• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik lach en kijk Eleana aan. 'Op een andere manier en op dezelfde manier,' glimlach ik. Ze kijkt me nu aan. 'Andere manier?' Ik grinnik. 'Dat leer je nog wel.' Ik pak een bordje en schep wat eten voor haar op. Ik geef het haar en doe hetzelfde voor Nathan. 'Alsjeblieft.' Ik kijk weer naar Eleana en glimlach. Haar bord staat op vallen dus pak ik hem snel over. 'Nou waar ga je eten?' Ik kijk haar aan. Ze loopt weer weg en ik loop vlug achter haar aan. Eleana gaat op een tak zitten. Ik neem plaats naast haar en geef haar haar eten. Eleana staar naar iets om mijn nek. Haar handje reikt uit naar de ketting en voor ik het weet heeft ze het hartje vast. 'Heb je die van Nathan gekregen?' Ik knik en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik kijk even met een glimlach naar mijn zusje en vriendin die verderop even praten. Eleana pakt het hartje wat rond Lauren haar nekt hangt en vraagt wat. Ik ga rustig zitten en hou een plaats voor Lauren en Eleana vrij. Ik kijk weer naar ze en glimlach. Eleana was te jong om te begrijpen wat vriendin op onze manier betekend.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk om en zie Nathan zitten. Automatisch wordt mijn glimlach groter. Ik kijk hem aan en dan naar zijn lieve zusje. 'Zullen we bij jouw broer gaan zitten?' Ze kijk me aan met grote ogen. 'Mijn moeder droeg die ook.' Ze kijkt me aan en kijkt me vragen aan. Ik slik even. 'Eh ja..' ze glimlacht. 'Waar is mijn moeder Lauren.' Ik kijk haar aan en sla mijn ogen even neer. 'Zullen we naar Nathan gaan?' Ik sta op en pak haar bordje weer over. Ze huppelt voor me uit. Ik pak even de ketting cast en slik. Dan loop ik vlug achter Eleana aan en ga naast haar zitten. Ik zet het bordje voor haar neus neer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Gaat het liefje?' vraag ik zacht en trek haar dichter naar me toe. Eleana begint van haar bordje te eten en let alleen daar op. 'Wat vroeg ze je?' Ik slik en streel een pluk haar aan de kant en laat haar me aankijken.


    ~

    Lauren Bella Smith

    'Laat maar Nathan.' Ik kijk hem aan en kijk naar Eleana. Ze kijkt even Op en ik glimlach geruststellend. Ze glimlacht terug en eet weer verder. Ik kijk weer naar Nathan. 'Ze vroeg gewoon waar haar moeder is,' fluister ik en kijk hem aan. 'Is het waar? Droeg je moeder deze altijd?' Ik maak een gebaar naar de ketting en kijk hem aan. Ik kijk weer naar Eleana. Ze lijkt niks door te hebben, dus kijk ik weer naar Nathan. Tranen stonden dichterbij dan een lach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik trek haar tegen me aan en leg haar hoofd tegen mijn borst. 'Mijn moeder droeg deze op speciale gelegenheden' zeg ik zacht. 'Zij had hem van mijn vader gekregen en zo gaat het maar door.' Ik streel over haar wang en druk een geruststellend kusje op haar lippen. 'Ze heeft die ketting maar een paar keer gedragen in het bijzijn van Eleana want ze was bang dat hij kapot zou gaan.'


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk hem aan. 'Maar...' Ik zwijg. 'Waarom mag ik hem dragen? Ik bedoel....' Ik kijk naar Eleana. 'Hij hoort bij haar.' ik zucht en kijk nathan aan. Eleana schuift haar bordje weg en kijkt ons aan. 'Wat zeggen jullie?' Ik kijk haar aan en glimlach. 'Hoeveel ik van je broer houd.' Ze lacht. 'En hoeveel houd je van mij?' 'Heel veel.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach eventjes. 'Die ketting is van mijn vader zijn kant, en zo hoort die ketting van zoon op zoon over te gaan om aan zijn geliefde te geven.' Ik fluister en kijk naar Eleana. 'Ik hou ook van jou hoor zusje' zeg ik met een glimlach en geef haar een kus op haar hoofd en Lauren een kus op haar lippen. 'Die ketting behoort toe aan mijn geliefde, en dat ben jij Lauren' fluister ik in haar oor.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk Nathan aan en knik. Ik pak het hartje weer vast en kijk er even naar. Ik kijk op en zie dat Eleana ook naar het hartje kijkt. Ze glimlacht en kijkt mij ook aan. Ik glimlach terug en kijk weer naar Nathan. 'Maar je moet eten. Je zusje eet beter dan jouw,' grinnik ik. Ik kijk hem lachend aan en geef hem een speels duwtje. 'Ja, ik eet beter dan jouw,' lacht Eleana. Ik grinnik om haar. Ze kijkt me aan en komt op mijn schoot zitten en pakt het hartje weer. Ze begint er een beetje mee te spelen. Ik laat het maar toe, ze zal het wel niet kapot maken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga morgen voor een weekje op vakantie, is het goed als ik daarna weer inhaak? Nu iets posten heeft voor mij niet echt zin..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfson

    Ik grijns even en geef haar een lange kus. 'Voorzichtig met de ketting he?' zeg ik tegen Eleana. 'Ja tuurlijk' zegt ze en bekijkt het. Glimlachend begin ik aan mijn eten. 'Jij moet ook even liefje' zeg ik en geef Lauren voorzichtig haar bord.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk naar mijn halfvolle bord en knik even. 'Ja, maar ik had niet meer zoveel honger. Maar ik eet het wel op. Is alleen maar goed voor me.' Ik glimlach even en kijk naar Eleana. Ik laat haar op mijn schoot zitten en probeer voorzichtig te eten. Zodra ik klaar ben met eten schuif ik het bord van me af en kijk Eleana aan. Ze is inmiddels gestopt met de ketting en kijkt om zich heen. Ik aai over haar hoofdje. Ze kijkt op en glimlacht. Haar armen klemmen zich om mijn middel en haar hoofdje legt ze tegen mijn schouder. Ik leun weer tegen Nathan aan en sluit mijn ogen. Was het raar dat ik me een soort van haar moeder en grote zus voelde? Net alsof ik en Nathan al een getrouwd stel waren...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik stapel onze borden netjes op en trek Lauren met Eleana op schoot tussen mijn benen. 'Even lekker rusten' zeg ik met een glimlach. Eleana heeft haar ogen gesloten en haar lippen vormen een glimlach net als die van mij. 'Je bent echt goed met haar' fluister ik en streel door Lauren haar haren. Ik denk dat ze Lauren ziet als haar zus. Ik geef Lauren een kus en sluit mijn ogen ook even terwijl ik denk aan mijn ouders.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik haal mijn schouders op en leun lekker tegen Nathan aan. 'We kennen elkaar gewoon al heel lang. Ik zag haar net zo vaak als jouw en zij was jong, dus dan neem je dat anders op.' Ik glimlach even en kijk naar Eleana. Ze was schattig en leek best op Nathan. 'Jullie lijken op elkaar.' Ik kijk hem aan en grinnik. 'Dezelfde glimlach.' Ik ga weer recht zitten en sluit mijn ogen ook. We zaten nu in een soort treintje en ik zat heerlijk. Met een lief schattig meisje tegen me aan, leunend op de liefste jongen op aarde.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Ze lijkt inderdaad op me' zeg ik met een glimlach en streel een pluk haar uit Eleana haar gezichtje. 'En we kennen elkaar echt al heel lang ja.' Ik sla mijn armen om beide meisjes heen en druk in Lauren haar hals een kus. 'Mijn zusje en mijn beeldschone vriendin' glimlach ik trots.


    ~