• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [XDDD Ashley Poncho. xd Dat dom kind met haar literatuur boek - wat trouwens grammaticaal niet klopt... Ofwel is het literatuur, ofwel is het literair boek. Mja. xd Ik moet echt eens mijn kamer gaan opruimen... :/]

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    "Heb ik mezelf ooit jonkvrouw genoemd?" zegt Clarisse, die meer moeite krijgt om haar woede onder controle te houden. "Ik mag dan wel een verwaand kind geweest zijn, vroeger, altijd strevend naar het afdwingen van respect. Ik was zo'n typisch meisje dat dacht dat ze hoger stond dan anderen, maar ik ben veranderd. Ik WIL de titel 'jonkvrouw' helemaal niet. Waarom denk je dat ik me er niet naar gedraag?" zegt ze kalm, met een stem vol walging en spot. "Jonkvrouwen zijn giechelende kinderen die altijd denken dat ze alles mogen," voegt ze er nog stilletjes aan toe. Ze klapt met een luide knal het boek dicht en schuift het aan de kant om een ander boek te lezen. Ze heef geen zin meer in fantasie.


    help

    Bo Cruz / Kasteel
    'Dat vind ik een heel goed idee' antwoordde ik, dankbaar dat hij me zo veel hielp. 'Zou jij vandaag de training willen leiden? Je bent heel goed in vechten en ik denk dat de anderen het wel zullen respecteren dat je de training vandaag van mij over neemt. Vooral als je ze zegt dat het mijn idee was omdat ik helaas verhinderd ben' Hij kon heel goed vechten en ik wist zeker dat hij dit aankon, nu alleen nog hopen dat hij het wóú doen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mia Cruz
    Ik luister naar de woorden van Clarisse, maar ben er niet echt geïnteresseerd door. Of ze het wil of niet, ze is een jonkvrouw en dus behoort ze zich ook zo te gedragen.
    'Jonkvrouwen zijn giechelende kinderen die altijd denken dat ze alles mogen,' sluit ze haar verhaal af. Een spottend lachje klinkt uit mijn mond.
    'Pardon? En hoe wil je jouw gedrag dan verklaren? Jij loopt ook rond met de houding alsof je net zo goed alles maar kunt maken. Anders zou je ook met wat meer respect spreken.' Ik rol met mijn ogen en probeer me even te concentreren op de tekst, maar hoewel mijn ogen de letters wel zien, kan ik niet echt lezen.


    everything, in time

    William Riley Smith

    Ik kijk hem aan en grijns. 'Tuurlijk!' Ik lach en kijk hem aan. 'Ik voel me vereerd. Maar ik weet niet of ik het aankan.' Ik glimlach even en kijk om me heen. 'Kom zo snel als mogelijk is. Zodra je je beter voelt. Ik kan het proberen...' Ik glimlach even en ga recht staan. Ik voelde me echt vereerd. Ik grijns even. 'Maar dan moet ik nu gaan.' ik kijk hem aan. 'weet je het zeker? Dat ik het aankan en alles?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    "Oh, denk je dat? Daarom dus dat ik het grootste deel van de dag in mijn kamer moet doorbrengen, met de opdracht dat als ik toch naar buiten zou gaan, ik me moet gedragen." Elke dag opnieuw. Wat Amelie zegt, klinkt heel erg zwakjes, maar ze heeft geen zin om nog tegen Mia op te werpen wie ze echt is, en dat haar beeld van hoe ze zich gedraagt helemaal verkeerd is.


    help

    Bo Cruz / kasteel
    Toen ik hem hoorde vragen of hij het wel aankon begon ik te lachen, iets waar ik door de pijn maar weer snel mee stopte. 'Ik weet het zeker' antwoordde ik toen ik uitgelachen was, en dit meende ik ook echt. 'Nog even en je kan beter vechten dan mij, dus een training als dit gaat je ook lukken. Het enige wat je hoeft te doen is mensen een grote mond geven als ze niet naar je luisteren, maar dat zal je wel lukken toch?' William was echt één van de beste ridders die we hier op het kasteel kenden, dus heel moeilijk zou dit niet voor hem moeten zijn. Het enige wat hij nog wel moest leren, was zichzelf meer vertrouwen...


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik ga mijn kamer opruimen, denk ik. xd Maar ik ga proberen af en toe nog eens te reageren.]


    help

    William Riley Smith

    Ik lach en neem de complimenten dankbaar aan. 'Oke dan. Dan moet ik maar me klaar maken.' Ik lach even en loop naar de deur. 'Laat me roepen als je me nodig hebt.' Ik trek De deur open en zeg Bo nog even gedag. Dan loop ik vlug door de gangen om me klaar te maken voor de training. Ik trek mijn uniform aan en begeef me naar het veld. Ik begon dingen klaar te zetten en keek om me heen. Volgens mij had ik alles nu wel ongeveer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TheseWords schreef:
    Faye Dubois
    Even wou ik haar vertellen dat ik geen idee had wat we gingen doen, maar gelukkig ging ze over op een ander onderwerp. 'Het was best moeilijk, ja' gaf ik toe 'Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb en niet meer tegen jullie te hoeven liegen. Achter ons hoorde ik vervolgens iemand goedemorgen mompelen en toen ik omkeek zag ik, zoals ik al verwacht had, dat het Landon was. 'Goedemorgen' antwoordde ik glimlachend, waarna ik een extra bordje pakte en dit vol schepte, om het vervolgens naar hem uit te reiken. 'Hier, eet wat'


    Lauren Bella Smith

    Ik kijk ook om en glimlach. 'Hoi,' begroet ik Lance. Ik kijk weer naar Faye. 'Ik vind het goed dat ke het uit eindelijk toch vertel hebt. Je kan altijd bij me komen als je wilt praten.' Ik glimlach even en kijk haar aan. 'Nou waar gaan we eten? Gewoon bij de rots?' Ik glimlach even en kijk ze aan. Dan kijk ik naar het eten dat er lekker uit ziet. 'Ziet er goed uit.' Ik lach en kijk naar het bord dan kijk ik Faye aan. 'Heb je dat net in je eentje gemaakt?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [iemand voor Bradley?:$]


    someone out there feels better because you exist

    xYOLO schreef:
    [iemand voor Bradley?:$]


    [Bradley hoort naar de training te gaan]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [is er nu training? :o heb ik nog meer gemist?)


    someone out there feels better because you exist

    xYOLO schreef:
    [is er nu training? :o heb ik nog meer gemist?)

    [Er begint nu een training ja, het is de volgende ochtend. Maar meer heb je niet gemist]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [haha okee, gelukkig maar; tja ik had niet zoveel puf net meer om terug telezen ik had vandaag sportdag..]


    someone out there feels better because you exist

    [MARLEEN. Y U NO REACT? :/]


    help