• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Andere keer weer" ik zuchtte kort en begon te eten, ik keek af en toe om me heen, dan weer naar Amy en dan even naar buiten. "Maar vertel jij anders over je vorige relaties of school" zeg ik lachend "Ik weet zeker dat die Luke gozer niet je enige relatie is geweest die je gehad hebt" ik lach even en schuif mijn stoel een beetje naar achter en eet langzaam door.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy michels

    'Nee Luke was niet de enige, maar wel de serieuste. We hadden ongeveer ander half jaar,' zucht ik en glimlach even. 'Maar ja..' Ik zwijg even. 'Mijn school periode was niet zo bijzonder. Gewoon normale leerling. Af en toe rare bui. In slaap vallen onder de les, ga zo maar door. Bemoeiende docenten negerend.' ik haal mijn schouders op en glimlach even. 'Prima schooltijd. Genoeg vriendinnen, genoeg aandacht van jongens,'grinnik ik. Dat laatste beetje plagend. Ik grinnik. 'niet heel veel bijzonders. De meeste wisten wel dat ze met mij geen diepgaande gesprekken moesten voeren en al helemaal niet naar de reden vragen waarom ik moe was of een blauwe plek had. Dan snauwde ik ze toe, maar verder was ik normaal.' ik lach even en grinnik. 'Ik draaide wel bij hoor.' ik kijk hem even aan. 'Maar meestal zweeg ik gewoon en onderwerpen die gevaarlijk konden zijn voor wat er gaande was ontwijkend.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *even weg*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luisterde weer naar Amy met volle aandacht en bedacht me opeens dat ik het heel prettig vond om naar te luisteren en ik werd er rustig van, ik grinnik even als ze begint over jongens en ging met mijn hand over mijn net geschoren wang en grinnikte nog een keer. Ik knikte af en toe en lachte soms "Nou spannend school leven had je" grijns ik met een nep serieuse stem en keek haar lachend aan. Ik at snel door aan mijn eten en keek weer eens af en toe om me heen. Mijn blik ging altijd weer naar Amy en ik kon het niet laten om te glimlachen als ik haar zag "Dit is zo fout" zei ik toen "En toch voelt het zo goed" ik kon het gewoon niet geloven dat ik gewoon iets had met een leerling "Waarom doe je nou klassiek" zuchtte ik. Als ze niet in mijn klas zat was het nog steeds raar maar niet meer verboden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Tja. Ik kan er toch niks aandoen op wie ik val?' Ik grinnik even en kijk Jamie aan. 'En ik doe klassiek omdat de dansstijl me het meeste ligt. Ik ben opgegroeid met tonen van piano en het gewoon lekker is om op te dansen. En nog meer redenen.' ik lach even. 'Maar Jamie, misschien moeten we gewoon even vergeten dat...' ik kijk om me heen en zie de jongen niet. 'Vanavond zijn we gewoo Jamie en Amy oke? Vergeet dat je mijn leraar bent. Alsjeblieft.' Ik glimlach naar hem en buig voorover. Ik geef hem een kus op zijn lippen en sluit even mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Facetious schreef:

    Veronica Madeline Green.

    Een zachte kreun verliet zijn lippen, wat me stiekem deed glimlachen.
    Hij drukte zijn lippen ietwat hongerig op de mijne en prutste aan mijn broekrand.
    Ik kuste hem terug op dezelfde manier en maakte na wat getreuzel de knop van zijn broek los.


    Brandon Jason Jefferson
    Eindelijk schoot die vervelende sluiting van haar broek open en ik trok hem voorzichtig bij haar uit.
    Ik onderbrak de kus en ging achterover liggen op het bed. Ik keek haar breed grijnzend aan en voelde hoe het bloed naar mijn wangen trok toen ik bekeek hoe ze voor me zat.
    'Ik hou van je.' wilde ik zeggen maar er kwam geen geluid uit mijn mond. Voorzichtig pakte ik haar handen en trok ik haar naar me toe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Hij had de sluiting van mijn broek opengekregen. Pas toen had ik door gehad dat mijn broek een moeilijke sluiting had, waardoor ik mezelf het liefste wou slaan.
    Hij bekeek me waardoor mijn wangen op het punt stonden rood te kleuren, maar het was Brandon die rode wangen kreeg.
    Hij trok me naar zich toe toen hij mijn handen had vastgenomen waardoor ik bovenop hem lag.
    Ik ging terug op zijn onderbuik zitten met 1 been aan elke kant en boog voorover.
    Een spoor van natte kusjes en kleine likjes liet ik achter op zijn bovenlichaam.

    Brandon Jason Jefferson
    Bij elk kusje en elk likje dat ze achterliet op mijn lichaam verspreidde lagen kippenvel zich eroverheen. Ik sloot genietend mijn ogen en liet mijn vingertoppen zachtjes over de binnenkant van haar bovenbenen glijden.
    Nog steeds drukte ze kusjes over mijn bovenlichaam en ik voelde hoe de bobbel in mijn boxer alsmaar groter werd. Nog even en ik zou me ervoor gaan schamen.
    Ik beet op mijn lip om het tegen te houden, maar ik kon het niet. Mijn boxer knelde strak om mijn geslachtsdeel toen ik mijn ogen weer opende.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    "Goed plan" murmelde ik tegen haar lippen aan voordat ik haar kus beantwoorden en mijn tong over haar lip liet gaan en haar mond binnenging. Ik speelde met haar tong en genoot van het gevoel dat me weer overspoelde, na een paar minuten hoorde ik het geluid van een keel die geschraapt werd en ik keek geërgerd naar Dylan. Ik schoot hem een vijandelijke blik en hij moest alleen maar lachen "Great timing bro" zei ik zacht zodat Amy het niet hoorde en klopt op zijn maag. "Voor mijn vriend doe ik alles" zei hij vrolijk en gaf ons een tweede kaart "Dessert" vroeg hij en liep toen weg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik schiet in de lach en ga weer recht zitten. Schijnbaar had Jamie wat gezegd, want de jongen reageert er vrolijk op. Ik lach en open de kaart die ik heb gekregen. Ik kijk naar Jamie die niet al te blij was met de onderbreking. 'Je krijgt nog wel een kans,' zei ik met een lachje en kijk hem even uitdagen aan. Dan laat ik mijn blik over de lekkere toetjes gaan. Welke zou ik kiezen? 'Hoe heet die vriend trouwens?' Ik kijk naar de richting waarin de jongen verdween en dan naar Jamie. Ik grijns nog even en neem dan het besluit om een chocolade taartje te nemen. Ik kijk Jamke lachend aan. Mijn humeur was niet meer om te slaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Veronica Madeline Green.

    Kippenvel was duidelijk zichtbaar en voelbaar bij elke plaats waar mijn lippen waren geweest.
    Hij raakte meer en meer opgewonden, maar ik moest zelf niet te luid roepen.
    Zijn vingers streelden langs de binnenkant van mijn benen wat een korte zucht opleverde.
    Ik ging naar achteren zitten zodat ik op zijn billen zat en boog me opnieuw voorover.
    Ik nam de rand van zijn boxer vast met mijn tanden en liet die weer los zodat de stof opnieuw contact maakte met zijn huid.
    Ik drukte een zacht kusje op de bobbel in zijn boxer en keek hem vanonder mijn wimpers aan.

    Jamie Alexander Cooper
    "Die geweldige vriend heet Dylan" ik grinnikte even en keek nog even in de richting waarin hij verdween en keek even vluchtig over de kaart maar besloot om niks te nemen. Dylan kwam terug lopen om onze bestelling op te nemen "Voor mij niks" zeg ik en gaf de kaart terug. Amy bestelde iets met chocola en ik keek even naar Dylan die na een knikje weer terug liep "Dylan is al heel lang een vriend van me" zei ik uiteindelijk om een beetje duidelijkheid te geven.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson
    Mijn ogen werden groot toen ze een zacht kusje op mijn erectie drukte en me ondeugend aankeek.
    Ik keek haar bemoedigend aan en mijn handen streelden even zachtjes over haar gezichtje heen.
    Afwachtend keek ik haar even aan, benieuwd naar wat ze zou doen, of ze het zou doen en of ze het zou durven.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels[/b]

    'De geweldige vriend die een perfecte timing heeft,' lach ik en leun achterover. 'Hij lijkt me aardig,' grinnik ik. 'In iedergeval dat hij dit al wilt doen!' Ik lach en zie hem weer aankomen. Hij zet het taartje voor mijn neus neer. 'Dank je,' zeg ik terwijl ik hem aankijk. Hij glimlacht even en loopt dan weer weg. 'Zullen we hierna nog even door de stad wandelen?' Ik kijk Jamie vragend aan en kijk dan naar buiten. Op straat was het al rustiger en er hing een gezellige sfeer. Ik kijk Jamie aan en glimlach. Ineens overspoelt een gelukkig gevoel me. 'Mond open,' zeg ik lachend en houd mijn lepel me een stukje chocolade taart voor zijn mond. 'En als je je mond niet opent, zorg ik wel dat dat gebeurt,' grinnik ik en kijk hem aan. 'Als je braaf doet wat ik zeg krijg je een beloning,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Ja hij is een goede gast" ik grinnik even en kijk hoe hij haar haar dessert brengt en leun achterover in mijn stoel. Ik knik lachend "Ja lijkt me een goed plan" ik grijns even en blijf haar een beetje aankijken. Ik zie opeens dat ze haar lepel voor mijn mond houd en ik lach even en kijk haar aan "Beloning hè" vraag ik lachend en eet braaf dan het stukje chocola taart op en kijk haar lachend aan. "Braaf genoeg" vraag ik lachend en leun weer achterover in mijn stoel terwijl ik haar aankijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.