• Topic-eigenaar; Beat.






    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Ja mooie omgeving.' Ik loop naar mijn appartement en open de deur. Ik kijk Jamie aan en houd de deur voor hem open. Ik bekijk even mijn appartement en glimlach. Ik doe de lichten aan. We komen in een klein gangetje waar de danszaal, woonkamer en mijn slaapkamer op uitkomen. Ik schuif de deur open waar al mijn schoenen en jassen liggen en trap mijn schoenen daar uit. Ik hang mijn jas op en kijk Jamie aan. Ik sluit de deur weer achter hem. Ik Leun even tegen de muur en kijk om me heen. Mijn blik valt op de danszaal waarvan de deur open is. Vlug trek ok die dicht en loop dan naar de woonkamer. 'Wil je iets drinken?' Ik kijk Jamie vragend aan en loop dan naar de keuken die aan de woonkamer ligt. De keuken en woonkamer zijn eigenlijk 1 ruimte.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik loop samen met haar naar binnen en kijk een beetje om me heen als we binnen zijn, haar ouders hadden in ieder geval geen geld gebrek en deed haar na en trok mijn schoenen uit. Ik loop haar achterna naar de woonkamer en blijf maar een beetje om me heen kijken "Ja lekker, schenk maar wat in" antwoord ik haar en ga op de bank zitten. "Groot appartement heb jij voor jezelf" zeg ik lachend en leun wat naar achter en laat mijn handen op mijn schoot liggen terwijl ik wacht op Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ja,' glimlach ik. Ik was er niet altijd blij mee. S' nachts was de stilte onversraaglijk en hadden mijn gedachtes alle ruimte. Ik loop naar het aanrecht en trek de koelkast open. Er stond niet echt veel in de koelkast. Ik loop naar de wijnkoeler en trek die open. Er staat nog een rode wijn, maar veel meer eigenlijk niet. Ik pak de fles eruit. Een glaasje en meer niet. 'Wijn of water, cola of Ice tea?' Ik zet het allemaal op het aanrecht en kijk naar Jamie die op de bank zit. Ik leun tegen het aanrecht en pak voor mij een glas wijn. Ik glimlach naar hem en veeg een lok haar uit mij gezicht. Ik kijk even om me heen en glimlach. Dan kijk ik weer naar Jamie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach kort "Ja best eenzaam in zo'n groot huis" ik leun nu helemaal tegen de rug leuning aan en leg mijn benen over elkaar. 'Wijn of water, cola of Ice tea?' hoor ik haar stem vragen en ik haal mijn schouders op en bedenk me dan dat ze het niet kan zien "Doe maar wat,, het maakt niet zo veel uit." ik kijk haar aan en glimlach liefjes. Ik voel mijn telefoon trillen en pak hem snel uit mijn broek zak en kijk op het schermpje wie het is en zie dat het mijn moeder is. Ik lees snel het bericht en steek hem weer in mijn broekzak dat was weer iets voor later.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Aragog schreef:
    Sam
    ''Je hebt altijd je chocola nog en ik mijn gummiberen, maar laten we nu eerst maar op zoek gaan naar een goed hotel, of wat dan ook, waar je in ieder geval een goed ontbijt kunt krijgen,'' zei Wesley, en voordat ik kon zeggen dat ik even mijn geld ging halen trok hij me mee.
    ''Ik heb geld bij me, dus ik trakteer,'' zei hij, en ik keek hem verbaasd aan.
    ''Weet je het zeker?'' vroeg ik hem, terwijl ik me nog steeds mee liet trekken. ''Ik bedoel- ik heb nog wel geld, want meestal is het niet erg goedkoop of zo..-'' zei ik snel, maar ik had al snel door dat het niet zo veel zin had om te protesteren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik bijt mijn kaken op elkaar en pak nog een glas wijn. Hij had het gelijk door. Het was hier eenzaam. Ik Loop met twee glazen wijn naar de bank en ga naast hem zitten. Ik neem een slok wijn. Even is er die doodse stilte waar ik niet tegen kan. Ik sta gelijk op om de muziek aan te zetten. Het was hier eenzaam, dat wist ik ook wel. 'Het is hier wel eenzaam ja, maar ik ben hier alleen in het weekend.' Ik haal mijn schouders op en glimlach even. Ik kijk Jamie aan en laat me dan onderuit zakken op de bank. Ik kijk even om me heen en dan weer naar jamie. Het was niet zo zeer dat het appartement niet gezellig was ingericht, want hij was leuk ingericht. Maar het is te groot om alleen te zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik neem mijn glas aan en neem een slokje, ik zie hoe ze opstaat en wat muziek opzet en ik glimlach naar haar. "Ja het scheelt als je er niet vaak bent" ik lach even kort en kijk haar aan. Ik zet mijn glas neer en kijk naar Amy "Het is zo raar hoe je me altijd laat glimlachen als ik naar je kijk" grinnik ik en buig me een beetje naar haar toe en druk een zacht kusje op haar lippen. Ik schuif wat naar beneden en kus haar wang en kaak en dan weer haar lippen, ik strijk met mijn tong langs haar lip en ga haar mond binnen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Vlug zet ik mijn glas wijn weg en voordat ik nog kan reageren voel ik zijn lippen al op de mijne en even later zijn tong met de Mijne spelen. Ik ga liggen en trek hem boven op me. Ik sluit mijn ogen en het gevoel van eenzaamheid trekt weg. Ik sla mijn armen Om zijn nek en geniet van het moment. Ik neem een beetje afstand en kijk hem aan. 'Jij laat mij ook glimlachen,' glimlach ik en druk nog een kus op zijn lippen. Ik kijk hem aan en speel met de plukjes van zjjn haar. Mijn mobiel gaat af, maar ik negeer hem. De display licht op. Ik kijk er even naar en zie hem op het aanrecht liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Veronica Madeline Green.

    Mijn adem stokte even in mijn keel toen hij een kusje aan de binnenkant van mijn bovenbeen drukte.
    Beiden waren we ondertussen naakt.
    'Wat wil je liefje ?' vroeg hij, toen zijn gezicht opnieuw boven het mijne hing.
    Ik krulde mijn arme om zijn nek heen en boog voorover naar zijn oor.
    'Jou'.
    Ik drukte een kusje op zijn oorschelp, beet eventjes in zijn oorlel en ging terug liggen.

    Brandon Jason Jefferson
    'Jou.' zei ze en ze beet even in mijn oorlel voordat ze weer terug ging liggen.
    Ja, daar had ik ook weinig aan.. Nu wist ik nog steeds niet wat ik wel kon doen, en wat ik niet kon doen..
    'Mij heb je al.' zei ik grijnzend en ik voelde hoe de kramp in mijn armen ontstond, toch nog best zwaar om zo boven haar te hangen. Ik besloot om toch maar langs haar te gaan liggen, dan kon ze zelf beslissen wat ze wilde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik lachte zachtjes en legde mijn handen over mijn gezicht.
    'Een pannekoek met slagroom dan' zei ik grijsend.
    Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en liet mijn wijsvinger over zijn lippen strijken.
    'Hetzelfde als jij wilt'.

    Brandon Jason Jefferson
    'Ik was het voor je gaan halen hoor.' zei ik lachend en ik draaide me op mijn zij naar haar toe.
    'Je moet het niet voor mij doen he,' zei ik, 'Alleen als je het zelf ook wilt. Ik wil je niet dwingen..' maakte ik mijn zin af.
    Wie weet voelde ze zich wel gedwongen door hoe ik nu naast haar lag ofzo, je wist het maar nooit..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel hoe ze me boven op haar trekt en ik kan het niet laten om even te grinniken, ik kus haar door en voel haar armen om mijn nek. Ik zet mijn handen aan weerzijde van haar middel en voel hoe ze weer terug trekt, 'Jij laat mij ook glimlachen,' ik grinnik als ze dat zegt en voel dan weer haar lippen kort op de mijne. Ik voel haar handen die met mijn haar speelt en grinnik weer, niet veel later hoor ik haar telefoon. Ik buig me naar haar toe en kus haar nek "Negeren" fluister ik tegen haar huid en strijk met mijn vingertoppen langs haar heup.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik. 'Ja, ik negeer het,' fluister ik en ga met mijn handen over zijn rug. Ik glimlach en druk een kus in zijn nek. Dan leg ik mijn hoofd op het kussen en sluit mijn ogen. Weer gaat mijn mobiel af en weer negeer ik hem. Ik druk mijn lippen op die van Jamie en sluit mijn ogen. Ik laat me meeslepen in de kus die overgaat in een gepassioneerde zoen. Dan dringt de deurbel tot me door en ook die negeer ik. wat moest iemand nou weer van me?! Bijna iedereen weet dat ik op de campus hoor te zijn. Wat hebben ze dan hier te zoeken?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Veronica Madeline Green.

    Ik schudde zacht lachend mijn hoofd en keek hem daarna in zijn ogen aan.
    'Moest ik het niet willen dan lag ik nu niet naakt naast je' zei ik gemeend, 'En daarnaast, ik zou het niet over mijn hart rkijgen om je in jouw toestand achter te laten' zei ik grijnsend.