• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Broadfields schreef:
    [ Eet een Adellijke familie meestal niet gezamenlijk aan één grote tafel? :3 ]


    [Dat verschilt heel erg hoor, ook heel vaak wordt het eten gewoon naar de bedden gebracht]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Dat verschilt heel erg hoor, ook heel vaak wordt het eten gewoon naar de bedden gebracht]


    [Meh, ik dacht dat alle adellijke families aan één tafel aten. Met soms uitzondering op de koning, die eet soms apart. xd Maarja, kan ook.]


    help

    Bo Cruz / Kasteel
    'Binnen!' riep ik gelijk toen er op mijn deur geklopt werd, in de hoop dat het afschuwelijke harde geluid dan zou stoppen. Toen dat inderdaad zo was en William mijn kamer in kwam lopen verscheen er een kleine glimlach op mijn gezicht, die gelijk gevolgd werd door de afschuwelijke hoofdpijn die ik had. 'Will... wat is er gebeurd gister?' vroeg ik terwijl ik met mijn hand over mijn voorhoofd wreef. 'Zat er iets in die drankjes ofzo?' Ik voelde me echt afschuwelijk, erger dan ik me ooit gevoeld had. Ik had hoofdpijn, was misselijk en kon het felle licht dat mijn kamer binnen kwam maar met moeite verdragen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik knipper met mijn ogen en voel de harde grond onder me. Gelijk ga ik staan en loop naar Faye. 'Goedemorgen. Ik kom zo helpen.' ik loop naar het water en gooi wat water in mijn gezicht. Dan neem ik snel een douche en loop terug. Mijn Mondhoeken krullen zich omhoog als ik de ketting zie. Ik pak het hartje even vast en kijk ernaar. Dan loop ik terug en kijk Faye aan. 'Kan ik helpen?' ik glimlach even en kijk haar aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye Julia Bellamy Dubois / verboden bos
    Toen Lauren zei dat ze me zou helpen wou ik zeggen dat dat niet nodig was, maar daar kreeg ik de kans niet voor. Voor ik het wist was ze namelijk al weg gelopen, om vervolgens terug te komen en te vragen waarmee ze kon helpen. 'Je hoeft niet te helpen' zei ik glimlachend en gaf haar een bord waar ik wat eten op schepte. 'Ga maar lekker eten, de energie die erin zit zal je vast nodig hebben vandaag' Landon en ik hadden nu verteld wie ik echt was, dus nu zou het echte werk komen. We zouden er vanaf nu alles aan moeten doen om de koning van zijn kroon te stoten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik kijk hem verbaasd aan en sluit de deur achter me. 'Geen idee. Maar je drinkt dat toch altijd? Ik heb je een keer iets anders gegeven.' ik kijk hem onderzoekend aan. 'Hoezo? Voel je je niet goed?' Ik laat mijn armen langs mijn zij hangen en glimlach even, maar kijk dan bezorgd. 'Misschien heb je gewoo te veel gedronken?' Ik grinnik even en besef dat we gister wel iets te veel hebben gedronken, misschien. Maar ga je ke daardoor ziek voelen? 'Heeft ke zus je niet aangestoken?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz / Kasteel
    Toen hij vroeg of Mia me niet aan had gestoken schudde ik me hoofd. 'Nee, ik voel me niet echt heel erg ziek ofzo... of in ieder geval niet ziek op die manier' antwoordde ik 'Maar je zei iets over te veel drinken... kan je dan ziek worden als je veel drinkt?' vervolgde ik met wat meer moeite. Hoe langer ik praatte, hoe moeilijker het leek te zijn om nog normaal te praten. Nee, dit was geen normale ziekte -als het al een ziekte was-, geen ziekte die we hier in het kasteel op konden lopen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Waar kunnen Lance en Amelie heen?]


    help

    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach. 'O oke als Juj het zegt,' glimlach ik. Ik kijk haar nieuwsgierig aan. 'Wat gaan we doen dan?' Ik grijns even en kijk over mijn schouder en zie de rest nog slapen. Ik was nu wel nieuwsgierig naar de plannen en alles. Ik richt me weer tot Faye en pak het bord aan. 'Was het moeilijk om te zeggen? Ik bedoel wie je werkelijk bent of was?' ik kijk haar aan en glimlach even. Ik wilde laten weten dat ik haar niet anders zou behandelen of wat dan ook.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gallymogger schreef:
    [Waar kunnen Lance en Amelie heen?]


    [Ik wil best met een van de twee praten, u zegt 't maar. :Y)]


    everything, in time

    Gallymogger schreef:
    [Waar kunnen Lance en Amelie heen?]


    [Lance hoort eigenlijk -net als alle andere uit het verboden bos- bij Faye en Lauren te zijn nu. Ze zijn namelijk nog in de grot waar ze slapen en Faye heeft net ontbijt gemaakt]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Broadfields schreef:
    (...)

    [Ik wil best met een van de twee praten, u zegt 't maar. :Y)]


    MIA AMELIE MEETING. =D Ze zit in de bieb, misschien kan je puur toevallig eens binnenkomen ofzo?


    help

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Lance hoort eigenlijk -net als alle andere uit het verboden bos- bij Faye en Lauren te zijn nu. Ze zijn namelijk nog in de grot waar ze slapen en Faye heeft net ontbijt gemaakt]


    Ohja. Oké. Ik weet nooit wat ik met die gast moet posten. xd Weet ik wel, maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden. :/

    Landon Arthur van Gwendor || 22
    Lance wordt wakker en staart naar het plafond van de grot wanneer hij gepraat hoort. Hij staat op en rekt zich uit, waarna hij bij Faye en Lauren gaat zitten. "Morgen," mompelt hij slaperig. Hij haalt een hand door zijn haar en probeert er minder moe uit te zien dan hij zich voelt.


    help

    Mia Cruz
    Nadat de slavinnen me hebben geholpen met aankleden en het ontbijt, stuur ik ze weg. Tijd voor mezelf. Aangezien ik toch niets met niemand afgesproken heb, vind ik het een mooie tijd om mijn favoriete plek in het kasteel te bezoeken: de bibliotheek. Het is daar heerlijk rustig en ik hou van boeken.
    Op mijn gemak wandel ik erheen, ik ken de weg immers goed. Eenmaal in de bieb loop ik de lange rijen door, op zoek naar een goed boek. Als ik mijn keuze heb gemaakt, loop ik de lange rij uit, op zoek naar een tafel waar ik kan gaan zitten lezen. Tot mijn verbazing - en schrik - zie ik Clarisse zitten. Sinds het ongeval vertrouw ik haar niet meer.
    'Wat doe jij hier?' vraag ik, botter dan de bedoeling was.


    [ Moet ik haar nou Clarisse of Amelie noemen? :'D ]


    everything, in time

    William Riley Smith

    Ik denk even na en haal dan mijn schouders op. 'Ik zou het niet weten. ik had een keer misschien iets te veel gedronken en de dag daarna hoofdpijn. Maar of dat daar van kwam, ik zou het niet weten.' ik zucht even En haal mij schouders op. 'Maar hoe Erg is het?' Ik kijk hem vragend aan. 'Drink anders wat of zo?' Ik reik hem het glas aan en kijk hem aan. 'Moet ok misschien je zus halen ofzo?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne