• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Ik gooide de kast terug dicht en liet de tv weer weggaan.
    'Eerst zwemmen' zei ik beslist waarna ik mijn tas nam en de trap opliep.
    De tredes waren niet met elkaar verbonden, maar kwamen uit de muur, iets waar mijn moder bekend voor stond.
    'Je mag meekomen hoor' lachte ik toen Brandon bleef staan.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze liep een rare trap op en ik bleef even verward staan.
    'Je mag meekomen hoor.' zei ze lachend en ik liep achter haar aan de trap op.
    'Ik kom al hoor.' zei ik grijnzend en ik bleef even staan om te kijken welke deur van de 10, als het er niet meer waren, naar Veronica's kamer leidde.
    'Die.' zei ik en ik trok een van de deuren open, oeps dat was de badkamer. Beschaamd deed ik de deur weer dicht en keek ik glimlachend naar Veronica.
    'Welke moeten we hebben?' vroeg ik toch maar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik keek hem grijnsend aan. Daarna wees ik naar 1 van de 3 dubbele deuren die zich bevonden, helemaal vanachter in de gang.
    Niet allemaal naast elkaar natuurlijk.
    'Die daar'.

    Brandon Jason Jefferson
    'Die daar.' zegt ze als ze naar 1 van de deuren wijst.
    Ik grinnik en loop naar de deur toe. Ik hou hem netjes voor haar open en wacht tot ze naar binnen loopt. Een kamer die net zo groot is als onze keuken en woonkamer bij elkaar komt tevoorschijn.
    'Wauw, nu snap ik waarom je niet blij bent met je kamer op school.' grinnik ik als ik op haar bed ga zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    ''Voel je vereerd, het is heel wat als ik mezelf moet weerhouden om te kwijlen, O'Donnel,'' grijnsde ik, en liep naar hem toe. Aangezien mijn hakken nog ergens in het zand lagen, ging ik op mijn tenen staan, sloeg mij armen rond zijn nek en drukte mijn lippen op die van hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    'Deze valt nog goed mee in vergelijking met mijn ouders hun kamer in het huis waar ik echt woon, dit is meer het huis dat ik kan gebruiken als ik wil, mijn ouders komen hier niet meer'.
    Ik trok mijn shortje uit en liet het langs mijn benen naar beneden glijden.
    Mijn topje volgde, niet langs mijn benen natuurlijk.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel de dekens over me heen en zucht even, ik sluit nijn ogen en voel mijn adem weer normaal worden. "hmm ik zilei toch, vrijdag was te ver weg" ik grinnik even en kijk haar aan. Ik zie hoe haar ogen de mijne doorboren nadat ze me een kusje had gegeven en ik kijk haar geschrokken aan "wat" vraag ik en ze begint over een condoom enzo en ik glimlach kort "slik je de pil" vraag ik, ik.wist dat de meeste.meisjes die slikte en boig me naar haar toe. Ik drukte zacht mijn lippen op de hare "en anders halen we morgen ochtend toch de morning after pil" zeg ik en kus haar nog een keer "komt helemaal goed lief" zeg ik zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik langzaam en glimlach even. Het was een opluchting dat hij zo relaxt bleef. Vanbinnen raakte ik nogal in paniek. Misschien moest ik toch naar mijn moeder gaan luisteren. gelijk nadat het uit was met Luke ben ik gestopt met de pil. Simpelweg omdat ik dacht er nooit meer aan te beginnen na zo'n ervaring. Ik kijk Jamie aan. 'Nee ik slik de pil niet meer. Ben er sinds drie maanden mee gestopt,' mompel ik en ontwijk zijn blik. Omdat ik weet dat het dom en onnozel is en hem simpelweg niet onder ogen hoef te komen. Ik bijt op mijn lip en staar naar het plafond. Als ik naar de hypotheek moest zou ik de begin van de les missen. En hielpen die Dingem wel goed? Ik zou het niet weten en ik betwijfelde het. Maar misschien moesten we de zorgen voor morgen bewaren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zag dat ze zich zorgen maakte en ik probeerde haar een beetje gerust te stellen, ik glimlach kort en kijk haar aan "geloof me oke" ik bleef haar een beetje aankijken "morning after pil is super betriuwbaar" ik pak haar hand en kus haar voorzichtig. "Ik haal hem morgen wel" zeg ik weer. "waar kan ik de badkamer vinden" vraag ik "ik heb zin om te douchen" ik kuste haar weer "zin om mee te gaan" vraag ik lachend en trek haar overeind zodat we zitten. Ik druk mijn lippeb tegen haar nek "ik hou van je" fluister ik "ik jou van je" fluister ik weer en zeg het nig een paar keer en kus haar nog een keer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Zijn woorden deden zijn werking. Er komt een glimlachje op mijn gezicht. 'Jij kan die pil niet halen, jij hebt wel wat Beters te doen,' grinnik ik. 'En ze zien jouw al aankomen. Normaal halen meiden die namelijk denk ik,' grijns ik weer. Ik geef hem ook een kus. 'De bad-' ik luister Naar zijn voorstel. 'Ik ga in bad,' grijns ik. 'Je mag mee.' ik grinnik. Pak de dekens en als die om mijn blote lichaam. Ik voel van zijn lippen in mijn nek. Hij blijft die woorden die ik zo graag van hem herhalen. Ik grinnik. 'Je valt in herhaling Cooper,' grijns ik. 'Maar ik houd ook van jouw.' met de dekens om me heen geslagen loop ik naar de badkamer die aan mijn slaapkamer grenst. Ik loop naar de badkuip waar je gemakkelijk met zijn 2en in kan, misschien wel met 3. Ik zet het Bad aan op heerlijke tempratuur en loop dan weer de slaapkamer in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    'Waarom slaap je dan in godsvredesnaam op school als je zo'n huis op loopafstand hebt?' vroeg ik en ik liet me verslagen achterover op het bed vallen.
    Veronica kleedde zich uit om haar bikini aan te trekken en ik staarde naar het plafond.
    'Ik denk dat ik mijn spullen haal en gewoon hier blijf slapen hoor.' zei ik toen ik even grijnzend naar Veronica keek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even kort en toen ze net wou vertellen waar de badkamer was toen ze met een ander voorstel kwam dat me liet glimlachen "Ik kom graag mee" zeg ik metveen glimlach. Ze slaarbl de dekens om haar heen en loopt weg uit de kamer. Ik laat me weer plat op bed vallen en kijk naar het plafond. Na eeb tijdje hoor ik haar weer de kamer inlopen en.lach naar haar "i het bad klaar voor gebruik" vraag ik lachend en loop naaar haar toe en druk een zacht kusje op har lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Als je in een half leeg Bad wilt, dan wel.' ik lach en geef hem ook een kus. Dan loop ik door naar mijn kledingkast en pak er schone kleren uit. Niet iets speciaals, gewoon een simpele spijkerbroek en een leuk hemdje. Ik gooi de dekens terug op het bed en loop dan naar Jamie. 'Kom je dan?' Ik pak zijn hand en trek hem gewoon achter me aan. Ik trek een kast open en pak twee handdoeken. Ik leg ze ergens neer en loop dan naar het bad. Die was al aardig vol gelopen. Ik steek even mijn hand erin om te voelen hoe de temperatuur is en loop dan door naar een laatje vol met badspulletjes. Ik grinnik en kijk Jamie aan. 'Wat wil je er in hebben,' Vraag ik hem lachend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Veronica Madeline Green.

    Ik begon te lachen.
    'Ik voel me gewwo niet veilig, alleen in zo'n groot huis, hoeveel bewakingssystemen ik ook heb'.
    Ik liet me naast hem vallen en draaide me op mijn buik.
    'Viel je vrij om al je spullen te halen, dan doe ik dat ook even'.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even "dan wachten we gewoon nog even toch" ik ga rechtop zitten en kijk om me heen en lach een beetje. Ik zue hoe Amy naar haar kast loopt om kleding te pakken. Dan pakt ze mijn hand en trekt me mee naar de badkamer en begint in een lte rommelen ik kijk een beetje mee over haar schouder en haal mijn schouders op "het maakt me niet veel uit, kies maar gewoon wat" zeg ik.als antwoord op haar vraag en leun tegen muur aan terwijl ik naar haar kijk.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.