• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en geef een kus terug. Ik hoor de oma opstaan. Ze glimlacht naar Ons. 'Veel plezier nog en fijne avond.' ik glimlach naar haar. 'U ook.' Ze lacht en loopt de straat weer op. Ik gooi mijn benen over de bankleuning heen en leun tegen Jamie aan. 'Zullen we anders zo een restaurant opzoeken?' ik kijk Jamie vragend aan en geef een kus in zijn nek. Dan kijk ik de straat door op zoek naar testaurantjes. Maar zo snel zie ik niks. Ik glimlach. Hier zat ik wel lekker. Geen een bekend gezicht en dat voelde op een een of andere manier goed. Het gevoel niet stiekem hoeven te doen voelde goed. Ik druk nog een kus op Jamies lippen en geniet van de omgeving.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Veronica Madeline Green.

    Ik keek hem eventjes aan en haalde mijn schouders op.
    'Ik weet het niet' mompelde ik zachtjes.
    Er liep een meisje voorbij die afkeurend naar mijn pols keek.
    Ik wierp mijn blik naar beneden terwijl ik mijn arm bij me nam en mijn hand over de littekens legde.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knikte vriendelijk naar de oma en Amy vroeg naar een restaurant en ik lachte, tweede deel van de date. Ik stond op en pakte Amy haar hand "Goed plan" ik grinnikte kort en begon te lopen. Na een tijdje stonden we voor een frans restaurant en ik grinnikte "Dus mijn moeder heeft en vriend en die is de eigenaar van deze tent en heeft het een beetje prive voor ons gemaakt" zeg ik en glimlachte kort. Het hele restaurant zou leeg zijn en ik zag al hoe een ober onze kant op kwam om ons mee naar binnen te nemen "Ik hoop dat het je zal bevallen" ik grinnikte en trok haar mee naar binnen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson
    'Ik weet het niet.' mompelde ze zacht en tegelijkertijd liep een meisje voorbij. Ik zag haar even afkeurend kijken naar Veronica's arm en meteen legde ze haar hand over de littekens die zich daar gevormd hadden.
    Ik legde mijn hand over de hare en glimlachte haar even bemoedigend toe.
    'Laat ze kijken..' zei ik zachtjes en ik drukte een kusje op haar wang.
    Daarna pakte ik mijn mobiel en typte iets terug naar Jessica.
    Ik ben gelukkig met een ander nu, laat me Jes, ik ben klaar met je.
    'Jij nog iets toe te voegen?' vroeg ik tevreden aan Veronica.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik kijk hem verbaasd aan en loop vlug achter hem aan naar binnen. Het hele restaurant is leeg. Had hij dit geregeld? Ik kijk kijk verbaasd om me heen. Het zag er gezellig uit, heel gezellig. Ik kijk weer naar Jamie. 'Dit had toch helemaal niet gehoeven?' ik kijk naar de ober die ons naar een tafeltje leidt. Nog steeds verbaasd kijk ik om me heen. De eerste keer dat iemand zoiets voor me deed. De vraag of die vriend dan van Ons afweet laat ik varen. 'Wauw Jamie!' Ik kijk hem aan en geef hem een kus. 'Dit had echt niet gehoeven!' Ik grinnik en ga op een stoel zitten. Ik laat mijn blik nog een keer door het restaurant gaan. Het was er echt gezellig. Er hing een knus en liefdevolle sfeer. Ik kijk naar Jamie en schenk hem een liefdevolle blik en een warme glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    (Ik vraag me af wrm dat die gast die daarnet naar me riep; Bonsoir ! Raar keek toen ik goeienavond terugriep)

    Veronica Madeline Green.

    Ik keek naar zijn tevreden geizcht en schudde grijnsend mijn hoofd.
    'Aan je gezicht te zien ben je helemaal tevreden' lachte ik.
    Ik stond op van zijn schoot.
    'Laten we teruggaan naar school, de mensen willen hier toch dat we een kamer zoeken'.
    Ik dacht nu pas na over wat ik gezegd had, en kleurde lichtjes rood.
    Welja, zo erg was het toch niet, of wel ?

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik en nog voordat ik haar stoel voor haar naar achter kon schuiven als een heer ging ze zelf al zitten en lachte kort en ging op mijn eigen stoel tegenover haar. "Nee joh het was geen moeite, ik zei toch het was een vriend van mijn moeder" zeg ik en grijns kort. Ik laat mijn hand even omhoog schieten en de ober kwam weer aanrennen met een menu en een kan met water, en toen vroeg hij naar wat we wouden drinken en keek even naar Amy. Ik schonk alvast een glas water in dat je smaak papillen neutraliseert tijdens gangen door en keek toen weer vragend naar Amy "Voor mij een rode wijn en wat wil jij Amy" vroeg ik met een kleine glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik grinnikte voordat ik haar mee de MacDonalds uittrok.
    'Ik heb nog wel een kamer vrij..' fluisterde ik zachtjes in haar oor toen ik haar buiten even dicht tegen me aan trok en een kusje in haar nek drukte.. Ik liet haar echter ook meteen weer los, een beetje plagen mocht wel toch?
    Alsof er niks gebeurt was liep ik nonchalant door en kneep even mijn ogen dicht tegen de felle zon die aan de hemel stond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Een zachte grom verliet mijn mond waarna ik achter hem aanliep.
    Ik probeerde om niet verblind te worden door de felle zon en keek naar het schoolgebouw in de verte.
    'Waar is die kamer van je ?' vroeg ik onschuldig waarna ik mijn tong vluchtig over mijn lippen liet glijden.

    Brandon Jason Jefferson
    'Daar.' zei ik toen ik lachend naar het gebouw wees. Ik sloeg mijn arm om haar middel en al snel waren we bij het gebouw. De vrouw achter de receptie keek ons een beetje raar aan toen we zo binnengewandelt kwamen maar daar trok ik me niks van aan en ik nam Veronica mee naar mijn kamer.
    Gelukkig was het nu nog geen rommel, maar dat zou ook niet lang meer duren.
    'Welkom in mijn paleisje.' zei ik grinnikend toen ik de deur opengooide en mijn kamer werd onthuld.
    Zo speciaal was het niet, gewoon zoals elke normale kamer had het een bed en een nachtkastje tegen de muur en er tegenover stond een grote kledingkast.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik keek even rond.
    'Boeit me niet echt' zei ik waarna ik me omdraaide.
    'Ik ben allang blij dat mensen ons hier niet kunnen storen'.
    Ik sloeg mijn armen om zijn middel heen en plantte mijn lippen in zijn hals.

    Brandon Jason Jefferson
    'Haast schatje?' grinnikte ik toen ik de deur met mijn voet dicht trapte. Automatisch viel hij in het slot, dus niemand zou ons kunnen storen nu.
    Voorzichtig begeleidde ik haar naar mijn bed, tweepersoons wel te verstaan, en duwde haar zachtjes op haar rug neer.
    Ik ging een klein stukje boven haar hangen en drukte mijn lippen plagend op de rode plek in haar hals van eerder op de dag. Mijn vingertoppen gleden onder haar shirt over haar onderbuik heen en speelde met haar broekrand.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Zachtjes duwde hij me achteruit, waardoor ik op zijn bed belandde.
    Zijn lippen vonden het rode plekje terug waardoor een korte zucht mijn lippen verliet.
    Zijn vingertoppen gleden over mijn onderbuik tot aan de rand van mijn broek.
    Mijn handen vonden hun weg onder zijn shirt.
    Langzaam en vlinderzacht liet ik mijn vingertoppen over zijn borstkas en six-pack glijden.

    Brandon Jason Jefferson
    Haar vingertoppen gleden over mijn borst en mijn buik en in een snelle beweging trok ik onbewust mijn shirt uit.
    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, wat als ze zich super ongemakkelijk voelde, of als ik te snel ging.
    Ik probeerde niks te laten merken van mijn domme fout en schoof haar topje een klein stukje omhoog waardoor haar buik ontbloot werd. Zachtjes plantte ik mijn lippen op haar buik en vervolgde mijn weg met kleine, vlinderlichte kusjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Zonder het echt te beseffen was zijn shirt uit. Niet dat ik er iets optegen had.
    Hij schoof mijn topje een stukje naar omhoog em plantte zijn lippen op mijn huid.
    Mijn vingers dwaalden af naar onderen tot ik de rand van zijn boxer voelde.
    Ik liet mijn vingers over de elastische stof glijden, net erover zodat ik nog een stuk van zijn huid meehad.