• Topic-eigenaar; Beat.

Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.

Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.

Rooster:

~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

Risus mag ook een topic aanmaken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Veronica Madeline Green.

Op sommige momenten, waaronder dit moment, was ik zo blij dat mijn instinct me altijd hielp.
    Niet nadenken, gewoon doen.
    Zijn hand streek over mijn gezicht heen terwijl hij me met een bemoedigende blik aankeek.
    Ik krulde mijn vingers om de rand van zijn boxer en trok die extra langzaam naar beneden.

Amy Michels

Ik lach. 'Ik heb me bedacht. Toch geen beloning.' vrolijk eet ik door. Als ik het taartje op heb kijk ik Jamie aan en grinnik even. 'Maar je was wel braaf hoor ,' grinnik ik en kijk om me heen. Dylan neemt mijn bord weer mee. Ik kijk Jamie triomfantelijk aan. Ik grijns en drink nog even mijn water op. Dan leun ik tevreden Achterover en kijk om me heen. Ik ga even met mijn hand door mijn haren en kijk automatisch weer naar Jamie. Geen beloning voor hem.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jamie Alexander Cooper
    Ik leun achterover in mijn stoel en zet mijn elleboog op de armleuning en steun mijn hoofd in mijn hand terwijl ik haar aankijk. "Niet eens" vraag ik teleurgesteld "Maar ik was zo braaf" zeg ik nep dramatische en kijk haar met grote ogen aan. "Maar zullen we gaan" vroeg ik en ging alvast staan, "Ik ga dan alvast betalen" zei ik en liep snel naar de kassa en keek Dylan aan. "Ze is aardig" zei hij en ik knikte "Ja zeker" hij besloot om te zwijgen en ik betaalde snel "Ik zie je" zei ik "En bedankt nog gast" zei ik en gaf hem een soort man-hug en liep snel weer terug naar Amy.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Brandon Jason Jefferson
    Tergend langzaam trok ze mijn boxer naar beneden en ik beet op mijn lip toen mijn erectie tevoorschijn kwam. Wat moest ze nu wel niet van me denken eigenlijk..
    Schamen deed ik me niet zo snel, maar in deze situatie toch wel een beetje, dadelijk dacht ze dat ik het alleen deed om haar in bed te krijgen.
    Naar beneden durfde ik niet te kijken, bang voor Veronica's gezichtsuitdrukking en bang voor wat er komen zou.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Veronica Madeline Green.

Hij beet op zijn lip, alweer.
    Het was een gexwoonte waar hij me mee gek maakte, zeker in deze situatie.
    Even werd ik bang aangezien Brandon niet echt klein was, maar ergens vaag hoorde ik een onbekend persoon zeggen dat je altijd bang wordt van de grote als het je eerste keer is.
    Ik drukte een vlinderzacht kusje op zijn eikel en kroop toen weer naar boven.

Brandon Jason Jefferson
    'Waarom doe je me dit aan?' fluisterde ik zacht toen ze weer naar boven kroop. Damn, wat hield ik veel van dit meisje, niet alleen om wat ze met me deed, of hoe ze eruit zag, maar hoe ze het deed. Zo elegant en liefelijk.
    Ik draaide ons om zodat ik boven op haar lag en begon meteen kleine kusjes op haar bovenlichaam te drukken. Even nam ik haar tepel in mijn mond en zoog er zacht op, daarna drukte ik zachte kusjes net boven de rand van haar slipje en ik keek even door mijn wimpers naar boven.

Veronica Madeline Green.

Hij draaide ons om waardoor hij bovenaan kwam te liggen.
    Meteen begon hij met het plantten van kusjes op mijn bovenlichaam.
    Af en toe rolde er een zachte zucht over mijn lippen.
    Ik sloot mijn ogen maar opende die weer toen hij eventjes aan mijn tepel zoog.
    Mijn ademhaling versnelde en mijn hart klopte 2 keer zo hard.

Brandon Jason Jefferson
    Een reactie kwam er niet en mijn vingers sloten zich om de stof van haar slipje voordat ik het ding langzaam van haar benen afgleed. Ik drukte een kusje aan de binnenkant van haar bovenbeen en kroop toen weer omhoog.
    Mijn gezicht hing boven het hare, net een stukje erboven.
    'Wat wil je liefje?' vroeg ik toen ik een pluk haar uit haar gezicht streek. Ik wilde geen dingen doen tegen haar zin..

(sorry ecgt waar, maar mijn ogen vallen echt dicht)

Amy Michels

Ik grinnik. 'Nee niet eens,' lach ik. Hij staat ik op en loopt weg. Ik zie hem met Dylan praten en glimlach even. Dan sta ik op en pak mijn tas. Als Jamie weer bij me staat geef ik hem een kus. Dan kijk ik naar Dylan. 'Doei,' glimlach ik. Hij steekt zijn hand op en glimlacht. Ik pak Jamie'S hand en verstrengel onze vingers. Ik loop alvast richting de deur en trek daardoor Jamie ook mee. Zodra we op de straat zijn kijk ik hem aan. 'Deze avond is geweldig,' glimlach ik en geef hem nog een kus. 'Misschien dat je daarvoor nou weer wel een beloning krijgt,' grinnik ik. Ik loop met de mensen mee op straat, Jamie's hand in de mijne. Ik glimlach en kijk hem aan. 'Amy?' Het klinkt vragend en aarzelend. Ik draai me zo normaal mogelijk om en kijk recht in het gezicht van een meisje net zo oud als mij. Ik zou niet weten hoe ze me kent. Voordat ik iets kan zeggen geeft ze me een knuffel. 'Eh hoi,' krijg ik eruit en doe een stap naar achter. 'Hoe gaat het met je?' Ik probeer nog te
    Bedenken wie het is. 'Goed.' Ze knikt en lacht vrolijk. Nu pas lijkt ze Jamie op te merken. Ze lacht even naar hem en kijkt mij dan weer aan. 'Ik heb je echt lang niet gezien zeg! Nu twee jaar denk ik. Dans je nog steeds?' Opeens schiet het me te binnen. Jessica. Ze zat vroeger bij me in de les bij dansen en toen ik privé les had elke keer na me. Ze is de enige die ongeveer de waarheid kent. 'Ja ik dans nog steeds,' glimlach ik. 'Jij?' 'Nee, het ging niet zo goed met mijn studie. Wat studeer Jij dan?' 'Ik zit op een dansschool. Hè maar Jess, geef me anders je nummer. Spreken we nog een keertje af.' Ze glimlacht. 'Prima idee.' ik lach en pak mijn mobiel. Ze geeft me haar nummer en ik geef de mijne. Dan loopt ze na een gedag tegen ons weer weg. Ik zucht opgelucht en kijk Jamie aan. Ik pak zijn hand weer en kijk hem even aan. 'Zo had je nog plannen?'

Jamie Alexander Cooper
    Amy trok me eerst mee het restaurant uit voordat ik nog wat kon zeggen en we stonden toen weer op straat, ze begint te praten en zegt dat ze het geweldig vond en ik glimlach. "Ik ben blij dat je het leuk vond" en ik hoor nog hoe ze praat over een beloning ik grinnik even. En dan hoor ik opeens Amy haar aan en in reflex laat ik haar hand los en doe een klein stapje zijwaarts terwijl Amy en het meisje aan het praten zijn. Ze wisselen nog snel telefoon nummers uit en dan vertrekt het meisje weer ik kijk haar even na en richt me dan weer op Amy. Ze pakt mijn hand weer en vraagt naar nog andere plannen en ik schud lachend mijn hoofd "Nee sorry verder niks gepland, ik dacht het is misschien wel prettig als de avond ongepland was" ik glimlach naar haar en trek haar wat dichter tegen me aan voordat ik weer verder loop in een willekeurige richting.

Amy michels

'Daar heb je gelijk in.' ik lach en sla mijn arm om zijn middels. 'Ik had haar 2 jaar niet meer gezien, dus je hoeft je geen zorgen te maken.' Ik glimlach naar hem en druk een kus op zijn lippen. Ik loop rustig door. 'Dus wat gaan we doen? Blijven we hier of gaan we naar iemands appartement?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach. Het gesprek van Jessica verdwijnt uit mijn hoofd. Wetende dat mijn gedachtes vanavond naar haar zouden gaan. Ze was vroeger een hele goede vriendin en toe opeens was dat weg. Mede dankzij mij.

Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach en loop met haar mee "Ik maak me geen zorgen als jij zegt dat het goed is" ik sla mijn arm om haar schouder en kijk voor me uit. Ik dacht even na en keek haar even aan "Geen idee zeg jij maar wat je wilt" ik kijk haar lachend aan. Ik negeerde de trilling van mijn telefoon in mijn broekzak en drukte een zacht kusje tegen Amy haar wang en glimlachte weer. "Ik vind het in iedergeval tot nu toe een geslaagde avond" grinnik ik en laat haar weer los. Ik kijk rustig om me heen en geniet van het frisse windje tegen mijn huid en een genietend zuchtje verlaat mijn mond.

Amy michels

'Het is een geslaagde avond.' ik glimlach en kijk hem aan. 'Wandeling en dan terug naar de auto?' Ik kijk hem vragend aan. Het weer, deze avond... Alles is perfect. Ik glimlach en kijk Jamie vanuit mijn ooghoek aan. Ik glimlach naar hem en druk een kus op zijn lippen. Ik laat mijn arm van zijn middel glijden en pak zijn hand. Vrolijk loop ik door. 'Maar serieus. Ik wil weten over je scho periode.' Ik grijns en kijk hem aan. 'Please vertel het me,' smeek ik hem met mijn liefste en onschuldigste blik aan. Ik grijns.

[ecen zwemmen]

Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach kort en knik dan in bevestiging "Ja is goed we moeten toch nog een stuk naar huis rijden" ik grinnik en loop samen met Amy weer verder en kijk af en toe naar haar. Ik schud lachend mijn hoofd "Andere keer" zeg ik als antwoord op haar vraag en glimlach "Laten we het erop houden dat ik me niet altijd aan de regels hield" zei ik weer om het daarop te houden voor nu. Ik stopte even met lopen en legde mijn armen rond haar middel en drukte mijn lippen weer tegen de hare, ik beet speels op haar onderlip voordat ik haar mond binnenging met mijn tong en speels met de hare speelde.