• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    Stilletjes luisterde ik naar wat William tegen mijn vader zei en glimlachte even toen hij me aankeek voor hij vertelde over zijn ridderschap. Het was aan hem of hij er openlijk over sprak, wat hij tegen mij of mijn ouders zei bleef ten alle tijden tussen ons, of het nou onbelangrijk of niet was. ‘Een echte ridder dus,’ glimlachte mijn vader en keek even van hem naar mij. ‘Maar een die in iedergeval niet vergeet waar hij vandaan komt. Wees niet bang, wij zeggen niks,’ voegde hij eraan toe. ‘En dan ben je nu in het gezelschap van mijn lieftallige dochter,’ vervolgde hij en trok me vervolgens naar zich toe om zijn hand een keer woest door mijn haren heen te halen. ‘En bedankt pap,’ bromde ik en deed een poging mijn haar weer te fatsoeneren. ‘Ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt? Hoe is het om na z’n lange tijd weer hier te zijn?’ vroeg hij vervolgens weer aan William.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Rikey Smith

    Ik lach om de actie can haar vader en kijk naar Aowynn. Haar haren zitten nog gewoon goed. 'Ja uw dochter is leuk gezelschap,' glimlach ik vriendelijk. Ik kijk hem aan. 'Het voelt goed om na zo'n lange tijd weer terug te gaan. Mijn oude huis is niet verkocht dus dat ga ik weer opknappen. Aowynn heeft me geholpen en veel verteld over het dorp.' Ik glimlach en kijk naar Aowynn. 'Het voelt gewoon als thuis en dat had ik niet verwacht.' Ik kijk naar haar vader en glimlach even. dan kijk ik nasr haar moeder en glimlach vriendelijk naar de vrouw.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Curz
    Een tijd had ik William en Aowynn alleen gelaten, nadat ze zo lief waren geweesd om mij achter te laten en gezellig met zijn tweën te gaan dansen, maar toen ik hem hoorde vertellen dat hij een ridder was, maar hier eigenlijk niet mocht komen én zijn nieuwe huis op wou gaan knappen ging dat mij echt een beetje te ver. Daarom stond ik op, om vervolgens naar de mensen bij wie ze stonden toe te lopen. 'Goedenavond' begroette ik de mensen even, waarna ik me op William richtte. 'Kan ik jou even spreken?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik draai me om en zie Bo staan. Ik glimlach even. 'Zo terug,' zeg ik tegen Aowynn en haar ouders. Langzaam loop ik met Bo mee. Hij had alles gehoord, dat moest wel. Ik bleef zwijgen en wachtte op hem tot hij iets zou zeggen. Toch kon ok niet afwachten dus besloot ik het gesprek maar te beginnen. 'Wat is er?' Ik kijk Bo vragend aan en dan even om naar Aowynn. Ik besluit nog iets verder te lopen, aangezien ik geen idee had waar dit heen ging. Ik kijk Bo even aan. Mijn gezicht staat op neutraal.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    Toen hij vroeg wat er was keek ik hem even verbaasd aan, maar toen schoot ik in de lach. 'Wat dénk je dat er is?' vroeg ik kwaad. Hij wist heel goed dat we niemand mochten vertellen wie we waren. Ik had toegestaan dat we hierheen gingen omdat ik hem vertrouwde, omdat ik dacht dat hij wel slimmer was dan hij zich nu gedraagte. Al zouden die mensen niet door vertellen wie hij was, dan alsnog had hij het vertrouwen van mij en mijn vader geschonden. En dan ging hij ook nog doodleuk aan haar vertellen dat ze wel een dag mee mocht naar onze "saaie" feesten met jonkvrouwen die hij alleen maar liep te beledigen. 'Waar denk je in hemelsnaam mee bezig te zijn, William?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik zwijg en kijk hem aan. Sommige antwoorden zouden verkeerd kunnen vallen dus kijk ik hem maar even zwijgend aan. 'Waar ik mee bezig ben?' Ik kijk hem even aan. 'Uhm....' Tja, waar was ik mee bezig. 'Bo die twee zijn te vertrouwen. Echt.' Ik kijk om en zie ze nog net staan tussen de mensen. Ik kijk weer naar Bo. 'Sorry, misschien ben ik iets te ver gegaan,' mompel ik. 'maar ik heb geen woord over jouw gezegd.' Ik kijk hem aan. Hoe ging ik me hieruit redden?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    'Dat die mensen te vertrouwen zijn, wil ik best geloven' antwoordde ik 'Maar er is hier iemand anders waarvan ik dacht dat ik hem kon vertrouwen, maar die doodleuk tegen een meisje uit het dorp verteld dat ze naar onze saaie feesten mag komen omdat je het nooit uit houd met die belachelijke, saaie jonkvrouwen, een huis hier wilt hebben zodat je lekker vaak weg kan uit het kasteel en vervolgens doodleuk opschept over het feit dat je een ridder bent' Het maakte mij niks uit of hij iets over mij gezegt had, hij was gewoon te ver gegaan. 'Als het toch zo saai is op ons kasteel, waarom blijf je dan niet gewoon in dit geweldige dorpje? Kan je tegen iedereen opscheppen over het feit dat je vroeger een ridder bent geweesd' Natuurlijk wou ik hem het liefste op het kasteel houden, hij was echt een goede ridder. Maar ik ging mijn tijd niet verdoen aan het opleiden van mensen die alleen maar op gingen scheppen, dachten net zo veel recht als mij te hebben en vervolgens mij alleen laten.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 9:50 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik kijk hem ecen verbaasd aan. 'Ik heb nooit gezegd dat het kasteel saai is.' ik zwijg weer. 'En ik schepte niet op, ik voorkwam de vraag waarom ik uit het dorp ben gegaa.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'dus je verbied het me nog terug te gaan naar het kasteel,' zeg ik verslagen. 'En sorry dat ik de jonkvrouwe heb beledigd, maar dit vind je niet op het kasteel! Ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven.' Ik kijk hem aan en slaak een diepe Zuxht. 'En ik wil hier geen huis hebben, ik heb hier een huis.' Ik kijk Bo aan. 'dat is het verschil. Ik heb het leuk op het kasteel, ik vind het daar geweldig, echt, maar hier kom ik vandaan en...' Ik kijk Bo aan. 'Het is gewoon raar om hier weer te zijn. Misschien dat ik me daarom verspreek, maar ik sfeer je, je kan me nog steeds vertrouwen.' Ik kijk hem aan. 'maar als je me weg wilt hebben.' Ik zwijg. 'Dan is dat goed, dan ben ik weg.' ik zeg het met
    Pijn in mijn hart. Ik hield van het ridderschap, heel veel, maar ik stond niet boven Bo, dus moest ik zijn keuze accepteren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    'Ik heb nooit gezegt dat ik je weg wíl hebben' antwoordde ik 'Ik heb alleen gezegt dat je weg kán gaan als je het hier zoveel leuker vind.' Even zuchtte ik, maar toen ging ik verder. 'Ik ben niet doof ofzo hoor, Smith, en zeker niet dom. Als jij haar wegtrekt zodat jullie met zijn tweeën kunnen praten, ga ik júíst beter luisteren naar wat je te zeggen hebt. Je hebt niet alleen de jonkvrouwen beledigd, maar ook mij, mijn vader en het kasteel. Je hebt gezegt dat onze feesten maar saai zijn en je blij bent dat je nu eindelijk een keer weg bent. Als je haar vervolgens ook nog uit gaat nodigen voor een feest waar alleen mijn vader mensen voor uit kan nodigen en doodleuk gaat vertellen aan mensen die je helemaal niet kent dat je een ridder bent, begin ik inderdaad aan je te twijfelen, ja.'

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 10:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik denk even na. Zo klonk het inderdaad wel erg. 'Ik zeg wel dat ze niet mee kan,' antwoord ik. Hoe ok haar dat ging vertellen, geen idee. 'En ik wil niet weg uit het kasteel.' Ik kijk Bo aan. 'En je hebt gelijk ik ben te ver gegaan, sorry.' sommige dingen meende ik wel. De jonkvrouwe waren misschien minder saai als ik zij. Sommige waren wel leuk, maar
    Met aowynn had Ik het gezelliger. 'Je hebt gelijk, ik heb me misdragen. Sorry.' Ik kijk Bo recht aan. 'Als ik het terug kon nemen had ik dat gedaan.' Ik glimlach even en slaak een Zucht. Ik moet echt even leren nadenken voordat ik iets zeg. Deze dag had ik het erger dan anders. Ik kijk weer naar Aowynn. Misschien kon ik vanavond beter terug gaan naar het kasteel voordat ik het erger maakte.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    Even keek ik hem nog kwaad aan, maar toen ik zag dat hij het echt meende verscheen er weer een glimlach op mijn gezicht. 'Het is al goed' antwoordde ik 'Alleen moet je me één ding beloven... dat je me nooit meer alleen laat op een plek als deze om met een chick die je nieteens goed kent te gaan dansen. Ik heb namelijk geen idee hoe ik me moet redden als een normale burger in dit dorp' Voor hem was dit heel makkelijk, hij was hier opgegroeit en een aantal mensen kenden hem nog. Maar ik kende niemand hier, was hier nooit eerder geweesd en had geen idee hoe ik spontaan een praatje met iemand moest gaan maken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    'Goed,' glimlach ik opgelucht. Ik grijns even. 'Dus wat wil je doen? Terug naar Aowynn en dan een drankje halen of iets?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even. Hij eas niet meer boos, godzijdank en ik hoefde het ridderschap niet achter me te laten. Ik kijk om me heen naar de burgers iets verder op. Ze leken niets mee gekregen te hebben. Ik kijk Bo weer aan. 'Of wil je terug?' ik kijk hem vragend aan en glimlach even. 'Ik laat je hier niet meer alleen achter, beloofd,' grinnik ik en laat mijn blik over de menigte glijden. Langzaam kreeg ik het gezellige gevoel weer terug. Ik moest me nu inhouden, ook al betekende dat dat ik niet mijn ware mening kon uiten op sommige vlakken, maar dat moest dan maar. Zoals Bo al zei, ik ken Aowynn pas sinds vandaag, ook al was het een geweldige dag, ik ken haar pas net.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    'Volgens mij vind jij het hier veel te gezellig om weg te gaan' antwoordde ik 'Dus dan blijven we. Als je verder maar niemand verteld over wie we echt zijn' Zelf vond ik het hier, als ik niet alleen gelaten werd, ook wel gezellig dus ik zag geen reden om te blijven. Als we hier bleven en hij meer met haar om zou gaan, zou ik hem beter in de gaten moeten houden op het kasteel. Of hij wel op het kasteel bleef en niet stiekem hierheen ging, maar dat moest dan maar.


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik glimlach en knik. Ik kijk om me heen. 'Kom we gaan even wat drinken halen en dan terug naar Apwynn.' ik kijk Bo ecen aan en begeef me dan richting de kraampjes. Ik best wat drinken en kijk Bo vragend aan. 'Wat wil jij?' ik neem een slokje van mijn drinken en glimlach ecen naar de man. Hij glimlacht vriendelijk terug en kijkt afwachtend naar Bo. Ik pak een paar zilveren munten uit mijn broekzak. Mazzel dat ik die heb, anders vielen we echt te veel op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    Even denk ik na, maar dan besluit ik dat ik geen van de namen van de drankjes ken. 'Doe mij maar hetzelfde' antwoordde ik, waarna de man mij het drankje gaf en William betaalde. 'Ik ben blij dat mijn vader jouw soms zilvere munten geeft' zei ik lachend toen we weer weg waren gelopen. Anders had die man zo door waar we vandaan kwamen... 'Zullen we even gaan zitten?' vroeg ik toen we een bankje waar nog plek over was tegen kwamen.


    Keep your head up, keep your heart strong