• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    xYOLO schreef:
    (...)

    Bradley Jason Averes.
    "verstandig dat de dokter even komt kijken." ik kijk haar lichtelijk bezorgd aan. ze hoefde zich echt niet zo sterk te houden. "Wacht! Heb jij eigelijk niets te doen? Want ik verwacht wel van je dat je hier blijft, maar ik weet niet eens of jij nog plannen had." ik lach geruststellend. "ik heb alle tijd, ik hoef nergens heen." ik had geen andere verplichtingen en werd nergens verwacht, waarom zou ik dan weer alleen ronddwalen als ik iemand een plezier deed om bij haar te blijven.

    (sorry voor de late reactie, :()


    [ Geen probleem joh! (:
    @Marthe: I have noooo idea. Sorry D: ]

    Mia Cruz
    'Ik heb alle tijd, ik hoef nergens heen.' Ik glimlach. Gelukkig, want ik wil nog altijd niet alleen zijn, maar hier zo blijven liggen is nou ook niet bepaald leuk.
    'Ik ben niet van plan de hele tijd hier te blijven liggen hoor, ik heb mijn rust nu genomen en denk dat ik wel weer even vooruit kom. Hier word ik ook niet beter van en het is saai. Toch bedankt dat je bij me wilde blijven, ik had eigenlijk niet verwacht dat je het zou doen.' Integendeel, ik had verwacht dat hij zo'n beetje gillend bij me weg zou zijn gelopen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 13:55 ]


    everything, in time

    @Broadfields: mensen van het kasteel mogen niet naar het dorpsfeest -en weten hoogstwaarschijnlijk nieteens van het feest af- Bo en William waren namelijk stiekem gegaan.

    Is iedereen het ermee eens dat ik het even de volgende dag maak? Ik weet namelijk niet zo heel veel meer met mijn personages te RPGen

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 13:50 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nathan Jack Dalfson

    Ik grijns als ze hem weg stopt. 'Hij staat je echt prachtig schoonheid' fluister ik in haar oor en bekijk haar. Ze was al een mooi meisje, en dat zal ook nooit veranderen. Ik til haar een beetje op en zet haar dan weer op mijn schoot wat dichter tegen me aan. 'Je voelt een beetje koud' zeg ik zacht en trek mijn jasje uit en hang die over haar schouders. Ik glimlach en kijk haar aan. 'Ik heb liever dat ik koud ben dan jij.'


    ~

    Lol, oké. In dat geval verander ik het! (:


    everything, in time

    [Is iedereen het ermee eens als we nu de volgende dag doen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ Ik wel. (; ]


    everything, in time

    TheseWords schreef:
    [Is iedereen het ermee eens als we nu de volgende dag doen?]


    Yep. Want het was een niet normaal lange dag...


    help

    [Oké, dan is het nu de volgende dag]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [oke]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    'Goedemorgen!' hoordde ik iemand hard zeggen waardoor ik me kreunend omdraaide. 'Praat niet zo hard' zei ik, waarna ik gelijk een verbaasde blik in de ogen van de slaaf zag. 'Zoals u wilt' antwoordde deze, die gelukkig al wat zachter begon te praten. 'Ik heb uw lievelingseten voor u mee gebracht' Even verscheen er een glimlach op mijn gezicht, maar toen ik een blik op het eten wierp moest ik mijn best doen niet over te gaan geven. 'Ik heb geen honger' antwoordde ik met wat moeite. 'Wilt u dan wat drinken?' Ik knikte en nam een slok van het drinken, maar ook nu had ik moeite het er niet uit te goouien. 'Nee, bedankt' antwoordde ik daarom 'Kan je me kleding geven en deze kamer verlaten?' De slaaf knikte en pakte mijn kleding, waarna hij weg wou lopen. 'WACHT!' beveelde ik hem 'Haal William voor me, wil je?' De slaaf knikte, waarna hij zich nu echt omdraaide en de kamer uit liep, zodat ik me om kon gaan kleden om vervolgens op William te wachten. Dit akelige gevoel had vast iets met gister, met het feest, te maken alleen had ik er geen idee van wat het was. Misschien dat hij me daarmee kon helpen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Clarisse Amelia Arthilde || 19 || Kasteel
    Amelie wordt wakker gemaakt door haar bediende, Dianna. Zoals gewoonlijk. Ze gaapt even en rekt zich uit, waarna Dianna haar wilt helpen haar kleren aan te doen. Maar ze schudt haar hoofd en doet een broek die ze normaal gezien onder een wandeljurk zou moeten dragen aan, met daarboven een losse witte blouse. Ze merkt op dat Dianna een wenkbrauw optrekt omdat ze vrijwel niets van onderkledij aandoet. Maar het kan haar niet echt schelen wat ze nu aandoet. Ze zou liever geen beroerte krijgen van de warmte en dat was een beetje onmogelijk met al die onderkleding en rokken boven elkaar. Dianna verlaat de kamer en in plaats van te gaan ontbijten, loopt Amelie naar de bib, nadat ze eerst haar haar had opgestoken.


    help

    [ Eet een Adellijke familie meestal niet gezamenlijk aan één grote tafel? :3 ]


    everything, in time

    ['s Avonds meestal wel, maar 's ochtends wordt (in de films die ik gezien heb) ook wel eens het eten naar de bedden toe gebracht]

    Faye Julia Bellamy Dubois / verboden bos
    Zodra ik de vogeltjes hoorde fluiten was ik mijn bed uit gegaan om te gaan douchen, kleding aan te trekken en vervolgens voor iedereen eten klaar te maken. Ik was dan misschien weer de prinses, of... ze wisten dat ik de princes geweesd was, dat betekende niet dat ik niet voor de groep hoefde te zorgen. Daarom liep ik nu, met borden en een schaal met genoeg eten voor ons allen terug naar de groep. 'Wakker worden!' wekte ik de mensen die nog slaapten 'Ik heb eten mee genomen'

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 15:19 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik hoor geklop en knipper met mijn ogen. 'Mmm.' ik sluit mijn ogen weer en ga met mijn hand over mij gezicht. Ik gaap. 'Mag ik uw kamer betreden?' Ik ga overeind zitten en kijk naar de deur die open gaat tot een kiertje. 'Wat is er?' Ik ga met mijn hand door mijn haar. 'Heer Cruz vraagt naar u.' Ik knipper even. 'Bo?' mijn hersens werken traag. Ik zucht. De man knikt. 'Een moment. Zou je de kamer weer willen verlaten?' Ik glimlach even vriendelijk. Gister avond was echt geweldig. Ik heb in lange tijd niet zoveel plezier gehad. De man sluit de deur en ik kleed me aan, om vervolgens mijn ontbijt te eten en wat te drinken. Dan loop ik door naar Bo en klop op de deur


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Broadfields schreef:
    [ Eet een Adellijke familie meestal niet gezamenlijk aan één grote tafel? :3 ]


    Yep en meestal alle adellijke mensen samen. xd Amelie heeft besloten om ontbijt over te slaan.


    help