• Ik was dus in de Play Store aan het kijken voor nieuwe (gratis) eBooks (ik heb deze vakantie 15 eBooks uitgelezen :'D Heb echt nieuwe nodig.) dus toen kwam ik een app tegen die me wel aansprak, Wattpad. Goeie recensies en zo blablabla, alleen viel het me op dat bij echt 60% is het niet meer van de recensies stond ‘‘I've read some of the books and now I write my own!’’ of iets in die trant. Oké, vreemd maar bon. Ik gedownload, kon je kiezen uit categorieën. Ik klikte op Teen Fiction en kreeg bijna alléén maar 1D fanfiction te zien, bleek dat het een app was echt puur voor zelfgeschreven verhalen. Bummer :'D En er was nog wel een categorie voor ''Fan Fiction''. Maar in ieder geval, voor degene die houden van 1D fanfiction én een smartphone hebben met Andriod (Ik weet niet of hij ook beschikbaar is voor iPhone etc. Vast wel. Zelf heb ik een HTC Sensation XL), is dit dus echt iets voor jou :'
    D. Ze hebben echt allerlei verhalen in het Engel, Frans, Duits en Nederlands, en nog heel veel talen. Ze hebben ook nog andere fanfiction etc, dus Idk. Ik denk ik meld het even :'D Daarbij denk ik dat ik best een goed verhaal/boek-iets heb gevonden bij Teen Fiction. Geen 1D iig :'D

    -en ehm, mogen dit soort topics wel? Anders schaam ik me best hahaha. Newbie etc-


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Wattpad is een platform voor zelfgeschreven verhalen op het internet xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Wattpad is een platform voor zelfgeschreven verhalen op het internet xd
    Ja ik had daar dus nog nooit van gehoord ;o Ik denk leuk, gratis eBooks :'D Gratis waren ze iig wel haha. Maar 't is dus niet alleen een app? (Goh volgens mij is dat een hele blonde vraag.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:11 ]


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    I already use Wattpad for a very long time, only reading the English stories. :Y)

    Graziano schreef:
    (...) Ja ik had daar dus nog nooit van gehoord ;o Ik denk leuk, gratis eBooks :'D Gratis waren ze iig wel haha. Maar 't is dus niet alleen een app? (Goh volgens mij is dat een hele blonde vraag.)

    Het is ook een website.

    Strider schreef:
    I already use Wattpad for a very long time, only reading the English stories. :Y)
    Ja ik vind Engels lezen ook veel fijner. & Aaaah oké! Haha weet ik dat ook weer :'D

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:13 ]


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    ik kende hem al(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dit is de site. [: Ik zit al maanden op Wattpad. Het is overigens niet enkel fanfiction, dat is een deel van de site, maar niet het grootste.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:17 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Dit is de site. [: Ik zit al maanden op Wattpad. Het is overigens niet enkel fanfiction, dat is een deel van de site, maar niet het grootste.
    Ja weet ik, maar ik zag echt ontzéttend veel verhalen bij teen fiction, fanfiction en zo, en toen ik 3 zoekopdrachten intypte kreeg ik bij alledrie minstens 5 keer 1D


    ''I am who they couldn't even dare to be.''