hij toch niet zien wat ik doe. "Sorry nog van net, ik wilde je niet ongemakkelijk laten voelen..." murmel ik er opnieuw verontschuldigend achter aan.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Sal...' begon ze zacht. 'Bedankt dat je dit wilt doen, het betekent veel voor mij.' Mijn wangen werden rood. Blijkbaar deed ik het goed en het voelde ook goed om het te doen. 'Sorry nog van net, ik wilde je niet ongemakkelijk laten voelen...' murmelde ze opnieuw verontschuldigend erachteraan. Ik lachte zachtjes terwijl ik zacht door bleef borstelen. Ik vond bijna geen enkele klitten meer en daardoor deed ik het nog voorzichtiger. Voor het geval er op eens één op kwam duiken.
    'Het... Het maakt niet uit,' fluisterde ik zacht naar haar. 'Het is klaar en het gaat goed. Moet ik straks je matras weer terugbrengen? of wou je nog een slaap feestje houden? Alleen dan eentje die wat leuker was dan gister.. Een betere. Wil je dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you