• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Waar kan ik inspringen?]


    help

    Nathan Jack Dalfson

    'Nee voorlopig niet' zeg ik lachend als ze me een kus geeft. Ik speel een beetje met haar haren en druk een kus op haar neus. 'Mijn zusje zal het raar vinden omdat ze het niet snapt'begin ik rustig. 'Maar als ze ouder is snapt ze vast wel wat liefde is en wat het inhoud' zeg ik en glimlach. 'Er zal niks tussen jullie veranderen liefje, ik weet het zeker.'


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik knik en glimlach even. 'Ik geloof je.' Ik druk een kus op zijn lippen en kruip bij hem op schoot. Ik kijk hem even aan in zijn mooie ogen en wend mijn blik dan af naar het meertje. 'Weet je, ik mis mijn ouders. Niet degene die ze nu zijn en die iedereen verraden heeft.' Ik slik en sla mijn ogen neer. ik schaamde me eigenlijk wel, de koning heeft Nathan zijn ouders laten vermoorden en mijn ouders gingen dood leuk aan de kant van de koning staan. Ik kijk Nathan weer aan. 'Maar de mensen die ze waren voordat de koning de macht overnam.' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik slik even en druk haar dichter tegen me aan. 'Ik snap het wel Lauren' zeg ik zacht en kijk haar aan terwijl ik zacht mijn vingers over haar wang streel. 'Je ouders waren voor dit alles heel anders en zo moet je ze ook herinneren denk ik.' Ik druk een zachte maar liefdevolle kus op haar lippen en glimlach even. 'En ik zou jou nooit veroordelen op je ouders' fluister ik. 'Dus weesdaar niet bang voor lieverd.' 'Ik hou van je en dat is voor altijd, wat er ook zou gebeuren' glimlach ik en geef haar nog een kus.


    ~

    Broadfields schreef:
    Mia Cruz
    'Ik zwijg als het graf, je kunt me vertrouwen.' Ik zucht opgelucht en glimlach.
    'Gaat het trouwens al wat beter met je?' Ik knik. 'Nu ik rust heb genomen gaat het veel beter, dankjewel. Als ik overmorgen nog niet beter ben, komt de dokter langs. Een van mijn slavinnen denkt dat ik wel eens ernstig ziek ben. Maar ach, zij doet gewoon alsof ze bezorgd is.' Ik wapper even met mijn hand alsof het niets is en kijk Bradley dan weer aan.
    'Wacht! Heb jij eigenlijk niets te doen? Want ik verwacht wel van je dat je hier blijft, maar ik weet niet eens of jij nog plannen had.'


    Bradley Jason Averes.
    "verstandig dat de dokter even komt kijken." ik kijk haar lichtelijk bezorgd aan. ze hoefde zich echt niet zo sterk te houden. "Wacht! Heb jij eigelijk niets te doen? Want ik verwacht wel van je dat je hier blijft, maar ik weet niet eens of jij nog plannen had." ik lach geruststellend. "ik heb alle tijd, ik hoef nergens heen." ik had geen andere verplichtingen en werd nergens verwacht, waarom zou ik dan weer alleen ronddwalen als ik iemand een plezier deed om bij haar te blijven.

    (sorry voor de late reactie, :()


    someone out there feels better because you exist

    Gallymogger schreef:
    [Waar kan ik inspringen?]


    help

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk hem aan. Tranen wellen op en mijn mondhoeken krulde zich omhoog. Zijn woorden ontroerde me. Ik sla mijn armen om zijn nek en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Dank je.' Ik sluit mijn ogen en speel met een plukje haar. Ik zucht. 'Ik had me geen betere beste vriend en vriendje kunnen wensen Nathan,' fluister ik. Ik voel een traan over mijn wang stromen en laat die zijn gang gaan. Voor Nathan bleef ik gewoon mezelf en werd ik niet afgerekent door wat mijn ouders hebben gedaan en dat was fijn. Ondanks wat hem is aangedaan. Ik snap niet dat elk mens ook nog een slechtere kant heeft, want hij lijkt die echt niet te hebben!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Hee liefje toch?' Vraag ik zacht als ik een traan zie lopen. Ik kus zacht de traanweg van haar wang en glimlach even. Ik leg haar hoofd tegen mijn borst en speel met een paar plukken haar. 'Rustig maar het is goed.' Ik druk een kusje op haar hoofd. 'Je bent mijn alles Lauren, en niemand zal dat veranderen, ik beloof het.'


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach. 'Weet ik, dank je nathan.' ik bijt op mijn lip. 'Ik schaam me gewoon tegen over je.' Ik zucht en kijk hem aan. 'Maar wat er ook gebeurd ik blijf van je houden.' Ik glimlach even en druk een kus op zijn lippen. Ik voel me veilig bij hem en goed. Ik glimlach ecen en sla mijn ogen neer. Ik glimlach en pluk aan zijn shirt. Het was raar dat ik hem nu op een andere manier kon aanspreken en behandelen. Op andere manieren kon aanraken, maar het voelde goed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik leg mijn vinger onder haar kin en druk dan een lange kus op haar zachte lippen. Ik glimlach als ze aan mijn shirt plukt en er naar kijkt. Ik haal voorzichtig iets uit mijn broekzak. Het was een ketting met een hartje en daarin een klein diamantje. Hij was van mijn moeder gekregen en ze had gezegd dat ik hem aan mijn grote liefde moest geven als ik die kreeg. ´Voor jou´ zeg ik zacht en leg hem in haar hand. ´Hij is van mijn moeder geweest, en ze heeft hem aan mij gegeven met de bedoeling hem aan mijn grote liefde te geven.´ Ik slik even en kijk haar dan aan.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Mijn mond valt open van verbazing. 'W-wat...' ik pak het hartje vast en bekijk de ketting. 'I-ik heb het recht niet op die ketting. Ik bedoel...' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Hij was van je moeder. Je zusje hoort hem te dragen. Niet ik. Hij moet in de familie blijven!' Ik kijk hem aan en kijk weer naar de ketting. Ik laat de ketting voor mijn gezicht bungelen. 'Hij is echt mooi,' fluister ik en blijf naar het hartje kijken. 'Maar ik heb er geen recht op. Hoe kan ik dit nou aannemen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik slik en pak haar steviger beet. 'Mijn zusje heeft iets anders, en dit is voor jou' zeg ik zacht. 'En hij blijft in de familie lieverd, omdat jij hem draagt.' Ik slik en pak het kettinkje wat ik voorzichtig rond haar nek hang. 'Hij staat je prachtig, en als mijn vriendin en grote liefde heb je er alle recht op liefje.' 'Die ketting is net zo mooi als dat jij dat bent Lauren' fluister ik zacht en kus haar.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik ga in op de kus en laat me meeslepen. Ik sluit mijn ogen en sla mijn armen om zijn nek. Ik laat onze tongen een vurig spel spelen. Dan verbreek ik de kus weer en pak het hartje vast. Het voelt koel aan op mijn huid. 'Hij is echt prachtig nathan.' ik kijk hem aan en glimlach. 'Ik voel me vereerd.' Ik geef hem nog een kus. Mijn blik gaat weer naar het hartje in mijn hand. Het is echt mooi. Echt super mooi.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik genoot van elke seconde met haar. Ik was blij dat ze het kettinkje gewoon aannam. Ik had opdracht van mijn moeder en dit was wat ze wilde. Ik druk mijn lippen tegen haar slaap en kijk naar hoe ze het hartje vast houd en bekijkt. 'Ik ben blij dat je het mooi vind lieverd' zeg ik zacht en glimlach.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik lach en kijk hem aan. 'Hoe kan ik dit nou lelijk vinden?! Dat is onmogelijk!' Ik laat het hartje los en kijk hem grijnzen aan. 'Maar ik doe er heel voorzichtig mee.' Ik glimlach en stop het hartje onder mijn shirt. Ten eerste gaat hij dan minder snel kapot, ten tweede kan je zo beter vechten en ten derde zou ik niet willen dat hij gejat zou worden. Heel af en toe konden er nog wel dieven in het bos zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne