• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Heb ik iets gemist?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfson

    Moe maar met een gelukkig gevoel word ik wakker de volgende dag. Mijn zusje is zo te zien allang weer buiten. Ik gaap even en sta op. Mijn kleren trek ik uit en neem meteen een frisse douche. Dan kleed ik me aan, kam mijn haren en loop de grot uit. 'Lauren?' roep ik rustig en kijk rond. Ik wilde haar graag even vasthouden en een kus geven.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ergens hoor ik mijn naam. Ik glimlach even naar Faye en Lance. 'Ja?' Ik kijk even om me heen, maar zie niemand. Ik herkende de stem van Nathan wel. 'Nathan ik ben buiten,' roep ik maar. Ik kijk Faye en Lance aan en glimlach even naar ze. Ik ga even met mijn hand door mijn haren en was benieuwd waarom Nathan me zocht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik loop op het geluid af en een grote glimlach vormt zich op mijn lippen.'Goedemorgen schoonheid' fluister ik in haar oor en druk een lange kus op haar lippen. Ik sla mijn armen om haar heen en glimlach breed. 'Heey Faye en Lance' glimlach ik en kijk dan weer naar mijn prachtige vriendin.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Opeens hoor ik gefluister in mijn oor en draai me geschrokken op. ik glimlach en krijg een lange kus op mijn lippen van Nathan. Wat een warm gevoel bezorgd. Ik voel me een beetje rood worden en kijk even naar de grond. Dan leun ik tegen Nathan aan en glimlach even naar Faye en Lance. Dan kijk ik naar Nathan en geef hem nog een kus. 'Lekker geslapen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Heerlijk' zeg ik met een grote glimlach. Ik streel even over haar wang en druk een kus op haar hoofd. 'Eleana vraagt of je vanavond bij ons komt' zeg ik met een glimlach. 'En ze snapt inderdaad niks van dat je nu mijn vriendin bent enzo.' Ik lach eventjes en zie haar dan aan komen lopen. 'Lauren' roept ze met een grote glimlach en rent op haar af.


    ~

    Lauren Bella Smith

    'Tuurlijk kom ik vanavond.' Ik kijk hem even aan en hoor ineens mijn naam. Ik kijk opzij en zie Eleana een komen rennen. Ik grijns, laat Nathan los en ren ook op haar af. Ik vlieg in haar armen. 'Hé,' lach ik. Ik grinnik en laat haar na een tijdje weer los. Ik kijk om naar Nathan en lach even. Dan kijk ik haar weer aan en grinnik even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Was jij al vroeg op vanmorgen?' vraag ik grijnzend aan Eleana en til haar op. Mijn vrije arm leg ik rond Lauren haar middel en glimlach. 'Jaaaa' zegt ze met een glimlach en bekijkt Lauren en mij. 'Kom je vanavond Lauren?' vraagt ze dan en kijkt heel lief. 'Slijmbal' kuch ik en kijk naar Lauren waardoor ik moet lachen.


    ~

    [Hoe oud is dat zusje?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Hoe oud is dat zusje?]


    [Ze is 6:)]


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach en kijk Eleana aan. Ik grinnik om Nathan zijn opmerking. 'Ja, ik kom vanavond.' Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en neem haar over van Nathan. Ik zet haar op de grond en pak haar hand. Ik ga op mijn hurken voor haar neus zitten. Ze kijkt me nieuwsgierig aan. Ik grinnik. 'Heb je al iets gegeten?' Ze schudt haar schattige hoofdje. Ik glimlach. 'Dan gaan we wat eten halen.' Ze knikt. ik lach en ga weer staan. Ik heb haar handje vast en sla mijn arm om Nathan zijn middel. Ik kijk hem aan en geef hem een kus op zijn lippen. 'Lauren?' Ik kijk naar beneden. Eleana kijkt me raar aan. 'Ik wil eten!' Ik lach en loop met haar mee.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is dit meisje niet schattig?

    ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Is dit meisje niet schattig?

    ]


    [Jaa die is zeker schattig:) Zullen we die doen voor Eleana dan?:)]


    ~

    [Dacht ik ook al:) Is goed x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Hmm nu moet ik mijn vriendin dus ook nog delen met mijn zusje' zeg ik nep zielig. Ik loop achter ze aan en aai Eleana even over haar hoofdje en sla dan een arm rond Lauren haar middel en geef haar een kus. 'Je bent echt lief met haar, en ze helemaal gek op je' fluister ik en glimlach. 'Lauren is ook mijn vriendin hoor Nathan' zegt ze en steeks eigenwijs haar neus in de lucht.


    ~