• Topic-eigenaar; Beat.

Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.

Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.

Rooster:

~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

Risus mag ook een topic aanmaken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Amy Michels

Ik sla mijn armen Om zijn nek en accepteer de zoen met plezier. Gewillig zoen ik hem terug. Ik voel iemand die langs me heen loopt en me een duwtje geeft, maar negeer het. Ik zoen door. Van alles stroomt door me heen. Gevoelens die allee maar bevestigen dat ik verliefd op hem ben, ook al wist Ik dat wel zeker. Na een paar minuten stop ik de zoen. En kijk hem aan. 'Oke volgende keer, maar dan vertel je het ook echt. Je weet nu geloof ik alles over mij. Dus volgende keer ben jij aan de beurt,' grinnik ik. Ik geef hem nog een zacht kusje op zijn lippen en leg mijn hoofd even op zijn borstkas. 'Laten we naar jouw of mijn appartement gaan,' glimlach ik en kijk Jamie aan. Daar hadden we iets meer privacy. Ik grinnik en blijf zo staan

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik en een kleine victory deun gaat door mijn hoofd, ik hoef nu niks te zeggen, ik lach kort en kijk haar even aan nadat ze de kus stopt en glimlach liefjes. "Kies jij maar welk appartement we gaan" zeg ik dan en speel een beetje met een plukje van haar haar en geef haar nog een kusje op haar lippen en in haar nek en als laatst nog eentje op haar wang. Ik lach nog een keer, het was best erg want als ik bij Amy was leek het net of ik alleen maar kon glimlachen.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Amy Michels

Ik lach. 'Mijne? Bij jouwe zijn we al geweest.' Ik grijns en pak zijn hand. Vrolijk loop ik richting de auto wat nog wel een eindje lopen is. Ik kijk Jamie af en toe aan. De glimlach op mijn gezicht blijft. In mijn hoofd speelt een vrolijk deuntje zich af. Ik grinnik en kijk Jamie weer aan. De drang om te zingen is groot, maar ik doe het niet. Onverwachts spring ik op Jamies rug. 'Zo. Kan je me dragen naar de auto,' vraag ik lachend. Ik geef een kus in zijn nek en trek dan mijn jurkje weer wat naar beneden, omdat je dan mijn onderbroek ziet. Ik grijns en kijk om me heen.

*Moet weg alweer,, ik ga school spullen gaan kopen*

[die heb ik al:) veel plezier! Hoe laat ongeveer terug? X]

* c: ik weet het niet zeker ^^ x*

Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach kort en knik "Ja jou appartement is goed" ik loop met haar mee en voel opeens hoe ze op mijn rug springt en ik vang haar behendig op. Ik grinnik kort "Natuurlijk kan ik jou dragen" ik lach even en begin weer te lopen. "Serieus Amy wat eet jij wel niet" ik doe nep verontwaardigd maar ik zeg het op een lacherige toon en grinnik er achteraan. "We zijn er mevrouw" zeg ik deftig en laat haar van mijn rug glijden als we bij de auto zijn en grinnik en loop naar de bestuurderskant.

Amy Michels

'He zeg je nou dat ik te zwaar ben?' Ik grinnik. Als we bij de auto staan belandt ik behendig op mijn voeten. Ik trek de deur open en ga zitten. Ik wacht tot hij wegrijdt. Ik zet muziek aan en zing vrolijk met de muziek mee. Ik grijns en kijk Jamie aan. Zodra hij zit geef ik hem een kus op zijn lippen. 'Ik wijs wel de weg naar mijn appartement.' Ik ga recht op zitten en kijk om me heen. Ik kijk automatisch weer naar Jamie en blijf in zijn ogen kijken. Ik glimlach even en blijf gewoon recht in zijn ogen kijken.

Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even "Ik zou nooit zeggen dat je te zwaar bent" ik lach kort en begin te rijden. Amy zet de radio aan en ik begin weer te lachen en dan geeft ze me een kus op mijn lippen, ik probeer mijn ogen op de weg te houden. "Amy als je geen ongeluk wilt veroorzaken wil je me dan niet afleiden" zeg ik met een klein lachje en versnel een beetje. Ik laat mijn hand op het stuur en zet de andere op de arm leuning en ga wat naar achter zitten in mijn stoel terwijl ik rustig naar Amy haar aanwijzingen luister.

Amy Michels

Ik lach. 'Ik jouw afleiden?' Ik kijk uit het raampje en laat mijn hofd rusten. 'Sorry. Zal ik niet doen, ik wil inderdaad nog even blijven leven,' grinnik ik en kijk hem weer aan. We reden inmiddels in onze eigen stad. Ik gaf zo goed mogelijk aanwijzingen. Ik lachte toen ik de straat herken. 'Parkeer hier maar. De kans is groot dat het druk is voor het appartementencomplex.' Ik glimlach even en wacht geduldig. Zodra de auto stilstaat stap ik uit. Ik pak mijn tas en wacht op Jamie. Dan begeef ik me richting mijn appartement en pak alvast de sleutels. Het ware grote appartementen, maar volgens mij was mijne wel de druppel. Mijn vader gaf het niet toe, maar volges mij waren het twee appartementen die hij aan elkaar had laten maken.

Risus schreef:
    Wesley Dylan Marshall.

Nadat ik de eerste hap van het smerig uitziende eten in mijn mond heb zitten, gooi ik de vork terug op tafel en hou mijn hand voor mijn mond. Ik kan veel hebben, maar dit is echt gewoon vies. Snel, met behulp van wat water, slik ik het met moeite door. "Goedemorgen," Begroet ik Sam. "Dit is niet, echt helemaal niet, te wreten" Klaag ik dan over het eten.

Sam
    ''Morgen,'' grinnikte ik nonchalant, en knikte instemmend.
    ''Vertel mij wat,'' zuchtte ik. Ik had maar éen hapje van dat spul genomen, en ik hoorde nu mijn maag knorren.
    ''Geweldig,'' klaagde ik, en liet mijn hoofd met een zucht op tafel vallen. ''Er komt een dag dat ik hier sterf door verhongering, ofzo,'' mopperde ik.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jamie Alexander Cooper
    Ik lachte kort "Ja je leid me af" ik herkend de omgeving al weer wat meer en luisterde naar de laatste dingn die ze zei en parkeerde zo als ze zei. Ik keek om me heen en lachte kort "Mooie omgeving hier" zei ik lachend en keek har aan, ik deed mijn auto op slot en liep snel achter Amy aan.

*sorry kort stukje*

Wesley Dylan Marshall.

"Morgen" Grinnikt ze nonchalant en knikt even instemmend over het vieze eten. "Vertel mij wat," Zucht ze. "Ik hoop dat ze hier de komende dagen andere dingen gaan serveren, anders zorg ik er persoonlijk voor dat dat gaat gebeuren" Ik grinnik even en kijk haar nu met een glimlach aan. "Geweldig" Klaagt ze en laat haar hoofd met een zucht op tafel vallen. "Er komt een dag dat ik hier sterf door verhongering, ofzo" Moppert ze. "Je hebt altijd je chocola nog en ik mijn gummiberen, maar laten we nu eerst maar op zoek gaan naar een goed hotel, of wat dan ook, waar je in ieder geval een goed ontbijt kunt krijgen" Voordat ze antwoord kan geven of even instemmend kan knikken, sta ik op en pak haar pols vast om haar vervolgens mee naar buiten te slepen. "Ik heb geld bij me, dus ik trakteer"

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Sam
    ''Je hebt altijd je chocola nog en ik mijn gummiberen, maar laten we nu eerst maar op zoek gaan naar een goed hotel, of wat dan ook, waar je in ieder geval een goed ontbijt kunt krijgen,'' zei Wesley, en voordat ik kon zeggen dat ik even mijn geld ging halen trok hij me mee.
    ''Ik heb geld bij me, dus ik trakteer,'' zei hij, en ik keek hem verbaasd aan.
    ''Weet je het zeker?'' vroeg ik hem, terwijl ik me nog steeds mee liet trekken. ''Ik bedoel- ik heb nog wel geld, want meestal is het niet erg goedkoop of zo..-'' zei ik snel, maar ik had al snel door dat het niet zo veel zin had om te protesteren.

[Ik kan soms een beetje laat reageren omdat ik ondertussen een film kijk :3]