• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    [Dus, iedereen is nu thuis, villa of het ziekenhuis en klaar voor de volgende dag?]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik zette mijn lege beker neer op de aanrecht. 'Natuurlijk kan dat,' zei ik en haakte mijn goede arm in de hare en nam haar mee naar een lege kamer. 'Ik ga naar Blaine, zie je morgen lieverd.' glimlachte ik en gaf haar een kusje op haar wang. Ik vond Lizz echt een schatje. Ik liep weer terug naar mijn eigen kamer en nestelde me dicht tegen Blaine aan. Ik viel alweer snel in slaap, dankzij de warme melk.

    [Nu wel (:]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik word wakker, en wrijf even mijn ogen uit. Ik kijk naar de wekker, shit al half 1?! Ik douche snel, en maak me klaar. Daarna loop ik naar Finn's kamer. 'Finn! Opstaan!' grijns ik..


    El Diablo.

    Finn

    Ik schrok wakker door Damon en kwam moeizaam overeind. Ik wilde net wat zeggen toen ik ineens naar de wekker keek. Was het al zo laat? 'Godver,' mompelde ik en sloeg de dekens van me af. 'Hoe laat vertrekken we?' vroeg ik aan Damon.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Kwart over 1' zeg ik. Hij had dus nog een kwartier. Ik loop naar beneden en gris een flesje water uit de koelkast en begin te drinken..


    El Diablo.

    Finn

    Ik haastte me uit bed en douchte snel. Daarna trok ik snel wat simpels aan en liep ik naar beneden om ook een flesje drinken te halen. Ik was binnen 10 minuten al wel helemaal klaar. 'Trouwens, Blaine, Kurt en nog iemand willen komen kijken. Kan je dat regelen?' vroeg ik. Damon kon ook een plaats voor Quinn regelen, dus misschien voor hen ook wel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Sure' zeg ik.
    'Er komt een limo voor de mensen die komen dus ja.' lach ik.
    Ik loop naar de auto, en gooi de sporttas erin..


    El Diablo.

    Finn

    'Gaaf,' zei ik waarna ik nog naar mijn kamer liep om mijn sporttas te pakken met mijn tenue en alles er in. Ik sms'te nog even snel naar Isabella. 'Ik moet nu al gaan, als je wilt kan ik vragen of Blaine je op komt halen en je naar de villa kan brengen, daar worden jullie opgehaald en naar de wedstrijd gebracht. Ik vond het gisteren trouwens heel gezellig, jammer dat de avond alleen zo moest lopen. Groetjes Finn.' Daarna sms'te ik Blaine. 'Ik ben nu al onderweg, jullie worden allemaal opgehaald en naar de wedstrijd gebracht. Kan jij misschien Isabella ophalen?' sms'te ik naar Blaine, en zette haar nummer erbij zodat hij contact op kon nemen met haar. Daarna gooide ik mijn tas bij Damon in de auto en stapte ik ook in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik rij weg, en na een halfuur komen we bij het stadion aan.
    Ik parkeer achter de Ferarri van Fabio en stap uit.
    Als Finn er ook is, loop ik naar de kleedkamer en begin met omkleden..


    El Diablo.

    Finn

    Ik stapte ook uit, en liep achter hem aan naar de kleedkamer. Ik trok mijn tenue aan en glimlachte. Eindelijk was het dan zover. Ik had er echt al zin in, en was er helemaal klaar voor. Ik was fitter dan ooit tevoren, ik wist niet of het kwam door Isabella of omdat het uit was met Rachel. Maar ik was echt in vorm vandaag.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Abo. Vergeet het telkens XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik loop het veld op.
    Sommigen zijn er al, Fabio, Pepe, Kaká.
    Ik schop grijnzend een bal naar Finn, en begin zelf met trainen..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Slaperig open ik mijn ogen en zie Kurt nog slapen. Ik glimlachte en streel voorzichtig over zijn wang. Ik rek me voorzichtig uit en kijk op de klok. Godver, de wedstrijd van Finn. Ik kijk op mijn mobiel en zie een smsje van Finn. Ik lees het en knik bevestigend tegen mezelf. Dat doe ik voor Finn en het zou heel leuk worden met zijn allen. Langzaam wek ik Kurt en glimlach om hem. Hij was echt schattig.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik had me omgekleed in een leuk jurkje en had al ontbeten, ik zag het smsje van Finn en glimlach. ‘Veel succes en ik had het ook heel erg leuk gevonden met jou. Maakt niet van gisteren, ik deed het voor jou. Tot straks! Kus Isabella’ verstuur ik terug naar Finn. En maakte me als vast klaar voor alles en wachte op het sms van Blaine.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik keek rond op het veld, en ineens zag ik dat Damon een bal naar me toe schoppen en ging zelf trainen. Ik begon eerst met penalty's te oefenen en het ging beter dan ooit. Ik hoopte maar dat ik het zo zou kunnen houden tot de wedstrijd.

    Kurt

    Ik voelde ineens iemand me wekken en draaide me kreunend om. Ik lag net zo lekker. Ik knipperde toch mijn ogen waarna ik met kleine ogen naar Blaine keek. 'Is het al ochtend?' vroeg ik versuft, zonder op antwoord te wachten keek ik naar de klok en werden mijn ogen groter. Hadden we zolang uitgeslapen? Ik rekte me uit als een katje en keek weer naar Blaine en glimlachte nog slaperig. 'Heb je lekker geslapen?' vroeg ik lief aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik lachte om Kurt en knik. 'Ik heb heerlijk geslapen, heb jij lekker geslapen?' vraag ik lief en teder, waarnaar ik een kusje geef op zijn lippen. Ik pak mijn mobiel en sms Isabella, dat ik haar kwam ophalen. 'Finn heeft me gesms't. Hij vroeg of ik Bella kon ophalen, want dan kan de limo ons in één keer naar de wedstrijd brengen' leg ik uit. 'Jij kan hier blijven, dan haal ik haar wel op, kan je nog even rustig je haren doen ofzo' zeg ik lachend.


    One Who Travels A Higher Path.