• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Clarisse, dat is eigenlijk nog steeds haar naam. Maar door haar vrienden - die ze niet echt heeft - wilt ze Amelie genoemd worden. xd Dat is pas sinds kort, vroeger eiste ze om met jonkvrouw aangesproken te worden.]

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    Amelia had een paar boeken uit de kast genomen en zat nu nog steeds een beetje slaperig, te lezen aan een tafeltje. Plotseling komt de prinses bij haar zitten. "Wat doe jij hier?" vraagt ze bot.
    "Ook goeiemorgen. Nachtmerries gehad dat je zo humeurig bent?" Amelie weigert botweg om haar beleefd aan te spreken. "Bij mijn weten is de bibliotheek nog steeds een openbare plaats voor iedereen die op het kasteel woont. Het is trouwens één van mijn favoriete plekjes om zonder gezelschap te vertoeven."


    help

    Bo Cruz / kasteel
    Toen hij het glas naar mij reikte schudde ik mijn hoofd. 'Nee dankje, ik moest van die man ook al wat driken en moest toen mijn best doen het niet over hem uit te gaan spugen.' Toen hij voorstelde om Mia te gaan halen keek ik hem verbaasd aan. 'Nee man, niemand mag weten dat we gister op dat feest geweesd zijn, weet je nog? Dan kan ik het moeilijk aan haar gaan vertellen' Ik wist dat ze me niet zou veraden tegen onze vader, maar toch wou ik geen risico nemen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Is Bo ziek? :/ xd]


    help

    Mia Cruz
    Wat een gebazel, de bibliotheek is mijn plek!
    'Dat U zo humeurig bent,' zeg ik met nadruk op 'u'. 'En de bibliotheek is toevallig ook één van mijn favoriete plekjes. Daarnaast zeg ik ook niet dat je hier niet welkom bent, alleen eigenlijk niet als ik er ben. Maar je hebt geluk, want omdat ik vandaag toevallig niet humeurig ben, mag je blijven zitten.' Zonder haar verder nog aan te kijken, ging ik schuin tegenover haar aan dezelfde tafel zitten.


    everything, in time

    Faye Dubois
    Even wou ik haar vertellen dat ik geen idee had wat we gingen doen, maar gelukkig ging ze over op een ander onderwerp. 'Het was best moeilijk, ja' gaf ik toe 'Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb en niet meer tegen jullie te hoeven liegen. Achter ons hoorde ik vervolgens iemand goedemorgen mompelen en toen ik omkeek zag ik, zoals ik al verwacht had, dat het Landon was. 'Goedemorgen' antwoordde ik glimlachend, waarna ik een extra bordje pakte en dit vol schepte, om het vervolgens naar hem uit te reiken. 'Hier, eet wat'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gallymogger schreef:
    [Is Bo ziek? :/ xd]


    [Noo, Bo heeft een kater. Hij weet alleen zelf niet wat dat is...]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    "Ik ben u erg dankbaar, uwe koninklijke hoogheid," zegt Amelie spottend, met een opgetrokken wenkbrauw. Ze slaat de pagina van het boek om en gaat verder met lezen. Ze zucht eventjes onopvallend en speelt met een stres haar dat is losgekomen uit haar kapsel.


    help

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Noo, Bo heeft een kater. Hij weet alleen zelf niet wat dat is...]


    Haha, okay. xd


    help

    Landon Arthur van Gwendor || 22
    Faye draait zich om en glimlacht even terwijl ze goedemorgen mompelt. Een fijn glimlachje verschijnt op Lance's gezicht en hij neemt het bord aan dat ze voor hem uitschept.
    "Hier, eet wat," zegt ze.
    "Bedankt."


    help

    Mia Cruz
    Wanneer ze zo spottend tegen mij praat, klap ik het boek geïrriteerd zo hard open, dat de harde kaft een harde smak maakt tegen het hout van de tafel. Fel keek ik Clarisse aan.
    'Luister, Clarisse, als jij iets tegen mijn vader, mijn broer en mij hebt. Prima, maar we staan nog altijd boven jou en je hoort ons met respect te behandelen! Is dat begrepen?'

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:09 ]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Lise
    Wanneer ze zo spottend tegen mij praat, klap ik het boek geïrriteerd zo hard open, dat de harde kaft een harde smak maakt tegen het hout van de tafel. Fel keek ik Clarisse aan.
    'Luister, Clarisse, als jij iets tegen mijn vader, mijn broer en mij hebt. Prima, maar we staan nog altijd boven jou en je hoort ons met respect te behandelen! Is dat begrepen?'


    Lise?

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    "Mijn prinses, heb ik dan ooit iets gedaan wat u ontstemde?" vraagt Amelie zonder opkijken van haar boek, totaal niet onder de indruk. Ze leunt op haar rechterhand met haar elleboog op tafel en slaat de pagina om.


    help

    [ Whoops, ik hou al die RPG's niet meer bij! :'D ]

    Mia Cruz
    'Eh ja,' zeg ik, een tikkeltje verbaasd dat ze dat werkelijk vraagt. 'Je doet vanaf het begin al rot tegen ons en dat accepteer ik niet. Volgens mij ben je gewoon jaloers. Jaloezie is een zonde, ik mag hopen dat je daar toch zeker van op de hoogte bent.'
    Nog altijd heb ik geen letter kunnen lezen. Fijn is dat, kom ik naar de bibliotheek om in alle rust wat te kunnen lezen, loop ik uitgerekend haar tegen het lijf.


    everything, in time

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    "Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets tegen u heb gedaan wat mijn mogelijke "jaloezie" zou kunnen uiten. Als ik al jaloers zou zijn, wat dus niet zo is. Onschuldige meisjes proberen te vermoorden is ook een zonde," zegt Amelie zonder een greintje schaamte. Ze kijkt Mia recht aan met een tikkeltje uitdaging in haar blik, waarna ze doodnormaal weer verder gaat met lezen.


    [Is het raar dat ik niet meer weet wat er precies met Poncho is gebeurd? ...]


    help

    William Riley Smith

    Ik glimlach. 'O ja.' Ik ga op een stoel zitten. 'Het trekt wel weer weg. Meld ke anders ziek en rust uit?' ik kijk hem weer serieus aan. 'Het trekt wel weer weg. Het zal wel door het drinken komen.' ik kijk hem aan. 'We houden het even stil. Jij blijft hier, ik ga trainen en als het niet gaat laat je me halen Oke?' ik Glimlach even. 'Het zal wel niet heel ernstig zijn.' ik kijk hem geruststellend aan. Ik had alleen geen idee wat hij voelde.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Ik weet niet eens meer wie dat is. :x ]

    Mia Cruz
    Daar heeft ze een punt. Ik zet mijn kaken even strak op elkaar, niet wetende wat ik nu moet zeggen.
    Normaal gesproken heb ik respect voor ouderen, al zijn ze maar een jaar ouder dan ik. Maar bij Clarisse is dit absoluut niet het geval. Ik hoop dat de vloer onder haar eens zal openbreken en dat de duivel haar naar de hel sleurt. En dat is een serieuze beschuldiging.
    'O, kom op. Het is niet alsof je van tevoren wel fatsoenlijk deed. Jij hebt nooit gehoorzaamd. Je noemt jezelf wel een jonkvrouwe, maar je bent die titel eigenlijk helemaal niet waard. Je gedraagt je absoluut niet zo.'


    everything, in time