• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik knik. 'Moeten we Apwynn dan niet halen? Ik bedoel, door haar zijn we hier. Het is niet echt vriendijk haar dan te dumpen op dit feest,' glimlach ik en kijk hem aan. 'Ga jij haar halen of samen?' Ik grinnik even. Alleen kon ik haar niet halen, al os dat wel sneller, maar ik had het Bo beloofd. Ik drink mijn drinken op en glimlach even. Dan gooi ik het bekertje weg en kijk Bo vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    'Je kan niet haar alleen laten in haar eigen dorp, bij haar eigen ouders, maar mij laat je wel met gemak alleen op een plek die ik helemaal niet ken?' zei ik voor ik het zelf echt door had, waardoor er een zucht uit mijn mond ontsnapte toen ik merkte wat ik gezegt had en bijna sorry wou gaan zeggen. Iets wat ik niet deed, híj was hier de persoon die sorry moest zeggen, ík heb hem niet alleen gelaten. 'We gaan haar wel halen' zei ik uiteindelijk.


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    'Ik heb de boodschap nu wel gekregen hoor. Hoe vaak moet ik nou nog sorry zeggen? Zonder haar zaten we hier nu niet hoor.' Ik sta op en kijk Bo aan.'Nou kom dan, voordat je me kwijt raakt in de drukte.' ik kijk hem aan en loop dan al een stukje in de richting van Aowynn. De discussies tussen mij en Bo Waren altijd snel over, gelukkig. Ik kijk naar hem. Ik zag hem als beste vriend. Geen idee of hij mij ook zo zag, maar onze ruzies hielden nooit heel lang stand en daar was ik wel blij mee. Al weet ik zeker dat de actie van vandaag hem niet zinde.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Een tevreden glimlach siert mijn gezicht als ik William hoor vertellen over zijn huis en hoe hij zich voelt nu hij weer terug in het dorp is. Net voor mijn vader hem weer iets kan vragen komt Bo aangelopen, na een korte groet op mijn ouders neemt hij William met hem mee. Even kijk ik het tweetal na met een lichte frons op mijn gezicht. Hoewel ik me afvroeg wat er aan de hand was, waren dat mijn zaken niet en dus richtte ik me eveb op mijn ouders waarna ik uiteindelijk besloot om weer vrolijk op de muziek mee te dansen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Kan je reaferen met Bo?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Lauren Bella Smith

    'Dan zou ik maar alvast beginnen met oefenen,' grinnik ik. Ik kijk Nathan aan en glimlach. 'Dan houden we evenveel van elkaar,' grinnik ik en geef hem een kusje. Ik kijk naar de omgeving. 'Maar laten we zo teruggaan. Ik denk dat ze wel meer te vertellen hebben,' antwoord ik en kijk hem aan. 'Wat wilde je eigenlijk doen dat je me mee vroeg ?' ik kijk hem vragend aan en glimlach even. Dan leg ik mijn hoofd weer tegen zijn borstkas en sluit mijn ogen.


    Nathan Jack Dalfson

    'Gelukkig houden we even veel van elkaar' zeg ik met een glimlach en wrijf zacht over haar rug. 'Een ik wilde gewoon even samen met je zijn, zonder dat anderen over ons praten enzo' zeg ik zacht. Ik verschuif mijn hand van haar rug naar haar haren en speel een beetje met een pluk. 'Maar laten we inderdaad terug gaan schoonheid' zeg ik met een glimlach. Ik til Lauren op en sta dan op van de steen waarna ik haar voorzichtig weer neer zet. Ik geef haar nog een lange kus en pak dan haar hand.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach. 'Ze praten vast niet over ons,' glimlach ik. Zijn aanrakingen bezorgen me kippenvel en fijne rillingen. Als hij me schoonheid noemt moet ik lichtjes blozen, maar voordat ik iets kan doen word ik al opgetild en voorzichtig neer gezet. Ik glimlach. 'Dank je.' Ik beantwoord zijn kus en bijt speels op zijn onderlip. Ik maak een instemmend geluidje, maar met tegenzin. Ik pak ook zijn hand en kijk hem aan. Ik druk nog een kus op zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    Snel dronk ik mijn drankje op, waarna ik het bekertje weg gooide en met tegenzin achter William aan naar Aowynn toe liep. 'Hoi' zei ik glimlachend toen we weer terug waren, waarna ik me op haar ouders richtte. 'Ik heb mij nog niet voorgesteld geloof ik' zei ik, waarna ik mijn hand uitstak. 'Ik heet Bo. Bo Smith' Ik wist niet of William zijn achternaam al gezegt had, maar dan dachten ze maar dat we broertjes ofzo waren. Ik kon deze mensen namelijk moeilijk even gaan vertellen wie ik werkelijk was, ze zouden namelijk heel raar op kijken als ze wisten dat ze ineens tegenover de prins stonden. Waarschijnlijk zouden ze zich dan ook heel anders gaan gedragen, iets wat ik juist het allerliefste wou vermijden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nathan Jack Dalfson

    Ik trek haar weer tegen me aan als ze me kust en lik even over haar lippen voor toestemming. Mijn armen sla ik rond haar middel en streel met mijn vingers over haar rug. Lauren maakte me blij en gelukkig. En ik wilde helemaal niet terug naar de rest maar gewoon lekker met haar hier blijven. Geduldig wacht ik op toestemming van Lauren en hou mijn ogen gesloten.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik open gewillig mijn lippen en sla mijn armen om zijn nek. Ik sluit mijn ogen en laat onze tongen in een vurig spel belanden. Ik leun tegen hem aan en geef me aan hem over. Een warm gevoel stroomt door mijn buik en zorgt ervoor dat het een gepassioneerde zoen wordt. Ik ga met een hand door zijn haar en verstrengel mijn vingers met een paar plukjes haar van hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Riley Smith

    Ik kijk Bo even verbaasd aan en herpak me. Ik knik en glimlach even. Hij had zijn, nou ja, mijn achternaam helemaal niet hoeven zeggen, dat deed ik ook niet. Ik kijk om me heen. Ik kwam uit het dorp en misschien kende deze mensen mijn ouders wel. Ik zou het niet weten. Ik richt me weer tot de ouders van Aowynn. De vader lijkt na te denken. 'Smith...' Hij fronst zijn wenkbrauwen. 'Komt me bekend voor.' 'Ja klopt, onze ouders komen uit het dorp. Zullen we dansen?' Ik glimlach en trek Aowynn en Bo mee. Ik kijk even naar Bo en dan naar Aowynn. We bevinden ons weer in de dansende menigte.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik geniet van dit moment. Onze tongen die een vurig liefdesspel spelen en Lauren haar hand in mijn haar terwijl ze dicht tegen me aan staat. Ik haak 1 van mijn handen ook in haar haren en hou mijn andere stil op haar rug. Ik was zo blij met haar. Ik kus gewillig terug en geniet steeds meer terwijl ik me ook overgeef aan haar. Ze was geweldig en ik zou haar nooit willen verliezen.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik laat de hand die niet in zijn haren zit over zijn borstkas glijden. Ik bijt speels op zijn lip en eindig de zoen met nog een klein kusje. Dan kijk ik hem aan. 'Laten we nog even blijven zitten,' grinnik ik en trek hem mee terug in een zit houding. Ik nestel me tegen hem aan en staar naar de natuur. Het was hier leuk, ik zou het hier ook nog wel uithouden, maar ooit... Ooit zou ik teruggaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Een heerlijk gevoel bekruipt mijn lichaam als ze speels in mijn lip bijt en eindigd de kus dan met nog een
    klein kusje. Ik glimlach als we weer gaan zitten en trek haar dicht tegen mijn borst en laat mijn armen rond haar middel liggen. 'Het is mooi hier he?' Vraag ik zacht en kijk ook naar de plek waar zij naar kijkt. 'Als we later kinderen hebben laten we ze deze plek zien' fluister ik. Mijn wangen kleuren een beetje rood dus verstop ik mijn gezicht in haar hals.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach en knik. 'Maar voorlopig is dat nog niet zo.' Ik kijk hem aan en zie dat hij een beetje rood is. Ik geef hem een kus. 'Eerst trainen jij.' Ik grijns even en bijt op mijn lip. 'Nathan...' Ik kijk hem aan en kijk dan weg. 'Wat gaat je zusje er van vinden? Als ze het weet bedoel ik...' Ik zwijg even. 'Volgens mij zag ze mij altijd meer als soort van familie,' mompel ik en kijk hem aan. Zijn zusje en ik konden het heel goed vinden, altijd al zo geweest.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne