• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Maaaiiinnnn... En ik moet gaan :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics]


    ~

    [Mijn topics. Typen op een iPod is irritant.]


    help

    Stornoway schreef:
    [Mijn topics. Typen op een iPod is irritant.]


    everything, in time

    [mijn topics]


    someone out there feels better because you exist

    Aowynn Rune Savan

    Ik knik lichtjes en loop vervolgens snel naar mijn ouders. Beide begroet ik met een liefdevolle omhelzing en ze me in volle details op de hoogte brengen van wat dingen werp ik af en toe een blik op Bo en William, die overduidelijk genoten van wat ze zagen. 'Kom, jullie moeten hier niet blijven staan,' grinnik ik als ik weer bij ze terug ben en pak van hun beide hun pols vast om ze mee te trekken de menigte in. 'Eet, drink, dans en maak plezier,' glimlach ik als ik me weer naar ze toe draai en hun polsen los laat. Vervolgens laat ik me leiden door het ritme van de muziek en begin te dansen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [MEDEDELING:
    -Vooral voor xYOLO, aangezien haar personage bij de mijne is.
    Donderdag en vrijdag ben ik op kamp, als begeleider van de brugklassen.:'D ik zal dus vrijdagavond pas weer kunnen posten. Sorry!]


    everything, in time

    William Riley Smith

    Ik lach en kijk even naar haar. Dan doe ik met haar mee. Ach, waarom ook niet? Niemand die me herkende als ridder. Lached doe ok met haar mee en zie de menigte om ons heen ook in bewegin komen. Niet veel later staan de meeste te dansen en klinkt er ceel gelach en gepraat. Het feestje was begonnen. Ik grijns en kijk naar Aowynn. Ik kijk even naar haar terwijl ze danst en doe dan weer mee.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    William Riley Smith

    Ik lach en kijk even naar haar. Dan doe ik met haar mee. Ach, waarom ook niet? Niemand die me herkende als ridder. Lached doe ok met haar mee en zie de menigte om ons heen ook in bewegin komen. Niet veel later staan de meeste te dansen en klinkt er ceel gelach en gepraat. Het feestje was begonnen. Ik grijns en kijk naar Aowynn. Ik kijk even naar haar terwijl ze danst en doe dan weer mee.


    [Wanneer ga je weer verder met Lauren? Of kan dat nog steeds niet?]


    ~

    [ik heb al een post geplaatst in vorige topic, maar biet dat ze naar Nathan is.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [ik heb al een post geplaatst in vorige topic, maar biet dat ze naar Nathan is.'


    [Zal ik Nathan anders terug laten komen?:)]


    ~

    [ja kan je doen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Na een tijdje op de steen te hebben gezeten besluit ik maar terug te gaan. Ik laat me van de steen zakken en loop terug. Lauren staat bij een paar en ik besluit maar weer te gaan zitten op de steen waar we net tijdens het eten ook zaten. Ik kijk naar haar en slik moeilijk. 'Zullen we zo naar de grot?' vraag ik dan maar en blijf naar haar kijken.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik zie aan zijn blik dat hij het er totaal niet mee eens is. Ik kijk even naar Faye en Lance en dan naar Nathan. 'Is goed.' Ik loop naar hem toe en trek hem overeind. 'Ben zo terug,' zeg ik tegen Faye en Lance. Ik pak zijn hand en loop voor hem uit een willekeurige richting in. In iedergeval niet richting de grot, ik was nu liever buiten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne