• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ga uiteten. Weet niet of daar internet is....]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Mhemee ; ____ ; okee nouje eet smakelijk c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luisterde weer met volle aandacht "Hoe je net zei klinkt alsof je moeder echt een geweldige vrouw is" ik glimlach en onbewust denk ik aan mijn eigen moeder, die altijd zichzelf aan me vast klemt als ik langs kom alsof ze nooit meer zal zien. Ik had alleen mijn moeder nog over en ze zou altijd boven aan staan hoe vaak we ook een mening verschil zouden hebben ik hield van haar en ik kon het niet ontkennen. Ik richtte me weer op Amy en lachte nog een keer naar haar. "Je mag blij zijn dat je twee ouders hebt die veel van je houden" zeg ik en neem een slok water. Ik miste mijn vader en ik had geen enkele kans meer om met hem te praten, of hem te zien of hem te zien lachen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Weet ik en ik houd van hen.' Ik zwijg en kijk Jamie aan. Ik dacht aan zjjn vader, zou hij nu ook aan zijn vader denken? Ik glimlach nog een keer. 'Weet je wat je weten wilde?' ik neem ook een slok water en kijk Jamie aan. Ik twijfel even. Moest ik over zijn vader beginnen? Ik betwijfelde het. Ik wilde de sfeer niet bederven. 'En hoe is jouw moeder,' vraag ik dus maar. Hopend dat dat niet de sfeer verpest, want ik kan me voorstellen dat hij het moeilijk vind. 'Als je wilt vertellen over dat soort dingen,' zeg ik. Onbewust zachtjes en voorzichtig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lachte kort om de zachtheid en voorzichtigheid in haar stem "Mijn moeder is een geweldige vrouw, ze was er voor me toen mijn vader overleed en heeft me verder opgevoed" ik keek even uit het raam "Ze is iemand die altijd andere probeert te helpen voordat ze aan zichzelf zal denken" ik keek weer naar Amy "Ze steunt me altijd in wat ik ook doe, zolang ik er maar gelukkig van word zegt ze altijd" ik lachte even "Kort samen gevat ik weet niet wat ik zonder haar zou moeten en ik hou van haar" ik glimlachte kort even "Ja ik weet het, niet zo spannend als jou verhaal maar dat was het" ik grinnikte even kort "Wil je nog wat weten" vraag ik lachend.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:35 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Je moeder lijkt in een paar opzichten op de mijne.' ik aarzel. De drang om te vragen hoe zijn vader was is groot, maar ik houd mijn mond. 'Jouw verhaal is misschien nog wel erger dan mij. Ik heb niemand verloren van wie ik houd,' zeg ik voordat ik er erg in heb. Ik bijt even op mijn lip en neem nog en slok water. Ik staar even naar mijn bord en kijk dan langzaam op. Niet wetend wat te zeggen, dis zwijg ik maar. 'ik weet niks meer om te vragen,' lieg ik en glimlach even. Ik geef hem een kus en glimlach even. Nog steeds vind ik mezelf dom om mijn actie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knikte "Ja ik ben mijn vader verloren maar hé het leven gaat door toch" ik glimlach even kort en kijk even naar haar. 'ik weet niks meer om te vragen,' zegt ze ook al weet ik dat ze liegt maar ik ga er verder niet op in aangezien ik nooit er over heb gepraat en ik er geen behoefte aan had. Mijn vaders overlijden was nog steeds een gevoelig iets en ik was er gewoon nog niet klaar voor om erover te praten. Ik keek even naar Dylan en bestelde nog een cola ik had geen zin meer in wijn, of alcohol straks ging ik nog rare dingen doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik weet dat hij weet dat ik lieg. Hij besteld cola. Ik kijk naar de jongen, een vriend van Jamie. 'Mag ik nog een glas wijn?' Ik kijk hem even aan en glimlach. Dan kijk ik naar Jamie. 'Dus je weet alles over mij wat je weten wilt?' Ik kijk hem aan en glimlach even, maar mijn gedachtes lagen nu bij zijn gevoelens. Wat zou hij voelen? Wat zou hij denken? Praat hij wel is met zijn vader? En hoe jieuwsgierig ik ook was. Elke vraag dwong ik weg uit mijn gedachtes. Ik glimlach en kijk naar Jamie. 'Het voelt goed. Hier samen met jouw zitten, bedoel ik.' Ik schenk hem een liefdevolle blik en kijk dan naar de jongen. Ober wilde ik hem eigenlijk niet meer noemen. Als dit met Jamie blijvend wad, zou ik hem zeker nog tegen komen en hem dan als ober behandelt te hebben... Nee, dat leek me niet zo goed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Ja het voelt inderdaad goed" ik glimlach "En ja voor nu weet ik ongeveer wel wat ik wil weten" ik grinnik kort en vlocht mijn vingers in met elkaar. Ik grinnikte kort en leunde weer achterover in mijn stoel, en nam een slok van mijn drinken. "Weet je ook genoeg over mij voor nu, of wil je nog wat weten over mijn school carrière of vroegere realties" vroeg ik plagend maar hoopte niet echt dat ze er op in ging ook al liet ik dat niet blijken en lachte maar een beetje en nam af en toe nog een slokje van mijn drinken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Weeeeesley? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik denk even na. Was het wel gepast om het over vroegere relaties te hebben? 'Vertrl maar over je school carrière,' grinnik ik. Ik kijk hem nieuwsgierig aan en glimlach even. Ik neem nog een slok van mijn wijn. Dan kijk ik Jamie weer aan. 'Ik weet niet of het nu zo leuk is om over vroegere relaties te hebben. Maar als je dat vertellen wilt mag je,' glimlach ik. 'Begin maar met school carrière.' ik grijns en pak met mijn hand de zijne. Dit voelde echt goed. Mijn blik gaat naar Dylan. 'Wat weet hij over ons?' Ik kijk Jamie aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Serieus Amy ik ga je nu niet vervelen met mijn hele leuke school verhalen, ik maakte maar een grapje" ik lachte kort en keek toen naar Dylan toen ze vroeg hoeveel hij wist, ik glimlachte "Hij weet dat ik graag een leuk meisje wou verassen met iets speciaals en verder stelt hij geen vragen" ik kijk weer naar Amy "Dus shhh" ik zet mijn vinger tegen mijn lippen "Hij weet niet dat ik je leraar ben en ik wil dat het liefst nog heel even houden voordat iedereen ons bespringt met vragen"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach en schud mijn hoofd. 'Ik zeg niks.' Ik zie de jongen met ons hoofdgerecht en glimlach. Ik kijk naar het lekkere eten voor mijn neus. Dan kijk ik op naar Jamie. 'Maar toch wil ik je leuke school verhalen weten,' lach ik en neem een hapje van mijn biefstuk. 'Of over je eerdere relaties.' Ik grinnik. Stiekem best wel nieuwsgierig naar zijn verhalen. Ik grinnik en wacht op zijn verhalen terwijl ik begin te eten


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ecen weg]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne