• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    'Nathan laat me los,' lach ik. 'En kijk niet zo trots. We zijn gewoon onszelf hoor en dat we nou toevallig van je houden,' grinnik ik en kijk hem aan. Ik kon alleen geen kant op, dus gaf ik maar op. Ik kijk hem aan en druk mijn lippen op de zijne. Ik geef kusjes naar zijn nek. 'Lauren! Iewl stop!' Ik lach en kijk Eleana aan. 'Nathan laat me los,' zegt ze en ik grinnik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Lauren wil dat ik haar los laat, maar ben dat helemaal niet van plan. Ik glimlach als ze me een kus geeft en dan afdwaalt naar mijn nek. We worden ruw onderbroken door Eleana en ik begin te lachen. 'Wacht maar tot jij later een vriendje krijgt Eleana.' Ik laat de meiden los en geef Lauren een kus en trek dan Eleana naar me toe. 'Jij bent ook nog steeds mijn schatje hoor' zeg ik en geef haar ook een kus. Ik glimlach naar Lauren en voel me echt blij, voor het eerst sinds mijn ouders vermoord zijn.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik grijns even en kijk naar Eleana. Ze begreep er nog niks van en ze was zo schattig en knap klein meisje. Ik zucht. Het zou mooi zijn als ze had mogen opgroeien in het dorp. Ik bijt op mijn lip en kijk Nathan aan. Dan sta ik op en strek mijn benen. Ik kijk naar Nathan en Eleana. Ik glimlach even en kijk naar broer en zus. Dan pak ik de borden en breng die weg. Ik sluit even mijn ogen en rek me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Net voor ze weg loopt met de borden geef ik Lauren een speelse tik tegen haar kont. Eleana gaat tegen me aan zitten en glimlacht. 'Lauren is lief en net als mama' zegt ze zacht terwijl ze naar Lauren kijkt. Ik glimlach en kijk haar aan. 'Lauren is geweldig en ze lijkt wel een heel klein beetje op mama ja.' Ik haal de vlecht uit haar haren en doe er een nieuwe in. 'Dat is beter' zeg ik met een glimlach.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik loop terug en kijk weer even naar Nathan en Eleana. Ik plof naast ze neer. 'Doe dat niet in haar bijzijn,' fluister ik. 'Mijn kont is iets van mij,' voeg ik toe en lach even. Dan ga ik weer staan en kijk om me heen. Ik kijk naar Nathan en Eleana. 'Moet ik je nog leren met pijl en boog over weg te gaan of niet?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik grijns even. 'Sorry lieverd, ik zal het niet weer doen.' Ik sta op met Eleana en kijk naar haar. 'Wil jij even spelen met Dina?' vraag ik. 'Dan kan ik met Lauren even oefenen.' Eleana knikt heftig en kijkt blij. Ze geeft Lauren en mij een kusje, en voorzichtig zet ik haar dan neer. 'Tot straks.' Ik zwaai even en trek dan Lauren naar me toe. 'Mijn antwoord is ja' zeg ik met een glimlach.


    ~

    [Even douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Even douche]


    [Ik ga slapen, dus dan reageer ik morgen weer:)]


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk even Eleana aan en sta tegen Nathan aan. Een warm gevoel stroomt weer door me heen. 'Oké je mag het nog wel doen, maar... Niet in het bijzijn van je zusje,' zeg ik en kijk hem streng aan. Dan lach ik, zet een stap naar achter en loop de grot in. ik pak mijn pijl en boog en messen en loop weer terug naar Nathan. 'Kom je? Je moet trainen.' Ik kijk hem aan. 'Wat gaan we eigenlijk doen met je zusje als we aanvallen?' Ik kijk hem vragend aan en berg mijn pijlen op in de koker en haak die aan mijn riem.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 10:04 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach naar Lauren die haar pijl, boog en messen pakt. ´Ik loop naar haar toe en sla een arm rond haar middel. ´Ik denk dat we Eleana met de andere kinderen moeten onderbrengen in een grot en daar iemand bij laten waken ofzo´ zeg ik en kijk haar aan terwijl we weer naar de open plek in het bos lopen.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik knik en denk na. 'Of ze kunnen in mijn ouderlijk huis, maar misschien is dat te gevaarlijk.' Ik kijk hem aan en glimlach even. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en stop midden op de openplek. Ik kijk om me heen. 'Kan je overweg met messen?' Ik kijk hem aan en geef hem een mes. Ik pak de ander. 'Probeer me neer te steken, raak me niet echt, maar ik probeer ze wel te ontwijken.' Ik kijk hem aan en ga in de goede houding staan met het mes in mijn hand. 'Probeer me vooral in mijn nek te raken.'

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 11:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik kuch even en kijk van het mes naar Lauren. 'Je mag me iets doen als ik je wel raak hoor.' Ik probeer wat technieken uit die ik van Lance had gezien. Proberen de persoon voor je af te leiden. Lauren is super lenig en ontwijkt gelukkig alles, ik was doodsbang om haar te raken.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach. Zijn acties waren opzich best goed, maar ik kon alles ontwijken. 'Je moet proberen de keel te raken van de tegenstander. Daar zit de slagader en als je die raakt bloed hij gelijk dood en daar zit het minste bescherming.' Ik kijk Nathan aan. 'En je moet je slagen zekerder doen.' Ik draai me om en maak een schijnbeweging. Het volgende moment ligt mijn mes tegen zijn keel. Ik grijns en kijk hem aan. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Nu jij.' Ik kijk hem aan en glimlach even. Ik haal het mes van zijn keel en ga weer goed staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik luister goed naar Lauren haar aanwijzingen en het volgende moment ligt haar mes op mijn keel. Ze grijnst en drukt een kus op mijn lippen. 'Ik zal er om denken lieverd' zeg ik en ze haalt haar mes weer van mijn keel. Ik concentreer me en doe vervolgens hetzelfde als wat Lauren net deed en druk zacht mijn mes tegen haar keel. 'Goed genoeg?' vraag ik grijnzend en kijk haar diep in haar ogen aan.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach. 'Weet dat je pas gewonnnen hebt als zijn ogen gesloten zijn.' Ik trap het mes uit zijn hand en vang hem op. Ik grijns en kijk hem aan. Dan steek ik de messen in het gras en grinnik. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om zijn nek en kijk hem aan. 'Je bent best goed,' glimlach ik en houd mijn hoofd schuin. 'Je leert snel. Wil je dit nog even blijven doen of iets ander?' Ik kijk hem aan en glimlach,


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne