• dat lijkt op the Avatar. Alleen ben ik een echte newbie met anime, dus daarom vraag ik jullie hulp. Ik heb nog niks anders gekeken dan the Avatar, maar daar ben ik echt verslaafd aan! :)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:24 ]

    Haha volgens mij is Avatar een Cartoon en geen Anime maar ik weet het niet zeker :')
    Maar wat voor Gerne vind je leuk?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Legend of Korra
    En het is niet echt anime nee ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Welk genre vind je leuk trouwens? Ik heb wel heel wat.

    Hier zit denk ik wel iets tussen, ik zocht trouwens op slice of life en supernatural.
    Je kan, als je een anime leuk vindt, hier die anime opzoeken[/ur] en dan klikken op recommendations, dan krijg je meerdere anime die een gelijkenis hebben met diegene die jij leuk vindt.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ushio schreef:
    Haha volgens mij is Avatar een Cartoon en geen Anime maar ik weet het niet zeker :')


    Avatar is inderdaad een cartoon.

    Endure schreef:
    Legend of Korra
    En het is niet echt anime nee ;p


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik zal Naruto en De legend of Korra aan raden,


    Love You >3<

    RainbowTail schreef:
    Ik zal Naruto en De legend of Korra aan raden,

    Me 2


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Fullmetal Alchemist Brotherhood. De personages daar kunnen door alchemy te gebruiken dingen veranderen van vorm. Lijkt dus op bending. Verder zit er een hele goede verhalen lijn achter en is het vet leuk om te kijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik moet FMA Brotherhood ook nog gaan kijken :']. Maar ik ben eerst wel effe zoet met Naruto. Is fun to watch.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik moet FMA Brotherhood ook nog gaan kijken :']. Maar ik ben eerst wel effe zoet met Naruto. Is fun to watch.


    FMA Brotherhood is geweldig. Althans, dat vond ik.
    Net als Kuroshitsuji en Death Note.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Bleach
    Fairy Tail
    Fullmetal Alchemist
    Death Note
    , dat is met iets minder actie maar meer misdaad en wat drama.
    Naruto, al heb ik die zelf niet gezien, schijnt awesome te zijn.
    One Piece
    Angel Beats! misschien.

    Eigenlijk zit ik nu random anime op te noemen die gewoon awesome zijn.
    Het is redelijk lastig omeen anime te vinden die op een andere lijkt, alles is zo verschillend.

    Bleach, Fairy Tail, One Piece.
    Bleach = just awesome
    Fairy Tail = met wizards, net als avatar
    One Piece = met piraten, waarvan er een paar ook superpowers hebben. + die anime is gewoon zo grappig, you can't imagine. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |