• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nathan Jack Dalfson

    Ik grijns als ze het mes uit mijn hand schopt en ze dan in het gras steekt. 'Eigenlijk wil ik wel samen een boog en wat pijlen maken' zeg ik en sla mijn armen rond haar middel. Ik kijk lief en druk een lange kus op haar lippen en dan een op haar voorhoofd. 'Heb ik je al eens gezegd hoe geweldig en mooi je bent?' vraag ik en kijk haar diep in haar ogen aan.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk hem aan en glimlach verliefd. Ja, ik ben echt verliefd. ik sla mijn armen om zijn nek. 'Ja, is goed.' Ik grijns even. 'Dan gaan we de spullen zoeken.' Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk even voor me uit. Dan kijk ik hem weer aan. 'Ja, dat heb je wel eens gezegd. Maar jij bent veel knapper en geweldiger.' Ik glimlach even en geef hem een kus. 'Ik heb geen zin om te lopen.' Ik kijk hem met een pruillipje aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Hoe kan ik nou leuker zijn dan jou?' vraag ik plagend en druk een kus op haar neus. 'Je maakt me gelukkig en bent het beste wat me ooit is overkomen.' Ik buk een beetje en til haar behendig op in mijn armen. 'Zo goed mevrouw?' vraag ik en kijk haar lief aan.


    ~

    Lauren Bella Smith

    'Maar jij maakt mij gelukkig en jij bent het beste dat mij is overkomen. Dus eigenlijk zijn we gelijk?' Ik ga door zijn haren en druk mijn lippen op de hare. 'Perfect,' glimlach ik en leg mijn hoofd in zijn nek. Ik druk mijn lippen in zijn nek en sluit mijn ogen. Ik sla mijn armen om zijn nek en glimlach tegen zijn huid aan. 'Dit was perfect en ik lag prima in zijn armen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Perfect toch?' zeg ik met een glimlach en kijk haar aan. 'Waar moet ik mijn prinses naar toe dragen?' vraag ik en begin een kant op te lopen. Ik had geen idee waar ze die spullen wilde zoeken voor mijn boog en pijlen. Ik druk een kus op haar hoofd en stop even bij haar messen. 'Momento' zeg ik en zet haar even neer om haar vervolgens met de messen in mijn broek weer op te tillen. 'Zo, waar wil mijn prinses naar toe?' vraag ik.


    ~

    Lauren Bella Smith

    'Hé dat zijnn mijn messen!' Ik lach even en kijk hem aan. 'Uhm... Gewoon goed om je heen kijken of je bruikbare takken ziet. Ze moeten dik zijn en lach. Want je moet hem in een boog vorm snijden. Ik glimlach even en kijk om me heen. Ik glimlach even naar Natahn. 'Jij ook goed kijken he! Ik heb liever dat je alles pakt om te vragen of het goed is dan dat je aarzelt ofzo.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Ik hou je messen even voor je vast' zeg ik en kijk lief. Ik druk een kus op haar lippen en kijk een beetje rond voor bruikbare dikke takken. 'Kijk daar ligt een hoopje' zeg ik en knik een stukje verderop onder een boom. Ik loop er rustig met haar heen en zet haar neer. 'Dit ziet er wel goed uit' zeg ik met een glimlach en hou een omhoog.


    ~

    [Deems, Stuttgart, het is niet de bedoeling dat jullie met zijn tweeën alles vol spammen, anders is het voor de anderen niet meer te volgen en is het b.v. bij iedereen ochtend terwijl jullie zoveel RPGen dat het wel middag bij jullie móét zijn...]


    Keep your head up, keep your heart strong